Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2015-2016

Θέμα Β

<< < (30/30)

Diotima:

--- Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 31 Μαΐ 2016, 02:30:38 πμ ---@ Diotima

Μην πας μακριά συνάδελφε με το παράδειγμα Διαίρεσης και Εξίσωσης.
Βάζω ξανά τα 2 παραδείγματα μέσα από την ύλη, τα οποία τα λέμε για να εξηγήσουμε τους αλγορίθμους που φτιάχνουμε με Ψευδογλώσσα και με Γλώσσα, αλλά δεν είναι βέβαια για να μπαίνουν πανελλαδικά και να γυρίζουμε πίσω στο Ελεύθερο Κείμενο και την δοκιμή αυτού.

-----------------
Θέμα 2  (Μέγιστο στοιχείο)
Δύο παιδιά παίζουν με μπαλάκια του τέννις. Το παιδί Α πετάει αριθμημένα μπαλάκια στο παιδί Β. Το παιδί Β πιάνει όλα τα μπαλάκια ένα- ένα με το δεξί του χέρι και κρατάει κάθε φορά το μπαλάκι με τον μεγαλύτερο αριθμό στο αριστερό του χέρι. Να γράψετε τι μπαλάκι κρατάει σε κάθε χέρι το παιδί Β, αν το Α του πετάξει με τη σειρά τα μπαλάκια  7, 2, 9, 4, 12, 3.

Θέμα 6  (Πολλαπλασιασμός α λα ρωσικά)
Δίνονται 2 αριθμοί, 45 και 19.
Να διπλασιάζετε επαναληπτικά τον 1ο και να κάνετε ακέραια διαίρεση στον 2ο, κρατώντας κάθε φορά τον 1ο σε ένα άθροισμα, αν ο 2ος είναι περιττός.
Να κάνετε πίνακα τιμών μέχρι ο 2ος να γίνει 0.
-------------------------

Δεν ακουμπάνε ούτε στην Θεωρία , ούτε στον Προγραμματισμό της ΑΕΠΠ.
Τα λες σε οποιονδήποτε και μπορεί να ασχοληθεί και να τα καταγράψει.
Δεν είναι για θέματα Πανελλαδικών της ΑΕΠΠ.

--- Τέλος παράθεσης ---
Συνάδελφε, τα παραδείγματα που έγραψα έχουν σκοπό να δείξουν το πόσο μακριά πάει το πράγμα και ακριβώς γι αυτό τα έγραψα. Ειδικά η διαίρεση είναι επαναληπτικός αλγόριθμος και μπορώ να περιγράψω την εκτέλεση της με ελεύθερο κείμενο και να τη ζητήσω ως θέμα. Έχεις παραθέσει πολύ ωραία παραδείγματα που δείχνουν το πρόβλημα με το Β2 και σε αυτό το post και σε άλλα.
Η υπολογιστική σκέψη αρχίζει εκεί που ξεκινά η μέτρηση, δηλαδή η σύλληψη της έννοιας του αριθμού και των αριθμητικών πράξεων.
Αυτό που ψάχνουμε είναι το όριο του αντικειμένου της ΑΕΠΠ ως προς αυτό.
Τη στιγμή που διδάσκουμε το μάθημα, αυτό θα πρέπει να το ξέρουμε, διαφορετικά δεν ξέρουμε το αντικείμενο μας και τι διδάσκουμε.

Άρης Κεσογλίδης:
@Diotima
Αυτό ακριβώς Diotima..."το όριο του αντικειμένου της ΑΕΠΠ"...  (+1) !


@ evry
Να ονομαστεί το μάθημα "Αλγοριθμική & Προγραμματισμός", να ΒΓΟΥΝ επιτέλους εντελώς τα διαγράμματα ροής (*) από την ύλη , και να μπούνε τότε και προβλήματα αλγοριθμικής...
------------------

--- Παράθεση ---
(*) Απόσπασμα από το "Βιβλίο του Καθηγητή", σελ. 73 
Τα διαγράμματα αυτά (που αποκαλούνται κακώς ακόμη και σήμερα "λογικά διαγράμματα") έχουν εγκαταληφθεί εδώ και χρόνια, γιατί ενθαρρύνουν τον μη δομημένο προγραμματισμό.
Τα διαγράμματα ροής εντάχθηκαν στο βιβλίο κύρια για ιστορικούς λόγους και επειδή συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα.
Καλό είναι η χρήση τους να περιοριστεί για την επεξήγηση των βασικών εννοιών, όπως γίνεται στο κεφ.2 το βιβλίου.

--- Τέλος παράθεσης ---
--------------------
Από το 1999!!!
....και επί 16 χρόνια είχαμε θέματα με Διαγράμματα Ροής, μέχρι και με 3 εμφωλευμένους βρόχους!!!...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση