Γενικό Λύκειο > Δομή επανάληψης

Εύρεση min max

<< < (2/6) > >>

petrosp13:
Η οποία βολεύει σε περιπτώσεις που τα ερωτήματα είναι λίγα και ο κώδικας που θα προστεθεί πριν την επανάληψη σχετικά μικρός, ώστε να είναι μια κομψή λύση
Γενικά, οι 3 αυτοί τρόποι (1.μια επανάληψη λιγότερη, 2.i=1, 3. αυθαίρετες αρχικές τιμές) έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που πρέπει ο μαθητής να μπορεί να ζυγίσει και να επιλέξει

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ:
Υπάρχει περίπτωση να κοπούν μονάδες στις πανελλήνιες αν υπάρχει το ----> Αν (i=1) ;;;;

Θεωρώ ότι είναι σαν να μην γνωρίζει ο μαθητής ότι γίνεται Κ φορές ένας άχρηστος έλεγχος και επίσης ότι προγραμματιστικά δεν είναι ότι καλύτερο. Τι γνώμη έχετε;

petrosp13:
Από την άλλη, έχει το πλεονέκτημα της γενικότητας, χωρίς να κάνει τον κώδικα μη κομψό λόγω τεράστιου όγκου
Γενικότητα γιατί δεν θα χρειαστεί διαφορετικές ακραίες αρχικές τιμές για τα max-min για κάθε πρόβλημα και κομψή διότι δεν απαιτούνται εντολές προ επανάληψης
Λόγω πολυπλοκότητας και απασχόλησης πόρων παρουσιάζει μειονέκτημα, αλλά σχεδόν αμελητέο
Σε καμία περίπτωση δεν είναι λάθος

itt:

--- Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 07 Ιαν 2015, 12:51:29 πμ ---Υπάρχει περίπτωση να κοπούν μονάδες στις πανελλήνιες αν υπάρχει το ----> Αν (i=1) ;;;;

Θεωρώ ότι είναι σαν να μην γνωρίζει ο μαθητής ότι γίνεται Κ φορές ένας άχρηστος έλεγχος και επίσης ότι προγραμματιστικά δεν είναι ότι καλύτερο. Τι γνώμη έχετε;

--- Τέλος παράθεσης ---

Εντάξει είναι από κάθε άποψη γελοίο να κόψεις για κάτι τέτοιο μονάδες. Πέρα από ότι δεν μας ενδιαφέρει το τι είναι "προγραμματιστικά καλύτερο", το συγκεκριμένο ειδικά, από προγραμματιστικής άποψης δεν έχει καμια σημασία.

evry:
Να το δεχτούμε?


--- Κώδικας: Pascal ---Για i από 1 μέχρι 100   Για j από 1 μέχρι 100      Αν i=j Τότε  Εμφάνισε iΤέλος_Επανάληψης
τις παίρνει τις μονάδες του?

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση