Γενικό Λύκειο > Εντολή ΓΙΑ...ΑΠΟ...ΜΕΧΡΙ

"Παράξενοι" Αλγόριθμοι με "Για"

(1/4) > >>

DaKnOb:
Καλησπέρα σας.
Μετά από μια συζήτηση με τον καθηγητή μου στο σχολείο, προχώρησα στην υλοποίηση μερικών αλγορίθμων με χρήση "Για" που δεν ακούγονται τόσο ορθοί, παρά την λογικότητα τους.

Έλεγχος Δεδομένων χωρίς δομή επανάληψης μέσα σε Για


Άγνωστος Αριθμός Επαναλήψεων με Για


Ατέρμων Βρόγχος με Για


***

Γενικά, μπορούν να γίνουν πολλα πράγματα με την Για που πολλοί τα θεωρούν αδύνατα, αλλά δεν γνωρίζω αν είναι σωστά από τεχνικής άποψης. Δεδομένου του ότι πάρα πολλοί καθηγητές δεν ξέρουν το μάθημα αρκετά καλά, ίσως τα πάρουν για λάθος σαν διορθωτές (καλή ώρα ο δικός μου) δεν νομίζω να τα κάνω στις Πανελλαδικές, αλλά δεν παύουν να είναι σωστά.

Ποιά είναι η γνώμη σας;

petrosp13:
Το βιβλίο αναφέρει οτι δεν είναι καλή τακτική να αλλάζει με εντολή εντός επανάληψης ο μετρητήσ της για και αυτό αρκεί

DaKnOb:

--- Παράθεση από: petrosp13 στις 25 Ιαν 2013, 06:39:00 μμ ---Το βιβλίο αναφέρει οτι δεν είναι καλή τακτική να αλλάζει με εντολή εντός επανάληψης ο μετρητήσ της για και αυτό αρκεί

--- Τέλος παράθεσης ---

Το θέμα είναι πως δουλεύει. Μπορεί να μην είναι καλή πρακτική, και 100% αν ήμουν καθηγητής δεν θα το ανέφερα καν στους μαθητές, αλλά δεν παύει να λειτουργεί. :P

evry:
όχι , το θέμα δεν είναι αν δουλεύει, το θέμα είναι αν ρισκάρεις να το γράψεις στις εξετάσεις και να σου κόψουν , ή θα "συμβιβαστείς" ώστε να πετύχεις τη μεγαλύτερη δυνατή βαθμολογία.


--- Παράθεση από: DaKnOb στις 25 Ιαν 2013, 09:29:25 μμ ---Το θέμα είναι πως δουλεύει. Μπορεί να μην είναι καλή πρακτική, και 100% αν ήμουν καθηγητής δεν θα το ανέφερα καν στους μαθητές, αλλά δεν παύει να λειτουργεί. :P

--- Τέλος παράθεσης ---

Πάντως το θέμα πραγματικά δεν είναι αν δουλεύει ή όχι. Είναι απλά θέμα ορισμού. Οποιοσδήποτε μπορεί να φτιάξει μια γλώσσα και να μην δουλεύει κάτι τέτοιο. Δεν έχει καμία σημασία αλγοριθμικά. Ο αλγόριθμος δεν αλλάζει. Είναι καθαρά τυπολατρικό θέμα.

DaKnOb:

--- Παράθεση από: evry στις 25 Ιαν 2013, 10:16:27 μμ ---όχι , το θέμα δεν είναι αν δουλεύει, το θέμα είναι αν ρισκάρεις να το γράψεις στις εξετάσεις και να σου κόψουν , ή θα "συμβιβαστείς" ώστε να πετύχεις τη μεγαλύτερη δυνατή βαθμολογία.

Πάντως το θέμα πραγματικά δεν είναι αν δουλεύει ή όχι. Είναι απλά θέμα ορισμού. Οποιοσδήποτε μπορεί να φτιάξει μια γλώσσα και να μην δουλεύει κάτι τέτοιο. Δεν έχει καμία σημασία αλγοριθμικά. Ο αλγόριθμος δεν αλλάζει. Είναι καθαρά τυπολατρικό θέμα.

--- Τέλος παράθεσης ---
Δυστυχώς, επειδή όλοι οι διορθωτές δεν ξέρουν και το ίδιο καλά, εκεί πέρα θα το κάνω με τον παραδοσιακό τρόπο..

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση