ερώτηση για ύλη ΑΕΠΠ

Ξεκίνησε από JohnyF, 20 Απρ 2017, 02:08:39 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

JohnyF

Να κάνω μια χαζή ερώτηση.Ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά είναι μέσα στην ύλη;

andreas_p


evry

Λέω να διαφωνήσω με τον Ανδρέα  >:D
και να πω ότι δεν μπορούν να ζητήσουν τον αλά ρωσικά γιατί είναι παράδειγμα και όχι θεωρία, και τα παραδείγματα δεν είναι υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουν οι μαθητές.
Καλό όμως είναι να τον έχουν διδαχθεί γιατί έχει πέσει πολλές φορές ως διάγραμμα ροής ή για εμφάνιση τιμών.Σε όλες όμως αυτές τις περιπτώσεις ο αλγόριθμος δινόταν, άρα μπορούσες να απαντήσεις άνετα και χωρίς να τον γνωρίζεις. Άρα να γνωρίζουν τη λειτουργία του και να τον αναγνωρίζουν αν τον δουν αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι να τον ξέρουν απέξω.

Τώρα αν δεχθούμε ότι οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τον αλά ρωσικά (αρκετοί καθηγητές έχουν αυτή την άποψη) τότε οι μαθητές θα πρέπει να γνωρίζουν και τον τρόπο υπολογισμού της τυπικής απόκλισης που δίνεται στο κεφάλαιο 9. Παράδειγμα δεν είναι και αυτό?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tasosP

Μόνο που στις οδηγίες που έχουν σταλεί, το παράδειγμα με την τυπική απόκλιση είναι ΕΚΤΟΣ. Ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά είναι εντός ύλης, άσχετα αν δεν εφαρμόζεται εύκολα.

evry

Επειδή δεν κάνω το μάθημα τα τελευταία χρόνια και έχω χάσει λίγο τη μπάλα με τις οδηγίες μπορείς να μου πεις σε ποιες οδηγίες αναφέρεσαι, γιατί δεν τις έχω υπόψη μου?

Επίσης πόσες φορές έχει πέσει ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά ως θεωρία αφού είναι εντός ύλης?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ozorgnax

Οι φετινές οδηγίες διδασκαλίας είναι αυτές: http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/aepp_odigies_1617_dde.pdf
Αλλά δεν υπάρχει μέσα ρητώς ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά. Καλό είναι να διδάσκεται ως μια εφαρμογή της Όσο,,, Δεν είναι άλλωστε και κάτι το ιδιαίτερα δύσκολο

evry

Ναι οκ τις είδα και εγώ μόλις τώρα.
Λέει να μην διδάσκεται το παράδειγμα 2 στην 9.1 στις οδηγίες διδασκαλίας.
Άλλο όμως οδηγίες διδασκαλίας και άλλο εξεταστέα ύλη. Εκεί γιατί δεν αναφέρεται ότι το παράδειγμα αυτό είναι εκτός όπως αναφέρει την εντολή Επίλεξε? Προφανώς γιατί ποτέ δεν ήταν όπως συμβαίνει με όλα τα παραδείγματα.
Προφανώς και πρέπει να διδάσκεται ο άλα ρωσικά αφού είναι παράδειγμα του βιβλίου. Δεν μπορούν όμως να το ρωτήσουν ως θεωρία.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Χάρης

Γεια σας

Μπορεί να μου πει κάποιος στην εξεταστέα ύλη Γ΄γενικού λυκείου τι ακριβώς να βγάλουμε όταν θέλει το 3/4 της ύλης!

Όλα συνδέωνται μεταξύ τους! πχ κεφ2 με το 7....

ευχαριστώ


ntzios kostas

Καλησπέρα.

Μπορείς να βγάλεις το κεφάλαιο 10 και 5.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Laertis

Το 6 και το 10 εκτός. Το 5 last year Κώστα   ;D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola