Βοήθεια με επιλογή σχολής

Ξεκίνησε από Angelo, 14 Ιαν 2022, 11:24:39 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Angelo

Βρίσκομαι στο 4ο πεδίο με Οικονομικά και Πληροφορική. Δεν είμαι εξοικειωμένος με τα μαθήματα θετικών σπουδών πέρα από τα μαθηματικά (π.χ., φυσική). Ασχολούμαι με τους υπολογιστές από μικρό παιδί και μου αρέσει να φτιάχνω/συμπεριλαμβάνομαι σε ενδιαφέροντα πρότζεκτς. Γενικά λατρεύω το κομμάτι των software. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μου με hardware.

Τα Πανεπιστήμια Πληροφορικής δεν είναι και πολλά στην Αττική. Έχουμε ΕΚΠΑ, ΠαΠει Πληροφορικής, ΠαΠει Ψηφιακών Συστημάτων, ΟΠΑ, Δυτικής Αττικής και Χαροκόπειου. Ωστόσο διάβασα πως τα ΕΚΠΑ, Χαροκόπειου και Δυτικής Αττικής έχουν Φυσική και δεν είναι τόσο (ή και καθόλου) αφοσιωμένα στην οικονομία, που με ενδιαφέρει. Έχω κοιτάξει προγράμματα σπουδών, με εντυπωσίασε του Χαροκοπείου και θα ήθελα να μου επιβεβαιώσετε πως δεν έχει Φυσική, γιατί είχα διαβάσει στο ίντερνετ ότι έχει. (Στο πρόγραμμα σπουδών δεν βλέπω να'χει)

Έχω καταβάλει αρκετό ιδρώτα και μέρος της ψυχολογίας μου για αυτήν τη χρονιά και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα είναι να μπω σε μια σχολή που δεν θα μ'αρέσει.

dpa2006

Καλημέρα και καλή χρονιά

Γιατί δεν τους τηλεφωνείς?
https://www.dit.hua.gr/index.php/el/contact-access

Τηλ. +30 210 9549 400 / 402
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Angelo

Καλή χρονιά. Εντάξει θα επικοινωνήσω μαζί τους, ευχαριστώ!

gpapargi

Παράθεση από: Angelo στις 14 Ιαν 2022, 11:24:39 ΠΜ
Βρίσκομαι στο 4ο πεδίο με Οικονομικά και Πληροφορική. Δεν είμαι εξοικειωμένος με τα μαθήματα θετικών σπουδών πέρα από τα μαθηματικά (π.χ., φυσική). Ασχολούμαι με τους υπολογιστές από μικρό παιδί και μου αρέσει να φτιάχνω/συμπεριλαμβάνομαι σε ενδιαφέροντα πρότζεκτς. Γενικά λατρεύω το κομμάτι των software. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μου με hardware.

Τα Πανεπιστήμια Πληροφορικής δεν είναι και πολλά στην Αττική. Έχουμε ΕΚΠΑ, ΠαΠει Πληροφορικής, ΠαΠει Ψηφιακών Συστημάτων, ΟΠΑ, Δυτικής Αττικής και Χαροκόπειου. Ωστόσο διάβασα πως τα ΕΚΠΑ, Χαροκόπειου και Δυτικής Αττικής έχουν Φυσική και δεν είναι τόσο (ή και καθόλου) αφοσιωμένα στην οικονομία, που με ενδιαφέρει. Έχω κοιτάξει προγράμματα σπουδών, με εντυπωσίασε του Χαροκοπείου και θα ήθελα να μου επιβεβαιώσετε πως δεν έχει Φυσική, γιατί είχα διαβάσει στο ίντερνετ ότι έχει. (Στο πρόγραμμα σπουδών δεν βλέπω να'χει)

Έχω καταβάλει αρκετό ιδρώτα και μέρος της ψυχολογίας μου για αυτήν τη χρονιά και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα είναι να μπω σε μια σχολή που δεν θα μ'αρέσει.

Αν σε ενδιαφέρει η σχολή πληροφορικής να έχει και "προσμίξεις" οικονομικών, θα έλεγα να προτιμήσεις το ΟΠΑ και το ΠΑΠΕΙ που έχουν "δίπλα" τους σχολές οικομικών. Έτσι  υπάρχουν ως επιλογές μαθήματα με σχετικό αντικείμενο. Γενικά έχει σημασία για κάθε τμήμα, μέσα σε ποιο πανεπιστήμιο βρίσκεται και άρα ποια άλλα τμήματα έχει "δίπλα" του. Έτσι αν πας στο ΟΠΑ έχει πολλές επιλογές για οικονομικά και καμία φυσική υποχρεωτική (λογικό αφού είσαι σε οικονομικό πανεπιστήμιο). ΑΝ πας ΕΚΠΑ έχει υποχρεωτική φυσική. ΑΝ πχ πας Επιστήμης Υπολογιστών Ηρακλείου έχει μια υποχρεωτική φυσική και πάρα πολλές επιλογές για φυσική και μαθηματικά στα οποία σε στέλνει στο διπλανό τμήμα φυσικής/μαθηματικών.

Angelo

Έστειλα ένα περιποιημένο μέιλ στο χαροκόπειο στις 21/1 και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.  :'(

Παράθεση από: gpapargi στις 30 Ιαν 2022, 12:03:50 ΜΜ
Αν σε ενδιαφέρει η σχολή πληροφορικής να έχει και "προσμίξεις" οικονομικών, θα έλεγα να προτιμήσεις το ΟΠΑ και το ΠΑΠΕΙ που έχουν "δίπλα" τους σχολές οικομικών. Έτσι  υπάρχουν ως επιλογές μαθήματα με σχετικό αντικείμενο. Γενικά έχει σημασία για κάθε τμήμα, μέσα σε ποιο πανεπιστήμιο βρίσκεται και άρα ποια άλλα τμήματα έχει "δίπλα" του. Έτσι αν πας στο ΟΠΑ έχει πολλές επιλογές για οικονομικά και καμία φυσική υποχρεωτική (λογικό αφού είσαι σε οικονομικό πανεπιστήμιο). ΑΝ πας ΕΚΠΑ έχει υποχρεωτική φυσική. ΑΝ πχ πας Επιστήμης Υπολογιστών Ηρακλείου έχει μια υποχρεωτική φυσική και πάρα πολλές επιλογές για φυσική και μαθηματικά στα οποία σε στέλνει στο διπλανό τμήμα φυσικής/μαθηματικών.
Μάλλον για τα ψηφιακά συστήματα στο ΠΑΠΕΙ με βλέπω. Το ΟΠΑ και το τμήμα πληροφορικής στο ΠΑΠΕΙ φαίνονται αρκετά ψηλά. Αλήθεια όμως, έχω προσπαθήσει να καταλάβω ποια είναι η διαφορά μεταξύ των δύο τμημάτων του Πειραιά και αποτυγχάνω.

Αν δείτε και τα προγράμματα σπουδών τους[1][2] είναι σχεδόν τα ίδια με διαφορετική σειρά.

[1] https://www.ds.unipi.gr/courses/
[2] https://www.cs.unipi.gr/files/programma_spoudwn_2020_2021_working.pdf

Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι τα ίδια σε όλες τις σχολές; Που μπορώ να το κοιτάξω αυτό;

dpa2006

Παράθεση από: Angelo στις 31 Ιαν 2022, 11:13:13 ΠΜΈστειλα ένα περιποιημένο μέιλ στο χαροκόπειο στις 21/1 και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.  :'(
Μάλλον για τα ψηφιακά συστήματα στο ΠΑΠΕΙ με βλέπω. Το ΟΠΑ και το τμήμα πληροφορικής στο ΠΑΠΕΙ φαίνονται αρκετά ψηλά. Αλήθεια όμως, έχω προσπαθήσει να καταλάβω ποια είναι η διαφορά μεταξύ των δύο τμημάτων του Πειραιά και αποτυγχάνω.

Αν δείτε και τα προγράμματα σπουδών τους[1][2] είναι σχεδόν τα ίδια με διαφορετική σειρά.

[1] https://www.ds.unipi.gr/courses/
[2] https://www.cs.unipi.gr/files/programma_spoudwn_2020_2021_working.pdf

Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι τα ίδια σε όλες τις σχολές; Που μπορώ να το κοιτάξω αυτό;
Εϊναι πολύ καλά τμήματα...

Επίσης έχε υπόψιν πως τα τμήματα Πληροφορικής που προέρχονται από Οικονομικές Σχολές (ΑΒΣΠ, ΑΒΣΘ Ανωτέρα Βιομηχανική Σχολή Πειραιά,  Ανωτέρα Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης) δίνουν (μάλλον ισχύει ακόμη...) τη δυνατότητα να εγγραφείς στο Οικονομικό Επιμελητήριο...  :)
Βέβαια τα Οικονομικά μαθήματα κάποιοι μαθητές δεν τα συμπαθούν ιδιαίτερα...
Συνήθως αυτά τα τμήματα Πληροφορικής δεν έχουν καθόλου Φυσική.
(Μαθηματικά δεν γίνεται να μην έχουν... )

Μαθήματα Πληροφορικής (π.χ. Δομές Δεδομένων Λουκάκης Μανόλης αλλά και άλλα μαθήματα) έκαναν οι Οικονομικές Σχολές (από παλαιά)...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

akalest0s

Παράθεση από: Angelo στις 31 Ιαν 2022, 11:13:13 ΠΜΈστειλα ένα περιποιημένο μέιλ στο χαροκόπειο στις 21/1 και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.  :'(
Μάλλον για τα ψηφιακά συστήματα στο ΠΑΠΕΙ με βλέπω. Το ΟΠΑ και το τμήμα πληροφορικής στο ΠΑΠΕΙ φαίνονται αρκετά ψηλά. Αλήθεια όμως, έχω προσπαθήσει να καταλάβω ποια είναι η διαφορά μεταξύ των δύο τμημάτων του Πειραιά και αποτυγχάνω.

Αν δείτε και τα προγράμματα σπουδών τους[1][2] είναι σχεδόν τα ίδια με διαφορετική σειρά.

[1] https://www.ds.unipi.gr/courses/
[2] https://www.cs.unipi.gr/files/programma_spoudwn_2020_2021_working.pdf

Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι τα ίδια σε όλες τις σχολές; Που μπορώ να το κοιτάξω αυτό;
Αν ψάχνεσαι ακόμη.. να πω δυο λόγια. Με επιφύλαξη, γιατί έχω φύγει πολλά χρόνια από εκεί τώρα πια. Καλό είναι να διασταυρώσεις ό,τι σε ενδιαφέρει, με τηλέφωνο στην γραμματεία.
Η επικρατέστερη γνώμη, και πιο πειστική, για τα Ψηφιακά Συστήματα, είναι ότι δημιουργήθηκαν από καθηγητές που διαφώνησαν με το Πληροφορικής ΠαΠει και έφυγαν από εκεί. Δεν μπορώ να διασταυρώσω την εγκυρότητα.

Η σημαντικότερη διαφορά είναι ότι το πτυχίο των ΨΣ είχε διδακτική επάρκεια. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να διδάξεις κατευθείαν με αυτό.
Υπήρχαν 2 κατευθύνσεις, Διδακτική(με πολλά παιδαγωγικά) και Δίκτυα. Στο πτυχίο όμως δεν έπαιζε ρόλο τι είχες διαλέξει.
Επίσης, όταν ήμουν εκεί, δίδασκε ο Κανάτας, ο οποίος είχε κυρίως μαθήματα τηλεπικοινωνιών, ουσιαστικά μαθήματα μετάδοσης σημάτων = φυσική. Ήταν βασικός καθηγητής, οπότε ίσως διδάσκει ακόμη. Εξαιρετικός, αλλά.. φυσική, οπότε τσέκαρέ το.
Άλλο ένα σημείο πολύ δυνατό του τμήματος ήταν τα δίκτυα, με κυρίως τον Δεμέστιχα να είναι ο πιο αξιόλογος καθηγητής στον τομέα, καθώς και κρυπτογραφία με Κάτσικα. Το επίπεδο σε αυτούς τους τομείς ήταν πολύ δυνατό, λόγω καθηγητών (για αυτό και τους αναφέρω, ίσως έχουν αλλάξει).
Σε προγραμματισμό, που ήταν το δικό μου ενδιαφέρον, δεν θα έλεγα ότι είχε κάτι το φοβερό. Απλές, προβλεπόμενες γνώσεις, πιθανόν ίσες ή υποδεέστερες από αυτές του τμήματος Πληροφορικής ΠαΠει.
Ελπίζω να βοηθούν λίγο αυτά.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

dpa2006

#7
Παράθεση από: Angelo στις 31 Ιαν 2022, 11:13:13 ΠΜΈστειλα ένα περιποιημένο μέιλ στο χαροκόπειο στις 21/1 και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.  :'(
Μάλλον για τα ψηφιακά συστήματα στο ΠΑΠΕΙ με βλέπω. Το ΟΠΑ και το τμήμα πληροφορικής στο ΠΑΠΕΙ φαίνονται αρκετά ψηλά. Αλήθεια όμως, έχω προσπαθήσει να καταλάβω ποια είναι η διαφορά μεταξύ των δύο τμημάτων του Πειραιά και αποτυγχάνω.

Αν δείτε και τα προγράμματα σπουδών τους[1][2] είναι σχεδόν τα ίδια με διαφορετική σειρά.

[1] https://www.ds.unipi.gr/courses/
[2] https://www.cs.unipi.gr/files/programma_spoudwn_2020_2021_working.pdf

Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι τα ίδια σε όλες τις σχολές; Που μπορώ να το κοιτάξω αυτό;
Επαγγελματικά δικαιώματα
1) https://www.ds.unipi.gr/
από το παραπάνω λινκ (θα το βρεεις κάτω δεξιά)

Επαγγελματικά δικαιώματα φοιτητών
Οι απόφοιτοι του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς έχουν εξειδικεύσεις σε διάφορους τομείς των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών και εργάζονται στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Προϋποθέσεις απόκτησης «Παιδαγωγικής και Διδακτικής Ικανότητας» στο Ειδικό Αντικείμενο (ΠΕ86, Πληροφορική)


2)https://www.dept.aueb.gr/el/content/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%AF%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BC%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82

Ποια Είναι Τα Επαγγελματικά Δικαιώματα Των Αποφοίτων Του Τμήματος Πληροφορικής;

Εκτός από το διορισμό στο Δημόσιο στον κλάδο ΠΕ Πληροφορικής (δείτε την προηγούμενη ερώτηση), σύμφωνα με το άρθρο 2 του Προεδρικού Διατάγματος Νο. 44 που έχει δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ΦΕΚ 58, 8/4/2009, οι πτυχιούχοι των τμημάτων πληροφορικής διαθέτουν γνωστικό υπόβαθρο συναφές με το υλικό και το λογισμικό για τη συγκέντρωση, ταξινόμηση, επεξεργασία και μετάδοση της πληροφορίας, και έχουν την ικανότητα να ασχοληθούν ενδεικτικά με δραστηριότητες όπως μελέτη, σχεδίαση, ανάλυση, υλοποίηση, εγκατάσταση, επίβλεψη, λειτουργία, αξιολόγηση, διενέργεια πραγματογνωμοσύνης και πιστοποίηση στους επιστημονικούς τομείς:
 

  • α) του υλικού και λογισμικού των ηλεκτρονικών υπολογιστών,
  • β) της πληροφορικής,
  • γ) των συστημάτων και δικτύων επικοινωνιών, τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και εφαρμογών διαδικτύου και
  • δ) των συστημάτων και εφαρμογών, γραφικών, επεξεργασίας σημάτων, επεξεργασίας εικόνας και επεξεργασίας ομιλίας.
Σύμφωνα με το Άρθρο 3 του ίδιου Προεδρικού Διατάγματος, οι πτυχιούχοι Πληροφορικής δύνανται να ασχοληθούν, ανάλογα με το περιεχόμενο των σπουδών τους, ενδεικτικά με:
 

  • α) τη διδασκαλία σε Πανεπιστημιακά και Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την τεχνική και επαγγελματική κατάρτιση, δημόσια και ιδιωτική, σε θεωρητικό, τεχνολογικό και εφαρμοσμένο επίπεδο στους επιστημονικούς τομείς της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών που απαριθμούνται στο άρθρο 2.
  • β) την έρευνα σε δημόσια και ιδιωτικά ερευνητικά κέντρα στους επιστημονικούς τομείς που απαριθμούνται στο άρθρο 2 σε θεωρητικό, τεχνολογικό και εφαρμοσμένο επίπεδο.
  • γ) την προσφορά υπηρεσιών σε οργανικές μονάδες πληροφορικής, δικτύων, μηχανοργάνωσης και τεχνικών υπηρεσιών υπουργείων, δημοσίων οργανισμών, υπηρεσιών και επιχειρήσεων, σε επιχειρήσεις ηλεκτρονικών επικοινωνιών, στον τραπεζικό, ασφαλιστικό, ιατρικό τομέα, στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, στις εταιρείες παραγωγής και επεξεργασίας οπτικοακουστικού υλικού, στις μεταφορές, τη ναυτιλία, τον τουρισμό, σε εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων και εταιρείες υψηλής τεχνολογίας.

Ελπίζω να βοήθησα

Και κάτι από την εμπειρία μου
Πολλοί (μη Πληροφορικοί) άσχετα από τη Σχολή Πληροφορικής που θα τελειώσεις θα σε αποκαλούν Μηχανογράφο, γιατί λόγω ηλικίας (>=55) έχουν στο μυαλό τους πως η Πληροφορική δημιουργεί στελέχη μηχανογράφησης που είναι βέβαια πραγματικότητα,μια από τις κατευθύνσεις(ειδικά παλαιότερα) και ένα μεγάλο κομμάτι απασχόλησης έξω...
Δεν θα πρέπει να ανησυχεί κάτι τέτοιο...  :)

ps:
Διδακτική επάρκεια από Ψηφιακών Συστημάτων τι ισχύει από 2015 ως σήμερα
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Angelo

#8
Καλησπέρα. Αυτήν την Τρίτη βγαίνουν οι βαθμοί, οπότε μπορεί να ξαναγράψω ποστ τότε, αλλά πιστεύω τα έχω πάει πολύ καλά. Μπορεί να περνάω και ΕΚΠΑ αν πέσουν φέτος οι βάσεις. Έχω δύο απορίες.

  • Όλοι λένε καλά λόγια για το ΕΚΠΑ, και τα μαθήματα φαίνονται μια χαρά. Φαντάζομαι παίζει ρόλο και το περιβάλλον εκεί, γιατί απ'ότι καταλαβαίνω περνάνε αυτοί με τους υψηλότερους βαθμούς. Προτείνετε να το βάλω 1η επιλογή; Αν ναι, για ποιους λόγους (ονομαστικά); Κοίταξα το πρόγραμμα τους, έχουν και δύο μαθήματα φυσικής υποχρεωτικά απ'όσο καταλαβαίνω.
  • Τι συμβαίνει με τη διάρκεια φοίτησης; Στο ΕΚΠΑ είναι 5 χρόνια στο 2021-2022. Στο ΠαΠει δε βρίσκω. Πόσα χρόνια είναι με νόμο πλέον;

dpa2006

#9
Παράθεση από: Angelo στις 26 Ιουν 2022, 03:53:26 ΜΜΚαλησπέρα. Αυτήν την Τρίτη βγαίνουν οι βαθμοί, οπότε μπορεί να ξαναγράψω ποστ τότε, αλλά πιστεύω τα έχω πάει πολύ καλά. Μπορεί να περνάω και ΕΚΠΑ αν πέσουν φέτος οι βάσεις. Έχω δύο απορίες.

  • Όλοι λένε καλά λόγια για το ΕΚΠΑ, και τα μαθήματα φαίνονται μια χαρά. Φαντάζομαι παίζει ρόλο και το περιβάλλον εκεί, γιατί απ'ότι καταλαβαίνω περνάνε αυτοί με τους υψηλότερους βαθμούς. Προτείνετε να το βάλω 1η επιλογή; Αν ναι, για ποιους λόγους (ονομαστικά); Κοίταξα το πρόγραμμα τους, έχουν και δύο μαθήματα φυσικής υποχρεωτικά απ'όσο καταλαβαίνω.
  • Τι συμβαίνει με τη διάρκεια φοίτησης; Στο ΕΚΠΑ είναι 5 χρόνια στο 2021-2022. Στο ΠαΠει δε βρίσκω. Πόσα χρόνια είναι με νόμο πλέον;

Καλημέρα,
ναι βάλε το πρώτη επιλογή.
Η Φυσική που έχει οφείλεται στο γεγονός ότι ανήκει στην ΣΘΕ(Σχολή Θετικών Επιστημών πρώην Φυσικομαθηματική ΦΜΣ).
Στα αντίστοιχα τμήματα που προέρχονται από Οικονομικές Σχολές δεν έχει φυσική.
Τα τμήματα Πληροφορικής πριν από 30 και πλέον(1990-1992), περιπου χρόνια δημιουργήθηκαν από καθηγητές που προέρχονται κυρίως από Μαθηματικά, Φυσική, Οικονομικές Σχολές και Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών.
Ακόμα και το τμήμα Μηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πάτρα προήλθε από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τενχολογίας Υπολογιστών (τότε ακόμη λεγόταν Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και προσέθεσε το Τεχνολογίας Υπολογιστών αρκετά χρόνια αργότερα).

Σκέψου λίγο θετικά, λίγη μηχανική και ηλεκτρομαγνητισμός δεν βλάπτει.
Χρειάζονται στην ασύρματη δικτύωση (Ηλεκτρομαγνητικά κύματα χρησιμοποιούν οι κεραίες πάσης φύσης), στις τηλεπικοινωνίες, μηχανική δε, χρειάζεται ακόμα και στην Ρομποτική αν εξαιρέσεις το καθαρά προγραμματιστικό κομμάτι.

Δες τον οδηγό σπουδών Πληροφορικής του ΕΚΠΑ (σελ 65-70), 8 εξάμηνα κατ'ελάχιστον η φοίτηση.
Στον οδηγό σπουδών Πληροφορικής ΠαΠει (σελ 12-16) θα δεις πάλι 8 εξάμηνα σπουδών κατ'ελάχιστον.
Πενταετές είναι το πρόγραμμα σπουδών Μηχανικών ΗΥ και Πληροφορικής της Πάτρας, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών) και στην Πληροφορική του ΔΙΠΑΕ (ελπίζω να μην ξέχασα κάποιο... :)  )
Τα δύο τελευταία τμήματα προέκυψαν από συγχωνεύσεις των πρώην τμημάτων Ηλεκτρονικής ΑΤΕΙ και Πληρορικής ΑΤΕΙ των αντιστοίχων ΑΤΕΙ από τα οποία προέρχονται.

PS:
Ας μου επιτραπεί να αναφέρω έναν τίτλο δημοσιευμένο κάτω από CC(Creative Commons) ο οποίος δείχνει τη σχέση Robotics και Αναλυτικής Μηχανικής
https://kcir.pwr.edu.pl/~mucha/Skrypty/KTRM_Analytic_Mechanics.pdf
Παραδείγματα και ασκήσεις με Robot που κινούνται σε 2D επίπεδο σελ 54 και μετά
σελ 71, 100 και για να μην γίνω κουραστικός δεν αναφέρω άλλες σελίδες.
Ελπίζω να γίνεται σαφής η σχέση Ρομποτικής με Φυσική (Μηχανική) και ειδικότερα Lagrangian Mechanics.


Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Angelo

Εντάξει, με 18625 λογικά περνάω ΕΚΠΑ. ;)

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

gbougioukas

Προσωπικά θα επέλεγα ένα τμήμα που σέβεται την ταυτότητα του (είναι θεμελιώδες για μένα). Θεωρώ ότι ένα τμήμα Πληροφορικής το οποίο καλείται να δώσει συντελεστές βαρύτητας στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα και δίνει μεγαλύτερο συντελεστή στα Μαθηματικά από ό,τι στην Πληροφορική δεν σέβεται την πληροφορική ταυτότητα. Το ίδιο και αυτό που δίνει ίσους συντελεστές σ΄αυτά τα δύο μαθήματα. Συνεπώς, θα πρότεινα την Πληροφορική του Πανεπιστημίου Πειραιά.
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

Angelo

Παράθεση από: gbougioukas στις 29 Ιουν 2022, 09:40:20 ΜΜΘεωρώ ότι ένα τμήμα Πληροφορικής το οποίο καλείται να δώσει συντελεστές βαρύτητας στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα και δίνει μεγαλύτερο συντελεστή στα Μαθηματικά από ό,τι στην Πληροφορική δεν σέβεται την πληροφορική ταυτότητα.
Αυτό δε λειτουργεί κι ανάποδα; Η μαθηματική σκέψη δεν είναι και αλγοριθμική σκέψη;

pgrontas

Παράθεση από: Angelo στις 30 Ιουν 2022, 05:05:22 ΜΜΑυτό δε λειτουργεί κι ανάποδα; Η μαθηματική σκέψη δεν είναι και αλγοριθμική σκέψη;
Αγαπητέ Angelo, συγχαρητήρια για την επίδοσή σου.

Για να απαντήσω αρχικά στο ερώτημά σου, η μαθηματική και αλγοριθμική σκέψη αν και σχετίζονται, δεν είναι ταυτόσημες ούτε η μία είναι υποσύνολο της άλλης. Η πληροφορική χρειάζεται έναν ειδικό τρόπο σκέψης που δεν τον αποκτάς αποκλειστικά από τα μαθηματικά, όσο και αν κάποιοι μαθηματικοί (συνήθως από κόμπλεξ ανωτερότητας/κατωτερότητας - όπως θες πέστο) θέλουν να πιστεύουν.

Από την άλλη καλό θα ήταν όταν συμβουλεύουμε κάποιον και ειδικά σε μια κρίσιμη περίοδο όπως η τρέχουσα, να βάζουμε στην άκρη τα (δίκαια) αιτήματα του κλάδου, και να σκεφτόμαστε ποια θα ήταν η καλύτερη πρόταση για αυτόν.

Οπότε αν και το ΠαΠει είναι πολύ καλή σχολή (το γνωρίζω ως απόφοιτος), η Πληροφορική του ΕΚΠΑ είναι αντικειμενικά καλύτερη, οπότε αν την πιάνεις και δεν έχεις άλλο περιορισμό να την προτιμήσεις.

Καλή επιτυχία
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Angelo

Παράθεση από: gbougioukas στις 29 Ιουν 2022, 09:40:20 ΜΜΤο ίδιο και αυτό που δίνει ίσους συντελεστές σ΄αυτά τα δύο μαθήματα. Συνεπώς, θα πρότεινα την Πληροφορική του Πανεπιστημίου Πειραιά.
Το ΠΑΠΕΙ δεν έχει 30% μαθηματικά, 30% πληροφορική; Το προτείνεις επειδή δεν υπάρχει άλλη λύση με πληροφορική > μαθηματικά;

Παράθεση από: pgrontas στις 30 Ιουν 2022, 06:46:23 ΜΜΟπότε αν και το ΠαΠει είναι πολύ καλή σχολή (το γνωρίζω ως απόφοιτος), η Πληροφορική του ΕΚΠΑ είναι αντικειμενικά καλύτερη, οπότε αν την πιάνεις και δεν έχεις άλλο περιορισμό να την προτιμήσεις.
Ευχαριστώ. Ακριβώς επειδή δε μπορώ να βγάλω άκρη μόνος μου ρωτάω σε αυτό το φόρουμ. Έχω πάρει γνώμη και από μαθηματικούς κ.α., και έχω καταλήξει στο ΕΚΠΑ.

gbougioukas

@Angelo 
Η Πληροφορική του ΠΑ.ΠΕΙ  δίνει 30% Πληροφορική, 25% Γλώσσα, 25% Μαθηματικά και 20% Οικονομία. Τώρα, έναν "μαθηματικό" γιατί να τον ρωτήσεις για σχολές Πληροφορικής, από που κι ως που; (δημοκρατία έχουμε, βέβαια)
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

gbougioukas

Παράθεση από: Angelo στις 30 Ιουν 2022, 05:05:22 ΜΜΑυτό δε λειτουργεί κι ανάποδα; Η μαθηματική σκέψη δεν είναι και αλγοριθμική σκέψη;
Είδες εσύ κάποια σχέση ανάμεσα στο μάθημα των Μαθηματικών που έδωσες στις πανελλαδικές εξετάσεις και το μάθημα της Πληροφορικής που έδωσες στις πανελλαδικές εξετάσεις; Αν ναι, πες μου σε παρακαλώ, με ενδιαφέρει. Γιατί αν μιλάς για "κάποια άλλα Μαθηματικά", αυτά δεν λέγονται Μαθηματικά, αλλά Πληροφορική.
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

gbougioukas

Παράθεση από: pgrontas στις 30 Ιουν 2022, 06:46:23 ΜΜΑπό την άλλη καλό θα ήταν όταν συμβουλεύουμε κάποιον και ειδικά σε μια κρίσιμη περίοδο όπως η τρέχουσα, να βάζουμε στην άκρη τα (δίκαια) αιτήματα του κλάδου, και να σκεφτόμαστε ποια θα ήταν η καλύτερη πρόταση για αυτόν.

Δεν το λέω "συνδικαλιστικά", το θεωρώ θέμα ουσίας για έναν μαθητή που αγαπάει την Πληροφορική και θέλει να σπουδάσει Πληροφορική. Ένα τμήμα που σου λέει με το καλημέρα ότι  "τα Μαθηματικά είναι πιο σημαντικά για την Πληροφορική από την ίδια την Πληροφορική" γιατί να είναι η καλύτερη πρόταση γι' αυτόν; Μήπως ένα τέτοιο τμήμα παρουσιάζει (απατηλά) την Πληροφορική μέσα από το πρίσμα των Μαθηματικών; Όλα μπερδεύονται γλυκά: οι μαθηματικοί που ρώτησε του είπαν "έλα μωρέ, όλα Μαθηματικά είναι". Τυχαίο; Το "αντικειμενικά καλύτερη" τι σημαίνει; Που βασίζεται;
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

Angelo

Παράθεση από: gbougioukas στις 30 Ιουν 2022, 10:02:22 ΜΜΗ Πληροφορική του ΠΑ.ΠΕΙ  δίνει 30% Πληροφορική, 25% Γλώσσα, 25% Μαθηματικά και 20% Οικονομία.
Αυτό μου ακούγεται χειρότερο, γιατί η βαρύτητα των μαθηματικών μετακινείται στην έκθεση, όχι στην πληροφορική. Το 30% Μαθηματικά, 30% Πληροφορική ακούγεται πιο λογικό για μια σχολή πληροφορικής.

Παράθεση από: gbougioukas στις 30 Ιουν 2022, 10:02:22 ΜΜΤώρα, έναν "μαθηματικό" γιατί να τον ρωτήσεις για σχολές Πληροφορικής, από που κι ως που;
Γιατί,
  • μπορεί να είναι και πληροφορικός.
  • μπορεί να έχει επικοινωνήσει με άλλους πληροφορικούς.

Αν είναι το δέυτερο, σίγουρα δεν παίρνω της ίδιας ακρίβειας απάντηση με πληροφορικούς, αλλά είναι κι αυτή γνώμη. (Το μαθηματικός γιατί σε εισαγωγικά;)

Παράθεση από: gbougioukas στις 30 Ιουν 2022, 10:02:22 ΜΜΓιατί αν μιλάς για "κάποια άλλα Μαθηματικά", αυτά δεν λέγονται Μαθηματικά, αλλά Πληροφορική.
Στο ΕΚΠΑ ένα μεγάλο μέρος μαθημάτων είναι μαθηματικά. Δεν ξέρω πόσο σχετίζονται με την πληροφορική (γι'αυτό άλλωστε μπαίνω), αλλά για να υπάρχουν φαντάζομαι φάσκουν με αυτήν.

pgrontas

Παράθεση από: gbougioukas στις 30 Ιουν 2022, 10:24:03 ΜΜΔεν το λέω "συνδικαλιστικά", το θεωρώ θέμα ουσίας για έναν μαθητή που αγαπάει την Πληροφορική και θέλει να σπουδάσει Πληροφορική. Ένα τμήμα που σου λέει με το καλημέρα ότι  "τα Μαθηματικά είναι πιο σημαντικά για την Πληροφορική από την ίδια την Πληροφορική" γιατί να είναι η καλύτερη πρόταση γι' αυτόν; Μήπως ένα τέτοιο τμήμα παρουσιάζει (απατηλά) την Πληροφορική μέσα από το πρίσμα των Μαθηματικών; Όλα μπερδεύονται γλυκά: οι μαθηματικοί που ρώτησε του είπαν "έλα μωρέ, όλα Μαθηματικά είναι". Τυχαίο; Το "αντικειμενικά καλύτερη" τι σημαίνει; Που βασίζεται;
Αντικειμενικά καλύτερη σημαίνει ότι δεν υπάρχει κατάταξη σχολών πληροφορικής όπου το ΠαΠει βρίσκεται πάνω από το ΕΚΠΑ. 
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Καταρχάς αν τα μαθήματα των μαθηματικών δεν έχουν σχέση τα μαθηματικά της πληροφορικής τι να πούμε για το μάθημα της πληροφορικής. Εκτός αν στο πανεπιστήμιο κάνουν αντικειμενοστρεφή με τον Τζιοβάνι τον ανθοπώλη και τον Πέπε τον ταχυμεταφορέα.
Η Μαθηματική Ανάλυση είναι εξαιρετικά σημαντική για οποιονδήποτε επιστήμονα και η συνάρτηση αποτελεί μια από τις σημαντικότερες έννοιες των μαθηματικών. 
Όσον αφορά τη σύγκριση των τμημάτων πληροφορικής του ΕΚΠΑ και του Πειραιά είναι απλά η μέρα με την νύχτα. Ενώ το τμήμα πληροφορικής του ΟΠΑ έχει ανέβει πολύ κυρίως όσον αφορά το καθηγητικό δυναμικό και τις ερευνητικές ομάδες που έχει.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gpapargi

Η άποψή μου είναι ότι σε μια σχολή πληροφορικής τα μαθηματικά έπρεπε να έχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο συντελεστή γιατί αυτή είναι η γνώση που θα ήθελα να έχει κάποιος. Να δώσω 2 παραδείγματα:
Το πρώτο  εξάμηνο στο τμήμα επιστήμης υπολογιστών του Ηρακλείου Κρήτης έπεσε μια άσκηση που ζητούσαν να δίνεται κάποιο κείμενο και να κρυπτογραφείται κάνοντας μια ολίσθηση όλων γραμμάτων κατά ακέραιο αριθμό που δίνεται, θετικό ή αρνητική και οσοδήποτε μεγάλο. Εκεί σαφές πλεονεκτημα είχαν όσοι χειρίζονταν με ευχέρεια τα υπόλοιπα και τους αρνητικούς.  Ο αλγόριθμος τους ήταν σαφώς αποδοτικότερος. Όσοι δε σκάμπαζαν από μαθηματικά το έκαναν επαναληπτικά.
 
Στο β εξάμηνο έπεσε μια άσκηση που σου έδινε σημεία σε αρχείο και έκανες γραφική παράσταση. Όμως οι συντεταγμένες για τον άνθρωπο ξεκινάνε από κάτω αριστερά ενώ για τον υπολογιστή από πάνω αριστερά. Όταν αυξάνει το ψ για τον άνθρωπο μειώνεται για τη μηχανή. Επίσης όλο αυτό γινόταν σε πάράθυρο του οποίου η γωνία δεν ταυτίζόταν με τη γωνία της οθόνης αλλά την έδινε ο χρήστης.
Εδώ λοιπόν ήθελε παιχνίδι με συστήματα συντεταγμένων με διαφορετική αρχή και με διαφορετική θετική φορά. Όσοι δεν πάταγαν καλά στα μαθηματικά δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα.
 
Θέλω να πω ότι οι αλγόριθμοι είναι συνυφασμένοι με τα μαθηματικά και χωρίς αυτά δεν πάει μακριά κάποιος στην πληροφορική. Το ίδιο θεωρώ ότι συμβαίνει και στη φυσική. Το δύσκολο πρόβλημα στη φυσική είναι δύσκολο επειδή έχει μαθηματική δυσκολία. Έχω δει μαθητή ΑΕΠΠ να μην μπορεί να καταλάβει την κλιμακωτή και η αδυναμία του ήταν μόνο στο μαθηματικό κομμάτι.
 
Γνώμη μου λοιπόν είναι ότι αν κάποιος τα καταφέρνει στα μαθηματικά δεν υπάρχει περίπτωση αν προσπαθήσει να μην τα καταφέρει στην πληροφορική. Το αντίστροφο δεν ξέρω καν αν έχει νόημα. Χωρίς μαθηματικά οι αλγόριθμοί σου έχουν χαμηλό ταβάνι. Για μένα λοιπόν ο πιο μεγάλος συντελεστής πρέπει να μπαίνει στα μαθηματικά.

dpa2006

#23
Παράθεση από: Angelo στις 30 Ιουν 2022, 10:38:50 ΜΜΑυτό μου ακούγεται χειρότερο, γιατί η βαρύτητα των μαθηματικών μετακινείται στην έκθεση, όχι στην πληροφορική. Το 30% Μαθηματικά, 30% Πληροφορική ακούγεται πιο λογικό για μια σχολή πληροφορικής.
Γιατί,
  • μπορεί να είναι και πληροφορικός.
  • μπορεί να έχει επικοινωνήσει με άλλους πληροφορικούς.

Αν είναι το δέυτερο, σίγουρα δεν παίρνω της ίδιας ακρίβειας απάντηση με πληροφορικούς, αλλά είναι κι αυτή γνώμη. (Το μαθηματικός γιατί σε εισαγωγικά;)
Στο ΕΚΠΑ ένα μεγάλο μέρος μαθημάτων είναι μαθηματικά. Δεν ξέρω πόσο σχετίζονται με την πληροφορική (γι'αυτό άλλωστε μπαίνω), αλλά για να υπάρχουν φαντάζομαι φάσκουν με αυτήν.

Τα τμήματα Πληροφορικής και Εφαρμοσμένης Πληροφορικής άρχισαν να λειτουργούν πριν από 30 και πλέον χρόνια από Καθηγητές (όλων των βαθμίδων, Λέκτορες(καταργήθηκε το 2013 ως βαθμίδα), Επίκουρους, Αναπληρωτές και Καθηγητές) τμημάτων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών (το & Μηχανικών Υπολογιστών προστέθηκε λίγο αργότερα από τη δημιουργία των τμημάτων Πληροφορικής...1-2 χρόνια), από Καθηγητές Τμημάτων Οικονομικών, Τμημάτων Μαθηματικών και τμημάτων Φυσικής, τυχαία η σειρά αναφοράς τελείως...!!!  :)
Τα μαθηματικά είναι χρήσιμα ότι και αν κάνεις
Τα Διακριτά Μαθηματικά(Discrete Mathematics) είναι ας πούμε τα Μαθηματικά της Πληροφορικής όπως έλεγε η καθηγήτρια μου...
Αλλά και τα υπόλοιπα είναι χρήσιμα, ειδικά ο λογισμός συναρτήσεων μιας και πολλών μεταβλητών.
Οι διαφορικές εξισώσεις (περιγράφουν δυναμικά και μη δυναμικά συστήματα).
Π.χ. η Διαφορική εξίσωση του κρεμάμενου καλωδίου είναι μη δυναμικό σύστημα αλλά περιγράφεται από Διαφορική Εξίσωση...
Θα ρωτήσεις εύλογα είναι χρήσιμο...?
Ένα καλώδιο που δεν πακτώνεται (λέγαμε κάποτε στη Φυσική του Λυκείου) κρέμεται...
Και μπορείς να συναντήσεις περιπτώσεις.
Δίδεται ως αντιπαράδειγμα για τις εφαρμογές των ΔΕ(όχι μόνο δυναμικά συστήματα, ανεξάρτητη μεταβλητή ο χρόνος)

Παράδειγμα στην Ανάλυση Αλγορίθμων
https://eclass.uowm.gr/modules/document/file.php/ICTE257/1.%20%CE%91%CE%BD%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B7%20%CE%91%CE%BB%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B8%CE%BC%CF%89%CE%BD_oc.pdf
και εδώ
https://courses.cs.washington.edu/courses/cse373/06sp/handouts/lecture02.pdf

Χρησιμοποιούνται ευρέως Ακολουθίες (συναρτήσεις με πεδίο ορισμού το σύνολο των Φυσικών Αριθμών)
Η συνάρτηση με πεδίο ορισμού το σύνολο των φυσικών αριθμών (D(f)=N) είθισται να ονομάζεται Ακολουθία.

https://www.bbc.co.uk/bitesize/clips/zxy9d2p




ΠαράθεσηSequences are the main logical structure of algorithms or programs. When creating algorithms or programs, the instructions are presented in a specific correct order. A sequence can contain any number of instructions but each instruction must be run in the order they are presented. No instruction can be skipped.

Και άλλες πολλές εφαρμογές.
Δεν θέλω να κουράσω αλλά αν δεν έχουμε Θεωρία δεν μιλάμε για Πληροφορική αλλά για Αναλυτές-Προγραμματιστές απλά...
Επίσης οι εφαρμογές (Πληροφορικής) σε αντικείμενα Τηλεπικοινωνιακού Ηλεκτρολόγου Μηχανικού (Φυσικού Τηλεπικοινωνιών), σχεδιαστή κεραιών απαιτεί και γνώσεις αριθμητικής ανάλυσης ανάμεσα στα άλλα...(και Ηλεκτρομαγνητισμό φυσικά).
https://www.comsol.com/forum/thread/107812/python-for-comsol

Ξέχασα να αναφέρω πως η Ανάλυση Αλγορίθμων χρειάζεται στις Δομές Δεδομένων(και όχι μόνο).  :)



Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Angelo

Κάτι άσχετο: Τώρα που καθαρίζω το σπίτι, έχω πετάξει ό,τι έχω από έκθεση, ΑΕΠΠ και ΑΟΘ. Τα βοηθήματα των μαθηματικών να τα πετάξω ή μπορεί να μου χρησιμεύσουν στο μέλλον;

Θα τα κρατήσω για παν ενδεχόμενο (δεν παίρνουν πολύ χώρο), αλλά θέλω μια επιβεβαίωση.

pgrontas

Παράθεση από: Angelo στις 03 Αυγ 2022, 08:05:51 ΜΜΚάτι άσχετο: Τώρα που καθαρίζω το σπίτι, έχω πετάξει ό,τι έχω από έκθεση, ΑΕΠΠ και ΑΟΘ. Τα βοηθήματα των μαθηματικών να τα πετάξω ή μπορεί να μου χρησιμεύσουν στο μέλλον;

Θα τα κρατήσω για παν ενδεχόμενο (δεν παίρνουν πολύ χώρο), αλλά θέλω μια επιβεβαίωση.
Δεν θα σου χρειαστούν καθόλου. Να έχεις υπόψιν σου ότι η έκταση της ύλης θα είναι τόσο μεγάλη που αναγκαστικά θα πρέπει να αλλάξεις τρόπο διαβάσματος.
Τώρα αντί να τα πετάξεις θα σου πρότεινα να εξετάσεις μήπως τα δωρίσεις σε κάποιον νεότερο συμμαθητή σου ή στην βιβλιοθήκη του σχολείου ή του φροντιστήριου σου ώστε να πιάσουν τόπο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

dpa2006

Παράθεση από: Angelo στις 03 Αυγ 2022, 08:05:51 ΜΜΚάτι άσχετο: Τώρα που καθαρίζω το σπίτι, έχω πετάξει ό,τι έχω από έκθεση, ΑΕΠΠ και ΑΟΘ. Τα βοηθήματα των μαθηματικών να τα πετάξω ή μπορεί να μου χρησιμεύσουν στο μέλλον;

Θα τα κρατήσω για παν ενδεχόμενο (δεν παίρνουν πολύ χώρο), αλλά θέλω μια επιβεβαίωση.
Δώρισε τα σε κάποιον μικρότερο για να τα αξιοποιήσει στη Γ Λυκείου
Ίδια είναι η ύλη
Ότι χρειαστείς από μαθηματικά θα σου το δώσουν...


How Much Math Do You Need for Computer Science?
Και μετάφραση του παραπάνω συνδέσμου...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science