Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: bagelis στις 28 Μαΐου 2010, 09:59:08 ΜΜ
Όταν οι ίδιοι οι καθηγητές πληροφορικής διαφωνούν σε αυτό το σημείο, ο μαθητής γιατί πρέπει να χάνει μονάδες?

Παρόλο που δεν συμφωνώ με το ύφος του μηνύματος, το παραπάνω ίσως τελικά είναι το καλύτερο επιχείρημα που διάβασα...

amilikas

Παράθεση από: AlexandrosK στις 28 Μαΐου 2010, 10:03:38 ΜΜ
Ναι. Θα ήθελα την άποψή σας. Μπορεί να υπάρχει σε προηγούμενο post αλλά όπως είπα και πιο πριν δεν έχω προλάβει να τα διαβάσω όλα!

Εκει εχουμε ανωτερο μεγεθος (οριο, χωρητικοτητα) πινακα συγκεκριμενο. Το 100. Γι'αυτο. Οπως και στην ασκηση επαναλληπτικων πανελλαδικων με το νοσοκομειο που δεν μπορει να δεχθει περισσοτερους απο 300 ασθενείς και ζητουσε να διαβαζουν το πληθος των ασθενων (και εκει ειχαμε ανω οριο αρα μπορουσαμε να δηλωσουμε πινακες)

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 28 Μαΐου 2010, 09:59:25 ΜΜ
Εγώ θα δώσω τα συγχαρητήρια μου στην ΕΠΥ για την τοποθετησή της χωρίς να πω τίποτα παραπάνω.

Με την ευκαιρία, η ΕΠΥ ήταν ο ανάδοχος του βιβλίου...!

lp

Παράθεση από: Agouri στις 28 Μαΐου 2010, 10:05:20 ΜΜ
Συνεχίστε έτσι. Πραγματικά, δε το λέω επειδή με συμφέρει επιφανειακά η απόφασή σας αυτή.
Μα έτσι παραδειγματίζεται και τους φυγόπονους που απλά θα συμμορφωθούν με την απόφαση της ΚΕΕ.
Καιρός είναι, φένεται, να ταρακουνηθούν λίγο τα διοικητικά στρώματα των πληροφορικάριων με τέτοια κατακραυγή

Μα το κακό έχει ήδη γίνει. Πόλλα παιδιά βαθμολογήθηκαν με λιγότερα μόρια και είναι πια αργά για την "επανάσταση". Αυτό έπρεπε να γίνει κεντρικά με οδηγία. Το πρωί γύρω στις 8:45 στείλαμε ερώτημα και η πρώτη απάντηση ήταν "καμία απάντηση". Πολύ αργότερα ήρθε η οδηγία που ξέρετε.

Ενας μαθητής που εξετάζαμε έκανε κάτι πολύ καλό για τα δεδομένα των πινάκων. Εφτιαξε πρόγραμμα όπου δήλωσε τον πίνακα 1999 θέσεις και μετά χρησιμοποιησε τις Ν που διάβασε υποθέτωντας ότι ποτέ δεν θα υπάρχουν τόσοι αθλητές.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Σούλας Βασίλης

Η θέση της ΕΠΥ.

http://www.epy.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=273

νομίζω ότι θέτει σωστά τα πράγματα.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

ksarigia

Αν ήθελε η επιτροπή εξετάσεων να ελέγξει τη χρήση ή τη μη χρήση Πίνακα τότε έπρεπε να ζητήσει Πρόγραμμα σε Γλώσσα. Τότε θα συμφωνούσα απόλυτα με την αυστηρότητα που βλέπω στις συζητήσεις παραπάνω.

Σε αλγόριθμο επιτρέπεται η χρήση πίνακα. Θεωρώ για παράδειγμα ότι οι Πίνακες είναι table[1000]. Ποιος μου το απαγορεύει; Δεν φτάνουν οι θέσεις;
Μη μου πείτε ότι δεν επαρκεί η μνήμη. Ποια μνήμη, δεν μιλάμε για υπολογιστή (Πρόγραμμα) αλλά για Αλγόριθμο .-

Πρέπει οι βαθμολογητές να αρνηθούν να βαθμολογήσουν, αν δεν δοθούν ρητές οδηγίες για όλη την Ελλάδα. Δεν παίζουμε με το μέλλον των παιδιών. Ότι κοπεί πρέπει να είναι ίδιο για όλους.

Επιτρέψτε μου μια παρατήρηση. Μιλάνε κάποιοι για αναβάθμιση του μαθήματος. Δεν διαφωνώ.
Όμως τα παιδιά του 2010 είναι πιο έξυπνα από τα παιδιά του 2000; Όλα δεν ασχολήθηκαν με το μάθημά μας μόνο για ένα έτος. Πρέπει να τα μάθουν όλα, και κάθε χρόνο ακόμη πιο πολλά;
Μήπως γινόμαστε παράλογοι;

Επειδή εμείς τα μαθαίνουμε καλύτερα, πρέπει κάθε χρόνο να πηγαίνει η διδασκαλία μας στα πιο δύσκολα και πιο πολύπλοκα. Στα ίδια παιδικά μυαλά δεν απευθυνόμαστε;

Κοιτάξτε το και λίγο συνδικαλιστικά. Δυσκολεύετε το μάθημα. Κάθε χρόνο τα παιδιά λιγοστεύουν, ενώ αυξάνουν τα τμήματα της Τεχνολογικής με Χημεία-Βιοχημεία και Ηλεκτρολογία. Ποια θα είναι η κατάληξη;
Θα χάσετε όλοι τις ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΣΑΣ ΘΕΣΕΙΣ και θα πάτε στα ολοήμερα Δημοτικά. Και τότε αντί για Προγραμματισμό Θα διδάσκεται τον Πέρη και την Κάτια.

Σκεφτείτε καλά, κύριοι συνάδερφοι, και επιτέλους ας αποκτήσουμε κοινή γραμμή. Είμαστε από τις πιο πολυπληθείς ειδικότητες και μας βλέπω αντί για δάσκαλους, γραμματείς και όχι μόνο.
Πρώτα ο μαθητής, μετά το συμφέρον μας και τελευταία η αναβάθμιση του μαθήματος.

Φιλικά
Σαρηγιάννης Καλλίμαχος


moge

οσον αφορα την προσωπικη επιθεση,
δεν εχω κανενα σκοπο να αμφισβητησω ουτε τις γνωσεις του Παναγιωτη ούτε τη σκεψη του.
και αν αυτη η συζητηση γινοταν σε θεωρητικο επιπεδο, σε καμμια περιπτωση δεν θα ημουν τοσο απολυτος.
ομως, το να δηλώνεις οτιέκοψες και  θα κοψεις μοναδες οταν βαθμολογησεις δεν μπορω να το δεχτω οταν μιλαμε για πανελληνιες.
στην καλυτερη περιπτωση να μην βαθμολογησεις μεχρι να ερθει ΞΕΚΑΘΑΡΗ διευκρίνηση απο το ΥΠΕΠΘ τι πρεπει να κοπει και τι οχι. Ειναι το αυτονοητο που πρεπει να ισχυει για τις ΙΣΕΣ ευκαιριες στις πανεληνιες.
επισης σε οποιονδηποτε, ο οποιος λεει κατι χθες και σημερα υπεραμυνεται σθεναρα το ακριβως αντιθετο, το ιδιο θα ελεγα για οποιοδηποτε θεμα. Ειναι επιθεση κατα αυτής της λογικης, και οχι κατα του Παναγιωτη.
Αν καπου θεωρηθει οτι ξεπερασα τα ορια ζητω συγνωμη, αλλα πιστευω οτι δεν το εκανα.

Keep Growing

Θα μου επιτρέψετε, φαντάζομαι, συνάδελφοι, ένα μουσικό διάλειμμα.  :)

http://www.youtube.com/watch?v=9PXckzDadJQ
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

netnick

Ναι ειπώθηκαν σχεδόν όλα. Και παραπάνω ακόμα απο όσα θα έπρεπε...

Και εγω απλά θα πώ ότι ΔΕΝ είναι αυτός ο τρόπος να υπονοούμε κάτι που επηρεάζει ολόκληρη άσκηση. Όταν σε προηγούμενα θέματα αντιστοίχισης έβλεπα παρατηρήσεις ότι κάποιες επιλογές μπορεί να περισσεύουν το θεωρούσα ακραία καλο. Σεβόμουν την σοβαρότητα του ότι δεν παραπλανούσαν τους μαθητές. Θα μπορούσε και εδώ να μπεί μιά ερώτηση των 4-8 μορίων που να λέει ότι η άσκηση μπορεί να λυθεί χωρίς πίνακες και να δικαιολογηθεί η απάντηση.

Δεν είναι αυτός ο τρόπος που πρέπει να συμπεριφερόμαστε στους υποψηφίους ...
Βερύκιος Νίκος ΠΕ19.

Ακριβή

Παράθεση από: trelosmathitis στις 28 Μαΐου 2010, 09:51:56 ΜΜ
στο θέμα Β αν αντί για i βάλεις j και μετά τα έχει σωστά... θα χάσεις και τις 20 μονάδες??
Τι εννοείς; Δηλαδή στη δεύτερη γραμμή αντί να βάλεις 2 έβαλες 1;

Σούλας Βασίλης

Πιστεύω ότι υπάρχει λύση. Σωστές και οι 2 λύσεις και αποκατάσταση της αδικίας στους φυσικώς αδυνάτους. Έχει ξαναγίνει συνάδελφοι. Μην δραματοποιούμε τα πράγματα. Έχει ξαναβάλει η ΚΕΕ ασαφή θέματα. Δεν χρειάζεται ανθρωποφαγία. Έχει ξανασυμβεί.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

trelosmathitis

αν στο j βάλεις 2 και στο i βάλεις 1 τοτέ?? στο θέμα Β

mbathas

Δυστυχώς ένα πολύ καλό σετ θεμάτων αμαυρώθηκε...
Δεν μπορώ να πιστέψω η επιτροπή θέλησε να βάλει τέτοιου είδους τρικλοποδιές.
Μάλλον έβαλαν τρικλοποδιά στον εαυτό τους.
Δηλώνω κατηγορηματικά ότι υποστηρίζω την αλγοριθμική λύση με πίνακες.
Αν στη συνέχεια μου ζητούσαν να μετατρέψω τον αλγόριθμο σε γλώσσα προγραμματισμού χρησιμοποιώντας πίνακες με ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ,θα δήλωνα τον πίνακα με 1000000 θέσεις για να καλύψω όλοκληρο το μαθητικό δυναμικό της χώρας!
Αν η προσέγγιση αυτή φαίνεται άκομψη στην ΚΕΕ ας μη με προσλάβουν στο software house τους σαν developer,αλλά είναι απαράδεκτο να ζητούν να κοπούν μονάδες στα πλαίσια της συγκεκριμένης εξέτασης.
Καλείται η ΠΕΚΑΠ και οι Σύμβουλοι να λάβουν θέση ΑΜΕΣΑ!
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

sarakiniotis

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 28 Μαΐου 2010, 10:13:06 ΜΜ
Πιστεύω ότι υπάρχει λύση. Σωστές και οι 2 λύσεις και αποκατάσταση της αδικίας στους φυσικώς αδυνάτους. Έχει ξαναγίνει συνάδελφοι. Μην δραματοποιούμε τα πράγματα. Έχει ξαναβάλει η ΚΕΕ ασαφή θέματα. Δεν χρειάζεται ανθρωποφαγία. Έχει ξανασυμβεί.
Συμφωνω και επαυξανω !!!

loupis

Παράθεση από: sarakiniotis στις 28 Μαΐου 2010, 10:16:17 ΜΜ
Συμφωνω και επαυξανω !!!

Πως μπορεί να γίνει αποκατάσταση των φυσικώς αδυνάτων?