Πανελλήνιες 2009 - θέματα

Ξεκίνησε από papaluk, 30 Μαΐου 2009, 12:02:19 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

papaluk

Μπορούμε να ξεκινήσουμε να συζητάμε τα θέματα εφόσον η ώρα είναι 12?

Αρης

Συνημμένα είναι τα θέματα.

Απαντήσεις:

Θέμα 1ο
Α.

  • 1 - γ (Σελ. 205)
  • 2 - α (Σελ. 213)
  • 3 - β (Σελ. 198)
  • 4 - δ (Σελ. 213)

Β.

  • 1 - Λάθος (Σελ. 211)
  • 2 - Λάθος (Σελ. 227)
  • 3 - Σωστό (Σελ. 253)
  • 4 - Σωστό (Σελ. 261)

Γ.

  • 1 - β (Σελ. 228)
  • 2 - γ (Σελ. 317)

Θέμα 2ο
Α.
Η σημαντική παρατήρηση (Σελ. 224 -225)
"Το σημαντικό πλεονέκτημα ... με τα ίδια πρωτόκολλα."

Β.
Σελ. 254

  • 1. Πρόθεμα είναι ο αριθμός της IP διεύθυνσης μετά την κάθετο, δηλαδή το 22.
  • 2. Τα πρώτα 22 bit της διεύθυνσης προσδιορίζουν το δίκτυο.

Θέμα 3ο
Α.
Η σωστή σειρά είναι: 4 5 2 1 3 (Σελ. 258)

Β.
Σελίδα 298, Παράγραφος 8.1

  • Παραμέτρων
  • Επίδοσης δικτύου
  • Σφαλμάτων
  • Κόστους
  • Ασφάλειας

Γ.

  • 1. Το τμήμα δικτύου αποτελείται από 20 bits, όσοι είναι οι "άσσοι" της μάσκας υποδικτύου.
  • 2. Εφαρμόζουμε τη λογική πράξη AND μεταξύ των δύο διευθύνσεων. Η διεύθυνση υποδικτύου είναι: 11010001.10101010.01010000.00000000

Θέμα 4ο
Α.






1ο κομμάτι2ο κομμάτι3ο κομμάτι
DF000
Συνολικό μήκος820820420
MF110
Δείκτης εντοπισμού τμήματος0100200

Το DF έχει σε όλα τα κομμάτια την τιμή 0 αφού δεν υπάρχει απαγόρευση διάσπασης του αρχικού αυτοδύναμου πακέτου.

Για το μήκος κάθε κομματιού:

  • 1ο κομμάτι: Συνολικό μήκος 800 + 20 = 820
  • 2ο κομμάτι: Συνολικό μήκος 800 + 20 = 820
  • 3ο κομμάτι: Συνολικό μήκος 2000 - 800 (1o) - 800 (2o) + 20 = 420

Το MF στα 2 πρώτα κομμάτια έχει την τιμή 1 που δηλώνει ότι δεν είναι το τελευταίο κομμάτι της διάσπασης και για το 3ο κομμάτι την τιμή 0, γιατί είναι το τελευταίο κομμάτι.

Για τον δείκτη εντοπισμού:

  • 1ο κομμάτι: 0
  • 2ο κομμάτι: 800/8 = 100
  • 3ο κομμάτι: 1600/8 = 200

Β.
Σελίδα 324 - 325
"Θα πρέπει ο Α να βάλει ως είσοδο... μαζί με τη ψηφιακή υπογραφή στο Β."

meteo_xampos

Πολύ ωραία θέματα, και σχετικά εύκολα... Ευτυχώς λίγα μόρια για ερωτήσεις ανάπτυξης, και πολλές ασκήσεις...
Έτσι όπως πρέπει να είναι το μάθημα των Δικτύων!!! Μπράβο στην επιτροπή για τα θέματα που έβαλε!!!

taxata

Παρατηρώ μια στροφή συνάδελφοι κατά της παπαγαλίας και στα θέματα του Γενικού και στου ΕΠΑΛ, λέτε να ξημερώνουν νέες μέρες...?
Επιτέλους .... Ειδικά στο ΕΠΑΛ ήταν αναγκαίο ριξτε μια ματιά στα θέματα των αποφοίτων του ΤΕΕ να καταλάβετε τι πέρασαν και περνούν παλαιοί μαθητές μας (ευτυχώς για μια χρονιά ακόμα μόνο) μπράβο στις επιτροπές που τολμούν να κάνουν πράξη αυτά που συζητάμε χρόνια τώρα, να συνεχίσουν έτσι και καλύτερα, εξάλλου αν μπεί ο πήχης ψηλά (ποιοτικά) δύσκολα κατεβαίνει... ίσως και το στέκι έβαλε το λιθαράκι του στην προσπάθεια αυτή ... Εξάλλου όποιος παρακολουθούσε την θεματολογία που ανάρτησαν οι συνάδελφοι στο βήμα αυτό θα συμφωνήσει ότι το στέκι ήταν  μέσα στο πνεύμα των θεμάτων της επιτροπής ... ή  :-\ η επιτροπή μέσα στο πνεύμα των θεμάτων του στεκιού μπερδεύτηκα  :D
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

marianad

Πάρα πολύ καλά θέματα! Συμφωνώ! Μπράβο στην επιτροπή!
Καλά αποτελέσματα σε όλους!

vasalu_23

έχω μία ερωτησούλα... εγώ που έγραψα ότι το πρόθεμα ειναι "/22" και όχι "22" είναι λάθος? στο βιβλίο πάντως λέει ότι είναι και το " / " μαζί... και κάτι άλλο... έκανα ενα λάθος στην σειρά στο θέμα 3ο στο Α., αντι για "4 5 2 1 3" έβαλα "5 4 2 1 3"... πόσες μονάδες θα χάσω? ευχαριστώ πολύ...

Αρης

Παράθεση από: vasalu_23 στις 30 Μαΐου 2009, 05:34:10 ΜΜ
έχω μία ερωτησούλα... εγώ που έγραψα ότι το πρόθεμα ειναι "/22" και όχι "22" είναι λάθος? στο βιβλίο πάντως λέει ότι είναι και το " / " μαζί...

Δεν νομίζω να χάσεις μονάδες. Εγώ τουλάχιστον δε θα έκοβα.

Παράθεση από: vasalu_23 στις 30 Μαΐου 2009, 05:34:10 ΜΜκαι κάτι άλλο... έκανα ενα λάθος στην σειρά στο θέμα 3ο στο Α., αντι για "4 5 2 1 3" έβαλα "5 4 2 1 3"... πόσες μονάδες θα χάσω? ευχαριστώ πολύ...

Χάνεις 4 μονάδες. Το κάθε νούμερο στη σωστή θέση δίνει 2 μονάδες. Έτσι, αφού έχεις τα 2 1 3 σωστά παίρνεις 6 από τις 10.

papaluk

Γ.

  • 1. Το τμήμα δικτύου αποτελείται από 20 bits, όσοι είναι οι "άσσοι" της μάσκας υποδικτύου.

Θεωρώ ότι η σωστή απάντηση είναι ότι τα πρώτα 3 bits 110 προσδιορίζουν ότι πρόκειται για ένα δίκτυο κλάσης C, 21 bits  είναι για προσδιορισμό του δικτύου και 8 bits για H/Y

Τα θέματα ήταν πολύ προσεγμένα, κάλυψαν όλη την ύλη, δεν ήθελαν παπαγαλία καθώς οι ερωτήσεις θεωρίας κάλυπταν πολύ γενικά θέματα που οι μαθητές όφειλαν να γνωρίζουν[/list]

Αρης

Λοιπόν, η δική μου άποψη για τα θέματα (πάντα σε σχέση με το επίπεδο των μαθητών)  :)

Θέμα 1ο
Α, Β: εύκολα.
Γ: μέτριο.

Θέμα 2ο
Α. μέτριο. Ένα από τα λίγα που ήθελαν αποστήθιση. Διάλεξε, όμως, η επιτροπή τμήμα το οποίο είναι σε πλαίσιο και με τίτλο Σημαντική Παρατήρηση, το οποίο το θεωρώ σημαντικό.
Β. εύκολο.

Θέμα 3ο
Α. μέτριο. Η ακολουθία ενεργειών δίνεται με bullets στο τέλος της ενότητας. Αρκετά παιδιά θα μπέρδεψαν το 4 με το 5 όπως ο vasalu_23 (γι' αυτό και βάζω μέτριο).
Β. εύκολο. Ζητάει μόνο αναφορά. Θα πρέπει να είναι το ελάχιστο που μπορεί να θυμόνται τα παιδιά από αυτή την ενότητα.
Γ.1. μέτριο.
Γ.2. δύσκολο. Αυτό γιατί πρέπει να θυμούνται ότι πρέπει να κάνουν την πράξη AND μεταξύ των διευθύνσεων, να την κάνουν σωστά και να μην μπερδέψουν τα 1 και τα 0 στην καθαρογραφή.

Θέμα 4ο
Α. μέτριο. Αυτό γιατί πιστεύω ότι οι περισσότεροι από εμάς είχαν υποψιαστεί ότι είναι βατός τύπος ασκήσεων (εύκολων αν έχεις καταλάβει τη λογική) και έτσι είχαμε κάνει αρκετές ασκήσεις. Οι μαθητές θα έπρεπε να αιτιολογήσουν και την τιμή κάθε κελιού, άρα φαίνεται καθαρά αν έχουν καταλάβει ή έπαιζαν με τις τιμές.
Β. δύσκολο. Το δεύτερο θέμα αποστήθισης. Αν και θέλει μόνο την διαδικασία του Α θα έπρεπε να έχουν καταλάβει καλά τον ρόλο του MD5 και πότε χρησιμοποιούμε για κρυπτογράφηση το ιδιωτικό μας κλειδί και πότε το δημόσιο.

Τα θέματα μου άρεσαν. Πιστεύω ότι και όσα παιδιά ήταν έστω και λίγο σοβαρά προετοιμασμένα θα έχουν καλά αποτελέσματα.

marianad

Παράθεση από: papaluk στις 30 Μαΐου 2009, 06:53:47 ΜΜ
Θεωρώ ότι η σωστή απάντηση είναι ότι τα πρώτα 3 bits 110 προσδιορίζουν ότι πρόκειται για ένα δίκτυο κλάσης C, 21 bits  είναι για προσδιορισμό του δικτύου και 8 bits για H/Y

Πιστεύω πως αυτή θα ήταν η απάντηση αν έδινε μόνο την ΙΡ. Αφού όμως λέει Δίνονται οι ΙΡ διεύθυνση και η μάσκα υποδικτύου και ρωτάει τα υπόλοιπα σύμφωνα με αυτά, πιστεύω πως σωστή είναι η απάντηση του Άρη.

Αρης

#10
Παράθεση από: papaluk στις 30 Μαΐου 2009, 06:53:47 ΜΜ
Θεωρώ ότι η σωστή απάντηση είναι ότι τα πρώτα 3 bits 110 προσδιορίζουν ότι πρόκειται για ένα δίκτυο κλάσης C, 21 bits  είναι για προσδιορισμό του δικτύου και 8 bits για H/Y

Η διεύθυνση όπως δίνεται προσδιορίζεται ως Ανεξαρτήτου Κλάσεων Δρομολόγηση Υπερ-περιοχών (CIDR). Το βιβλίο αναφέρει συγκεκριμένα:

ΠαράθεσηΤο σύστημα CIDR καταργεί τις κλάσεις διευθύνσεων, με αποτέλεσμα τα τμήματα Δικτύου και Υπολογιστή κάθε διεύθυνσης να καθορίζονται κατά περίπτωση με βάση τις ανάγκες κάθε οργανισμού.

Στη συνέχεια δίνει ένα παράδειγμα όμοιο με αυτό του θέματος.
Τα παραπάνω σημαίνει ότι ξεχνάμε τις κλάσεις A, B, C, D. Άρα η σωστή απάντηση είναι 20 bit.

papaluk


Mariosxania

Ολα τα έγραψα αλλά στην διεύ8υνση υποδικτύου ξέχασα να προσθέσω τα μηδενικά στο τέλος πόσο θα μου κόψουνε?¨Εγραψα μόνο 11010001.10101010.0101

Mariosxania

Παράθεση από: Mariosxania στις 30 Μαΐου 2009, 08:15:31 ΜΜ
Ολα τα έγραψα αλλά στην διεύ8υνση υποδικτύου ξέχασα να προσθέσω τα μηδενικά στο τέλος πόσο θα μου κόψουνε?¨Εγραψα μόνο 11010001.10101010.0101
Αν το μετατρέψεις σε δυαδικό δεν έχει διαφορά αλλά είναι λάθος έτσι....

dpa2006

θετικη η στροφη προς θεματα που δεν ζητουν αποστηθιση,και οτι υπαρχουν πλεον και ασκησεις να επιλυσουν οι υποψηφιοι. :)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science