Η τελική εξεταστέα ύλη

Ξεκίνησε από tdrivas, 09 Απρ 2020, 09:28:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gkatsion

#90
Τέλος, ενώ θα έπρεπε και εμείς να σκεφτούμε τους μαθητές μας και την αγωνία που περνάνε (βλέπε κορωνοϊός, κλείσιμο σπίτι, απουσία μαθημάτων, ή μείωση μαθημάτων) και να τους αλαφρύνουμε το κατά δύναμιν....

ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ, εμείς οι συντονισταράδες της Πληροφορικής, έπρεπε για μία ακόμα φορά να δείξουμε τι επιστημονάρες είμαστε...
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

tasospap

 Ερώτηση: Αυτοί που αποφάσισαν ποια ύλη θα αφαιρεθεί, είναι οι ίδιοι που εμπνεύστηκαν να διδάξουμε αντικειμενοστραφή προγραμματισμό με τον Τζιοβάνι και τον Αντώνιο τον ανθοπώλη;

evry

#92
Την ύλη αν κατάλαβα καλά την εισηγήθηκε το ΙΕΠ. Θα μπορούσα να δεχτώ ως σκεπτικό ότι από τη στιγμή που το μάθημα πήγε από τις 2 στις 7 ώρες δεν μπορούμε να αφήσουμε την παλιά ύλη και πρέπει να κρατήσουμε κάτι από την καινούργια, γιατί παρατηρώντας την ύλη νομίζω είναι φανερό ότι δεν ήθελαν με τίποτα να καταργηθεί η νέα ύλη.
Το περίεργο είναι ότι οι οικονομολόγοι αν κατάλαβα καλά γύρισαν στην περσινή ύλη. Αυτό δημιουργεί κάποια προβληματάκια. Από ότι φαίνεται θα έχουμε πάλι εξετάσεις νέου/παλαιού συστήματος. Στο ΑΟΘ τι θα γίνει που είναι η ίδια ύλη?
Στα μαθηματικά το φοβερό είναι ότι η ύλη είναι σημαντικά λιγότερη από την περσινή.
Να δω τι θα βάλουν Θέμα Β.

και κάτι άλλο. Μ'αυτά και μ'αυτά σκέφτομαι τι μαθηματικά ήξερε ένας μαθητής όταν έμπαινε στο πανεπιστήμιο πριν 20 χρόνια και τι μαθηματικά θα ξέρει τώρα. Χαώδης η διαφορά

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Παράθεση από: bagelis στις 11 Απρ 2020, 02:05:29 ΜΜ
2. Εκτίμηση μη αποδείξιμη
Φαίνεται ότι κάποιοι άλλοι κλάδοι είδαν ως ευκαιρία την δυνατότητα περικοπής της ύλης και αφαίρεσαν ότι δεν επιθυμούσαν ενώ αντίθετα ο κλάδος μας λειτούργησε πιο τυπικά και αφαιρέθηκε μόνο ότι δεν έχει διδαχθεί.

Οι Πληροφορικοί μάλλον ακολούθησαν τον αλγόριθμο, αυτό θα είναι πάντοτε η αχίλλειος πτέρνα τους. Ο αλγόριθμος μπορεί να εφαρμοστεί σε περιβάλλοντα με πλαίσιο και κανόνες.
Και έτσι ενώ έπρεπε να φύγουν και οι κακκογραμμένες στοίβα/ουρά, δεν έγινε.

Το αστείο είναι ότι και η ΑΟΘ αυξήθηκε από 3  σε 6 ώρες, και η εξεταστέα ύλη έμεινε η ίδια, παρότι όπως λένε (άλλοι, όχι εγώ) είχαν ολοκληρώσει και τα 7 κεφάλαια.

Και δεύτερο αστείο: Με το νομοσχέδιο που θα βγει αυτήν την βδομάδα και θα καταργηθούν τα 7ωρα, ο Τζιοβάνι και ο Αντώνιο θα πάνε για ψάρεμα στη Δυτική Αττική.

Έχω καταλήξει σε 2 συμπεράσματα και θα τα μοιραστώ μαζί σας:
1. Αξίωμα του μετρητή: όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις σε μία άσκηση, πάρε μετρητή (copyright)
2. Η ΑΕΠΠ είναι στοιχειωμένη, το σχολικό εγχειρίδιο δεν μπορεί να αλλάξει, όσο και αν ph3nομενικά είναι απλό...

ΠΤ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Διαβάζοντας αρκετά από τα παραπάνω σχόλια (όχι όλα)  είδα ότι πολλοί γράφετε πως η περικοπή της ύλης που έγινε στο μάθημα μας ήταν πολύ λιγότερη σε σύγκριση με τα υπόλοιπα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και μάλιστα ανέρχεται σε περίπου 15% σε σχέση με το 30% που εξήγγελλε η υπουργός και που πραγματικά έγινε στα άλλα μαθήματα.
Νομίζω όλοι έχουμε καταλάβει ότι η περικοπή της ύλης δεν έγινε αυθαίρετα αλλά βασίστηκε σε στοιχεία που δόθηκαν  από τσ δημοσία σχολεία ως προς το πιο σημείο είχαν διδάξει μέχρι αρχές Μαρτίου.

Αν ισχύουν όλα τα παραπάνω, προβληματίζομαι και αναρωτιέμαι:
1. είμαστε το μοναδικό μάθημα που φτάσαμε μέχρι τέλος Φεβρουαρίου να καλύψουμε το 85% της ύλης;
2. αν το σχολείο λειτουργούσε κανονικά, μέχρι 20 Μαρτίου θα είχαμε ολοκληρώσει την ύλη;
3. μήπως τελικά οι 7 ώρες είναι πολλές για το μάθημα μας καθώς η ύλη ολοκληρώνεται  πεντέμιση μήνες και όχι σε επτάμιση μήνες (τέλος Μαίου);
4. στις επικείμενες αλλαγές στο πρόγραμμα του Λυκείου, μήπως μόνοι μας, με έμμεσο τρόπο, δηλώνουμε ότι πρέπει να ελαττωθούν οι ώρες διδασκαλίας της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΑΕΠΠ στη Γ τάξη;


Γιάννης Αναγνωστάκης

Η περικοπή της ύλης στην προκειμένη φάση δεν είναι πεδίο στο οποίο μπορούν να βγουν συμπεράσματα για το πως διδάσκεται το κάθε μάθημα στα σχολεία ή το πως σκέφτεται ο κάθε κλάδος

Αν ήταν έτσι, τότε μάλλον οι μαθηματικοί θα έπρεπε να δουλεύουν ως και τον Ιούνιο για να βγει η ύλη ή αντίστοιχα η νέα ύλη του ΑΟΘ είναι υπόθεση ενός μήνα (σε 7ωρο)

Εγώ αποκλείω το ενδεχόμενο να έκατσαν να μελετήσουν  που έχει φτάσει το κάθε σχολείο ακριβώς....


ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

#96
Μια πληροφορια, οχι ελεγμενη ωστοσο,για τις αρχες οικονομικης θεωριας και το παραξενο με τη μεγαλη περικοπη υλης.:
Υπηρχαν μεγαλες ελλειψεις σε καθηγητες σε πολλα σχολεια στην αρχη της χρονιας κι ετσι σε αυτά, δεν ειχαν κανει πολλα κομματια. Στα σχολεια που ειχαν καθηγητες απο την αρχη, ειχαν προχωρησει αρκετα. Ξαναγραφω, οχι ελεγμενη πληροφορια, απλα την παραθετω στη συζητηση μας σαν μια πιθανη εξηγηση.
Και μια γνωμη που ξαναεγραψα πιο πανω. Αυτο που εγινε στα μαθηματικα ηταν χειροτερο (που εκοψαν δηλ τοσα πολλα, σε σχεση με το οτι σε εμας εκοψαν λιγα, σχετικα με αλλα μαθηματα). Οι καλοι μαθητες που ειχαν δουλεψει την υλη, στεναχωρηθηκαν αρκετα οπως και οι καθηγητες. Εκει μαλλον υπερεβαλαν.
Σε εμας περισσοτερο με ενοχλει, οχι το οτι δεν κοπηκε καποιο κεφαλαιο ακομα, αλλα το οτι εμειναν καποιες παραγραφοι μαλλον ανουσιες, πχ 2.2,3.1,4.1, 6.5... Θεωρω σχετικα λογικη την ποσοτητα, ισως κατι ακομα χρειαζοταν, συμφωνοι, αλλα τα παραπανω και κατι διπλοαναφορες επρεπε να καθαριστουν επιτελους.
Καλο βραδυ.
Υγ: 4 συγγραμματα σε ενα μαθημα...

evry

Νομίζω ότι υπήρχαν σχολεία σε νησιά που δεν υπήρχαν καθηγητές πληροφορικής.
Ωστόσο το μάθημα που έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα με καθηγητές είναι η Βιολογία Κατεύθυνσης. Εκεί δεν μπορούν να βρουν ούτε καθηγητές να διδάξουν ούτε να βαθμολογήσουν.
Έχει κανείς εικόνα τι έγινε στην ύλη της Βιολογίας?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pvs

Προσωπικά κάθε σύγκριση με το αοθ τη θεωρώ προσβλητική για το μάθημα μας. Το αοθ στην υπάρχουσα μορφή του δεν πρέπει να θεωρείται μάθημα αλλά κόμικ. Ακούγεται υπερβολικό αλλά όταν οι οικονομολόγοι (αναφέρομαι στον ιδιωτικό τομέα καθώς δουλεύω σε φροντιστήριο) τελειώνουν την ύλη το αργότερο πριν τα Χριστούγεννα και εμείς παλεύουμε μέχρι το Μάρτιο τότε συγγνώμη δεν μπορώ να το πάρω στα σοβαρά. Ελπίζω κάποια στιγμή να πάμε στη θετική κατεύθυνση και να τελειώνουμε με αυτό το κακόγουστο αστείο. Το μόνο θετικό που βλέπω είναι ότι τα τελευταία χρόνια και οι ίδιοι οι μαθητές καταλαβαίνουν ποιο είναι κανονικό μάθημα και ποιο παιδική χαρά.   

epsilonXi

Τώρα που βλέπω ότι η αντιπαράθεση λήγει (ή έληξε), αναρωτιέμαι αν συμβαίνουν αντίστοιχα περιστατικά σε forum άλλων κλάδων (αν υπάρχουν (τα fora, όχι οι κλάδοι ))... κρίνοντας από τα 4 βιβλία μας και τις εντός τους αλληλοεπικαλύψεις, φέρνω στο μυαλό μου μια ντουζίνα συγγραφείς που φαγώνονται, ενώ από κοντά κάποιος συντονιστής, μη μπορώντας να οδηγήσει τους άλλους σε μεταξύ τους συμβιβασμό, συμβιβάζεται ο ίδιος με τα 4 βιβλία, για να μπορέσει κάποια στιγμή να πάει σπίτι του...

Έχω στην πλάτη μου 18 χρόνια σε φροντιστήρια, και 6 μήνες σε σχολείο. Πέρα από όλες τις υπόλοιπες διαφορές που έχουν ήδη αναφερθεί, υπάρχει και μια νοοτροπία, θες απο μαθητές, θες από γονείς που μεταφέρεται στους μαθητές, δεν ξέρω, ότι το φροντιστήριο αντί να είναι το συμπλήρωμα, είναι το βασικό...

Στο πέρασμά μου από το σχολείο, έπαθα τόση ψυχολογική φθορά, που νομίζω ότι δε θέλω να το ξαναπεράσω ποτέ... κι ας είχα λίγα παιδιά, κι ας είχα εργαστήριο με ξεχωριστό υπολογιστή για τον καθένα... να πρέπει διαρκώς να προσπαθείς για το αυτονόητο, ότι οι μαθητές θα δώσουν την ελάχιστη προσοχή, ότι θα σε αφήσουν να κάνεις μάθημα, ότι θα συμμετέχουν στο μάθημα... ούτε με το καλό, ούτε με το κακό, ούτε με παζάρια, ούτε με απειλές, άκρη δεν κατάφερα να βγάλω... κι αν έβγαζα άκρη με τον έναν, σε πέντε λεπτά έπρεπε να ασχοληθώ με τον άλλον... και ήμουν το ίδιο άτομο... δεν είχα άλλη συμπεριφορά στο σχολείο...

Το φροντιστήριο το 'χω πολύ πιο «εύκολο». Έχουν περάσει περισσότερα από 12 χρόνια από τότε που χρειάστηκε τελευταία φορά να ασχοληθώ μέσα στο μάθημα με κάτι διαφορετικό από το μάθημα... σε όλα μου τα χρόνια, θυμάμαι 3 περιπτώσεις όλες κι όλες, όπου υπήρχε κάποιο -μεμονωμένο πάντα- άτομο με το οποίο θα έπρεπε να ασχολούμαι και να το επαναφέρω στην τάξη... και ναι μεν μπορεί να μην είναι όλοι οι υπόλοιποι παναγίες για μια ολόκληρη ώρα, αλλά μου «επιτρέπουν» να κάνω μάθημα...

Πόσες φορές μου τυχαίνει να έχω στο φροντιστήριο κάποιο υποδειγματικό παιδί σε όλα του... κοφτερό μυαλό, να παρακολουθεί, να σημειώνει, να ρωτάει, να δουλεύει στο σπίτι... και να μαθαίνω ότι το ίδιο άτομο στο σχολείο είναι ο Μπίλιας από το Ρόδα τσάντα και κοπάνα... και να ρωτάω «ρε συ γιατί;» χωρίς βέβαια να παίρνω κάποια ουσιαστική απάντηση... Φέτος τους έλεγα από την αρχή της χρονιάς, ότι είναι μαλάκες που έρχονται στο φροντιστήριο... με εφτά ώρες μπορούνε να κάνουνε δουλειά, και να γλιτώσουν τους εαυτούς τους από τις έξτρα ώρες και τους γονείς τους από τα έξτρα έξοδα... χωρίς βέβαια να αλλάζει κάτι, έτσι;

Δεν ξέρω τι φταίει, γιατί τόση απαξίωση, από πού ξεκίνησε και πότε. Δεν ξέρω αν είναι ελληνικό φαινόμενο ή ευρύτερο «δυτικό». Νομίζω ότι μεγαλώνουμε τα παιδιά μας λάθος, από μικρά, ενώ τα παιδιά ως γνωστόν είναι φουλ χειριστικά, ίσως είναι ένστικο επιβίωσης... για μια κοινωνία όμως, χρειάζονται περισσότερα όρια. Γιατί τελικά καταλήγουμε να κάνουμε κακό στα παιδιά και στην κοινωνία μας.

Και μέσα σε όλες τις ασυναρτησίες που μου 'ρχονται στο κεφάλι, έχετε παρατηρήσει ότι πάμε απ' το κακό στο χειρότερο; Έχοντας φάει στη μάπα τόσα χρόνια τόσα μπουμπούκια της τεχνολογικής, που να λες «μωρέ, δε γίνεται να χειροτερέψει το επίπεδο», έρχεται η επόμενη χρονιά και σε διαψεύδει... και ολοένα περισσότερο πείθομαι ότι δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω και να εξηγήσω κάτι, γιατί έχω να αντιμετωπίσω ανθρώπους με συρρικνούμενο λεξιλόγιο, ανθρώπους που το βασικό τους εμπόδιο είναι η κακή γνώση της ελληνικής γλώσσας...

Τελικά, οι φιλόλογοι φταίνε!  :angel:  >:D

dpa2006

#100
λινκ1
λινκ2
λινκ3 στο 3 έχει νήματα με πολλές συζητήσεις για τη νέα μειωμένη ύλη και αντιδράσεις.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

tsak

Παράθεση από: epsilonXi στις 13 Απρ 2020, 12:56:20 ΠΜ
Τώρα που βλέπω ότι η αντιπαράθεση λήγει (ή έληξε), αναρωτιέμαι αν συμβαίνουν αντίστοιχα περιστατικά σε forum άλλων κλάδων (αν υπάρχουν (τα fora, όχι οι κλάδοι ))... κρίνοντας από τα 4 βιβλία μας και τις εντός τους αλληλοεπικαλύψεις, φέρνω στο μυαλό μου μια ντουζίνα συγγραφείς που φαγώνονται, ενώ από κοντά κάποιος συντονιστής, μη μπορώντας να οδηγήσει τους άλλους σε μεταξύ τους συμβιβασμό, συμβιβάζεται ο ίδιος με τα 4 βιβλία, για να μπορέσει κάποια στιγμή να πάει σπίτι του...

Έχω στην πλάτη μου 18 χρόνια σε φροντιστήρια, και 6 μήνες σε σχολείο. Πέρα από όλες τις υπόλοιπες διαφορές που έχουν ήδη αναφερθεί, υπάρχει και μια νοοτροπία, θες απο μαθητές, θες από γονείς που μεταφέρεται στους μαθητές, δεν ξέρω, ότι το φροντιστήριο αντί να είναι το συμπλήρωμα, είναι το βασικό...

Στο πέρασμά μου από το σχολείο, έπαθα τόση ψυχολογική φθορά, που νομίζω ότι δε θέλω να το ξαναπεράσω ποτέ... κι ας είχα λίγα παιδιά, κι ας είχα εργαστήριο με ξεχωριστό υπολογιστή για τον καθένα... να πρέπει διαρκώς να προσπαθείς για το αυτονόητο, ότι οι μαθητές θα δώσουν την ελάχιστη προσοχή, ότι θα σε αφήσουν να κάνεις μάθημα, ότι θα συμμετέχουν στο μάθημα... ούτε με το καλό, ούτε με το κακό, ούτε με παζάρια, ούτε με απειλές, άκρη δεν κατάφερα να βγάλω... κι αν έβγαζα άκρη με τον έναν, σε πέντε λεπτά έπρεπε να ασχοληθώ με τον άλλον... και ήμουν το ίδιο άτομο... δεν είχα άλλη συμπεριφορά στο σχολείο...

Το φροντιστήριο το 'χω πολύ πιο «εύκολο». Έχουν περάσει περισσότερα από 12 χρόνια από τότε που χρειάστηκε τελευταία φορά να ασχοληθώ μέσα στο μάθημα με κάτι διαφορετικό από το μάθημα... σε όλα μου τα χρόνια, θυμάμαι 3 περιπτώσεις όλες κι όλες, όπου υπήρχε κάποιο -μεμονωμένο πάντα- άτομο με το οποίο θα έπρεπε να ασχολούμαι και να το επαναφέρω στην τάξη... και ναι μεν μπορεί να μην είναι όλοι οι υπόλοιποι παναγίες για μια ολόκληρη ώρα, αλλά μου «επιτρέπουν» να κάνω μάθημα...

Πόσες φορές μου τυχαίνει να έχω στο φροντιστήριο κάποιο υποδειγματικό παιδί σε όλα του... κοφτερό μυαλό, να παρακολουθεί, να σημειώνει, να ρωτάει, να δουλεύει στο σπίτι... και να μαθαίνω ότι το ίδιο άτομο στο σχολείο είναι ο Μπίλιας από το Ρόδα τσάντα και κοπάνα... και να ρωτάω «ρε συ γιατί;» χωρίς βέβαια να παίρνω κάποια ουσιαστική απάντηση... Φέτος τους έλεγα από την αρχή της χρονιάς, ότι είναι μαλάκες που έρχονται στο φροντιστήριο... με εφτά ώρες μπορούνε να κάνουνε δουλειά, και να γλιτώσουν τους εαυτούς τους από τις έξτρα ώρες και τους γονείς τους από τα έξτρα έξοδα... χωρίς βέβαια να αλλάζει κάτι, έτσι;

Δεν ξέρω τι φταίει, γιατί τόση απαξίωση, από πού ξεκίνησε και πότε. Δεν ξέρω αν είναι ελληνικό φαινόμενο ή ευρύτερο «δυτικό». Νομίζω ότι μεγαλώνουμε τα παιδιά μας λάθος, από μικρά, ενώ τα παιδιά ως γνωστόν είναι φουλ χειριστικά, ίσως είναι ένστικο επιβίωσης... για μια κοινωνία όμως, χρειάζονται περισσότερα όρια. Γιατί τελικά καταλήγουμε να κάνουμε κακό στα παιδιά και στην κοινωνία μας.

Και μέσα σε όλες τις ασυναρτησίες που μου 'ρχονται στο κεφάλι, έχετε παρατηρήσει ότι πάμε απ' το κακό στο χειρότερο; Έχοντας φάει στη μάπα τόσα χρόνια τόσα μπουμπούκια της τεχνολογικής, που να λες «μωρέ, δε γίνεται να χειροτερέψει το επίπεδο», έρχεται η επόμενη χρονιά και σε διαψεύδει... και ολοένα περισσότερο πείθομαι ότι δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω και να εξηγήσω κάτι, γιατί έχω να αντιμετωπίσω ανθρώπους με συρρικνούμενο λεξιλόγιο, ανθρώπους που το βασικό τους εμπόδιο είναι η κακή γνώση της ελληνικής γλώσσας...

Τελικά, οι φιλόλογοι φταίνε!  :angel:  >:D

Συμφωνώ σε όλα. Αυτό εννοούσα όταν είπα ότι μπορεί να μην βγει η ύλη στα σχολεία ούτε με 7ωρο. Συγκεκριμένα έγραψα ότι "Φταίνε πολλά". Και μέσα στα παραπάνω είναι και οι συχνές απώλειες ωρών λόγω και των εκδρομών, συνελεύσεων, αργιών κλπ (δεν φταίνε οι καθηγητές σ' αυτό...μην αρπαχτεί χωρίς λόγο κάποιος πάλι). Απλά δεν ήθελα να επεκταθώ και άρχισαν μετά οι βολές για τα φροντιστήρια που ολοκληρώνουν επιφανειακά την ύλη και βάλαμε φωτιά...Τέλος πάντων κάλυψες και άλλα θέματα που έπρεπε να ειπωθούν. Ευχαριστώ.

evry

Παράθεση από: tsak στις 13 Απρ 2020, 10:49:51 ΠΜ
(δεν φταίνε οι καθηγητές σ' αυτό...μην αρπαχτεί χωρίς λόγο κάποιος πάλι).

Παράθεση από: tsak στις 11 Απρ 2020, 08:59:22 ΠΜ
Οι καθηγητές των σχολείων φταίνε στο ότι δεν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν αξιοπρεπώς ούτε τη δομή ακολουθίας. Να τα λέμε όλα...



What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsak

#103
Μην το συνεχίζεις πάλι...αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφω μην ασχολείσαι...δεν είμαι και του κλάδου σου μάλλον
ΠαράθεσηΣτα φροντιστήρια που έχουν λιγότερες ώρες (περίπου τις μισές) μπορεί να έτρεχαν, για αυτό δεν πρόλαβαν να βγάλουν την ύλη, ή την έβγαλαν επιφανειακά, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο

Παράθεση
Δεν έγραψα πουθενά ότι η ύλη στα φροντιστήρια ολοκληρώνεται επιφανειακά

evry

#104
Για το ύφος σου δεν θα πω τίποτα γιατί εγώ δεν σου απευθύνομαι έτσι, ας το αφήσουμε.
Παράθεση από: tsak στις 13 Απρ 2020, 11:25:07 ΠΜ
Μην το συνεχίζεις πάλι...αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφω μην ασχολείσαι...δεν είμαι και του κλάδου σου μάλλον

Όταν κάνεις quote κάτι κοίτα τι γράφει και παρακάτω και θα δεις ότι το ίδιο ακριβώς λέω και στα δυο. Αν  θες κάνε quote όλη την παράγραφο, δεν έχω πρόβλημα. Σε αντίθεση με αυτό που γράφεις εσύ, εγώ ποτέ δεν μίλησα αρνητικά για ανθρώπους, ούτε έριξα το φταίξιμο σε ανθρώπους, όπως εσύ:
Παράθεση από: tsak στις 11 Απρ 2020, 08:59:22 ΠΜ
Οι καθηγητές των σχολείων φταίνε στο ότι δεν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν αξιοπρεπώς ούτε τη δομή ακολουθίας. Να τα λέμε όλα...

Επίσης δεν κατάλαβα γιατί κάνεις quote κάτι άλλο που είπα. Το να πω εγώ κάτι που φαίνεται λογικά μη συνεπές, ακυρώνει τα δικά σου λεγόμενα; Τι λογική είναι αυτή;


What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr