Γενικά > Διαγωνισμοί

33ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής

<< < (2/2)

George Eco:

--- Παράθεση από: pgrontas στις 02 Νοε 2020, 10:24:04 πμ ---.....
Κατά τη γνώμη μου λοιπόν η φύση του διαγωνισμού πρέπει να γίνει σαφής στους μαθητές από την αρχή.
Επίσης να τονιστεί ότι ελάχιστοι περνάνε στην τρίτη φάση με την πρώτη. Καλό είναι να ξεκινήσει η ενασχόληση από την Α Λυκείου, ώστε να υπάρχουν και δεύτερες και τρίτες ευκαιρίες.

ΥΓ: Για την ιστορία ένας από τους διοργανωτές του διαγωνισμού από το ΕΜΠ, μου έχει πει ότι ήρθε σε επαφή με τον δυναμικό προγραμματισμό πρώτη φορά στα πλαίσια του διαγωνισμού (ως διοργανωτής).

--- Τέλος παράθεσης ---

Συνάδελφε ναι. Βλέποντας τα θέματα Α φάσης, κατάλαβα με τη μία, πως είτε μόνο του το παιδί, είτε με υποστήριξη, πρέπει να έχει τουλάχιστο μία διετή κατάρτιση παράλληλη της συμβατικής του εκπαίδευσης στο σχολείο, γεγονός που απαιτεί μεράκι κι επιθυμία από το παιδί μεν, όρεξη και δέσμευση από τον εκπαιδευτικό και φυσικά γνώσεις, δε.
Περιορίζονται τα εν δυνάμει ικανά να προχωρήσουν παιδιά μου, σε ένα το πολύ δύο. Μάλλον πρέπει να ξεκινάει μια τέτοια προετοιμασία από Γ Γυμνασίου μη σου πω, για να υπάρχει άνεση στη Γ Λυκείου να μελετάει το παιδί και για Πανελλήνιες.

Για το δυναμικό προγραμματισμό έχω να πω πως με την αναδρομή εκτός ύλης στη Πληροφορική, το  να πας παιδί σε αυτό το διαγωνισμό είναι ένα εντελώς διαφορετικό μονοπάτι.
Το πρώτο θέμα πάντως το θεωρώ πολύ ωραία άσκηση. Θέλω να πω, αν έχεις ένα lab πέραν της διδακτέας ύλης, υλοποιημένο πες σε java ή C, μπορείς για πλάκα να το βάλεις ως ομαδική εργασία στα παιδιά κι αν μη τι άλλο να μάθουν και δύο πραγματάκια στη πορεία. Ομαδοσυνεργατικό project πες για παράδειγμα. Ακόμα και να μην συμμετάσχουν καν στο διαγωνισμό, ο θεσμός παράγει χρήσιμο υλικό για τη Παιδεία.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση