ΘΕΜΑ Β (Πως υπολογίζονται τα μόρια;)

Ξεκίνησε από perrys, 28 Μαΐου 2010, 10:19:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

karaberis

Παράθεση από: Μανόλης Παπαδάκης στις 29 Μαΐου 2010, 04:21:02 ΜΜ
Καποιο μικρό πρόβλημα θα υπάρχει στην περίπτωση που κάποιος κάνει 1 επανάληψη αντί για 2. Αν π.χ. στην εκχώρηση του i δώσει τιμή 5 ή μεγαλύτερη και βγάλει μετά αληθής τη συνθήκη και σταματήσει??? Θεωρητικά πάλι 2 θα πρέπει να κόψουμε.... όσο περίεργο και αν φαίνεται...
Το θέμα ήταν τόσο απλό - χάρισμα μονάδων. Είναι δύσκολο να πάρει κάποιος <16....
Πολύ σωστά ομίλησες φίλε μου...

Ο συγκεκριμένος πίνακας που ζητείται πρέπει να συμπληρωθεί με 8 αριθμούς (εκ των οποίων οι δύο είναι τα δεδομένα και θα πρέπει κανείς να έχει IQ ραδικιού για να μην τους γράψει σωστά, ζητώ συγνώμη από τους υποψήφιους, αλλά αν θέλουν να μπουν στο πανεπιστήμιο αυτή είναι η αλήθεια!) και δύο λέξεις, συνολικά 10 κουτιά. Σύμφωνα με απλή αναλογική 10Χ2=20, σε αυτό το θέμα είναι αδύνατον, εκτός αν είσαι ραδίκι, να πάρεις λιγότερο από 4 μόρια!!! Και φυσικά αν κάνεις μόνο ένα λάθος λιγότερο από 18!!! Φοβερό θέμα, έχει υποερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολίας, ελέγχει τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης και την κριτική σκέψη και μπλα, μπλα, μπλα!!!

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ έγραψα παραπάνω τη γνώμη μου, έχοντας υπόψιν το εξής: όοοοοταν έδινα μαθηματικά δέσμης, έκανα ένα απλό αριθμητικό λάθος. Είχα βρει το δύσκολο θεώρημα, το είχα υλοποιήσει, λίγοι το είχαν κάνει αυτό τότε, όλα ήταν σωστά και έκανα ένα λάθος σε μια διαίρεση, το οποίο δεν είχα εντοπίσει ούτε κατά την ώρα που ξαναέβλεπα τις απαντήσεις μου. Αυτό ήταν εξαιρετικά σπάνιο για εμένα.

Παρόλα αυτά έγραψα 14,25/20 και όχι 16/20, εξαιτίας αυτού του λάθους. Το υπόλοιπο της άσκησης ήταν ολόσωστο, απλά έβγαλα άλλο αποτέλεσμα. Σας ενημερώνω ότι αυτή η απόκλιση με άφησε έξω από την πληροφορική Αθήνας (ΑΕΙ)...

Φυσικά δεν ισχυρίζομαι ότι έτσι πρέπει να γίνονται τα πράγματα. Απλά εγώ θα έβαζα 16 γιατί πρέπει να τα προσέχουμε όλα. ακόμη και το αριθμητικό λάθος. Με ένα τέτοιο βαθμό ούτε το τιμωρούμε ούτε και το επιβραβεύουμε. Σκεφθείτε ότι ο άριστος θα πάρει 20 ενώ εκείνος που έκανε 3 επαναλήψεις ή έβγαλε άλλες εξόδους, θα πάρει 18 ή 19. Ποιά είναι η διαφορά; Είναι δίκαιο για εκείνον που έκανε το λάθος και εντελώς άδικο για εκείνον που δεν το έκανε. Σαν να τιμωρούμε εκείνον που το έλυσε ολόσωστα.

Παρόλα αυτά οφείλουμε όλοι (κι εγώ) να συμμορφωθούμε πλήρως προς τις οδηγίες βαθμολόγησης, που εκδίδουν οι αρμόδιοι.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

karaberis

Κύριε Μπουκουβάλα,

Τα "ειρωνικά" μου σχόλια δεν αφορούσαν τις απόψεις σου. Απλά αναφέρθηκα στους υποτιθέμενους στόχους των θεματοδοτών... Δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου ή με τις απόψεις σου...

Φιλικά...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Ε, ας μην τρελαθούμε κιόλας! Μίλησα εγώ για ειρωνικά σχόλια ή ότι έχει κάποιος κάτι με μένα; Καμία σχέση. Όλοι λέμε τις απόψεις μας "εν ειρήνη". Εγώ έτσι το βλέπω.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

karaberis

Και εγώ, αν και νομίζω ότι είμαστε μόνοι μας που το βλέπουμε έτσι το όλο θέμα ;D