Επαναληψη αεππ

Ξεκίνησε από theoni, 19 Φεβ 2016, 12:43:42 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

theoni

Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω όταν ξεκινήσετε την επανάληψη στο αεππ θα κανετε και τα θέματα των προηγούμενων ετών που αναφέρονται στην δομή επανάληψης η θα δώσετε βάση μονο σε πίνακες και υποπρογράμματα;;;

GB

Καλημέρα. Ναι θα γίνει και επανάληψη στη δομή επανάληψης. Εξάλλου συνήθως το 3ο θέμα λύνεται με δομή επανάληψης. Επίπλέον σε 1ο -2ο θέμα μπαίνουν μετατροπές δομών επανάληψης, συμπληρώσεις κενών κλπ. Επειδή το κεφάλαιο των πινάκων είναι προς το τέλος, πέφτει μεγάλο βάρος εκεί. Πολλοί μαθητές χρειάζονται ένα καλό φρεσκάρισμα σε προβλήματα που δεν είναι γνωστο το πλήθος επαναλήψεων.

tdrivas

Η επανάληψη, κατ' εμέ, είναι ίσως το πιο βασικό κομμάτι του μαθήματος. Η εμπέδωση του τρόπου λειτουργίας των επαναληπτικών δομών δίνει μεγάλη ελευθερία στις ασκήσεις με πίνακες..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

theoni

Ναι συμφωνώ !!απλά τα θέματα των πανελληνίων που έχουν πίνακες τιμών διαγράμματα ροής και αλλα τέτοια που φετος και καλά πρέπει να διδαχθούν συνοπτικά θα  τα βαλετε στα παιδιά  προς επίλυση για επανάληψη;;;

GB

Είμαστε σε μεταβατική χρονιά και κανείς δεν ξέρει αν θα αλλάξει το μοτίβο των ασκήσεων. Αναγκαστικά κάνεις ό,τι προλάβεις και εννοείται έστω και λίγο Δ.Ρ. αφού είναι μέσα στην ύλη.  Μην ταυτίζεις τη δομή επανάληψης με συγκεκριμένα θέματα εξετάσεων. Όπως είπε και ο Θανάσης, οι πίνακες μπορούν να βγάλουν πολύ ωραία θέματα (συμπλήρωσης κενού - μετατροπής -βελτιστοποίησης) με τη χρήση της ΟΣΟ ή της Αρχής επανάληψης. Π.χ έξυπνη φυσαλίδα, δυαδική αναζήτηση, πρώτοι αριθμοί.

Δοκίμασε να δώσεις ασκήσεις σε πίνακες που η προσπέλαση θα γίνεται με τις άλλες δύο δομές επαναληψης και όχι με ΓΙΑ. θα δεις ότι πολλοί μαθητές θα κομπλάρουν όταν δουν μια διαφορετική υλοποίηση γιατί έχουν μάθει σε έναν "τυποποιημένο" τρόπο αντιμετώπισης των πινάκων.

Diotima

Παράθεση από: theoni στις 19 Φεβ 2016, 02:35:18 ΜΜ
Ναι συμφωνώ !!απλά τα θέματα των πανελληνίων που έχουν πίνακες τιμών διαγράμματα ροής και αλλα τέτοια που φετος και καλά πρέπει να διδαχθούν συνοπτικά θα  τα βαλετε στα παιδιά  προς επίλυση για επανάληψη;;;
Συμφωνώ μαζί σας και θέλω να προσθέσω ότι το κεφάλαιο των υποπρογραμμάτων αποτελεί ταυτόχρονα ευκαιρία για επανάληψη. Συνδυάζεται με όλο σχεδόν το προηγούμενο ασκησιακό μέρος του μαθήματος, τη δομή επανάληψης, τους πίνακες, τους πίνακες τιμών που τώρα θα γίνονται και με κλήση υποπρογραμμάτων, συνδυασμούς αυτών κ.τ.λ.
Μέσα από τα υποπρογράμματα κάνω επανάληψη και σε όλα τα άλλα. Για τα διαγράμματα ροής θα μπορούσε π.χ. να δοθεί διάγραμμα και να ζητηθεί το αντίστοιχο πρόγραμμα όπου εκεί θα πρέπει τα παιδιά να εκτιμήσουν και τους τύπους των μεταβλητών.
Ένα από τα πολύ καλά που έχει η ΑΕΠΠ είναι ότι είναι από τη φύση της επαναληπτικό μάθημα γιατί σε κάθε στάδιο που μιλάς για το καινούργιο χτίζεις πάνω στα προηγούμενα και αν κάθε στάδιο εμπεδώνεται καλά δε υπάρχει πρόβλημα, στις συνδυαστικές ασκήσεις, το κενό, αν υπάρχει, θα φανεί αμέσως.