Αιτήσεις για το Project (sos)

Ξεκίνησε από peter13, 23 Μαΐου 2011, 02:36:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Παράθεση από: dkonetas στις 07 Οκτ 2011, 06:40:13 ΜΜ
p.s. Εκκρεμεί απάντησή μου  ...  και στον όντως  ενδιαφέρον προβληματισμό του Παναγιώτη Τσιωτάκη

λάβε υπόψη σου Δημήτρη, ότι δεν αναφέρομαι μόνο στην ΕΠΕ,
ούτε μόνο στις ΠΕΚΑΠ και ΕΠΕ...

και η συζήτηση αυτή είναι στον πυρήνα και του thread αυτού αλλά και του forum

nk

Παράθεση από: Vangelis στις 07 Οκτ 2011, 05:25:40 ΜΜ
Είναι προφανές ότι δεν πρόκειται να συνενοηθούμε.  Με εκφράσεις που με κάνουν "μεσίτη" συμφαιρόντων κ.λπ δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο.  Όλη τη μου τη ζωή παλεύω απέναντι στη μη ορθολογική σκέψη.  Με λύπη μου διαπιστώνω ότι έτσι σκεφτονται και πολλοί συνάδελφοί μας (χωρίς να είμαι σίγουρος ότι ο nk είναι συνάδελφος και όχι απλός προβοκάτορας).
Οι εκλογές της ΠΕΚΑΠ είναι κοντά (11.11.11) οι καθηγητές πληροφορικής έχουν την ευκαιρία να κρίνουν ποιοί αξιζει να τους εκπροσωπούν καλύτερα.

Άλλωστε με τις ψήφους τους οι συνάδελφοι της Πληροφορικής έχουν δείξει ποια ένωση θεωρούν σοβαρή.
Αν θέλεις πες μας πόσοι ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές της ΕΠΕ Πανελαδικά, πόσοι στην Αττική και πόσοι απο αυτούς είναι καθηγητές.   

Τέλος μήπως μπορούσες να μου πεις τι γνωμη έχεις για τις μη κυβερνητικές οργανώσεις που θα νοικιάζουν εργαζόμενους (πιθανά και εκπαιδευτικούς) στο Δημόσιο.

Είμαι καθηγητής Πληροφορικής μην ανησυχείς ! Όσον αφορά το προβοκάτορας μόνο το λες δεν το εξηγείς ...  Προσπάθησε να μένεις στα γεγονότα να τα παραθέτεις και βγάλε τα συμπεράσματά σου ... Εγώ απλώς παραθέτω τα γεγονότα. Επίσης μπορείς να συνεχίσεις την πολιτική του skoud, άλλωστε εναλλάσσεστε στις απαντήσεις με ακριβώς την ίδια τακτική.

Όμως δεν πτοούμε γιατί οι συνάδελφοι που δεν είναι προκατελλειμένοι θα κερδίσουν κάτι από αυτή τη συζήτηση.

Καταρχήν εγώ ποτέ δεν αναφέρθηκα ότι δεν είναι σοβαρή ένωση η ΠΕΚΑΠ ! Εσύ το γενικεύεις και εκτοξεύεις κατηγορίες για την ΕΠΕ (αλήθεια δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί ? Α ξέχασα γιατί δεν πήρε την άδειά σας ...). Εγώ σε ότι με αφορά μιλάω για το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ και τον τρόπο λειτουργίας του !

Όσον αφορά την ερωτησή σου για τους εργαζόμενους μπορείς να μου πεις γιατί λες μή κυβερνητικές οργανώσεις ? Τι σχέση έχει ποιος κάνει την κατάπτυστη αυτή (ψηφισμένη από το ΠΑΣΟΚ και φυσικά υιοθετημένη και από ΝΔ) δουλειά της ενοικίασης εργαζομένων. Όποιος και να την κάνει είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !!!
Αφού όμως θέτεις πολιτικά ζητήματα να σου πω τι θα έπρεπε να κάνετε σαν ΔΣ της ΠΕΚΑΠ για να στείλουμε και ένα μήνυμα ως ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ:
Εγώ θα ΑΠΑΙΤΟΥΣΑ όσα μέλη του ΔΣ είναι της ΠΑΣΚΕ και της ΔΑΚΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ είτε από το ΔΣ είτε από το κόμμα τους και να δεσμευτούν ότι δεν θα κατέβουν ξανά στην ΠΕΚΑΠ με την παράταξή αυτή !! Και μόνο η παρουσία τους στις κομματικές παρατάξεις αυτές μετά από όσα έχουν κάνει στην χώρα και στην εκπαίδευση είναι αδιανόητη ! Φυσικά αυτό πρέπει να γίνει με ανακοίνωση του ΔΣ !

Τι λες συμφωνείς ? Περιμένω με ενδιαφέρον την απάντησή σου !

Αλήθεια είσαι μέλος κάποιας από αυτές τις παρατάξεις ?
Εγώ δεν είμαι μέλος κανενός κόμματος (ήμουν όμως παλαιότερα αλλά τους σιχάθηκα και έφυγα) !

Παράθεση από: fof στις 07 Οκτ 2011, 07:35:02 ΜΜ
(συγνώμη που ξεφεύγω από το θέμα που έχει ήδη ξεφύγει) αλλά ...

Δυστυχώς, όταν δημοσιεύονται και στέλνονται στο Υπουργείο τέτοιες επιστολές ,
http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=487

ειδικά αυτήν την περίοδο που διανύουμε, με τον φόβο κυρίαρχο, την ψυχική και οικονομική εξαθλίωση, την καθολική απαξίωση των «έμπιστων»  κυβερνώντων, τότε, φαίνεται ξεκάθαρα ποιους σκοπούς και στόχους εξυπηρετούν .

Είναι τουλάχιστον ανήθικο να στέλνονται τέτοιες επιστολές σήμερα από έναν σύλλογο που δεν εκπροσωπεί Καθηγητές.

Πραγματικά μου είναι πολύ δύσκολο να δω τα πραγματικά κίνητρα και επιδιώξεις μιας τέτοιας επιστολής.

Τι όφελος θα έχετε αν απομακρυνθούν οι μερικές εκατοντάδες συναδέλφων που τους θεωρείτε «μη Πληροφορικούς»;

Επίσης με ποια  κριτήρια  αποφασίζετε ΕΣΕΙΣ για το ποιοι θα μείνουν και ποιοι θα φύγουν από τον Κλάδο ΠΕ19/20;

Ρίχνοντας μια πρόχειρη ματιά στην περιβόητη μελέτη που βασίζεται στα «διεθνή πρότυπα» όχι μόνο είναι λανθασμένη! έχει πολλές ελλείψεις ! είναι άκαιρη! Άτυπη! Και δεν εντάσσεται στα Ελληνικά εκπαιδευτικά πρότυπα!

Πέρα από αυτά όμως , Κοι της ΕΠΕ πρέπει να καταλάβετε πως η ανηθικότητα, ο παραλογισμός, η ασυδοσία στους κατέχοντες οποιαδήποτε μορφή εξουσίας, η καταπάτηση αξιών και δικαιωμάτων , κάποια στιγμή θα λάβουν τέλος!   


Πρώτον ο φόβος είναι ένα από όπλα των κυβερνώντων (διαχρονικά), οπότε να μην φοβόμαστε για να μην μας ελέγχουν (χειραγωγούν). Οι εκβιασμοί της πτώχευσης και τώρα του κόλπου με την εσωτερική στάση πληρωμών δεν πρέπει να περάσουν.

Οι σημερινοί κυβερνώντες είναι αυτοί που διορίσαν ακόμα και το 1995 (ΠΔ 118/1995 που υπέγραψε ο σημερινός πρωθυπουργός) και μάλιστα ΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ (!!!!) όσους δεν είχαν πτυχίο Πληροφορικής ως Καθηγητές Πληροφορικής (από Γυμναστές μέχρι οτιδήποτε).
Αυτό είναι παραλογισμός, ασυδοσία στους κατέχοντες οποιαδήποτε μορφή εξουσίας και τα υπόλοιπα που γράφεις στην τελευταία σου παράγραφο και ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΤΕΛΟΣ ! Το όφελος θα είναι σημαντικό, εξηγώ παρακάτω, και δεν λέμε να χάσουν τη δουλειά τους, αλλά να μεταταχθούν στην ειδικότητα του πτυχίου τους !
Αν δεν λάβει τέλος - αλλάξει, δηλαδή αν η αδικία αυτή δεν αρθεί, τότε η πληροφορική θα έχει διαρκή φθίνουσα στην εκπαίδευση. Αυτό συμβαίνει για αυτοί οι διορισμοί που έγιναν αντιμετωπίζουν την Πληροφορική ως δεξιότητα και όχι ως επιστήμη που την διδάσκουν μόνο πτυχιούχοι.
Για να σου δώσω ένα παράδειγμα πόσες στρεβλώσεις δημιουργεί αυτό σου λέω το εξής:
Στο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ υπάρχει κάποιος που δεν έχει πτυχίο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ? Αν υπάρχει (αν δεν υπάρχει πάλι το ίδιο είναι γιατί εκπροσωπεί) και πάει στην υπουργό και της πει:
"Πρέπει να αλλάξετε τις αναθέσεις γιατί δεν είναι σωστό πιστοποιημένοι να μπορούν να κάνουν μαθήματα δικά μας σαν δεύτερη ανάθεση. Τότε η Υπουργός θα τον κοιτάξει, θα γελάσει και θα πει, μα πλάκα μας κάνεις ?! Αφού και εσύ δεν έχεις πτυχίο. Με Χ ώρες σεμινάρια διορίστηκες και κάνεις τα μαθήματα, πως λοιπόν μου λες ότι δεν μπορούν ?!?!"

Μπορώ να σου δώσω πολλά τέτοια παραδείγματα τα οποία δείχνουν την στρέβλωση που έχει δημιουργηθεί και πρέπει και εσύ να καταλάβεις ότι από τότε (μέσα του 1990 αλλά και πιο πριν) το υπουργείο (ουσιαστικά τα 2 κόμματα που έχουν διαλύσει τα πάντα και μοιράζονται την εξουσία) αντιμετωπίζει διαρκώς την Πληροφορική ως δεξιότητα.
Το ίδιο έγινε και με την κατάργηση του μαθήματος φέτος, η βασική δικαιολογία εκφράζεται από την άποψη της υπουργού " ...τα παιδιά μας ξέρουν να πατάνε κουμπάκια ...". Μήπως να σου θυμίσω ότι το είπε από το βήμα συνεδρίου της ΠΕΚΑΠ μέσα στο Υπουργείο της !!!!!!!
Προσπάθησε να καταλάβεις ! Αυτό που ζητάει η ΕΠΕ, και εσύ το βλέπεις παράλογο και ότι άλλο, είναι αυτό που ισχύει για ΟΛΟΥΣ τους άλλους κλάδους !! Είναι αυτό που ορίζει ο νόμος 2009/92 (άρθρο 30) που δημιούργησε τους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20 !
Εγώ δεν είμαι κατά των συναδέλφων που δεν έχουν πτυχίο. Τους σέβομαι και συνεργάζομαι με αυτούς όπως θα συνεργαζόμουν με οποιονδήποτε Πληροφορικό. Κάποιοι από αυτούς (κυρίως αυτοί που είχαν διοριστεί πριν το 1993) έχουν προσφέρει αλλά κάποιοι άλλοι απλώς βρήκαν ένα παράθυρο (ασκώντας πίεση-συναλλασόμενοι με το διεφθαρμένο κράτος) για να διοριστούν σε θέσεις που ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ !! Αν δεν μεταταχθούν τότε δυστυχώς η πληροφορική στην εκπαίδευση θα δέχεται διαρκώς χτυπήματα  και η ΠΕΚΑΠ ΔΕΝ θα μπορεί να τα αντικρούσει !

Επίσης επειδή δεν το γνωρίζεις η ΕΠΕ έχει κάνει και άλλη πρόταση. Όποιος δεν είχε πτυχίο και ήθελε να έμπαινε εκτός κλήρωσης στο τμήμα Πληροφορικής του ΕΑΠ ή σε κάποιο τμήμα Πληροφορικής (χωρίς κατατακτήριες) κοντά στην κατοικία του και να έβγαζε το πτυχίο ! Ακόμα πρέπει να ξέρεις ότι τώρα που μιλάμε όσοι δεν έχουν πτυχίο Πληροφορικής είναι σε καλύτερη θέση αφού αποκτούν και 2 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ !! Με ένα Πτυχίο - 2 Ειδικότητες !!

Καλό Σαββατοκύριακο ! Ξεκουραστείτε γιατί την επόμενη εβδομάδα πρέπει να κάνουμε την επανάσταση (ήδη την αργήσαμε) ! Δεν έχω καταλάβει τι περιμένουμε ακόμα να κάνουν οι κυβερνώντες για να ξυπνήσουμε !! Η κατάντια της εκπαίδευσης εντάσσεται στην ευρύτερη πολιτική κατεύθυνση .....


Keep Growing

Συνάδελφε, καταλαβαίνω την οργή σου.
Δυστυχώς, αυτές είναι οι συνέπειες της αστικής - αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας.
Πρώτα γίνεσαι πρόβατο και μετά εκλέγεις τους αντιπροσώπους σου.
Και μετά αρχίζεις να βόσκεις, στα απέραντα λιβάδια της "δημοκρατίας" που δημιούργησες.
Εδώ, συμφωνώ με τον συνάδελφο που είπε πριν, ότι το πρόβλημα δεν είναι ούτε ΕΠΕ, ούτε ΠΕΚΑΠ, ούτε οτιδήποτε άλλο.
Το πρόβλημα είναι καθαρά φιλοσοφικό και πηγάζει από μέσα μας.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Circle

Μην την διαβάζετε την απάντηση.

E, αυτοί που δεν έχουν πτυχίο (του δημοτικού είναι; ) λέω να τους πάνε σε εφεδρεία, τους πληροφορικούς με πτυχίο να τους πάνε στις μηχανοργανώσεις των υπηρεσιών, τους πληροφορικούς - μηχανικούς να τους πάνε σε τεχνικές υπηρεσίες να επιδιορθώνουν φωτοτυπικά, κομπιούτερ και να αλλάζουν μελάνια, την πληροφορική στο δημοτικό να την δώσουν στους δασκάλους που γνωρίζουν πιο πολλά για τα μικρά παιδιά, ξέρω και εγώ τι άλλο; Μήπως και τις γυναίκες να τις μετατάξουν στο προσωπικό καθαριότητας μια και ασχολούνται και στο σπίτι τους με αυτό;

Ναι, μην την διαβάζετε και μην την σχολιάζετε την απάντηση και σβήστε την αν έτσι πρέπει. Είναι ηθελημένα κακόβουλη και θυμωμένη! Έτσι πρέπει να καταλήξουμε. Να παίζουμε την κολοκυθιά για το ποιος να φύγει από την πληροφορική. Να μαλώνουμε μεταξύ μας, να νομίζουμε ότι κάποιοι από εμάς είναι πιο κατάλληλοι για τον μάθημα της πληροφορικής και ότι έχουμε το μαχαίρι για να κόψουμε το πεπόνι.  Δεν βλέπουμε όμως ότι το μαχαίρι πέφτει σε όλους.


υγ 1: Αλήθεια, το επόμενο βήμα θα είναι οι ονομαστικές καταστάσεις και οι ατομικές προσκλήσεις για καθεμιά από τις παραπάνω υποκατηγορίες πληροφορικών; Ή μήπως να παραιτηθούν κιόλας όσοι μη πτυχιούχοι (δεν έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο; ) τολμάνε να είναι ακόμη στην δημόσια εκπαίδευση και να μαθαίνουν τα παιδιά να χτυπάνε πλήκτρα;

υγ 2: Και μην μου απαντήσετε γιατί δεν θέλω την απάντησή σας. Την αλληλεγγύη σας σαν ανθρώπους μάλλον θα ήθελα.

Circle

Παράθεση από: nk στις 07 Οκτ 2011, 09:29:46 ΜΜ
...
Αν δεν λάβει τέλος - αλλάξει, δηλαδή αν η αδικία αυτή δεν αρθεί, τότε η πληροφορική θα έχει διαρκή φθίνουσα στην εκπαίδευση. Αυτό συμβαίνει για αυτοί οι διορισμοί που έγιναν αντιμετωπίζουν την Πληροφορική ως δεξιότητα και όχι ως επιστήμη που την διδάσκουν μόνο πτυχιούχοι.
...


Τα έχουμε παραδιαβάσει και για τις δεξιότητες και για τις επιστήμες. Και ναι, όλα τα πλαίσια σπουδών πρωτοβάθμιας δευτεροβάθμιας, σαν δεξιότητα την αντιμετωπίζουν. Κάνω λάθος;

Τα μικρά παιδιά που τώρα είναι προνήπιο, νήπιαγωγείο και στην αρχή του Δημοτικού, ευτυχώς, μαθαίνουν και αποχτούν τις δεξιότητες που σχετίζονται με την "πληροφορική" από μόνα τους καθώς είναι ο δικός τους κόσμος. Άρα να μείνει η πληροφορική (με τον προσανατολισμό που έχει) στο Δημοτικό και πολύ της είναι.

Και γιατί να διδαχθεί στη δευτεροβάθμια; Τι χρειάζεται η επιστημονική προσέγγιση; Όσοι πρόκειται να περάσουν στο επιστημονικό πεδίο της πληροφορικής, μπορούν μια χαρά να το κάνουν στο πανεπιστήμιο. Να μην γελιόμαστε ότι με μια ώρα την εβδομάδα και δυό ώρες σε επιλογής μαθήματα, θα είμαστε και μέσα στην επιστημονικότητα!

Πιο πιθανό είναι να καταργηθεί σαν αυτοτελές διδακτικό αντικείμενο παρά να "αναβαθμιστεί".

Αλήθεια, στο εξωτερικό γνωρίζετε χώρες που να έχουν την πληροφορική σαν αυτοτελές μάθημα και με "επιστημονική" προσέγγιση; Δεν το έχω ψάξει, όμως όποιες περιπτώσεις γνωρίζω, η πληροφορική (αυτό που λέμε εμείς πληροφορική) απλά συνεπικουρεί τα άλλα μαθήματα.

Μήπως το όφελος σε χρήμα = αριθμοί (σκεφτείτε πόσοι θα μπούμε εφεδρεία ή θα απολυθούμε) είναι να καταργηθεί από τη Δευτεροβάθμια κάθε αυτοτελές αντικείμενο με το όνομα πληροφορική;

vagelispe19

είμαι αριστούχος απόφοιτος πληροφορικής του οικονομικού πανεπιστημίου αθηνών και αποφάσισα να ασχοληθώ με την εκπαίδευση. Υπέθεσα ότι αυτοί τουλάχιστον που ασχολούνται και είναι διορισμένοι σε θέσεις πληροφορικής ενώ χιλιάδες πτυχιούχοι είναι αυτή τη στιγμή χωρίς δουλειά, θα το εκτιμούσαν.

εσύ προφανώς circle δεν το εκτιμάς
@circle
το καλύτερο που έχεις να κάνεις λοιπόν είναι να παραιτηθείς αφού θεωρείς ότι το γνωστικό αντικείμενο που διδάσκεις δεν είναι επιστήμη. Η αλήθεια όμως που πονάει είναι ότι έχεις αυτή την άποψη επειδή δεν έχεις πτυχίο πληροφορικής. Δεν έχεις καμία σχέση με το γνωστικό αντικείμενο, ούτε καν ξέρεις τι είναι πληροφορική. Ασχολήσου λοιπόν με τον κλάδο σου και άσε την πληροφορική στους πληροφορικούς.

Νισάφι πια, όλοι μαθηματικοί φυσικοί, θεολόγοι έχετε μετατρέψει την πληροφορική σε ΤΠΕ, λες και είναι word, excel ιντερνετ και γουιντοους. Αυτά ξέρατε αυτά διδάσκατε. Τώρα όμως που υπάρχουν άνθρωποι καταρτισμένοι στο αντικείμενο καιρός είναι να γυρίσετε πίσω στους κλάδους σας και να αφήσετε την πληροφορική στους πληροφορικούς!!!!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!

Circle

Παράθεση από: vagelispe19 στις 08 Οκτ 2011, 08:56:09 ΠΜ
είμαι αριστούχος απόφοιτος πληροφορικής ...
εσύ προφανώς circle δεν το εκτιμάς

Σαφώς και εκτιμώ και τιμώ και σέβομαι τον "αριστούχο" και αυτόν με το "μεταπτυχιακό" και το "διδακτορικό". Οι "καλοί βαθμοί" από μόνοι τους, δεν κάνουν όμως τον "καλό δάσκαλο".


Παράθεση από: vagelispe19 στις 08 Οκτ 2011, 08:56:09 ΠΜ
@circle
το καλύτερο που έχεις να κάνεις λοιπόν είναι να παραιτηθείς ...

Με την θυμωμένη και «ειρωνική» απάντησή μου, ακριβώς αυτό ήθελα να καταδείξω. Ότι δηλαδή, έχουμε αρχίσει και υψώνουμε ένα χέρι προς το συνάδελφο λέγοντάς του «Φύγε!» και λέγοντας ταυτόχρονα ότι η δική μας «υποκατηγορία» μέσα στην ειδικότητα της πληροφορικής είναι η καλύτερη, ή ότι εμείς είμαστε οι «καλύτεροι» πτυχιούχοι και ακόμη καλύτεροι αυτοί με καλύτερο βαθμό στο πτυχίο ή αυτοί με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό!

Ο στόχος αγαπητοί,  δεν είναι ο συνάδελφος. Ο στόχος και ο σκοπός μας ταυτόχρονα είναι το ίδιο το αντικείμενο της πληροφορικής στην εκπαίδευση και τι θετικό έχει ο καθένας να συμβάλλει.




Circle

Παράθεση από: vagelispe19 στις 08 Οκτ 2011, 08:56:09 ΠΜ
... ενώ χιλιάδες πτυχιούχοι είναι αυτή τη στιγμή χωρίς δουλειά, ...

...

Για αυτούς τους χιλιάδες πτυχιούχους πληροφορικής χωρίς δουλειά, φταίνε (προφανώς) οι διορισμένοι καθητητές στην πληροφορική της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. (LOL)

Έτσι, για τον άνεργο φταίει αυτός που έχει δουλειά, για τον εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα, φταίειο ο δημόσιος υπάλληλος, για τον δημόσιο υπάλληλο φταίειι κάποιος άλλος. Μέσα σε τούτη την κοινωνία και την συγκυρία που ζούμε, περνάμε και στο σημείο της επίθεσης σε όλους τους άλλους για να κρατήσουμε τα ψιχουλάκια της θέσης μας.


Keep Growing

Βαγγέλη, αν κρίνω από τον τύπο που έχεις για avatar, μάλλον το να είσαι "αριστούχος" και να το φωνάζεις, δεν είναι καθόλου αποτελεσματικό.
Σκέψου κάποιον άλλο τρόπο για να κερδίσεις μια θέση αξιοπρεπή, μέσα στη ζούγκλα της αγοράς εργασίας.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Crazy_Waters

#84
Όπως αναφέρθηκε και από άλλους συναδέλφους η μετάταξη των ΠΕ19/20 χωρίς πτυχίο Πληροφορικής  δεν είναι ένα "βίτσιο" της ΕΠΕ και μια διασπαστική απόπειρα στις δύσκολες ώρες, αλλά απλώς ότι εφαρμόζεται για όλους τους άλλους κλάδους εκπαιδευτικών.  Θα μπορούσαν να είχαν και δίκιο όσοι (fof κ.ά.) κατηγορούν την ΕΠΕ ΑΝ τώρα έφερνε για πρώτη φορά στην επιφάνεια το ζήτημα της υποχρεωτικής μετάταξης των μη Πληροφορικών διορισμένων ως ΠΕ19/20. Η θέση αυτή υποστηρίζεται από την ΕΠΕ για χρόνια και απλά τώρα αντί να διορθωθεί το λάθος αυτό παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις (δεύτερη ειδικότητα με 1 πτυχίο!!!). Κατ' εμένα ανάμεσα στους πολλούς που διορίστηκαν ως ΠΕ19/20 υπάρχουν αξιόλογοι εκπαιδευτικοί που με πολύ κόπο και χρόνο καταφέρνουν να διδάσκουν Πληροφορική και να καλύπτουν "κάπως" την έλλειψη πτυχίου. Υπάρχουν άλλοι που απλώς έχοντας "καβάτζωσει" μια οργανική εδώ και 10+ χρόνια δεν αλλάζουν βαθμίδα και στέκονται στην τάξη κυρίως λόγω εμπειρίας (αντίθετα από το 2005 που διορίστηκα έχω διδάξει σε ΤΕΕ, Γυμνάσιο, Λύκειο, Δημοτικό, ΕΠΑΛ). Υπάρχουν όμως και πολλοί που έχουν κάψει φουρνιές και φουρνιές μαθητών με την ημιμάθεια και την άγνοιά τους. Συνήθως οι διορισμένοι ΠΕ19/20 με πτυχίο δεν έχουν επαφή με τέτοιους συναδέλφους (άλλωστε οι ίδιοι είναι σε απομακρυσμένες περιοχές ενώ οι άλλοι ακλόνητοι στα μεγάλα αστικά κέντρα), αλλά ειδικά όσοι συνάδελφοι διδάσκουν σε φροντιστήρια θα έχουν να πουν πολλά για κάποιους καθηγητές των μαθητών τους στο σχολείο που "διδάσκουν" ΑΕΠΠ χωρίς πτυχίο Πληροφορικής. Οι παραπάνω περιπτώσεις μπορεί να ομαδοποιούνται αδίκως για την πρώτη αλλά το κοινό τους είναι η έλλειψη των προσόντων που απαιτούνται για διορισμό στον κλάδο τους και σε κάθε κλάδο. Επιπλέον μπαίνει και το ζήτημα εκπροσώπησης του κλάδου απέναντι στο Υπουργείο κτλ. με το παράδειγμα που ανέφερε ο nk. Τρόποι αποκατάστασης της αδικίας υπάρχουν πολλοί: π.χ στους μουσικούς υπάρχει ο κλάδος ΠΕ16 για τους απόφοιτους ΑΕΙ μουσικών σπουδών και ο ΤΕ16 για τους κατόχους πτυχίων Ωδείων ή εμπειροτέχνες Μουσικούς. Η πρόταση της ΕΠΕ (μπείτε σε σχολές Πληροφορικής χωρίς κόπο και αφού "τα ξέρετε" πάρτε πτυχίο να είμαστε ισότιμοι) θα ήταν μια κάλή επιλογή. Εγώ θα πρότεινα ακόμα και ένα είδος ΑΣΕΠ για διορισμένους με θέματα αντίστοιχα του Γνωστικού των δύο τελευταίων ΑΣΕΠ Πληροφορικής (με PROLOG, SQL κτλ.) και που όσοι θα έπαιρναν τη βάση θα έμεναν στον κλάδο (να μην προλάβει όμως να το μάθει η Ε.Ε.Φ. και κάνει σεμινάρια με τα SOS).
Οι διορισμένοι χωρίς πτυχίο Πληροφορικής ας πούμε ότι σε εμένα π.χ. δεν έχουν να απολογηθούν για κάτι ("και εσύ το ίδιο θα έκανες" θα πουν και ίσως να έχουν και δίκιο). Έχω μεγάλη απορία όμως στους μαθητές τους τι απαντούν όταν τους ρωτάνε τι έχουν σπουδάσει και πώς διορίστηκαν?? Η απάντηση "Ε κάτι ήξερα από τη σχολή, έκανα και 400 ώρες σεμινάριο, τότε δε χρειάζονταν πτυχίο, μετά έμαθα μόνος μου" κάνει καλό στο μέλλον της Πληροφορικής στην εκπαίδευση?

Υ.Γ. Μήπως να μεταφερθούν αλλού τα τελευταία posts, αφού δεν έχουν σχέση με τα project?

Keep Growing

Εγώ προσωπικά, δεν κατηγόρησα ποτέ την ΕΠΕ, ίσα ίσα που είναι από τις περισσότερο δραστήριες επιστημονικές ενώσεις που υπάρχουν.
Επειδή όμως ο ρόλος μου είναι αυτός, μιλάω περισσότερο ως εκπαιδευτικός Πληροφορικής και λιγότερο ως Πληροφορικός.

Αυτό που εμένα μου τη δίνει στα νεύρα, είναι το "τάισμα" του κοινωνικού αυτοματισμού, σε περιόδους που απαιτούν "αυστηρή δίαιτα".
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Circle

Παράθεση από: Crazy_Waters στις 08 Οκτ 2011, 03:47:42 ΜΜ
... Θα μπορούσαν να είχαν και δίκιο όσοι (fof, Circle κ.ά.) κατηγορούν την ΕΠΕ ...

Δεν κατηγόρησα ποτέ καμία ΕΠΕ και δεν την έχω αναφέρει καν στα προηγούμενα μηνύματά μου, ούτε ήταν στην σκέψη μου. Σε παρακαλώ, να αποσύρεις το nickname το δικό μου από την απάντησή σου.

Crazy_Waters

Παράθεση από: Circle στις 08 Οκτ 2011, 05:14:05 ΜΜ
Δεν κατηγόρησα ποτέ καμία ΕΠΕ και δεν την έχω αναφέρει καν στα προηγούμενα μηνύματά μου, ούτε ήταν στην σκέψη μου. Σε παρακαλώ, να αποσύρεις το nickname το δικό μου από την απάντησή σου.

Εκ παραδρομής το σφάλμα, διορθώθηκε και ζητώ συγνώμη.

P.Tsiotakis

Ανεξάρτητα αν μπορεί να χαρακτηριστεί ως βίτσιο ή εμμονή ή δικαιοσύνη ή όπως αλλιώς,
η ΕΠΕ έχετε μείνει σε ένα θέμα που αφορά στο 2000, ενώ σήμερα έχουμε 2012 και πρέπει να κοιτάμε το 2020.
Αυτό δεν είναι παρά η γνώμη (και η τελευταία παρέμβαση στο ζήτημα) ενός απλού ερυθρόδερμου που ξεβάφει με τα χρόνια.
Υπάρχουν πολλά που μπορούν να ειπωθούν αλλά δεν είναι θέμα δημόσιας συζήτησης.

Μακάρι η όμορφη αυτή κουβέντα, που εξελίσσεται παραμονές εκλογών της ΠΕΚΑΠ, να είναι για το καλό του κλάδου (σε καμία περίπτωση δεν υπονοώ ότι η σκόνη πρέπει να τοποθετείται κάτω από το χαλί). Ωστόσο, αν δεν εξελιχθούν τα πράγματα όπως θέλουμε (ποιοι βέβαια είμαστε εμείς είναι ένα άλλο υπαρξιακό ερώτημα) τότε, στα σίγουρα, ο χρόνος δε θα μπορεί να γυρίσει πίσω.

Circle

Για να θυμηθούμε ότι είμαστε εκπαιδευτικοί, έχω να προσθέσω τις δυο αυτές αναρτήσεις:

Ο καθένας έχει μια ιστορία για έναν εμπνευσμένο δάσκαλο

"Stay Hungry, Stay Foolish"


και ας τις αξιοποιήσει ο κάθενας όπως νομίζει.