Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

peter13

Παράθεση από: seibei στις 06 Σεπ 2013, 05:38:15 ΠΜ
Πρόταση:
(την διατυπώνω από την πλευρά του υπουργείου  :angel:)
"Τροποποίηση: Λόγω του πολύ μεγάλου αριθμού των σχολών του 2ου πεδίου (200 περίπου) και του ετερόκλητου των γνωστικών αντικειμένων αυτών, το πεδίο χωρίζεται σε , όπου μπαίνουν σχολές που απαιτούν εξέταση Επιστήμης Υπολογιστών και με τις υπόλοιπες.

Μαθήματα του 2α: Νέα-Μαθ-Φυσ. ως έχουν, Χημεία Ι (3ωρο), Επιστήμη Υπ/στων(3-4ωρο).
Μαθήματα του 2β: Νέα-Μαθ-Φυσ. ως έχουν, Χημεία ΙΙ (6ωρο)"

Κάτι ανάλογο μπορεί να γίνει και στο 4ο ΕΠΕ: 4α Σχολές οικονομικών κτλ με 3ωρο Επιστήμη Υπολογιστών και 3ωρο Στοιχεία Κοινωνικών Επιστημων

Νομίζω πως είναι μια λύση συμβιβαστική (απο μέρους μας) αλλά σωστή και δίκαιη.
Οι δε χημικοί, αφού δεν δέχονται να αποχωρήσουν από έδαφος που δεν τους ανήκει, ας "ανεχτούν" την παρουσία μας εκεί που επιβάλλεται.

Όσο για το ταμπού των τεσσάρων μαθημάτων, η απάντηση είναι:"Ναι μεν αυξάνεται ο αριθμός των μαθημάτων στο 2α, 4α (για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών για ένα μεγάλο πλήθος σχολών) αλλά ο φόρτος εργασίας των μαθητών μένει ο ίδιος."
Αφου γίνεται για καλό όλων θα παρουσιαστεί (και είναι άλλωστε) ως βελτίωση!

Πώς σας φαίνεται;
έχει bug η πρόταση. Θα υπάρχουν 2 χημείες για εξέταση; Η εύκολη και η δύσκολη;
Επίσης η κατεύθυνση με τις 6 ώρες χημείας δεν έχει λόγο ύπαρξης αφού από το άλλο πεδίο με 3ωρη ¨εύκολη¨ χημεία και 3ωρο ¨εύκολο¨ προγραμματισμό ξεκλειδώνονται όλες οι σχολές.

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

billdnet

#4023
Ωραία ... και εις αλλα με υγεια.

Περιμένω μεχρι την Τρίτη ... Νομίζω ότι η ΠΕΚΑΠ το γνώριζε εκ των προτέρων. Δεν δικαιολογείτε σε καμία περίπτωση τέτοια αδράνεια. 

Δεν είναι ώρα να στοχοποιήσω την ΠΕΚΑΠ, αλλά και να το κάνω η αντίδρασή της θα είναι πως δεν ακούει κοιτώντας τον ουρανό και σφυρίζοντας ανέμελα. Οι μάσκες θα πέσουν ή μπορεί να μην μάθουμε ποτέ.


 

petrosp13

Βλακείες λέει το ρεπορτάζ. Δεν ειπώθηκε τίποτα τέτοιο χθες, τουλάχιστον επίσημα
Έχετε σκεφτεί ότι κάποιοι θέλουν να σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε;
Ακόμη και να ψηφιστεί αυτή η τραγωδία, έχουμε και επόμενες φάσεις που θα πρέπει να κυνηγήσουμε
Θέληση υπάρχει;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

che

Πέτρο ο έλληνας κοιτάει τον κωλο του. Όλοι το κάνουμε. Εφόσον κάποιοι βουλευτήκαν απο τις ώρες γενικής ξεχνα τη συνέχεια.

billdnet

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Σεπ 2013, 11:08:12 ΠΜ
Βλακείες λέει το ρεπορτάζ. Δεν ειπώθηκε τίποτα τέτοιο χθες, τουλάχιστον επίσημα
Έχετε σκεφτεί ότι κάποιοι θέλουν να σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε;
Ακόμη και να ψηφιστεί αυτή η τραγωδία, έχουμε και επόμενες φάσεις που θα πρέπει να κυνηγήσουμε
Θέληση υπάρχει;

Εγώ μαζί σας ...
Πέτρο έγραψες ένα δυνατό άρθρο !!! thnks

petrosp13

Παράθεση από: che στις 06 Σεπ 2013, 11:10:35 ΠΜ
Πέτρο ο έλληνας κοιτάει τον κωλο του. Όλοι το κάνουμε. Εφόσον κάποιοι βουλευτήκαν απο τις ώρες γενικής ξεχνα τη συνέχεια.

Από την πρώτη χρονιά θα καταλάβουν το τραγικό λάθος που έκαναν, αν συνεχίσουν να έχουν οργανικές φυσικά
Η αναβάθμιση της Πληροφορικής με πανελλαδικό μάθημα θα δώσει πάτημα για αύξηση ωρών αργότερα στο Λύκειο, θα το ζητάει η κοινωνία. Όποιος σκέφτεται κοντόφθαλμα, θα το βρει μπροστά του

Αλλά έχεις δίκιο. Φαίνεται από πολλά ποστ στην ΠΕΚΑΠ, ακόμα και εδώ
Υπάρχουν συνάδελφοι που εμφανίστηκαν μόνο την ημέρα της ανακοίνωσης των μετατάξεων για να κάνουν ερωτήσεις και γενικά ασχολούνται μόνο με αυτό. Άλλοι ασχολούνται με το αν θα εξετάζεται το ΓΠ. Άλλοι ασχολούνται με το πόσες ώρες θα έχουν εργαστήριο. Άλλοι, πώς θα ασχοληθούν με το project. Άλλοι (όπως εγώ), ασχολούνται μόνο με το πανελλαδικό γιατί θεωρούν ότι αυτό είναι το σημαντικότερο και για κάποιους είναι και θέμα επιβίωσης. Αυτοί είμαστε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vtsakan

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Σεπ 2013, 11:08:12 ΠΜ
Βλακείες λέει το ρεπορτάζ. Δεν ειπώθηκε τίποτα τέτοιο χθες, τουλάχιστον επίσημα
Έχετε σκεφτεί ότι κάποιοι θέλουν να σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε;
Ακόμη και να ψηφιστεί αυτή η τραγωδία, έχουμε και επόμενες φάσεις που θα πρέπει να κυνηγήσουμε
Θέληση υπάρχει;

Πέτρο,  φυσικά και υπάρχει θέληση.  Αλλά δεν μπορουμε άλλο να φωνάζουμε ως μονάδες.  Οχι γιατι βαρεθηκαμε, αλλα γιατί δεν εχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.  Ενα θεσμικό όργανο (πεκαπ, επε) θα επρεπε αυτες τις ωρες που κρίνετε το θεμα να είναι στις επάλξεις.  Επικοινωνιακα, με βουλευτές,  με πανεπιστημιακους. Γίνεται κατι απο αυτα;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

billdnet

Η ΠΕΚΑΠ, γνώριζε εκ των προτέρων την εξέλιξη . Δεν δικαιολογείτε τέτοια αδράνεια. Καμία ουσιαστική αντίδραση κοιτώντας τον ουρανό και σφυρίζοντας ανέμελα.

Εφόσον τόσους χιλιάδες του ιδιωτικού τομέα μαζί με τις οικογένειές μας, μας θεωρούν αμελητέα ποσότητα τότε ας περιμένουν και αυτοί με τη σειρά τους και να αγωνιούν ποια θα είναι η τύχη τους στις επόμενες εκλογές.

Οι βολεμένοι θα πρέπει να ξυπνήσουν γιατί θα έχουν την κατάληξη των εργαζομένων της ΕΡΤ. Όταν το δημόσιο δάσος έχει μικρές εστίες πυρκαγιών είναι λογικό επόμενο ότι αν δεν τις καταστείλουν το δάσος θα καεί ολόκληρο.

Και αυτά που εξαγγέλλουν οι Υπουργοί ότι δεν θα γίνει καμία απόλυση είναι παραμύθια. Δεν θα γίνει καμία απόλυση με την τρέχουσα κυβέρνηση. Τι θα γίνει όμως με την επόμενη; Πόσο θα κοροϊδεύεται τους δανειστές σας με τους οποίους συμφωνήσατε εν υπόγραφα ότι θα μειώσετε τις δαπάνες και θα κάνετε απολύσεις;

Όταν αφανίσουν τον ιδιωτικό τομέα να δω πως το κράτος θα δίνει τους μισθούς στο δημόσιο τομέα. Ξύπνααααα σου μειώνουν τον μισθό κάθε μήνα. Τι άλλο θέλεις να δεις για να καταλάβεις τι σε περιμένει;;;;;;; Σε 2 χρόνια θα είμαι εγώ και σε 4 θα είσαι εσύ!!! Μετά θα αναζητάς κάποιων να σε στηρίξει...   

petrosp13

Μαθηματικά 7 ώρες
Φυσική 5 ώρες
Χημεία 4 ώρες
Επιστήμη Υπολογιστών ή Βιολογία 4 ώρες
Ένα κοινό πεδίο, 5 εξεταζόμενα μαθήματα
Και το θέμα λήγει εκεί...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsabatman

Μην πιστεύετε στα παραμύθια που μεταφέρει κάθε παπαγαλάκι,τίποτε δεν έχει κριθεί.Ακόμα και αν περάσει το νομοσχέδιο του πρωτοκόλλου δεν θα εφαρμοστεί ποτέ!ΑΥΤΌ ΣΑΣ ΤΟ ΕΓΓΥΏΜΑΙ!!!

seibei

Παράθεση από: peter13 στις 06 Σεπ 2013, 10:24:36 ΠΜ
έχει bug η πρόταση. Θα υπάρχουν 2 χημείες για εξέταση; Η εύκολη και η δύσκολη;
Επίσης η κατεύθυνση με τις 6 ώρες χημείας δεν έχει λόγο ύπαρξης αφού από το άλλο πεδίο με 3ωρη ¨εύκολη¨ χημεία και 3ωρο ¨εύκολο¨ προγραμματισμό ξεκλειδώνονται όλες οι σχολές.
Ενα 3ωρο μάθημα γιατί είναι "εύκολο"; Τώρα οι μαθητές δεν δίνουν 2 Μαθηματικά ή 2 Φυσικές ή 2 Ιστορίες; Οι 6ωρη Χημεία μπορεί να εξυπηρετει σχολές όπως το χημικό, το γεωπονικό κτλ. Η άλλη κατεύθυνση ναι να ξεκλειδώνει όλες τις υπόλοιπες σχολές, γιατί όχι. Πολύ χημεία για λίγους, λιγότερη χημεία και υπολογιστές για τους πιο πολλούς.

ntzios kostas


Η χημεία δεν πρέπει να είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενη σε καμία περίπτωση για σχολές πληροφορικής. Πώς να το κάνουμε. Είναι προτιμότερο τα παιδιά να εξετάζονται σε τρία μαθήματα και όχι σε τέσσερα αν επιμένουν να μας έχουν στην απέξω.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

seibei

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Σεπ 2013, 11:24:55 ΠΜ
Μαθηματικά 7 ώρες
Φυσική 5 ώρες
Χημεία 4 ώρες
Επιστήμη Υπολογιστών ή Βιολογία 4 ώρες
Ένα κοινό πεδίο, 5 εξεταζόμενα μαθήματα
Και το θέμα λήγει εκεί...
Συμφωνώ. Η εμμονή στα 4 μαθήματα είναι ανούσια και δυσκολεύει αντι να δίνει λύσεις.
Εδώ απέλυσαν γιατρούς χωρίς λόγο, ντρέπονται και καλά τώρα να πουν οτι είναι καλύτερα τα 5 μαθήματα από τα 4...