Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dpa2006

Ίσως όχι μόνο ένα FAQ αλλά να γίνει ένα site ή ένα blog και να εμπλουτιστεί(εμπλουτίζεται) με τις θέσεις και τις απόψεις που έχουν αναφερθεί συνολικά.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: dpa2006 στις 31 Αυγ 2013, 10:41:47 ΠΜ
Ίσως όχι μόνο ένα FAQ αλλά να γίνει ένα site ή ένα blog και να εμπλουτιστεί(εμπλουτίζεται) με τις θέσεις και τις απόψεις που έχουν αναφερθεί συνολικά.

Ξεκίνησα το

http://savegreekinformatics.blogspot.gr/

εδώ και πολύ καιρό..Θα το κάνω update σύντομα..

dpa2006

#3347
Παράθεση από: janag79 στις 31 Αυγ 2013, 10:48:22 ΠΜ
Ξεκίνησα το

http://savegreekinformatics.blogspot.gr/

εδώ και πολύ καιρό..Θα το κάνω update σύντομα..
Πολύ ωραία!
ps:
Ανακοίνωση του Τμήματος Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής του παν. Πατρών για το Νέο Λύκειο
ζητώ συγγνώμη αν επαναλαμβάνεται ως λινκ.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

merlin

Άλλη ερώτηση:
Γιατί δεν παραδέχεστε ότι το θέλετε Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μόνο και μόνο για τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια;
Θέλετε να πείτε ότι τα υπόλοιπα μαθήματα που βάλατε στις εξετάσεις μπήκαν για τους ίδιους λόγους; Δηλαδή είναι προϊόν συνδιαλαγής και διαπλοκής και απλά εμείς χάσαμε επειδή δεν λειτουργήσαμε συντεχνιακά; Άλλωστε, ποια φροντιστήρια; Με 6 ώρες διδασκαλίας στο σχολείο, υποτίθεται ότι οι μαθητές δε θα χρειάζονται extra βοήθεια...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

merlin

Κι άλλες:
Αφού δεν είναι ο βασικός λόγος τα φροντιστήρια, τότε γιατί να εξετάζουμε την Πληροφορική;
Για τους ίδιους ακριβώς λόγους που εξετάζουμε τα υπόλοιπα. Γιατί θέλουμε τους καλύτερους φοιτητές για τα πανεπιστήμιά μας και πρέπει να τους ξεχωρίσουμε. Γιατί το μέσο "διαλογής" είναι βασικό. Ένας άριστος στα Μαθηματικά δε σημαίνει ότι θα μπορεί να γίνει καλός φιλόλογος, οπότε το μάθημα αυτό απορρίπτεται σαν κριτήριο εισόδου σε αυτές τις σχολές 

Οι σχολές πληροφορικής είναι πολύ λίγες, ενώ αυτές που χρειάζονται Χημεία είναι 160
link - Παράθεση των 87 σχολών με βασική την Πληροφορική. 160 Χημείας?????? Ποιες??? (εδώ ίσως πρέπει να τις μετρήσουμε αλλά κανονικά δεν είναι δική μας δουλειά να παραθέτουμε επιχειρήματα άλλων)

Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

petrosp13

Τις μέτρησα εγώ
Ούτε 70 δεν είναι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

GEG

Παράθεση από: petrosp13 στις 31 Αυγ 2013, 12:01:48 ΜΜ
Τις μέτρησα εγώ
Ούτε 70 δεν είναι
Δεν έχουμε μετρήσει αυτές που έχουν μαθήματα προγραμματισμού και δεν είναι πληροφορικής
Επίσης κάτι άλλο το σύνολο των εισαγομένων σε σχολές αμιγώς πληροφορικής είναι 5505.
Ποιά άλλη ειδικότητα το έχει αυτο?
Hey! It compiles! Ship it! :-)

merlin

Κι άλλες τρεις
Τα Πανεπιστήμια είναι αδιάφορα ως προς το ποιοι θα μπαίνουν και με ποια κριτήρια. Θα συνεχίσουν να κάνουν τη δουλειά τους με οποιοδήποτε υλικό (φοιτητές)
Αυτό είναι λάθος. Παράθεση - link ανακοινώσεων πανεπιστημίων, ΕΜΠ κλπ

Η πληροφορική δεν είναι βασική επιστήμη όπως οι άλλες, οπότε δε χρειάζεται να εξεταστεί
Παράθεση - link κειμένων διακεκριμένων ονομάτων του χώρου. Υπενθύμιση ότι το ημερολόγιο γράφει 2013.

Δεν έχουμε τόσους Πληροφορικούς για να σας δώσουμε 6 ώρες κατεύθυνσης
Εσείς μας διώξατε στα Δημοτικά, σε διευθύνσεις, φορείς. Εξάλλου οι 6 ώρες κατεύθυνσης ισοδυναμούν σχεδόν με τις 2 ώρες Γενικής Παιδείας στη Γ Λυκείου στα περισσότερα σχολεία
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

apom

#3353
Πιθανές ερωτήσεις

1. Ακόμα και το Foundation programme για Αγγλία (εάν δεν κανω λάθος) περιλαμβάνει μαθήμα προγραμματισμού. εμείς; http://www.networkfoundation.gr/ib-vs-foundation.asp

2. Πάνω σε ποιές επιστημονικές μελέτες στηρίχθηκαν οι σχεδιασμοί του νέου λυκείου;

3. Ποιά ήταν η τοποθέτηση των Πανεπιστημιακών τμημάτων όσον αφορά τα απαιτούμενα μαθήματα στα οποία θα ήθελαν να έχουν εξεταστεί οι μελλοντικοί φοιτητές τους;

4. Για ποιό λόγο το σημερινό σύστημα είναι πανομοιότυπο με το σύστημα του 1983;


akar

Επειδή η προσπάθεια για ουσιαστική αλλαγή προς την κατεύθυνση που ζητάμε δεν είναι της στιγμής, αλλά θέλει αντοχή και επιμονή θα πρέπει να δούμε κινήσεις που να δίνουν προοπτική ανταπάντησης και δυναμική που μπορεί άμεσα να χτυπάει τοίχο(διότι τα πράγματα δείχνουν μπετόν αρμέ) αλλά θα είναι σημαντική παρακαταθήκη για το άμεσο μέλλον. Άλλωστε δεν υπάρχουν πιο εφήμερες θέσεις από αυτές των Υπουργείων και των λοιπών. Για να μην χαθούμε σε άσκοπές κινήσεις θεωρώ ότι οι κινήσεις θα πρέπει να είναι:
1ον Να υπογράψουν οι 87 σχολές που αναφέρουμε μια προς μια υπόμνημα της ΠΕΚΑΠ που να αναφέρεται απλά, λιτά στο τι χρειάζεται στο λύκειο και τι στο Γυμνάσιο από άποψη πληροφορικής.
2ον Να δεσμευτούν για την υποστήριξη μας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης
3ον Να εγκαινιαστεί μια μόνιμη συνεργασία με τις σχολές αυτές
4ον Να δημιουργηθεί ένα δίκτυο ανθρώπων από άλλα τμήματα που υποστήριζουν το ίδιο πχ Μικρόπουλος, Κόμης από τα παιδαγωγικά τμήματα
Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να παίξει ρόλο η ΠΕΚΑΠ

apom

Παράθεση από: akar στις 31 Αυγ 2013, 05:34:35 ΜΜ
Επειδή η προσπάθεια για ουσιαστική αλλαγή προς την κατεύθυνση που ζητάμε δεν είναι της στιγμής, αλλά θέλει αντοχή και επιμονή θα πρέπει να δούμε κινήσεις που να δίνουν προοπτική ανταπάντησης και δυναμική που μπορεί άμεσα να χτυπάει τοίχο(διότι τα πράγματα δείχνουν μπετόν αρμέ) αλλά θα είναι σημαντική παρακαταθήκη για το άμεσο μέλλον. Άλλωστε δεν υπάρχουν πιο εφήμερες θέσεις από αυτές των Υπουργείων και των λοιπών. Για να μην χαθούμε σε άσκοπές κινήσεις θεωρώ ότι οι κινήσεις θα πρέπει να είναι:
1ον Να υπογράψουν οι 87 σχολές που αναφέρουμε μια προς μια υπόμνημα της ΠΕΚΑΠ που να αναφέρεται απλά, λιτά στο τι χρειάζεται στο λύκειο και τι στο Γυμνάσιο από άποψη πληροφορικής.
2ον Να δεσμευτούν για την υποστήριξη μας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης
3ον Να εγκαινιαστεί μια μόνιμη συνεργασία με τις σχολές αυτές
4ον Να δημιουργηθεί ένα δίκτυο ανθρώπων από άλλα τμήματα που υποστήριζουν το ίδιο πχ Μικρόπουλος, Κόμης από τα παιδαγωγικά τμήματα
Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να παίξει ρόλο η ΠΕΚΑΠ

Πολυ καλές και επαγγελματικές προτάσεις... μακάρι να ήσουν πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ... ελπίζω η ΠΕΚΑΠ να ακούει... δεν το στέλνεις και σε αυτούς...

ntzios kostas

Δεν έχουν καταλάβει κάτι. Η παρουσία της πληροφορικής σε αυτή την κατεύθυνση θα έφερνε περισσότερο κόσμο σε αυτή. Τώρα ακόμα περισσότεροι μαθητές θα πάνε στην τελευταία δεσμη. Κανονικά επρεπε να έχουμε συμμαχους τους μαθηματικούς και τους φυσικούς. Όταν το καταλάβουν θα είναι πολυ αργά.
Ίσως αυτό πρέπει να το εκμεταλευτούμε.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

tropheus

Παράθεση από: ntzios kostas στις 31 Αυγ 2013, 06:40:04 ΜΜ
Δεν έχουν καταλάβει κάτι. Η παρουσία της πληροφορικής σε αυτή την κατεύθυνση θα έφερνε περισσότερο κόσμο σε αυτή. Τώρα ακόμα περισσότεροι μαθητές θα πάνε στην τελευταία δεσμη. Κανονικά επρεπε να έχουμε συμμαχους τους μαθηματικούς και τους φυσικούς. Όταν το καταλάβουν θα είναι πολυ αργά.
Ίσως αυτό πρέπει να το εκμεταλευτούμε.

Δίκιο έχεις αλλά δε νομίζω ότι οι μαθητικοί και οι φυσικοί μπορούν αν δουν τόσο μακρυά. Όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά γιατί δεν έχουν μάθει να το κάνουν αφού ανέκαθεν είχαν πληθώρα ωρών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ...

petrosp13

Οι Μαθηματικοί έχουν και την τελευταία κατεύθυνση και μάλιστα με εύκολη ύλη
Τους βολεύει να πάει εκεί ο πολύς κόσμος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tropheus

Νάτα μας πάλι ... Όσο δεν αλλάζει αυτή η εικόνα θα συνεχίσουμε να τρώμε ξύλο ....