Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apom

Παράθεση από: cets89 στις 29 Αυγ 2013, 12:02:16 ΠΜ
Συνάδελφοι, ψυχραιμία! Μη θεωρείτε ότι εμείς είμαστε το κέντρο του κόσμου και οι άλλοι πρέπει να ασχολούνται μαζί μας.
Αυτό που χρειαζόμαστε αυτή την κρίσιμη στιγμή είναι καθαρό μυαλό και συστηματική δουλειά, αξιοποιώντας στο έπακρο τα "όπλα" που διαθέτουμε στο οπλοστάσιό μας.
Ο αγώνας μας θα είναι διαρκής, δεν είναι σπριντ, αλλά μαραθώνιος.

+1 και προτείνω κανένας να μην απαντήσει πάλι σε αδντιδραστικούς ή ότι άλλο προκύψει... δεν τους ενδιαφέρουν οι απόψεις μας. Απλά μας εμπαίζουν...

petrosp13

Τα troll δεν μπορούν να αγνοηθούν από όλους. 2-3 να βρεθούν να απαντήσουν, έγινε μπάχαλο
Γι'αυτό υπάρχουν τα ban
Κάντε κάποιους moderators για να υπάρχουν συνεχώς άτομα να επιβλέπουν
Ο άλλος κατέγραφε τι γράφαμε, ο δημοκράτης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

alfabit

Εγώ βλέπω ότι σε αυτή τη χώρα η στρατηγική για την Παιδεία χαράζεται με οποιοδήποτε άλλο κριτήριο πέρα από την ποιότητα της εκπαίδευσης των παιδιών μας. Ό,τι και να συμβεί εν τέλει εγώ προσωπικά νιώθω αηδία για το κατάντημα αυτής της χώρας.

Ένας ολόκληρος κλάδος φωνάζει για το αυτονόητο, ένας ακόμα κλάδος πολεμάει τον άλλο για να καρπωθεί τις ώρες του και τα φροντιστήρια/ιδιαίτερα του.

Μετά τη ψήφιση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου χάνω τη δουλειά μου και νιώθω μια χαρά. Η εκπαίδευση ήταν ένας χώρος πολιτισμένος και λογικός που κοίταζε το καλό των παιδιών.

Τώρα τι ακριβώς είναι;

ΥΓ1: Η απάντηση στους συνάδελφους χημικούς που η κατηφόρα τους δεν έχει τέλος είναι πολύ απλή. Είναι η ίδια η αντίδραση τους. Γιατί αντιδρούν στο να έχουν τα παιδιά την επιλογή; Αφού είναι τόσο σίγουροι και έχουν τόσα επιχειρήματα για τη χρησιμότητα της Χημείας και την ανωτερότητα της απέναντι στην Πληροφορική...Τα παιδιά δε θα το δουν αυτό;; Τι φοβούνται ακριβώς;;;  :o

ΥΓ2: Με το τωρινό σύστημα η Χημεία είναι βασικό μάθημα θετικής κατεύθυνσης Β και Γ Λυκείου και τεχνολογικής κατεύθυνσης Α κύκλου Γ Λυκείου. Άρα και στις τεχνολογικές σχολές ήδη μπορούν τα παιδιά να πάνε διδασκόμενα Βιοχημεία. Έλα όμως που δε το διαλέγει κανείς... και εκεί έρχεται ο φασισμός... >:D

cets89

Κάνω για άλλη μια φορά έκκληση!
Δείξτε αυτοσυγκράτηση, αγνοώντας επιδεικτικά τις προκλήσεις.
Δουλέψτε αθόρυβα και συστηματικά για την ικανοποίηση των δίκαιων και αυτονόητων αιτημάτων του κλάδου.
As soon as an Analytical Engine exists, it will necessarily guide the future course of the science. Whenever any result is sought by its aid, the question will then arise--
By what course of calculation can these results be arrived at by the machine in the shortest time?
--CHARLES BABBAGE (1864)

GEG

Ας αφήσουμε .... τωρα τις αντιδικίες και ας δούμε την πορεία μας απο εδώ και πέρα και συγκεκριμένα από αύριο μεθαύριο στην βουλή.
Μίλησε κάποιος συνάδελφος ενωρίτερα για επιχειρήματα περί του γιατί η πληροφορική πρέπει απο εκπαιδευτική σκοπιά να είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Θα σας αναφέρω κάποιες εμπειρίες μου
Έχω μαθητές που ως φοιτητές πλέον έρχονται και τους κάνω μάθημα C, C++, Java για τα πρώτα έτη των σπουδών τους επειδή αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Και μιλάω για μαθητές που έγραψαν ακόμα και 18-20 στην ΑΕΠΠ. Έχετε ιδέα σε μερικά ΑΕΙ τι επιπεδου είναι οι ασκήσεις που τους βάζουνε καθώς και τα θέματα των εξετάσεων στα οποία καλούνται να απαντήσουν στο πρώτο μόλις έτος?
Γνωρίζεται οτι:
1. Σε κάποια ΑΕΙ γίνονται ιδιαίτερα μαθήματα (φροντιστήρια μέσα στη σχολή) σε φοιτητές προερχόμενους απο την θετική επειδή ακριβώς δεν μπορούν να παρακολουθήσουν (δυσκολέυονται ακόμα και να καταλάβουν την εκχώρηση) και να συμβαδίσουν με τους προερχόμενους από την Τεχνολογική. Και παρόλα αυτά δεν υπάρχει το αναμενόμενο αποτέλεσμα όπως μου έχει εξομολογηθεί γνωστός καθηγητής σε κάποιο ΑΕΙ ?
2. Άλλοι φοιτητές από θετική παρατάνε την σχολή και ξαναδίνουν ή κάνουν 10% ?
Σας παραθέτω τι μου απάντησε έμπειρος καθηγητής πρωτοκλασσάτου ΑΕΙ πληροφορικής σε επικοινωνία που είχαμε:
Ειδικά τα Τμήματα πληροφορικής πιστεύω πως οφείλουν να ζητήσουν να συμπεριληφθεί στα εξεταζόμενα μαθήματα και αυτό που έως τώρα υπήρχε και δυστυχώς αφαιρείται. Το πρόσθετο επιχείρημα είναι κατά τη γνώμη μου απλό.Θα γνωρίζουμε ότι οι υποψήφιοι  επιλέγουν συνειδητά την επιστήμη της πληροφορικής και έχουν έναν προσανατολισμό σπουδών. Θα ελαχιστοποιήσουμε έτσι το υπαρκτό φαινόμενο <ήθελα Αρχιτεκτονική ή Ιατρική αλλά έστω καλή είναι και η Πληροφορική>. Το συναντώ συχνά σε πολλούς πρωτοετείς.
Hey! It compiles! Ship it! :-)

apom

λίγο χιούμορ... πραγματικό περιστατικό...

τον πρώτο χρόνο που δίδασκα σε φροντιστήριο ( και είχα ανύπαρκτη εμπειρία από διαχείριση μαθητών) είχα 10 μαθητές στο τμήμα. Οι 8 απο αυτούς έκαναν ενοχλητική φασαρία και αποφάσισα για παραδειγματισμό να διώξω από την αίθουσα 1-2 μαθητές αλλά κανένας δεν δεχόταν να βγεί... ε λοιπόν λέω στους 2 που δεν έκαναν φασαρία ''βγείτε εσείς έξω''... ''μα κύριε εμείς δεν κάναμε τίποτε'' ... τελικά πήρα τους 2 που δεν έκαναν φασαρία και πήγα σε άλλη αίθουσα να συνεχίσω το μάθημα...

... επειδή αυτό εδώ δύσκολα θα γίνει... αφήστε τα troll...

petrosp13

Παράθεση από: alfabit στις 29 Αυγ 2013, 12:12:42 ΠΜ
Γιατί αντιδρούν στο να έχουν τα παιδιά την επιλογή; Αφού είναι τόσο σίγουροι και έχουν τόσα επιχειρήματα για τη χρησιμότητα της Χημείας και την ανωτερότητα της απέναντι στην Πληροφορική...Τα παιδιά δε θα το δουν αυτό;; Τι φοβούνται ακριβώς;;;  :o

Πραγματικό συμβάν σημερινό (αλλά επαναλαμβανόμενο)
Ρωτάω μαθητή που γνώρισα σήμερα γιατί άφησε την Θετική για την Τεχνολογική
"Γιατί δεν θέλω να κάνω Χημεία και Βιολογία και γιατί θέλω να περάσω Πολυτεχνείο"
Καληνύχτα σας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

apom

Παράθεση από: petrosp13 στις 29 Αυγ 2013, 12:20:01 ΠΜ
Πραγματικό συμβάν σημερινό (αλλά επαναλαμβανόμενο)
Ρωτάω μαθητή που γνώρισα σήμερα γιατί άφησε την Θετική για την Τεχνολογική
"Γιατί δεν θέλω να κάνω Χημεία και Βιολογία και γιατί θέλω να περάσω Πολυτεχνείο"
Καληνύχτα σας

να πούμε όλοι καληνύχτα; τα λέμε αύριο;

Αθανάσιος Πέρδος

Εδώ απαντάμε και καταθέτουμε απόψεις επώνυμα. Ας βγει αυτός ή αυτή ο / η αντιδραστικός να στηρίξει τη θέση του / της επώνυμα για να τον / την πάρουμε στα σοβαρά. Όσο για το επίπεδο εδώ μέσα καλύτερα να μην το σχολίαζει κάποιος που φοβάται για τις απόψεις του και κρύβεται πίσω από την ανωνυμία του.
Απλά αγνοήστε τον.


tdrivas

καλή ξεκούραση συνάδελφοι - σύντροφοι..με την ελπίδα ότι η λογική θα νικήσει την ιδιοτέλεια..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tdrivas

πάντως στο esos ανέβηκε η ανακοίνωση του ΕΜΠ..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

apom

η ΕΕΧ ζήτησε και μέσα σε μία μέρα συναντήθηκε με τον υπουργό παιδείας... η ΠΕΚΑΠ έχει ζητήσει κάτι ανάλογο; συναντήθηκε;

P.Tsiotakis

Φίλε, δεν είναι τα 40€/χρονο, που σου πηρε υποχρεωτικά με νόμο, ο λόγος που νομιζεις οτι προσωρινά κέρδισες την επιούσια πρωτοκαθεδρία σου...

apom

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 29 Αυγ 2013, 12:46:35 ΠΜ
Φίλε, δεν είναι τα 40€/χρονο, που σου πηρε υποχρεωτικά με νόμο, ο λόγος που νομιζεις οτι προσωρινά κέρδισες την επιούσια πρωτοκαθεδρία σου...

??

P.Tsiotakis