Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

AlexPapplir

Παράθεση από: apom στις 28 Αυγ 2013, 07:53:58 ΜΜ
Δημοσιευθηκε το τελικό νομοσχέδιο ή ακόμα περίμένουμε;

πάρε τηλέφωνο του αλήτες χημικούς που το γράφουν,  δεν ξέρουν και καλή πληκτρολόγηση τα λαμόγια, αλλά νομίζουν ότι προστατεύντας τα κλαδικά τους συμφέροντα συμβάλλουν στην ανάπτυξη μιας χώρας που βουλιάζει και θα τους πάρει και αυτούς μαζί!
Αναφέρομαι μόνο στα λαμόγια χημικούς όχι στους φυσιολογικούς και να συμπληρώσω ότι λαμόγια υπάρχουν παντού.

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: Antidrastikos στις 28 Αυγ 2013, 07:11:42 ΜΜ
Η Χημεία ειναι βασική επιστήμη ενώ η πληροφορική όχι και αν δεν το καταλαβαίνεται σκεφτείται πόσες ειδικότητες μπορούν να διδάξουν και πληροφορικη στο Λύκειο. Τι θα ήταν η πληροφορικη χωρίς μαθηματικά, που ειναι βασική της επιστήμη;

Για τη διδασκαλία πληροφορικής από το 1998 και πέρα απαραίτητο προσόν είναι η ύπαρξη βασικού πτυχίου τμήματος Πληροφορικής. Δεύτερη ανάθεση σε άλλη ειδικότητα δεν υπάρχει. Τώρα αν το σύστημα στην ανάγκη του για εκπαιδευτικό προσωπικό "βάφτισε" πληροφορικούς ανθρώπους τις περισσότερες φορές χωρίς προσόντα, αυτό είναι άλλο θέμα. Δεν σημαίνει ότι ο / η συνάδερφος (θεολόγος ή χημικός - προσωπική εμπειρία) έχει καμία σχέση με την πληροφορική. Η επίδειξη δυνατοτήτων των προγραμμάτων της Microsoft δεν είναι Επιστήμη Υπολογιστών.
Και τώρα δύο ερωτήσεις.
Πόσες ειδικότητες μπορούν να έχουν ανάθεση χημεία; Άσε απαντάω εγώ μη κουράζεσαι. Φυσικοί, Γεωλόγοι, Γεωγράφοι, Βιολόγοι, Φυσιογνώστες. Μάλλον όλοι μπορούν να διδάξουν Χημεία.
Αλήθεια τι θα ήταν και η Χημεία χωρίς την απλή μέθοδο των τριών. Μάλλον η πρακτική αριθμητική είναι η βασική της επιστήμη.


Παράθεση από: Antidrastikos στις 28 Αυγ 2013, 07:11:42 ΜΜ
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Δεν σας ενδιαφέρει η παιδεία αλλά τα απογευματινά μαθήματα και προκύπτει καταφανώς απο τον καβγά σας πιο πάνω. Σε αυτό το σημείο στερηθηκατε και επιχειρημάτων όταν σας έδωσαν Γ. Π. και δεν σας έκανε, θέλατε και θέλετε πανελλαδικά εξεταζόμενο. Μπορεί και να το πετύχετε αλλά θα ειναι ντροπή για τον τροπο που πραγματοποιούνται αλλαγές στην Παιδεία.


Θα έλεγες τα ίδια αν η Χημεία η τόσο βασική επιστήμη ήταν γενικής παιδείας ώστε όλοι να έχουν τη χαρά να τη διδαχτούν και η πληροφορική πανελλαδικά εξεταζόμενο;


Και τέλος αυτό που ζήτησαν οι πληροφορικοί είναι Χημεία ή Επιστήμη Υπολογιστών. Δεν ζήτησαν κατάργηση της Χημείας.



lkt

Νομίζω πως αν πάει στην επιτροπή η ΠΕΚΑΠ μαζί με πανεπιστημιακούς και καθηγητές από ΗΜΜΥ, θα πέσουν οι μάσκες και δεν θα υπάρχουν επιχειρήματα να τους αντικρούσουν. Τώρα μπορούν και κρύβονται. Θα πάνε όμως;

sstergou

Ψυχραιμία ρε παιδιά.
Μπήκε ένας τύπος και έγραψε ένα σωρό ασυναρτησίες και μεις παίζουμε το παιχνίδι του και ασχολούμαστε με τα λεγόμενά του.

Την απάντηση για την αναγκαιότητα του κάθε κλάδου την δίνει η ακαδημαϊκή κοινότητα, η αγορά και η ίδια η κοινωνία.

Μην έχετε αμφιβολίες, η πληροφορική θα είναι πάντα μέσα στην ζωή μας και στην εκπαίδευση και αυτό δεν είναι επιλογή κανενός, είναι ανάγκη.

Τον τελευταίο καιρό έχω μείνει έκπληκτος από την συμπεριφορά του κλάδου, συσπειρωθήκαμε και παλεύουμε για το δίκιο μας. Νομίζω πλέον έχουμε αποκτήσει συνείδηση σαν κλάδος και σιγά σιγά από δω και πέρα θα φαίνεται η δύναμή μας. Δεν έχουμε ανάγκη από κανέναν προστάτη και ήδη ο πόλεμος από τις συντηρητικές δυνάμεις έχει ξεκινήσει. Σε λίγα χρόνια όλοι αυτά θα μείνουν στην ιστορία και κάποιες ενώσεις θα μείνουν στην θύμησή μας για τις τραγελαφικές τους παρεμβάσεις και τα εμπόδια που βάζουν στην λαϊκή βούληση και στην κοινή λογική.

Μην αποθαρρύνεστε ακόμη και αν αύριο το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που θέλουμε, πράγμα που δεν είναι καθόλου σίγουρο, μπορούμε να αγωνιστούμε και να πετύχουμε πράγματα. Αυτό νομίζω φάνηκε και φαίνεται κάθε μέρα.



tdrivas

Παράθεση από: sstergou στις 28 Αυγ 2013, 08:05:00 ΜΜ
Μην αποθαρρύνεστε ακόμη και αν αύριο το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που θέλουμε, πράγμα που δεν είναι καθόλου σίγουρο, μπορούμε να αγωνιστούμε και να πετύχουμε πράγματα. Αυτό νομίζω φάνηκε και φαίνεται κάθε μέρα.

++++++++++++++++++

Ακόμα και να βγει, ακόμα και να ψηφιστεί, η κοινή λογική θα γκρεμίσει με το χρόνο την προχειρότητα και τον υποχθόνιο πόλεμο σε ένα πανέμορφο και πανέξυπνο μάθημα..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: sstergou στις 28 Αυγ 2013, 08:05:00 ΜΜ

Τον τελευταίο καιρό έχω μείνει έκπληκτος από την συμπεριφορά του κλάδου, συσπειρωθήκαμε και παλεύουμε για το δίκιο μας. Νομίζω πλέον έχουμε αποκτήσει συνείδηση σαν κλάδος και σιγά σιγά από δω και πέρα θα φαίνεται η δύναμή μας. Δεν έχουμε ανάγκη από κανέναν προστάτη

Μην αποθαρρύνεστε ακόμη και αν αύριο το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που θέλουμε, πράγμα που δεν είναι καθόλου σίγουρο, μπορούμε να αγωνιστούμε και να πετύχουμε πράγματα. Αυτό νομίζω φάνηκε και φαίνεται κάθε μέρα.
++++++++++++++++

noname

Ξαναρωτάω. Αν εφαρμοστεί το νέο σύστημα από τώρα στην Α' Λυκείου, τι θα διδάσκονται οι μαθητές 2 ώρες την εβδομάδα πληροφορική και με τι βιβλία;

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: noname στις 28 Αυγ 2013, 08:16:32 ΜΜ
Ξαναρωτάω. Αν εφαρμοστεί το νέο σύστημα από τώρα στην Α' Λυκείου, τι θα διδάσκονται οι μαθητές 2 ώρες την εβδομάδα πληροφορική και με τι βιβλία;
Πιστευεις οτι στο υπουργειο σκεφτονται τοσο πολυπλοκα πραγματα;;;
:D

tsabatman

Από κάθε άρθρο φαίνεται ξεκάθαρα η ανυπαρξία πολιτικών μορφωμένων με προσωπικότητα που να μπορούν να λάβουν αποφάσεις αντικειμενικές και δίκαιες,με τι προσόντα γίνονται υπουργοί Παιδείας τόσο λίγες προσωπικοτητες τόσο ανίδεοι άνθρωποι και καθορίζουν την Παιδεία

lp

Παράθεση από: noname στις 28 Αυγ 2013, 08:16:32 ΜΜ
Ξαναρωτάω. Αν εφαρμοστεί το νέο σύστημα από τώρα στην Α' Λυκείου, τι θα διδάσκονται οι μαθητές 2 ώρες την εβδομάδα πληροφορική και με τι βιβλία;
Μα τι ερώτηση είναι αυτή; Νομίζεις ότι ενδιαφέρονται στο υπουργείο για τέτοιες λεπτομέρειες; Άλλωστε το βιβλίο της Β είναι ίδιο με αυτό που είχε η Α κάποτε... (Αλγεβρα Boole, λογικά κυκλώματα κλπ)
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

vistrian

Παράθεση από: Antidrastikos στις 28 Αυγ 2013, 07:11:42 ΜΜ
..................... Τι θα ήταν η πληροφορικη χωρίς μαθηματικά, που ειναι βασική της επιστήμη;
Πληροφορικη διδάσκεται σε κάθε τάξη απο την πρώτη δημοτικού και σωστά για τον εγγραμματισμο των παιδιών, αλλά ο προγραμματισμός ειναι κάτι απολύτως εξειδικευμένο.
Η Πληροφορική έχει σχέση με τα μαθηματικά όσο η φυσική και η βιολογία. Σηφάκης
Υ.Γ Αν ξέρεις ποιός είναι;


Παράθεση
Δεν σας ενδιαφέρει η παιδεία αλλά τα απογευματινά μαθήματα και προκύπτει καταφανώς απο τον καβγά σας πιο πάνω. Σε αυτό το σημείο στερηθηκατε και επιχειρημάτων όταν σας έδωσαν Γ. Π. και δεν σας έκανε, θέλατε και θέλετε πανελλαδικά εξεταζόμενο. Μπορεί και να το πετύχετε αλλά θα ειναι ντροπή για τον τροπο που πραγματοποιούνται αλλαγές στην Παιδεία.
ενώ εσείς απο την άλλη είστε αγγελούδια
Παράθεση
Καθυβριζετε τη Χημεία παντού, στη διαβούλευση στα φόρουμ, παντού και περιμένετε να μείνει η ΕΕΧ θεατής.....
Η λέξη Χημεία εμφανίστηκε στις κοινές ανακοινώσεις ΠΕΚΑΠ κτλ, και τότε μονο η Ενωση Χημικων ανέφερε την συντεχνία της πληροφορικής. Ελεγξτε τις ημερομηνίες. Προφανώς και έπρεπε να αμυνθουμε, δε νομίζετε;
για πες μας που βρίζαμε την χημεία
Παράθεση
Σέβομαι τον αγώνα σας, αλλά τον θεωρώ άδικο και χωρίς επιχειρήματα. Και για να μην σας ταΐζουν κουτόχορτο, σε ποια χώρα εξετάζεται η πληροφορικη για εισαγωγή στα πανεπιστήμια; Σε καμία....
Σε ποια χώρα διδάσκεται ως Γ.Π. ; Σε όλες.


Να μας λείπει τέτοιος σεβασμός "συνάδελφε". Έχει ο καιρός γυρίσματα. troll
ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ ΕΙΣΤΕ. ΤΕΛΟΣ
VR in Computing

Σπύρος Δουκάκης

Μάλλον με το υπάρχον βιβλίο... Όσο για την ύλη... πιθανώς αυτό που έλεγε το πρόγραμμα πριν την κατάργηση της επιλογής στην Α Λυκείου...

αλλιώς

Θα μάθουμε τον Οκτώβριο...

Παράθεση από: noname στις 28 Αυγ 2013, 08:16:32 ΜΜ
Ξαναρωτάω. Αν εφαρμοστεί το νέο σύστημα από τώρα στην Α' Λυκείου, τι θα διδάσκονται οι μαθητές 2 ώρες την εβδομάδα πληροφορική και με τι βιβλία;

mdoumeni

Παράθεση από: Λευτέρης Δουκέρης στις 28 Αυγ 2013, 07:47:40 ΜΜ
Ο αγώνας δεν τελειώνει.

Έχουμε ακόμα μια εβδομάδα συζήτηση στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της βουλής ... για να τα καταφέρουμε ... Ακόμα και αν δεν το πετύχουμε μέχρι της 6 Σεπτεμβρίου που ψηφίζεται το νομοσχέδιο ........ έχουμε άλλα 2χρόνια να παλέψουμε για το λογικό τελεστή ή (Χημεία ή πληροφορική) .

Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια είναι να μην είμαστε πάλι 40 όπως και σήμερα ... αλλά 2000 όπως κάποιοι ... ονειρικά φαντάζονταν ότι θα είμαστε ...


+++++++++++++++++++++++++++++
Πρέπει να συγκεντρωθούμε στο στόχο μας.
Οι λυγαριές δεν σπάνε όταν είναι όλες μαζί ως ένα σώμα.

Το θέμα μας είναι: η επιστήμη της πληροφορικής ως απαραίτητο συστατικό στοιχείο στην λυκειακή εκπαίδευση του 21 αι.
Κάνω λάθος;

Νομίζω ότι την επόμενη εβδομάδα κρίνεται απαραίτητο να είμαστε όλοι stansby και όχι στο laptop μας, αλλά για φυσική παρουσία στην επόμενη διαμαρτυρία.
"Το μυαλό δεν είναι δοχείο για να γεμίσει αλλά μια φωτιά που θα ανάψει.", Πλούταρχος (46 – 127),
http://mdoumeni2012.blogspot.gr

AlexPapplir

Ο πόλεμος πρέπει να είναι ξεκάθαρος!  ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ.

Προς το παρον κερδίζει τη μάχη η Χημεία, θα παλέψουμε να αποδείξουμε ότι είναι περιττή και επιζήμια για χιλιάδες υποψήφιους τεχνολογικών σχολών, δεν το λέμε εμείς που μας κατηγορούν για συντεχνία, το λέει η ελίτ της επιστημονικής κοινότητας της χώρας!

Αν κύριοι εισηγητές του νομοσχεδίου, βουλώνετε τα αυτιά σας σε αυτούς, τότε η χώρα αυτή δεν δεν έχει καμία πιθανότητα εξόδου από την κρίση!

Σύνθημα - επιχείρημα:
"Η διδασκαλία της χημείας, ως πανελλαδικά εξεταζόμενου 6ωρου μαθήματος είναι περιττή και επιζήμια για χιλιάδες υποψήφιους τεχνολογικών σχολών"

Περιττή: γιατί δε θα τη χρειαστούν στη συνέχεια των σπουδών τους!!!
Επιζήμια: γιατί θα στερείσει στους μαθητές (των τεχνολογικών κλπ σχολών) πολύτιμες γνώσεις για τη συνέχεια των σπουδών τους

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: AlexPapplir στις 28 Αυγ 2013, 08:43:30 ΜΜ
Ο πόλεμος πρέπει να είναι ξεκάθαρος!  ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ.

Προς το παρον κερδίζει τη μάχη η Χημεία, θα παλέψουμε να αποδείξουμε ότι είναι περιττή και επιζήμια για χιλιάδες υποψήφιους τεχνολογικών σχολών, δεν το λέμε εμείς που μας κατηγορούν για συντεχνία, το λέει η ελίτ της επιστημονικής κοινότητας της χώρας!

Αν κύριοι εισηγητές του νομοσχεδίου, βουλώνετε τα αυτιά σας σε αυτούς, τότε η χώρα αυτή δεν δεν έχει καμία πιθανότητα εξόδου από την κρίση!

Είναι λάθος να στοχεύουμε στη Χημεία. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!

Θα στοχεύσουμε σε αυτούς που θέλουν να επιβάλλουν το γνωστικό τους αντικείμενο πάνω στο δικό μας..Σε αυτούς και μόνο..Δεν μας φταίει ο απλός Χημικός και πόσο μάλλον η Χημεία η οποία είναι εξαιρετική επιστήμη

Ξαναλέω, δεν στοχεύουμε στη Χημεία, δεν μας φταίει η Χημεία..Συγκεκριμένοι άνθρωποι φταίνε!