Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

#1125
Παράθεση από: lefteris_doy στις 12 Αυγ 2013, 12:15:17 ΠΜ
Αύριο πρέπει να είμαστε όλοι εκεί.

Ας αφήσουμε τα ... πλήκτρα και ας κατέβουμε Αθήνα.

Θερμή παράκληση για ενότητα.

και για προσήλωση στον κοινό στόχο όλων μας "Την παραμονή της πληροφορικής στο λύκειο"



Γ...ο είμαι στη Ρόδο (εδώ μένω, δεν κάνω διακοπές).
Είχα την πρόταση να γίνουν αντίστοιχες συγκεντρώσεις σε όλες τις μεγάλες πόλεις.
Έστειλα 3, 4 mails στη λίστα των καθηγητών πληροφορικής Δωδεκανήσου, αλλά ούτε ένα mail ως απάντηση.
Ο Αύγουστος είναι πολύ ύπουλος μήνας τελικά.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

Ποιός Αύγουστος; Υπάρχει συγκεκριμένος;
Σίγουρα όλοι οι μήνες "Αύγουστος" της 20ετίας έως και 30 ετίας.
Τώρα χαλαρά.
Απολαμβάνουμε και εισπράτουμε.

Αγώνες σήμερα;
Χαχαχα. Ανέκδοτα. Πολύ το γέλιο.


tomgeri

Παράθεση από: dim στις 12 Αυγ 2013, 11:09:13 ΠΜ
Ποιός Αύγουστος; Υπάρχει συγκεκριμένος;
Σίγουρα όλοι οι μήνες "Αύγουστος" της 20ετίας έως και 30 ετίας.
Τώρα χαλαρά.
Απολαμβάνουμε και εισπράτουμε.

Αγώνες σήμερα;
Χαχαχα. Ανέκδοτα. Πολύ το γέλιο.

Οι υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση δεν ειναι στο υπουργείο, αλλά σε κάποια παραλία.

Αν υπήρχε η blaklist που θα μας έλεγε ανά πάσα στιγμή που βρίσκονται (ως φυσική παρουσία) οι αντιπρόσωποί μας (υπεύθυνοι για την κατάσταση),  τότε και διακοπές θα κάναμε, και αγώνα!

Ξαναβάζω την blaklist, και παρακαλώ όποιον ξέρει οτιδήποτε για αυτούς (τηλέφωνα και διευθύνσεις) ας το συμπληρώσει.

ΠαράθεσηΣαμαρας
βουλευτές
Αρβανιτόπουλος
Μελη ΙΕΠ
παρατρεχάμενοι υπουργείου.
.
.
.
.
και τέλος ΠΕΚΑΠ (όσοι από αυτούς έχουν ύποπτη συμπεριφορά συνεργασίας με τον "εχθρό")
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

control_data

Πιστεύω οτι οι συγκεκριμένες μέρες του Αυγούστου είναι οι πιο αδρανείς δημοσιογραφικά. Για παράδειγμα η κεντρική σελίδα του Βήματος συνεχίζει να έχει ως κύριο νέο το παρασκήνιο απο την επίσκεψη στις ΗΠΑ. Αυτή η αδράνεια υφίσταται και στα πολιτικά κόμματα και παντού εκτός απο τους πυροσβέστες και εμάς που καιγόμαστε...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: control_data στις 12 Αυγ 2013, 11:29:33 ΠΜ
Πιστεύω οτι οι συγκεκριμένες μέρες του Αυγούστου είναι οι πιο αδρανείς δημοσιογραφικά. Για παράδειγμα η κεντρική σελίδα του Βήματος συνεχίζει να έχει ως κύριο νέο το παρασκήνιο απο την επίσκεψη στις ΗΠΑ. Αυτή η αδράνεια υφίσταται και στα πολιτικά κόμματα και παντού εκτός απο τους πυροσβέστες και εμάς που καιγόμαστε...

Ακριβώς όπως τα πες

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1687

Αν είναι δυνατόν, μέχρι 21 Αυγούστου στις 12 το μεσημέρι

control_data

Εύχομαι αυτά να είναι τα πρώτα σημάδια αφύπνισης του Τύπου:

Γιατί καταργείται η Πληροφορικη απο το Λύκειο: http://www.pelop.gr/?page=article&srv=11&DocID=120543

Το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει την αφαίρεση της Πληροφορικής: http://www.newsnow.gr/article/483803/to-ypourgeio-paideias-sxediazei-tin-afairesi-tou-mathimatos-tis-pliroforikis-apo-to-lykeio.html

control_data

Διαβούλευση (αποστολή δημοσίων σχολίων στο υπουργείο για προτεινόμενες αλλαγές στο νομοσχέδιο)

Άρθρο 4: Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια (πανελλαδικές): http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1683
Άρθρο 2: Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δευτεροβάθμιας: http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1685

ΠαράθεσηΠΡΟΣΟΧΗ - Όροι συμμετοχής:

  • Φροντίστε να διατυπώνετε προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα με το υπό διαβούλευση ζήτημα. Προφανώς κάθε ζήτημα εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο αλλά ο δημόσιος διάλογος διευκολύνεται με στοχευμένες και συγκεκριμένες προτάσεις και παρεμβάσεις.
  • Φροντίστε να διατυπώνετε τις προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις με τρόπο σύντομο και περιεκτικό.
  • Προσπαθήστε να τεκμηριώνετε αυτά που γράφετε με αναφορές, παραπομπές σε άλλα κείμενα, υλικό ή συνδέσμους με αντίστοιχο περιεχόμενο, εκτός αν η χρήση τους είναι καταχρηστική και στην περίπτωση αυτή θα αφαιρούνται.
  • Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων.
  • Είναι γόνιμο να υπάρχει ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων αλλά είναι σημαντικό για την ποιότητα και αποτελεσματικότητα του διαλόγου να αποφεύγονται οι προσωπικές αντιπαραθέσεις με άλλους συμμετέχοντες.
  • Προτάσεις, σχόλια, υπερσύνδεσμοι ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, φυλετική ή εθνική καταγωγή ή θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα δημοσιεύονται στο OpenGov.gr. Επίσης δε θα δημοσιεύονται σχόλια τα οποία παραπέμπουν σε άλλους δικτυακούς τόπους για λόγους διαφήμισης, δημοσιότητας ή οποιονδήποτε άλλο σκοπό που κρίνεται από το OpenGov.gr ως καταχρηστικός.
  • Οι προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που υποβάλετε υπόκεινται σε έλεγχο ως προς την τήρηση των παρόντων όρων χρήσης και συμμετοχής.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παιδιά, γράφουν μέχρι Τρίτη 21/8 αλλά η Τριτη έχει 20....Τι πίνουν εκεί ρε @#$στη μου;

PE19

Νέο εκπαιδευτικό σύστημα:


Άρθρο 01: Έννοια και Σκοποί του Γενικού Λυκείου


1. Το «Γενικό Λύκειο» αποτελεί εκπαιδευτική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παροχής γενικής παιδείας και βαθμιαίας εμβάθυνσης και εξειδίκευσης στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα.

2. Σκοποί του Γενικού Λυκείου είναι ιδίως :

α) Η παροχή γενικής παιδείας υψηλού επιπέδου, που θα συμβάλλει στην ισόρροπη γνωστική συναισθηματική, πνευματική και σωματική ανάπτυξη όλων των μαθητών,
β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών.
γ) Η καλλιέργεια της εθνικής, θρησκευτικής και πολιτισμικής μας κληρονομιάς αλλά και η προετοιμασία των νέων για την κοινωνία των ευρωπαίων πολιτών,
δ) Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της διαφορετικότητας και της πολιτισμικής ετερότητας στο πλαίσιο μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας,
ε) Η ενδυνάμωση των αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης και η διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη,
στ) Η διασφάλιση της ισορροπίας στη σχολική ζωή ούτως ώστε οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να συνδυάζουν τη γνώση, τον ελεύθερο χρόνο, τη δημιουργία και τη συμμετοχή,
η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων,
θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και
ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας.



Χωρίς μαθήματα Πληροφορικής είναι δυνατόν να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι; κυριε Αρβανιτόπουλε;

Keep Growing

Παράθεση από: PE19 στις 12 Αυγ 2013, 12:53:45 ΜΜ
Νέο εκπαιδευτικό σύστημα:


Άρθρο 01: Έννοια και Σκοποί του Γενικού Λυκείου


1. Το «Γενικό Λύκειο» αποτελεί εκπαιδευτική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παροχής γενικής παιδείας και βαθμιαίας εμβάθυνσης και εξειδίκευσης στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα.

2. Σκοποί του Γενικού Λυκείου είναι ιδίως :

α) Η παροχή γενικής παιδείας υψηλού επιπέδου, που θα συμβάλλει στην ισόρροπη γνωστική συναισθηματική, πνευματική και σωματική ανάπτυξη όλων των μαθητών,
β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών.
γ) Η καλλιέργεια της εθνικής, θρησκευτικής και πολιτισμικής μας κληρονομιάς αλλά και η προετοιμασία των νέων για την κοινωνία των ευρωπαίων πολιτών,
δ) Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της διαφορετικότητας και της πολιτισμικής ετερότητας στο πλαίσιο μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας,
ε) Η ενδυνάμωση των αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης και η διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη,
στ) Η διασφάλιση της ισορροπίας στη σχολική ζωή ούτως ώστε οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να συνδυάζουν τη γνώση, τον ελεύθερο χρόνο, τη δημιουργία και τη συμμετοχή,
η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων,
θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και
ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας.



Χωρίς μαθήματα Πληροφορικής είναι δυνατόν να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι; κυριε Αρβανιτόπουλε;

η) Μαθηματικά
θ) project
ι)Χημεία (δεν έβρισκα κάτι άλλο)
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

NiColas1957

Παράθεση από: control_data στις 12 Αυγ 2013, 12:29:19 ΜΜ
Εύχομαι αυτά να είναι τα πρώτα σημάδια αφύπνισης του Τύπου:

Γιατί καταργείται η Πληροφορικη απο το Λύκειο: http://www.pelop.gr/?page=article&srv=11&DocID=120543

Το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει την αφαίρεση της Πληροφορικής: http://www.newsnow.gr/article/483803/to-ypourgeio-paideias-sxediazei-tin-afairesi-tou-mathimatos-tis-pliroforikis-apo-to-lykeio.html

Νομοσχέδιο για το Λύκειο: Χτύπημα στη μόρφωση των παιδιών - Εκπαιδευτικοί στην ανεργία
[...]
«Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών πληροφορικής καταγγέλλει την διαφαινόμενη προσπάθεια απαξίωσης και εξαφάνισης της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο, επισημαίνοντας ότι «η εισαγωγή και διεύρυνση της διδασκαλίας της στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως άλλοθι για την εξαφάνισή της από το Λύκειο».

http://www.902.gr/eidisi/neolaia-paideia/24189/nomoshedio-gia-lykeio-htypima-sti-morfosi-ton-paidion-ekpaideytikoi


PE19

#1136
ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
α) Ε.Π.Ε. – Ανθρωπιστικές Σπουδές, Νομικές :
I. Νεοελληνική Γλώσσα,
II. Αρχαία,
III. Ιστορία και
IV. Λατινικά
β) Ε.Π.Ε. – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες
I. Νεοελληνική Γλώσσα,
II. Μαθηματικά,
III. Φυσική και
IV. Χημεία
γ) Ε.Π.Ε – Επιστήμες Υγείας
I. Νεοελληνική Γλώσσα
II. Φυσική
III. Χημεία και
IV. Βιολογία
δ) Ε.Π.Ε – Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες :
I. Νεοελληνική Γλώσσα,
II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής,
III. Οικονομία & Διοίκηση
IV. Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών


ε) Ε.Π.Ε. – Παιδαγωγικών Τμημάτων :
I. Νεοελληνική Γλώσσα,
II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής,
III. Ιστορία και
IV. Αρχές Φυσικών Επιστημών
   

ΠΑΛΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ :ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ

(α) Θεωρητική κατεύθυνση
1. Αρχαία Ελληνικά: 5
2. Νεοελληνική Λογοτεχνία: 3/2
3. Λατινικά: 2/3
4. Ιστορία: 2


(β) Θετική κατεύθυνση
1. Μαθηματικά: 5
2. Φυσική: 3
3. Χημεία: 2
4. Βιολογία: 2

(γ) Τεχνολογική κατεύθυνση
Α. Κύκλος Τεχνολογίας και Παραγωγής
1. Μαθηματικά: 5
2. Φυσική: 3
3. Χημεία -Βιοχημεία: 2
4. Ηλεκτρολογία: 2

Β. Κύκλος Πληροφορικής και Υπηρεσιών
1. Μαθηματικά: 5
2. Φυσική: 3
3. Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον: 2
4. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών: 2

Κύριε Αρβανιτόπουλε, οι μοναδικές ουσιαστικές αλλαγές στα γνωστικά αντικείμενα είναι οι κάτωθι:

Προσθέσατε το μάθημα "Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών"  και αφαιρέσατε τα μαθήματα
1. "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" (το επέλεγε το 80% των μαθητών)
2. "Ηλεκτρολογία" (το επέλεγε το 20% των μαθητών)

Τι εξυπηρετούν αυτές οι αλλαγές; ή μάλλον ποιούς εξυπηρετούν; τους μαθητές; τους καθηγητές; τα φροντιστήρια; τα πανεπιστήμια; τους γονείς; την κοινωνία; την αγορά εργασίας;
Με ποιά λογική επιλέξατε τα γνωστικά αντικείμενα;


μήπως αφαιρούμε την "κριτική ικανότητα" και προσθέτουμε την "παπαγαλία;"

Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, ...Γεννήθηκε στον Πειραιά το 1960 και αποφοίτησε από την Ιωνίδειο Πρότυπο Σχολή Πειραιά το 1977. Σπούδασε πολιτικές επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, απ' όπου αποφοίτησε το 1982... πηγή: Βικιπαίδεια.
Τυχαίο; δε νομίζω!

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Keep Growing στις 12 Αυγ 2013, 10:52:06 ΠΜ
Γ...ο είμαι στη Ρόδο (εδώ μένω, δεν κάνω διακοπές).
Είχα την πρόταση να γίνουν αντίστοιχες συγκεντρώσεις σε όλες τις μεγάλες πόλεις.
Έστειλα 3, 4 mails στη λίστα των καθηγητών πληροφορικής Δωδεκανήσου, αλλά ούτε ένα mail ως απάντηση.
Ο Αύγουστος είναι πολύ ύπουλος μήνας τελικά.

Κι εγώ για να ξεκινήσω να κάνω 300 χλμ πρέπει να ξέρω ότι υπάρχει επίσημο κάλεσμα από την ΠΕΚΑΠ με σοβαρές προθέσεις/διαθέσεις και ότι δεν είναι ράδιο-Αρβίλα....

Όσο για τον Αύγουστο... είπαμε!

billdnet


Η συμμετοχή τα λέει όλα ... ωραια!!! Από την Αθήνα μόνο τόσοι μπόρεσαν να παραβρεθούν ? ? ?


Keep Growing

Μας απομένουν 8 ημέρες (  :D ) για διαβούλευση.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).