Σειρά γραφής υποπρογραμμάτων

Ξεκίνησε από pav_rod, 16 Απρ 2007, 01:37:03 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pav_rod

Γεια χαρά.
Όταν σε ένα θέμα τα πρώτα ερωτήματα περιλαμβάνουν τη συγγραφή κάποιων υποπρογραμμάτων και το τελευτάιο τη συγγραφή του κυρίως
προγράμματος (που θα καλεί τα υποπρογράμματα) μπορεί ο μαθητής (στο επίσημο γραπτό) να τα έχει με αυτή τη σειρά δηλαδή να έχει γραμμένα πρώτα τα υποπρογράμματα και μετά το κυρίως πρόγραμμα; Ρωτάω διότι σύμφωνα με το διδακτικό πακέτο τα υποπρογράμματα γράφονται μετά το κύριο πρόγραμμα.
ΠΕ 19
MSc καθηγητής Πληροφορικής

andreas_p

Πρώτα το Κύριο  και μετά τα Υποπρογράμματα.

Wizard

Μα αν τα ζητάει με διαφορετικό ερώτημα, γιατί να μην τα γράψει όπως αναφέρει ο pav_rod; Π.χ. μπορεί στο α) να πρέπει να γράψει μια συνάρτηση και στο β) ένα πρόγραμμα που να κάνει χρήση της συνάρτησης.

EleniK

Παρόλο που πρώτα γράφουμε τα υποπρογράμματα, στο διδακτικό πακέτο θέλει πρώτα να γράφεται το κύριο πρόγραμμα και μετά τα υποπρογράμματα.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

petrosp13

Ο μαθητής πρέπει να αναπτύξει την ικανότητα να δημιουργεί μια ολοκληρωμένη εφαρμογή με ένα κύριο πρόγραμμα που να καλεί κάποια υποπρογράμματα
Συνεπώς, η σειρά γραφής είναι στο χέρι του μαθητή, αλλά η χωροταξική θέση τους είναι δεδομένη: Τα υποπρογράμματα μετά το τέλος του κυρίου προγράμματος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Wizard

Δε διαφωνώ με τη σωστή σειρά, αλλά στο παράδειγμα που ανέφερα, μιλάω για ξεχωριστά ερωτήματα.
Π.χ.

Θέμα 3

Ι. Να γράψετε συνάρτηση που...

ΙΙ. Να γράψετε κύριο πρόγραμμα που... χρησιμοποιώντας τη συνάρτηση του ερωτήματος Α

Νομίζω ότι αυτό ρωτάει ο pav_rod. Σε αυτή την περίπτωση, πώς θα τα γράψεις όλα μαζί;

Πρέπει να πεις:

Θέμα 3

Ι. ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ....

ΙΙ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ...


petrosp13

Η σειρά που αναφέρεται στην εκφώνηση είναι για να βοηθήσει τον μαθητή να δομήσει την σκέψη του
Η σειρά γραφής όμως παραμένει η ίδια
Δεν θα έχει πρόβλημα κανένας εξεταστής αν δει την συνάρτηση κάτω από το πρόγραμμα, όπου και είναι η ορισμένη θέση της
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lsourtzo

Παράθεση από: petrosp_13 στις 17 Απρ 2007, 11:42:41 ΠΜ
Η σειρά που αναφέρεται στην εκφώνηση είναι για να βοηθήσει τον μαθητή να δομήσει την σκέψη του
Η σειρά γραφής όμως παραμένει η ίδια
Δεν θα έχει πρόβλημα κανένας εξεταστής αν δει την συνάρτηση κάτω από το πρόγραμμα, όπου και είναι η ορισμένη θέση της
παρόλα αυτά ... θα ήταν ατυχής εκφώνηση να τα ζητάει με ανάποδη σειρά ....
δηλαδή άμα στο πρώτο ερώτημα θέλει να υπολογίζουμε έναν μέγιστο ...
και στο 3 ερώτημα να εμφανίζουμε έναν ΜΟ ... ... δεν θα ήταν λάθος να τα γράψουν ανάποδα ... αλλά θα προκαλούσαν σύγχυση .... και μπορεί και προβληματική διόρθωση. 

petrosp13

Ίσα ίσα, εγώ θεωρώ ότι η εκφώνηση πρέπει να αναφέρει πρώτα την δημιουργία των υποπρογραμμάτων για να μπει σε μια σειρά η σκέψη των μαθητών και στο τέλος να αναφέρεται ο τρόπος που αυτά θα συνδεθούν στο κυρίως πρόγραμμα
Θεωρώ ατυχή την περσινή εκφώνηση του 3ου θέματος, όπου αναφερόταν η δημιουργία του υποπρογράμματος μέσα στην εκφώνηση για το πρόγραμμα. Πολλά παιδιά στράφηκαν σε λάθος δρόμους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lsourtzo

Παράθεση από: petrosp_13 στις 17 Απρ 2007, 12:53:34 ΜΜ
Ίσα ίσα, εγώ θεωρώ ότι η εκφώνηση πρέπει να αναφέρει πρώτα την δημιουργία των υποπρογραμμάτων για να μπει σε μια σειρά η σκέψη των μαθητών και στο τέλος να αναφέρεται ο τρόπος που αυτά θα συνδεθούν στο κυρίως πρόγραμμα
Θεωρώ ατυχή την περσινή εκφώνηση του 3ου θέματος, όπου αναφερόταν η δημιουργία του υποπρογράμματος μέσα στην εκφώνηση για το πρόγραμμα. Πολλά παιδιά στράφηκαν σε λάθος δρόμους
Δεν διόρθωσα γραπτά πέρσι θέματα … και δεν μπορώ να σου πω αν τους δυσκόλεψε το θέμα τρία προς την κατεύθυνση που αναφέρεις …
Πάω πάσο άμα ξέρεις κάτι πάνω σε αυτό …
Και πάλι όμως .. καλό θα ήταν .. αν γίνει έτσι .. να μην ληφθούν λάθος απαντήσεις που θα έχον πρώτα τα υποπρογράμματα και μετά το κυρίως πρόγραμμα.

Συμφωνώ παντός μαζί σου .. ότι αν ήταν στο πρώτο ερώτημα το υποπρόγραμμα θα μπορούσε να τους κατευθύνει λίγο καλύτερα ..