Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mour

Είδα αυτό και "ψάχνομαι"
Έχει κατατεθεί το πρόγραμμα για το νεο σχολείο?


http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9629:anatheseis-mathimaton-gimnasiou-genikou-likeiou-epal-kai-epas&Itemid=1796

Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ.
Με απόφαση που υπέγραψε η υφ. Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου:

1. Το μάθημα ≪Αρχές Περιβαλλοντικών Επιστημών≫,που προβλέπεται ως μάθημα επιλογής για όλες τις κατευθύνσεις της Β΄ Τάξης

Γενικού Λυκείου, του Πίνακα (β) αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων του Γενικού Λυκείου και κλάδων−ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης, ορίζεται ως Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ και στους εκπαιδευτικούς της ειδικότητας ΠΕ 12.13 (Περιβαλλοντολόγων).

2. Το μάθημα ≪Διαχείριση Φυσικών Πόρων≫, που προβλέπεται ως μάθημα επιλογής για όλες τις κατευθύνσεις της Β΄ Τάξης Γενικού Λυκείου, του Πίνακα (β) αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων του Γενικού Λυκείου και κλάδων−ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης, ορίζεται ως Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ και στους εκπαιδευτικούς της ειδικότητας ΠΕ 12.13 (Περιβαλλοντολόγων).

3. Το μάθημα ≪Διαχείριση Φυσικών Πόρων≫, που προβλέπεται ως μάθημα επιλογής της Γ΄ Τάξης ΕΠΑ.Λ., του Πίνακα (γ) αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων του ΕΠΑ.Λ. και κλάδων−ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης,ορίζεται ως Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ και στους εκπαιδευτικούς της ειδικότητας ΠΕ 12.13 (Περιβαλλοντολόγων).

4. Τα μαθήματα ≪Έλεγχος και Διαχείριση Αποβλήτων≫ και ≪Περιβαλλοντική Χημεία≫, που προβλέπονται στην ειδικότητα 24: Χημικών Εργαστηρίων και Ποιοτικού Ελέγχου Υλικών της Β´ τάξης ΕΠΑ.Σ. του Πίνακα (δ) αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων των ΕΠΑ.Σ. και κλάδων−ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α΄ και Β΄ ανάθεση, της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης, ορίζονται ως Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ και στους εκπαιδευτικούς της ειδικότητας ΠΕ 12.13 (Περιβαλλοντολόγων).

Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ' αριθμ. 118842/Γ2/17−09−2008 (ΦΕΚ 1984 Β΄) απόφαση του Υφυπουργού ΥΠ.Ε.Π.Θ., όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.



dtsilog

Σε 5 χρόνια απλά θα προσπαθήσουμε να μηδενίσουμε το έλλειμμα, όχι το δημόσιο χρέος που θα έχει γιγαντωθεί, ήδη είναι πολύ πάνω από 300 δις...

Να επισημάνω για άλλη μια φορά ότι πέρα από το ΑΕΠΠ που πολύ σωστά υπάρχει τόσο μεγάλη αντίδραση και συμμετοχή, θα πρέπει να τεθούν στο υπουργείο το σύνολο των προβλημάτων που υπάρχουν στην μέση εκπαίδευση και αφορούν την Πληροφορική και όλους τους συναδέλφους μας.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

dimitra

Συνάδελφοι, ωραίες οι κινήσεις που έχουν γίνει, αλλά προσοχή μην πέσουμε στη συντεχνιακή λούμπα και πάμε να βγάλουμε ο ένας το μάτι του άλλου. Το σχολείο είναι πρώτα για τα παιδιά και μετά για τους καθηγητές και ένα σχολείο που δεν έχει Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική υποχρεωτικά μαθήματα είναι ένα σχολείο "αποηλιθιοποίησης", όπως το οραματίζονται. Ενωτικά (όχι μόνο οι Πληροφορικοί, αλλά όλες οι ειδικότητες) πρέπει να μιλήσουμε γι' αυτό, έτσι θα πείσουμε π.χ. τον εργάτη για το πώς πάνε να κάνουν το παιδί του και έτσι θα έχουμε την κοινωνία με το μέρος μας.
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

akpa

Παράθεση από: Keep Growing στις 12 Οκτ 2010, 09:17:58 ΠΜ
καλό θα ήταν κατά την άποψή μου, να συνταχτούν 2 διαφορετικά κείμενα (ο πυρήνας τους μπορεί να συνταχθεί από την ΠΕΚΑΠ σε ένα wiki, και μετά από σύντομο διάστημα όπου ο κάθε συνάδελφος μπορεί να επεμβαίνει, να καταλήξουμε στα τελικά κείμενα) που θα είναι ο οδηγός ενημέρωσης από τους συναδέλφους, 1 για τους μαθητές γυμνασίου και 1 για τους μαθητές λυκείου.

που μπορούμε να βρούμε ένα wiki; υπάρχει χώρος-τεχνογνωσία να στηθεί ένα εδώ;

Εγώ ξέρω ότι αν ανοίξεις ένας project στο sourceforge, σου δίνουν και ένα wiki δώρο.
Αν θέλει κάτι quick'n'dirty η ΠΕΚΑΠ, ας ανοίξει ένα project εκεί και ας ανακοινώσει ότι είναι το (προσωρινά) επίσημο wiki της , για να βάλει το αρχικό κείμενό της - προσχέδιοα, και να αρχίσουμε και εμείς να γράφουμε και να κάνουμε τις διορθώσεις-επισημάνσεις  μας.

Παράθεση από: Keep Growing στις 12 Οκτ 2010, 09:17:58 ΠΜ
1 για τους μαθητές γυμνασίου και 1 για τους μαθητές λυκείου.

και 1 για το δημοτικό.
people are motivated by profit.

alkisg

Παράθεση από: akpa στις 13 Οκτ 2010, 09:38:05 ΠΜ
που μπορούμε να βρούμε ένα wiki; υπάρχει χώρος-τεχνογνωσία να στηθεί ένα εδώ;

Για την ομάδα διαγωνισμάτων είχαμε δοκιμάσει δύο εναλλακτικές, μία να στήσουμε το mediawiki εδώ (μια χαρά έπαιξε) και μία να ανοίξουμε ένα google site (sites.google.com) όπου τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούσαν να επεξεργάζονται τις σελίδες σε στυλ wiki. Τελικά όμως δεν χρησιμοποιήθηκε καμία από τις δύο μεθόδους αλλά ένας κρυφός πίνακας εδώ στο φόρουμ, οπότε και διαγράψαμε τις σχετικές προσπάθειες.

Μια τρίτη μέθοδος είναι και τα google docs, νομίζω ότι υποστηρίζουν history: http://docs.google.com/support/bin/answer.py?answer=190843
Και επίσης αν δεν κάνω λάθος αρκετές υπηρεσίες προσφέρουν free wikies, νομίζω κάπου πήρε το μάτι μου και κανά δυο ειδικά για θέματα σχετικά με την εκπαίδευση...

P.Tsiotakis

1. googledocs με ανοικτή πρόσβαση
2. το mediawiki στήνεται στο ΠΣΔ (μεγάλη η χάρη του)
3. Υπάρχει και το free μέρος του http://www.wikispaces.com

Gnirut

Παράθεση από: ptsiotakis στις 13 Οκτ 2010, 10:01:04 ΠΜ
στήνεται στο ΠΣΔ (μεγάλη η χάρη του)

Γιατί το στέκι και ό,τι σχεδιάζεται πρέπει να είναι οπωσδήποτε στημένο στο ΠΣΔ;
Για παράδειγμα η συμμετοχή στο στέκι σε σχέση με τον αριθμό των ΠΕ19-20 είναι ελάχιστη. Μήπως το ΠΣΔ ενεργεί ανασταλτικά για πολλούς συναδέλφους;

alkisg

Παράθεση από: Gnirut στις 13 Οκτ 2010, 12:47:16 ΜΜ
Γιατί το στέκι και ό,τι σχεδιάζεται πρέπει να είναι οπωσδήποτε στημένο στο ΠΣΔ;
Γι' αυτό υπάρχει σχετική ψηφοφορία εδώ: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=288.30

Παράθεση από: Gnirut στις 13 Οκτ 2010, 12:47:16 ΜΜ
Για παράδειγμα η συμμετοχή στο στέκι σε σχέση με τον αριθμό των ΠΕ19-20 είναι ελάχιστη. Μήπως το ΠΣΔ ενεργεί ανασταλτικά για πολλούς συναδέλφους;
Δε νομίζω ότι παίζει ρόλο ο πάροχος για τη συμμετοχή, υπάρχουν ΠΕ19-20 που δεν μπαίνουν καν στο Internet ή γενικότερα δεν συμμετέχουν σε κοινοτικές δραστηριότητες.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Gnirut στις 13 Οκτ 2010, 12:47:16 ΜΜ
Γιατί το στέκι και ό,τι σχεδιάζεται πρέπει να είναι οπωσδήποτε στημένο στο ΠΣΔ;

Τα 1, 2, 3 υποδηλώνουν εκτιμώμενες εναλλακτικές επιλογές (πιθανώς με σειρά προτεραιότητας) και φυσικά όχι τις αποκλειστικές λύσεις

Για τη συμμετοχή σίγουρα δεν εμποδίζει ο παροχέας που λέγεται ΠΣΔ, το καλοκαίρι η συμμετοχή στο στέκι ήταν σε καλά επίπεδα

Νίκος Αδαμόπουλος

Οι υπογραφές έχουν αγγίξει τις 1000...

http://www.gopetition.com/petition/39493/sign.html

Συγκριτικά οι υπογραφές που είχαν συγκεντρωθεί για τις αλλαγές στις αναθέσεις κλπ ήταν 1748 αλλά δεν ξέρω σε πόση χρονική διάρκεια επιτεύχθηκε...

Πάντως μου φαίνονται λίγες!

spantoulis

Παράθεση από: jfk1976 στις 11 Οκτ 2010, 09:37:25 ΜΜ
Το λάθος Πληροφορική=χρήση Υπολογιστών μας οδηγησε μέχρι εδώ...

Σωστή κουβέντα είπες συνάδελφε.
Πολλοί δεν έχουν καταλάβει ακόμη τη διαφορά και δυστυχώς αρκετοί και από εμάς....
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

ntzios kostas

Παράθεση από: spantoulis στις 13 Οκτ 2010, 02:15:06 ΜΜ
Σωστή κουβέντα είπες συνάδελφε.
Πολλοί δεν έχουν καταλάβει ακόμη τη διαφορά και δυστυχώς αρκετοί και από εμάς....
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1707.msg12160#msg12160

Παιδιά μήπως είναι ώρα να μπει το "μετά το λύκειο" που βρίσκεται στην κατηγορία γενικά, ως ξεχωριστή κατηγορία; Ίσως και με κάποιον άλλον τίτλο ώστε να μπαίνουν στο στέκι και περισσότεροι φοιτητές και ίσως και καθηγητές της τριτοβάθμιας. Εκεί μου φαίνεται λίγο στην αφάνεια. Μπορεί να φαίνεται λίγο άσχετο με την κουβέντα αλλά καμιά φορά κανείς δεν ξέρει.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

akpa

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 13 Οκτ 2010, 02:08:39 ΜΜ
Οι υπογραφές έχουν αγγίξει τις 1000...

http://www.gopetition.com/petition/39493/sign.html

Συγκριτικά οι υπογραφές που είχαν συγκεντρωθεί για τις αλλαγές στις αναθέσεις κλπ ήταν 1748

Δεν πα να ήταν και 50748 οι υπογραφές για τις αναθέσεις.
Τι καταφέραμε τελικά συνάδελφοι; τίποτα, μια τρύπα στο νερό.
Απλά τους διευκολύνουμε να μας καταγράφουν και να ξέρουν ποιούς έχουν απέναντί τους.

δεν είναι οι υπογραφές τρόπος δράσης. πρέπει να σκεφτούμε άλλους τρόπους.
people are motivated by profit.