Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/ΑΠ%2065%2011-10-2010.pdf

Πάρα πολύ καλή ανακοίνωση.
Να ρωτήσω όμως κάτι. Αυτή η ανακοίνωση μένει στην σελίδα της ΠΕΚΑΠ ή στέλνεται και στο υπουργείο;
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Stefania

Παράθεση από: black_21 στις 11 Οκτ 2010, 04:02:54 ΜΜ
Πάρα πολύ καλή ανακοίνωση!
Ιδιαίτερα στο σημείο όπου τονίζεται η διδασκαλία της πληροφορικής, ως βασικό μάθημα, και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Επίσης σημαντική η επισήμανση για το πρόγραμμα του ΙΒ.

Συμφωνώ. Επίσης μου άρεσε που αρκετά κομμάτια της ανακοίνωσης ήταν προτάσεις από συναδέλφους του forum. Μπράβο!

Gnirut

Καλή η ανακοίνωση και καλά στοχευμένη σε κάτι που μπορεί να καταλάβει η υπουργός. Δηλαδή το IB στο οποίο μετέχει και το παιδί της...

Ενα άλλο πρόβλημα που έχουμε είναι η πολυδιάσπασή μας (ΠΕΚΑΠ, e-TEE, ΕΠΥ, ΕΠΕ κλπ). Χρειάζονται συντονισμένες προσπάθειες. Είναι εφικτές με λίγη καλή θέληση (και με λίγη περισσότερη από την ΕΠΕ που ως γνωστόν ...owns την πληροφορική στην Ελλάδα).

pgrontas

ΠαράθεσηΣε αυτή την κατεύθυνση επαναλαμβάνει και πάλι την πρότασή της
για τη διδασκαλία της Πληροφορικής ως βασικού μαθήματος και στις τρείς
τάξεις του Νέου Λυκείου, όπως επίσης και ενός μαθήματος με κατεύθυνση
τις Αρχές προγραμματισμού που θα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της αλγο-
ριθμικής σκέψης η οποία είναι απαραίτητη σε όλες τις θετικές επιστήμες.

Συγχαρητήρια. Πολύ καλή ανακοίνωση. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η κατάληξη της που έχω παραθέσει πιο πάνω. Αυτό πρέπει να ζητάμε.
Εκτός από το υπουργείο που σωστά είπε ο Κώστας πιο πάνω η ανακοίνωση αυτή πρέπει να πάει και σε alfavita, esos και σε όλα τα ΜΜΕ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

skoud


Παράθεση από: ntzios kostas στις 11 Οκτ 2010, 04:10:36 ΜΜ
http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/ΑΠ%2065%2011-10-2010.pdf

Πάρα πολύ καλή ανακοίνωση.
Να ρωτήσω όμως κάτι. Αυτή η ανακοίνωση μένει στην σελίδα της ΠΕΚΑΠ ή στέλνεται και στο υπουργείο;

Πάντα τη στέλνουμε, τουλάχιστον ηλεκτρονικά. Αυτή έχει ήδη αρχίσει και στέλνεται παντού. Στον Πρωθυπουργό, στο υπουργείο, κόμματα, ΜΜΕ, Βουλευτές, σχολεία κλπ.  Διαδώστε τη και εσείς όπου μπορείτε!

Προφανώς και ο διάλογος που αναπτύχθηκε και εδώ μέσα, βοήθησε στο να είναι πιο πλήρης. Γιαυτό τα εύσημα είναι σε όλους σας και αποδεικνύεται ότι αν δράσουμε συλλογικά, ενωτικά και ενιαία μπορούμε να πετύχουμε κάτι καλό.

Σύντομα θα προτείνουμε - ανακοινώσουμε και άλλα μέτρα αντίδρασης, εκτός των υπογραφών που πρέπει να συνεχίσουμε να συλλέγουμε. Το 800+ δεν είναι άσχημος αριθμός για μια εβδομάδα, αλλά είναι μικρός σε σχέση με το πόσοι είμαστε. Το κυριότερο δείχνει ότι δεν το ξέρουν ακόμα πάρα πολλοί συνάδελφοι, γιατί δεν θέλω να πιστέψω ότι αδιαφορούν.

Για το θέμα της ενότητας εμείς θα ξαναπροσπαθήσουμε για κοινή αντιμετώπιση... Ήδη με την ΕΠΥ είμαστε σε συνεχή επαφή για να καθορίσουμε τα επόμενα βήματα.

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Keep Growing

Ευχαριστούμε θερμά, τους συναδέλφους που αγωνίζονται στην ΠΕΚΑΠ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Σπύρος Δουκάκης

#231
Μερικές φορές ή η μνήμη μάς απατά ή μας οδηγεί σε λάθη ή μπορεί και να μας έχει ξεφύγει ένα γράμμα (Υ αντί για Ε).

Ιστορικά θα αναφέρω ότι η ΕΠΥ ιδρύθηκε το 1977, η ΠΕΚΑΠ το 1996 και η ΕΠΕ το 2002. Αφήνω το e-TEE γιατί είναι πολύ πιο καινούργιο...

και απλώς παραπέμπω σε άλλο μνμ

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3227.msg32255#msg32255.

Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για προπαγάνδα οποιουδήποτε είδους. Ας λυθεί το πρόβλημα και τότε μπορούμε να ξαναμιλήσουμε για το τι έχουν κάνει και τι κάνουν οι ενώσεις ΧΥΖ.

Η άποψή μου είναι ότι η ΠΕΚΑΠ με τη στήριξη και τη βοήθεια όλων των υπολοίπων ενώσεων πρέπει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.

Παράθεση από: Gnirut στις 11 Οκτ 2010, 04:12:19 ΜΜ
Ενα άλλο πρόβλημα που έχουμε είναι η πολυδιάσπασή μας (ΠΕΚΑΠ, e-TEE, ΕΠΥ, ΕΠΕ κλπ). Χρειάζονται συντονισμένες προσπάθειες. Είναι εφικτές με λίγη καλή θέληση (και με λίγη περισσότερη από την ΕΠΕ που ως γνωστόν ...owns την πληροφορική στην Ελλάδα).

ΥΓ: Εκτός και αν ήταν χιούμορ...

Gnirut

Παράθεση από: sdoukakis στις 11 Οκτ 2010, 05:05:34 ΜΜ
ΥΓ: Εκτός και αν ήταν χιούμορ...
Βεβάιως και είναι χιούμορ και κατ'ευφημισμό. Είναι γνωστή η προσπάθεια της ΕΠΕ να οριοθετήσει κατά το δοκούν (και με τι authority) τι και ποιος είναι "πληροφορικάριος" στην Ελλάδα.

akpa

Παράθεση από: ntzios kostas στις 11 Οκτ 2010, 04:10:36 ΜΜ
http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/ΑΠ%2065%2011-10-2010.pdf

Πάρα πολύ καλή ανακοίνωση.
Να ρωτήσω όμως κάτι. Αυτή η ανακοίνωση μένει στην σελίδα της ΠΕΚΑΠ ή στέλνεται και στο υπουργείο;

ναι καλή είναι, μόνο να προσέξετε την επόμενη φορά να μην δίνετε αναφορές από συστήματα wiki. Παρά την μεγάλη χρησιμότητά τους, είναι γνωστό ότι δεν είναι αξιόπιστα, αφού ο καθένας μπορεί να πάει να τα αλλάξει ανα πάσα στιγμή.

Αν δεν έχει σταλεί ακόμα η επιστολή αλλάξτε την αναφορά για το πρόγραμμα του IB με αυτή.

http://www.ibo.org/diploma/documents/schools_guide_diploma.pdf

Και κάτι άλλο.

Καλό θα είναι η ΠΕΚΑΠ πριν αποφασίσει να στείλει μια αναφορά, να την βάζει μια δυό μέρες δημόσια σε κάποιο σύστημα wiki, όπου θα συμμετέχουν τα μέλη του φόρουμ και θα μπορούν να κάνουν τις αλλαγές και τις μικροδιορθώσεις τους.
people are motivated by profit.

Νίκος Αδαμόπουλος

Μπράβο στην ΠΕΚΑΠ κι από μένα! Αυτό εννοούμε όταν λέμε να μη βαράμε ατομικά στο γάμο του καραγκιόζη αλλά να γίνεται προσεγμένη δουλειά με αξιώσεις... Διαδώστε το όμως όσο μπορείτε...

dtsilog

Να πω μπράβο σε όλους τους συναδέλφους και στην ΠΕΚΑΠ για την πρωτοβουλία της. Επίσης να διατυπώσω μία μικρή ένσταση. Όταν μιλάμε για Πληροφορική στο δημόσιο σχολείο, να μην αφήνουμε έξω το Επαγγελματικό Λύκειο, με την πληθώρα διαφορετικών αντικειμένων που περιλαμβάνει. Έχουμε ένα πολύ σοβαρό θέμα με τα επαγγελματικά δικαιώματα της Πληροφορικής στα ΕΠΑ.Λ., το ωρολόγιο πρόγραμμα που έχει καταστρατηγηθεί και πολλά άλλα επιμέρους.

Η Πληροφορική σε όποιο σχολείο και αν διδάσκεται παραμένει Πληροφορική και αφορά όλους μας. Εύχομαι κάποια στιγμή να υπάρξει μια ολοκληρωμένη πρόταση για όλα τα σχολεία. Λίγο off topic σε σχέση με το θέμα που συζητάμε, αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για το σύνολο της δημόσιας εκπαίδευσης.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

akpa

Παράθεση από: skoud στις 11 Οκτ 2010, 04:40:43 ΜΜ
Σύντομα θα προτείνουμε - ανακοινώσουμε και άλλα μέτρα αντίδρασης, εκτός των υπογραφών που πρέπει να συνεχίσουμε να συλλέγουμε. Το 800+ δεν είναι άσχημος αριθμός για μια εβδομάδα, αλλά είναι μικρός σε σχέση με το πόσοι είμαστε. Το κυριότερο δείχνει ότι δεν το ξέρουν ακόμα πάρα πολλοί συνάδελφοι, γιατί δεν θέλω να πιστέψω ότι αδιαφορούν.

Για το θέμα της ενότητας εμείς θα ξαναπροσπαθήσουμε για κοινή αντιμετώπιση... Ήδη με την ΕΠΥ είμαστε σε συνεχή επαφή για να καθορίσουμε τα επόμενα βήματα.

Το κείμενο με τις υπογραφές, μετά από τις διαπιστώσεις και τα προβλήματα έχει ένα αίτημα. 

"καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΜΘ να δεχτεί το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ σε απευθείας συζήτηση..."
Είναι δυνατόν τέτοιο κείμενο να το υπογράψουν μέλη της ΕΠΥ ή της ΕΠΕ; Ή να το υπογράψουν καθηγητές που δεν ανοίκουν σε κάποια ένωση;

Για το θέμα της ενότητας λοιπόν, και αν πραγματικά η ΠΕΚΑΠ επιζητά την ενότητα και όχι προσωπική προβολή, ας έρθει σε συνενόηση με τις υπόλοιπες ενώσεις,  και κατόπιν συμφωνίας με αυτές ας αλλάξει την διατύπωση και ας γράψει ...
"Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΜΘ να δεχτεί αντιπροσωπεία από τα ΔΣ των συλλόγων ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ και ΕΠΥ σε απευθείας συζήτηση ..."

Επίσης ας βάζει τις ανακοινώσεις της η ΠΕΚΑΠ σε δημόσια διαβούλευση κάποιων ημερών σε κάποιο wiki, πριν αποφασίσει να τις στείλει επισήμως κάπου, έτσι ώστε και οι υπόλοιποι καθηγητές που δεν είναι μέλη κάποιας ένωσης να μπορούν να εκφράσουν γνώμες και να συνδιαμοφώνουν το κείμενο με τα αιτήματα που θα στέλνεται κάθε φορά. Σίγουρα αν υπάρχει μια τέτοια διαδικασία σύνθεσης των αιτημάτων της ΠΕΚΑΠ, πολλοί που δεν είναι μέλη θα θελήσουν να γίνουν.

Ενότητα στην πράξη λοιπόν, όχι στα λόγια μόνο, αυτό είναι που ζητάμε όλοι μας, και ελπίζουμε απο την ΠΕΚΑΠ να δώσει πρώτη το καλό παράδειγμα.




people are motivated by profit.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Gnirut στις 11 Οκτ 2010, 04:12:19 ΜΜ
Ενα άλλο πρόβλημα που έχουμε είναι η πολυδιάσπασή μας (ΠΕΚΑΠ, e-TEE, ΕΠΥ, ΕΠΕ κλπ). Χρειάζονται συντονισμένες προσπάθειες. Είναι εφικτές με λίγη καλή θέληση...

συμπληρώνω μια φράση: απαιτείται και ενεργή συμμετοχή της κοινότητας και όχι επίκλησή των.
Αλλιώς μιλά ο εκπρόσωπος ένωσης 6.000 και αλλιώς 800 μελών

jfk1976

Παράθεση από: sdoukakis στις 11 Οκτ 2010, 12:08:38 ΠΜ
Στο Κόσμο του Επενδυτή δημοσιεύτηκε το Σαββατοκύριακο, το ακόλουθο άρθρο από τον Κυριάκο Πατριαρχέα.

Δε μου αρέσει που στο τέλος του κειμένου γράφει πως δεν πρέπει να διδάσκουν οι καθηγητές Πληροφορικής στα Δημοτικά όπως δεν  διδάσκουν Μαθηματικοί.. Η Πληροφορική στα Δημοτικά μπορεί να μην επικεντρώνεται μόνο στα χρήση Η/Υ αλλά και στην κατανόηση της αλγοριθμικής (π.χ γλώσσα Logo)..

Επίσης γράφει ότι το κράτος απαιτεί από τους υποψήφιους για το Δημόσιο να έχει γνώσεις Πληροφορικής. Το Δημόσιο απαιτεί να γνωρίζεις χρήση Η/Υ και μάλιστα σε περιορισμένα πακέτα. Το λάθος Πληροφορική=χρήση Υπολογιστών μας οδηγησε μέχρι εδώ...

Σπύρος Δουκάκης

Μου αρέσει αυτό!! Η ΠΕΚΑΠ να δει την υπουργό, η ΕΠΥ την υφυπουργό, η ΕΠΕ την αναπληρώτρια υπουργό και κάποια άλλη ένωση τον άλλο υφυπουργό και κάποια άλλη ένωση τον Γενικό Γραμματέα και κάποια άλλη ένωση τον ειδικό γραμματέα κ.ο.κ.

Νομίζω ότι αυτή τη χρονική στιγμή και σε αυτή τη συγκυρία μία ένωση πρέπει να είναι ο μπροστάρης και αυτή είναι η ΠΕΚΑΠ. Οι υπόλοιπες ενώσεις πρέπει να την στηρίξουν και να την βοηθήσουν και πρέπει να αναδεικνύουν σε κάθε στιγμή και σε κάθε ευκαιρία ότι δουλεύουν με την ΠΕΚΑΠ για την ΠΕΚΑΠ και κυρίως για τους εκπαιδευτικούς. Η ΠΕΚΑΠ είναι η ένωση που εκπροσωπεί επάξια ένα κομμάτι των επιστημόνων της πληροφορικής, τους εκπαιδευτικούς δηλαδή πληροφορικής, και νομίζω ότι το θέμα είναι αν μη τι άλλο αρμοδιότητάς της. Όλες οι ενώσεις πρέπει να την στηρίξουν ξεκάθαρα με γραπτά κείμενα και να επεμβαίνουν μόνο όταν τους ζητηθεί και στον τομέα που θα τους ζητηθεί. Μπορεί η ΕΠΥ να αριθμεί χιλιάδες μέλη, αλλά τα μέλη της βρίσκονται σε δεκάδες διαφορετικούς κλάδους (από τα πανεπιστήμια, τις εταιρείες πληροφορικής, την εκπαίδευση μέχρι και τους φοιτητές). Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν υπάρχει μία ένωση όπως η ΕΜΕ (Μαθηματικών), η ΕΕΦ (Φυσικών), η ΕΕΧ (Χημικών), η ΠΕΒ (Βιοεπιστημόνων).  Τώρα αν είναι καλό που υπάρχουν πολλές ενώσεις και υπάρχει και ένωση που είναι υποσύνολο των επιστημόνων της πληροφορικής είναι άλλο ερώτημα και άλλη συζήτηση, που φαίνεται ωστόσο να έχει απαντηθεί από τους άλλους κλάδους.... Είμαστε μικρά κομμάτια και προσπαθούν να μας κατασπαράξουν. Η ΕΠΥ σύμφωνα με την αναφορά του ΓΓ της ΠΕΚΑΠ φαίνεται ότι είναι σε συνεργασία με την ΠΕΚΑΠ. Άρα αυτό που μένει είναι τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ και τα υπόλοιπα μέλη της να παλέψουν όπως παλεύουν και οι υπόλοιποι να την στηρίξουν.




Παράθεση από: akpa στις 11 Οκτ 2010, 07:59:07 ΜΜ
Το κείμενο με τις υπογραφές, μετά από τις διαπιστώσεις και τα προβλήματα έχει ένα αίτημα. 

"καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΜΘ να δεχτεί το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ σε απευθείας συζήτηση..."
Είναι δυνατόν τέτοιο κείμενο να το υπογράψουν μέλη της ΕΠΥ ή της ΕΠΕ; Ή να το υπογράψουν καθηγητές που δεν ανοίκουν σε κάποια ένωση;

Για το θέμα της ενότητας λοιπόν, και αν πραγματικά η ΠΕΚΑΠ επιζητά την ενότητα και όχι προσωπική προβολή, ας έρθει σε συνενόηση με τις υπόλοιπες ενώσεις,  και κατόπιν συμφωνίας με αυτές ας αλλάξει την διατύπωση και ας γράψει ...
"Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΔΜΘ να δεχτεί αντιπροσωπεία από τα ΔΣ των συλλόγων ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ και ΕΠΥ σε απευθείας συζήτηση ..."