Ημερήσια 2011

Ξεκίνησε από nef, 23 Μαΐου 2011, 07:47:57 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Stefevan

Από που προκύπτει η παπαγαλία?  :P Μπορείς να περιγράψεις με δικά σου "σωστά" λόγια τι είναι τμηματικός προγραμματισμός, υποπρογράμματα και λίστες παραμέτρων. ε?? Δεν θα κοπούν μονάδες πιστεύω αν όσα γράψουν (όχι κατά γράμμα)τα παιδιά εξηγούν σωστά τα παραπάνω. Κάποιος που ξέρει να χειριστεί ένα υποπρόγραμμα μπορεί να εξηγήσει τι είναι χωρίς να έχει μάθει απ'έξω θεωρία  8)

clevercitizen

Δε γνωρίζω κατά πόσο είναι σωστό να δώσεις έναν ορισμό με δικά σου λόγια. Δε γνωρίζω τι οδηγίες έχουν οι βαθμολογιτές. Ελπίζω και εύχομαι τα πράγματα να μην είναι όπως στη Διοίκηση Επιχειρήσεων όπου θέλουν τη διατύπωση του βιβλίου.
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Stefevan

Αν είναι όπως τα λες όντως είναι παπαγαλία, ας το καταλάβουν κάποια στιγμή αυτο

evry

Το μάθημα δεν είναι ΑΟΔΕ. Αν κάποιος δώσει έναν ορισμό με δικά του λόγια μέσα στον οποίο εμπεριέχονται τα βασικά σημεία θα πρέπει να πάρει όλες τις μονάδες
Παράθεση από: clevercitizen στις 23 Μαΐου 2011, 09:58:47 ΜΜ
Δε γνωρίζω κατά πόσο είναι σωστό να δώσεις έναν ορισμό με δικά σου λόγια. Δε γνωρίζω τι οδηγίες έχουν οι βαθμολογιτές. Ελπίζω και εύχομαι τα πράγματα να μην είναι όπως στη Διοίκηση Επιχειρήσεων όπου θέλουν τη διατύπωση του βιβλίου.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

alpapanto

Παράθεση από: evry στις 23 Μαΐου 2011, 10:31:34 ΜΜ
Το μάθημα δεν είναι ΑΟΔΕ. Αν κάποιος δώσει έναν ορισμό με δικά του λόγια μέσα στον οποίο εμπεριέχονται τα βασικά σημεία θα πρέπει να πάρει όλες τις μονάδες
Πραγματικα ειναι μπερδεμα αυτο. Απο τη μια συμφωνω με το αν "περιγραψει" σωστα, να μη χασει μορια, λεμε αλλωστε πως δε θελουμε παπαγαλους.
Απο την αλλη σε αυτον που διαβασε το βιβλιο οπως ειναι, χαραμισε χρονο και εγραψε οτι ακριβως εχει το βιβλιο, τι του λέμε? Παρε τα ιδια μορια με τον πρωτο??
Ειναι και πολλα τα 12 μορια για να τους δωσεις ακριβως τα ιδια. Ισως 10-11 ο ενας, 12 ο αλλος
Δεν ξέρω...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Υπ' όψιν: η όλμε ετοιμάζει αποχή από τη βαθμολόγησή, αν δεν εξασφαλιστουν τα οικονομικά των μετακινησεων.

Φαντάζομαι τον εαυτό μου να κάμω καθημερινά το δρομολόγιο Γαλαξίδι Λαμία χωρίς αποζημίωσή...

Σχετικά με τα θέματα, θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι έχουμε δει και καλύτερά ... καλά ήταν, μην είμαι άδικος ή αχάριστος,  αλλά όπως έγραψε και ο Μιχάλης, έλειπε η έμπνευση.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

soron80

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 23 Μαΐου 2011, 10:58:57 ΜΜ

Φαντάζομαι τον εαυτό μου να κάμω καθημερινά το δρομολόγιο Γαλαξίδι Λαμία χωρίς αποζημίωσή...


Μπορείς να το δεις και θετικά μιας και θα εκπαιδευτείς για το προσεχές ράλι ακρόπολις σε κορυφαίες στροφοδιαδρομές
Ασφαλώς και κάνω πλάκα....

Δεν ξέρω αν σε συμφέρει να κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα για βαθμολόγηση κάθε μέρα ακόμα και να πληρώνεσαι οδοιπορικά και εκτός έδρας.
Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

noname

Παράθεση από: alpapanto στις 23 Μαΐου 2011, 10:43:15 ΜΜ
Πραγματικα ειναι μπερδεμα αυτο. Απο τη μια συμφωνω με το αν "περιγραψει" σωστα, να μη χασει μορια, λεμε αλλωστε πως δε θελουμε παπαγαλους.
Απο την αλλη σε αυτον που διαβασε το βιβλιο οπως ειναι, χαραμισε χρονο και εγραψε οτι ακριβως εχει το βιβλιο, τι του λέμε? Παρε τα ιδια μορια με τον πρωτο??
Ειναι και πολλα τα 12 μορια για να τους δωσεις ακριβως τα ιδια. Ισως 10-11 ο ενας, 12 ο αλλος
Δεν ξέρω...

Βαθμολογούμε την προσπάθεια αποστήθισης ή τις γνώσεις που κατέκτησε ο μαθητής; Αν βαθμολογούμε τις γνώσεις τότε γιατί να περιορίσουμε τον τρόπο που θα μας δείξει ο μαθητής τι έμαθε; Η λογική που αναφέρεις είναι η λογική του ΑΟΔΕ.
Για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου: Εάν ένας μαθητής δώσει έναν άψογο ορισμό π.χ. για τις παραμέτρους από ένα διαφορετικό βιβλίο από το σχολικό τότε να πάρει τους ίδιους βαθμούς με εκείνον που αποστήθισε το σχολικό; Αν ναι, πως μπορεί ο βαθμολογητής να το γνωρίζει; Δεν μπορεί. Γι αυτό, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει  η απάντηση να βαθμολογείται βάσει της ορθότητας και της πληρότητάς της και όχι βάσει του ποσοστού ομοιότητας με το σχολικό βιβλίο.



kyrlef

Οι λύσεις μου σχολιασμό για τα Θέματα. www.kyrlef.gr/kyrlef/temporary/pdf/aepp_ly.pdf

Γιάννης Αναγνωστάκης

Να πω και γω μερικά πράγματα

1) Τα θέματα ήταν σαφή (πολύ σημαντικό, γιατί δεν συμβαίνει πάντα..!)  και σχετικά με πέρυσι λίγο πιο εύκολα.

2) Συμφωνώ με όσους λένε ότι θα θέλανε λίγο πιο δύσκολα ερωτήματα. Πράγματι θα μπορούσαν να υπάρχουν 10-15 μονάδες με πιο δύσκολα ή πρωτότυπα ερωτήματα.  Τα παιδιά τα χτυπήσανε σε άλλα μαθήματα..

3) Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο δεν πρέπει να μπαίνουν ερωτήσεις ανάπτυξης (αν μπορούν να θεωρηθούν ερωτήσεις ανάπτυξης οι ερωτήσεις που ζητάνε απαντήσεις των 2-3 γραμμών τις οποίες μπορείς να απαντήσεις και με δικά σου λόγια). Συνάδελφοι, από την στιγμή που η θεωρία είναι μέσα στην ύλη, και από την στιγμή που δεν υπάρχει καμία οδηγία που να λέει ότι απαγορεύεται να μπει ερώτηση θεωρίας καλά κάνουν και βάζουν. Δηλαδή κορόιδα (για να μην πω καμία άλλη πιο βαριά έκφραση) είναι αυτοί που την διαβάζουν (όπως πέρυσι, που είναι σαν να έλεγαν στα παιδιά ότι είστε κορόιδα που χάσατε χρόνο όλη τη χρονιά και διαβάσατε θεωρία) Και στη τελική, πόσο πιάνουν οι ανάπτυξης; το 1/10 της συνολικής βαθμολογίας (12/100)!
  Ας μην γινόμαστε υπερβολικοί λοιπόν. Αφήστε που ακόμα και ο μη παπαγάλος, αυτός που απλά γουστάρει να λύνει ασκήσεις και να μην διαβάζει θεωρία, εφόσον έχει καταλάβει τι γίνεται στα υποπρογράμματα και ξέρει να γραφεί απλά ελληνικά θα πάρει αν όχι όλες, τις περισσότερες μονάδες

4) Τα σαφή θέματα ακόμα και τα σχετικά εύκολα κάνουν καλό στη φήμη του μαθήματος..Για τους δύσκολους καιρούς που έρχονται καλό μας κάνει στην Α.Ε.Π.Π όχι κακό

5) Όσο για το ότι κάποιοι λόγω βιασύνης και χαράς μπορεί να έκαναν απρόσεχτα λάθη, αυτό είναι τίμημα που θα το πληρώσουν οι ίδιοι και θα τους γίνει μάθημα για την υπόλοιπη ζωή τους. Όλοι μας το έχουμε πάθει στη διάρκεια της μαθητικής, φοιτητικής ακόμα και καθηγητικής μας πορείας. Σωστά ? Δεν φταίνε λοιπόν ούτε τα θέματα, ούτε η επιτροπή, ούτε οι καθηγητές. Φταίνε οι ίδιοι, θα την πληρώσουν οι ίδιοι και θα μάθουν από αυτό. Όσο και αν ακούγεται σκληρό, είναι η αλήθεια







lsourtzo

Παράθεση από: evry στις 23 Μαΐου 2011, 10:31:34 ΜΜ
Το μάθημα δεν είναι ΑΟΔΕ. Αν κάποιος δώσει έναν ορισμό με δικά του λόγια μέσα στον οποίο εμπεριέχονται τα βασικά σημεία θα πρέπει να πάρει όλες τις μονάδες
το πρόβλημα είναι ότι τα παιδιά μας είναι σε αρκετές περιπτώσεις πολύ μειωμένων δυνατοτήτων στον χειρισμό της γλώσσας ... ( μερικοί ακόμα είμαστε ...)
πολλές φορές αλλάζουν μία λέξη και αλλάζει τόσο το νόημα που παύει να περιγράφει αυτό που πρέπει ...
προχθές προσπαθούσα να εξηγήσω σε έναν μαθητή μου το γιατί αν πει "διαμορφώνω" αντί του "αναπτύσσω" είναι λάθος ... και μάλλον δεν κατάφερα και να τον πείσω κιόλας ...
και μην ξεχνάτε ότι το μάθημα μας είναι τεχνολογικής κατεύθυνσης ... επομένως ...

Απλά θέλω να πω ότι όταν ζητάς ορισμό ... τον θες όπως είναι ... όχι στο περίπου ... αν τον θες στο περίπου ζήτα κάτι που να μπορεί να σου δείξει αν υπάρχει κατανόηση του ορισμού ... και όχι τον ορισμό ...
γιατί αλλιώς η διόρθωση αρχίζει και γίνετε υποκειμενική ...

Συμπερασματικά επανέρχομαι σε αυτό που είπα και σε προηγούμενο post μου ... διαφωνώ κάθετα με ερωτήσεις αυτού του στυλ στο συγκεκριμένο μάθημα.

καληνύχτα σε όλους ...

poursali

νομίζω οι ορισμοί είναι προτιμότερο να ζητούνται με παραδείγματα και ο μαθητής να επιλέγει ποια από αυτά τον πληρούν και ποια όχι. Έτσι και τον ορισμό εξετάζει η επιτροπή και την κατανόησή του. Το ότι έγραψες ένα κατεβατό τι είναι τμηματικός Προγραμματισμός δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τον κατάλαβες κιόλας.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

COACH

Παράθεση από: kpde στις 23 Μαΐου 2011, 05:08:40 ΜΜ
Διαπίστωση μετά από συζήτηση επίδοσης μαθητών:

Μέτριοι (σε ικανότητες επίλυσης προβλημάτων στη διάρκεια της χρονιάς) αλλά προσεκτικοί μαθητές γράψαν πάνω από 90 ενώ κάποια σαΐνια (που έλυναν τα πάντα στη διάρκεια της χρονιάς) γράψαν κάτω από 80 κάνντας ανόητα λάθη απροσεξίας..

Πώς προέκυψε αυτό; Μας αρέσει που συνέβη;
+1
Συμφωνώ αν και κρίνω λίγο υπερβολικό ότι οι καλοί έπεσαν κάτω από 80...από 90 ίσως...Πρέπει να μας προβληματίσει....
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

Sergio

Παράθεση από: COACH στις 24 Μαΐου 2011, 08:31:44 ΠΜ
+1
Συμφωνώ αν και κρίνω λίγο υπερβολικό ότι οι καλοί έπεσαν κάτω από 80...από 90 ίσως...Πρέπει να μας προβληματίσει....

Παράθεση από: janag79 στις 23 Μαΐου 2011, 11:52:43 ΜΜ
5) Όσο για το ότι κάποιοι λόγω βιασύνης και χαράς μπορεί να έκαναν απρόσεχτα λάθη, αυτό είναι τίμημα που θα το πληρώσουν οι ίδιοι και θα τους γίνει μάθημα για την υπόλοιπη ζωή τους. ..θα την πληρώσουν οι ίδιοι και θα μάθουν από αυτό.

Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.

Και μάλιστα διαφωνώ με κάποιες απόψεις που ακούγονται να προτείνουν επιείκεια σε λάθη απροσεξίας που γίνονται από μαθητές που κατά τα άλλα δείχνουν να είναι ικανότατοι "προγραμματιστές"

Όλες οι "ποιότητες" είναι απαραίτητες για ένα σωστό "μείγμα": και η εξυπνάδα και η προσοχή και η μεθοδικότητα και η δημιουργικότητα και η φαντασία, συχνά και η πειθαρχεία.. και κάθε μία πρέπει να αμοίβεται..

Στα σχετικά βάρη εντοπίζεται ο προβληματισμός μου..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)