Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση

Ξεκίνησε από AlgoBill, 23 Μαΐου 2011, 10:29:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Παράθεση από: evry στις 26 Μαΐου 2011, 11:56:32 ΜΜ
και αυτό περιλαμβάνει
και την ΠΔΣ (και αυτό φροντιστήριο είναι) αποκτά κάποιες "αυτόματες" αντιδράσεις σε συγκεκριμένες ασκήσεις.
Αυτό εννοούσα, δεν ήθελα να θίξω κανέναν

όχι πάντα..

εμένα πάντως με έθιξες !! :P :P
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 26 Μαΐου 2011, 11:30:16 ΜΜ
Αμαρτωλέ
Θέλω και εγώ να πω κάτι απίστευτο που είδα σήμερα στο θέμα Δ4

Λοιπόν ακούστε τι κάνει ο τύπος (μάλλον αγόρι από τον γραφικό χαρακτήρα)
Πάει και βρίσκει πρώτα το max και τη θέση του. Μα καλά λέω τι τι θέλει τη θέση έστω pos
Στη συνέχεια πάει και βρίσκει το max2 δηλαδή το max από το 1 μέχρι pos-1 και το max3 από pos+1 μέχρι 22
Mετά εκχωρεί στο max το μέγιστο αυτών των 2 άρα έχει το δεύτερο μεγαλύτερο και φυλάει και τη θέση του στο pos2
Και μετά ο αθεόφοβος πάει και λέει

  Για ........
     Αν i<>pos1 και i<>pos2 και S> max4 Τότε
         max4 <-- S
         pos3 <-- i

όλα ολόσωστα τα τσέκαρα

Ο τύπος έγραψε 100. Από τον τρόπο που έλυσε τις ασκήσεις φαινόταν ότι δεν πάει φροντιστήριο, ήταν όλα αυτοσχεδιασμοί.

Τα max2 και max4 πως τα αρχικοποιησε;;

evry

με 0, οπότε στο πρώτο που έβρισκε το έβαζε max
Παράθεση από: ptsiotakis στις 27 Μαΐου 2011, 07:43:25 ΠΜ
Τα max2 και max4 πως τα αρχικοποιησε;;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Παράθεση από: Sergio στις 26 Μαΐου 2011, 11:20:16 ΜΜ
..Είδα και μία περίπτωση σωστής συνάρτησης και κλήσης της στο δεξί της εντολής εκχώρησης και, να σας πω την αμαρτία μου, τις 2 μονάδες από τις 3 τις έδωσα..
Παράθεση από: evry στις 26 Μαΐου 2011, 11:30:16 ΜΜ
Αμαρτωλέ

Αμαρτία εξομολογημένη, ουκ έστιν αμαρτία..

Δε μπορούσα να μην τις δώσω τις μονάδες.. Και μάλιστα με μισή καρδιά έδωσα μόνο 2 από τις 3.

Την ίδια λύση έδωσε και μαθητής μου ο οποίος στη διάρκεια της χρονιάς, όχι μόνο λάτρεψε και απέδιδε σαν καθαρόαιμο στο μάθημα, αλλά με έστειλε πολλές φορές με πρωτότυπες ιδέες και λύσεις.

Αφού έφτασε να αμφισβητήσει τον ισχυρισμό μου πως «..δε γίνεται να ταξινπομήσουμε πίνακα λογικών τιμών..» και όχι μόνο να το αμφισβητήσει αλλά και να μου ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ πως γίνεται !! (αν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορώ και να παραθέσω την απόδειξη – λύση που διατύπωσε..)

Τέτοιοι μαθητές είναι κρίμα να χάνουν τις τρεις μονάδες του Α4 .. οπότε και πάλι να το έβλεπα, πάλι όμοια θα το βαθμολογούσα ..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Stefevan

Ναι θέλουμε την απόδειξη, είναι πολύ ενδιαφέρον!!!!

gpapargi

Παράθεση από: Sergio στις 27 Μαΐου 2011, 02:38:39 ΜΜ
Αφού έφτασε να αμφισβητήσει τον ισχυρισμό μου πως «..δε γίνεται να ταξινπομήσουμε πίνακα λογικών τιμών..» και όχι μόνο να το αμφισβητήσει αλλά και να μου ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ πως γίνεται !! (αν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορώ και να παραθέσω την απόδειξη – λύση που διατύπωσε..)

Πράγματι γίνεται... και γίνεται και μια σάρωση. Απλά δεν είναι ορισμένη η διάταξη στις λογικες τιμές και πρέπει να πας με = και <>. Χαίρεσαι όταν βλέπεις τέτοια μυαλά.

Sergio

ε αυτός το .. προχώρησε λίγο..

Αφού κατ' αρχήν μελέτησε, προβληματίστηκε και συζήτησε την έννοια του ορισμού της σελίδας 66 για την ταξινόμηση, όρισε την (μη ορισμένη) διάταξη ως ΑΛΗΘΗΣ > ΨΕΥΔΗΣ και "κατασκεύασε" τη συνάρτηση διάταξης ως:

Συνάρτηση Είναι_μικρότερο(Χ, Ψ): Λογική
Μεταβλητές
   Λογικές: Χ, Ψ
Αρχή
   Είναι_μικρότερο <- Ψευδής
   Αν Χ = Ψευδής και Ψ = Αληθής τότε
      Είναι_μικρότερο <- Αληθής
   Τέλος_αν
Τέλος_συνάρτησης

Αν δε θεωρούσα τότε  υπερ-αρκετή την έκπληξη του προβληματισμού του και της συνεπακόλουθησς σύλληψης και επέμενα να τη βελτιστοποιήσει ως:
   Είναι_μικρότερο <- Χ = Ψευδής και Ψ = Αληθής

ίσως να είχε δώσει την αναμενόμενη απάντηση και στο Α4 :(

Κακώς (απ'ότι φάνηκε) θεώρησα εκείνη τη στιγμή την πρωτοτυπία της σκέψης του να βρει τρόπο κατασκευής συνάρτησης διάταξης για την ταξινόμηση λογικών τιμών σημαντικότερη από την εκχώρηση του αποτελέσματος λογικής έκφρασης σε μεταβλητή,  διαφορετικά δεν θα "έχανε" το Α4 (το οποίο εξαρτάται πλέον από την εκτίμηση του βαθμολογητή για το κατα πόσο έχει "χάσει" με τη σωστά υλοποιημένη συνάρτηση..)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

ο ΙΔΙΟΣ μαθητής, "έχασε" και το Β2, κάνοντας (με απόλυτη "συνέπεια") πέρασμα πραγματικών-σε-τυπικές με λάθος σειρά οπότε πλέον βαθμολογείται με άριστα το 87..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

kpde

Παράθεση από: dimpapadop στις 23 Μαΐου 2011, 02:50:17 ΜΜ
όχι πολλοί, αλλά αρκετοί... μακάρι αυτοί να μπορούσαν να ξεχωρίσουν με λίγη μεγαλύτερη ανταμοιβή από τον μέτριο, και όχι με 3 + 3 από το Δ4 (και ΆΝ) = 6 μονάδες.

Κακά τα ψέματα, ο καλός μαθητής πρέπει να θεωρέιται αδικημένος, μιας με λίγο δυσκολότερα θέματα, θα μπορούσε να έχει καλύτερη διαφορά-"ανταμοιβή" από τον ανταγωνιστή του μέτριο ή/και κακό μαθητή, που με τα θέματα αυτά τον πλησιάζουν σε απόσταση αναπνοής δυστυχώς. Μην ξεχνάμε, η βάση της σχολής θα καθορισθεί όχι μόνο από την επίδοσή του, αλλά και από αυτήν του "ανταγωνιστή" - "συν-αγωνιστή" του διπλανού θρανίου.

Και όμως, ξέρω άριστους μαθητές που ξεπέταξαν ολόσωστα τις ασκήσεις και λάθεψαν στο Α4 και ΑΡΚΕΤΟΥΣ μαθητές κάτω του μετρίου που απάντησαν σωστά στο Α4 (χωρίς να αντιγράψουν, αφού μου εξήγησαν πώς το σκέφτηκαν) και "κουμπούρωσαν" σε απλά ερωτήματα των θεμάτων Γ και Δ.

Δεν ξέρω, γενικά το διαγώνισμα μου άρεσε.. 

Δε μου άρεσαν όμως τα:
  • Α1.3: αντιγραφή από (ολόϊδιο) το 2006
  • Α4
  • Α5 (πολλές μονάδες βρε παιδιά :( )
  • Β1: Οι συνθήκες εντελώς προβλέψιμες.. χάθηκε να βάλουν ανάποδα τα Αληθής - Ψευδής να δούμε ποιοί έχουν καταλάβει και ποιοί απλά τα έχουν μάθει απ'έξω;)
  • Β2: η έλλειψη πίνακα τιμών
  • Δ4: ως πρωτοεξεταζόμενο, η τρίπλα με το "έλαβε" αντί του ασφαλέστερου "έδωσε" ήταν too much για πρώτη επαφή με τους τετραγωνικούς

Ενώ μου άρεσαν πολύ:

  • Α1.2
  • Α2 (ειδικά το 5 !!)
  • Α3
  • Β1: πολύ καλό για διάγραμμα ροής. Δύο επαναλήψεις με εμφώλευση και τη μία συνθήκη στην αρχή, την άλλη στο τέλος, εντολές ανάμεσα.. Πολύ καλό
  • Γ (ειδικά το Γ4)
  • Δ (εκτός του Δ4)

Συμπέρασμα.. Μέτρια δυσκολία, έξυπνα ερωτήματα, πολλές παγίδες.. δεν πιστεύω πως η βαθμολογία θα είναι αντιπροσωπευτική..

Laertis

Μερικά ενδεικτικά στατιστικά απο τα γραπτά που βαθμολόγησα :

<10      46%
<15      30%
<18      11%
>=18    13%

Φυσικά πρέπει να ληφθεί υπ'οψιν το δείγμα και οι περιοχές απο όπου προέρχονται τα γραπτά, αλλά δε νομίζω ότι θα απέχουν κατά πολύ απο την πραγματικότητα...
Καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

petrosp13

Όπως πάντα δηλαδή
Ό,τι θέματα και να τεθούν, 1 στους 2 γράφει κάτω από την βάση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Laertis στις 05 Ιουν 2011, 07:40:41 ΜΜ
Μερικά ενδεικτικά στατιστικά απο τα γραπτά που βαθμολόγησα :

<10      46%
<15      30%
<18      11%
>=18    13%

Φυσικά πρέπει να ληφθεί υπ'οψιν το δείγμα και οι περιοχές απο όπου προέρχονται τα γραπτά, αλλά δε νομίζω ότι θα απέχουν κατά πολύ απο την πραγματικότητα...
Καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές.

Σύμφωνα με τα γραπτά που βαθμολόγησα, και τα δικά μου στατιστικά μοιάζουν  πολύ με αυτά του Laerti.

Οπως είπε και ο Πέτρος, ότι θέματα και να μπουν, περίπου 1 στους 2 γράφει κάτω από 10.

cets89

Να προσθέσω και τα δικά μου στατιστικά από τη βαθμολόγηση:
  < 10 : 41,7%
  < 15 : 26,3%
  < 18 : 20,6 %
>= 18 : 11,4%

Αποτυχία στο Α4 : 80 %

Καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση!
As soon as an Analytical Engine exists, it will necessarily guide the future course of the science. Whenever any result is sought by its aid, the question will then arise--
By what course of calculation can these results be arrived at by the machine in the shortest time?
--CHARLES BABBAGE (1864)

spantoulis

Και από τα δικά μου βαθμολογημένα γραπτά τα ποσοστά είναι πάνω κάτω σαν τα προαναφερόμενα.
Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό φέτος παρά τα όσα ακούστηκαν για "εύκολα θέματα".
Βέβαια το να μιλάμε καθηγητές με 10 χρόνια ενασχόληση με το μάθημα (και άλλα τόσα ίσως με το αντικείμενο) για εύκολα θέματα δεν είναι τόσο κομψό όταν αυτοί που διαγωνίζονται είναι μαθητές με ένα χρόνο ενασχόληση (όχι αποκλειστική) σε πρωτόγνωρο για αυτούς αντικείμενο.
Κάτι όμως που μου έκανε τρομερή εντύπωση ειδικά φέτος (ίσως να οφείλεται στη προέλευση των γραπτών) είναι ο πολύ μεγάλος αριθμός περιπτώσεων αντιγραφής στο πρώτο θέμα (Α1 μέχρι και Α4).
Παιδιά ήταν απίστευτο. Να βλέπεις άψογα τα Α1 εως Α4 και να σε προδιαθέτει για άριστο γραπτό και στη συνέχεια το απόλυτο τίποτα! Και δυστυχώς αυτά τα γραπτά ήταν πάρα πολλά!
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική