Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dim

Παράθεση από: za√'ag στις 21 Σεπ 2010, 05:41:57 ΜΜ

Έλεγε δηλ. ο Δ/ντής ότι τον θέλω για 8 ή 9 ώρες αλλά το Γραφείο απαντούσε: "Μα τα τμήματα που έχεις είναι .... και ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ τον χρειάζεσαι 7 ώρες ... τι 8-9 μου λες;;" ....

Η απάντηση του Δ/ντή ήταν: "ΤΟΝ ΕΠΑΦΟ ;;;;"

-"Δε μας ενδιαφέρει ο Επαφος ... για τις ώρες διδασκαλίας μιλάμε !!!"..... χααχαχαχαχαχα ... ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΙ ΘΡΑΣΣΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ;;;;  Το γραφείο προσπαθούσε να βρει λύση και ο Δ/ντής το χαβά του με τον Επαφο !!!!

Γιαυτό λέω ότι ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ !!! Δεν μου είπατε τελικά ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΙ να αναλάβω και ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ !!!;;; Εφημερίες;;; (Καλά ... για μηχανογραφήσεις, email και όλα τα συμπαρομαρτούντα .... δεν γίνεται λόγος)
....... στο δικό μου εγκέφαλο να δεις.......  Καλά αν τολμήσουν και πουν κάτι εγώ δηλώνω: DIM KAI http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%9F%CF%81%CE%B3%CE%AC%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7_17_%CE%9D%CE%BF%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B7

Keep Growing




Σε λίγο θα αρχίσουν να μας χρησιμοποιούν(την Ελλάδα), ανά τον κόσμο, στα ανέκδοτά τους.
Έχουμε γίνει ρεντίκολο διεθνώς.
Μας έχουν μάθει, μέχρι και οι πέτρες της Βολιβίας.
Θα θελα να 'ξερα, ποιος μας μαρτύρησε.

http://kostasxan.blogspot.com/2010/09/blog-post_8591.html
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Αυτό το σχολείο, θα έχει διαδραστικούς πίνακες;  :-\
...δείτε την απεγνωσμένη τοποθέτηση του απελπισμένου γονέα στο video ...


http://press-gr.blogspot.com/2010/09/600.html

ΥΓ. Με την καλλικρατικοποίηση, όπου τα κονδύλια για τα νέα μορφώματα θα περιοριστούν στο 1/3 των σημερινών, να δείτε τι έχει να γίνει.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

#648
Δηλαδή απο πέρσι και πρόπερσι αυτοί οι γονείς δεν ήξεραν σε τι σχολείο βρίσκονται τα παιδιά τους?
Δεν θα γινότανε το μπαμ.. κλείνει το σχολείο κάποια στιγμή?
Απλά τώρα θα ανέλαβε κάποιος που λέει γιατί να το φάω το κεφάλι μου αν συμβεί κάτι με τους μαθητές το κρίνω ακατάλληλο αφού είναι ακατάλληλο και όλοι το γνώριζαν και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Να πάνε τα παιδιά απόγευμα σχολείο χάος η υπόθεση μάνα είμαι και το ξέρω...

απλά αυτοί που μας έφεραν στο κόσμο για την κατάντια της γενιάς μας φταίνε. ΦτΑίΝε!!! Ο ι γονείς μου.. οι γονείς σου.. οι γονείς του φταίνε. ΕυΘύΝοΝτΑι.
Όλοι έκλειναν τα μάτια... απλά μην τύχει σε αυτούς
Απλά να βολευτούν οι ίδιοι και ας τους άλλους στην απ έξω.

Keep Growing

Με την ευκαιρία της αυριανής ημέρας, ...την οποία οι "δικοί" μας "συνδικαλιστές" κομματόσκυλα (βλέπε ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ) την κάνανε "γαργάρα", αναφέρομαι σε μια ρήση του Αριστοτέλη: Ηθικά Νικομάχεια "Πράος δεν είναι εκείνος που δεν εκνευρίζεται. Όποιος δεν θυμώνει ποτέ είναι ηλίθιος. Πράος είναι αυτός που θυμώνει όταν πρέπει"...

και προτείνω να δούμε την παρακάτω ταινία: 

http://www.imdb.com/title/tt0074958/

trailer :  http://matttrailer.com/network_1976

 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dimitra

Και επειδή καλά τα λέμε ηλεκτρονικά, αλλά επειδή ο "έμπρακτος αγώνας" γίνεται στους δρόμους, ραντεβού αύριο στην Κλαυθμώνος στις 6 για την Πανευρωπαϊκή Ημέρα Δράσης κατά της λιτότητας. Παναγιώτη δίκαιο έχεις για τους συνδικαλιστοπατέρες, αλλά στο χέρι μας είναι να τους ξεπεράσουμε.
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

Keep Growing



http://www.youtube.com/watch?v=NTj7GX3mSqs

To Posterity
by Bertold Brecht
(translated from German by H. R. Hays)

1.
Indeed I live in the dark ages!
A guileless word is an absurdity. A smooth forehead betokens
A hard heart. He who laughs
Has not yet heard
The terrible tidings.
Ah, what an age it is
When to speak of trees is almost a crime
For it is a kind of silence about injustice!
And he who walks calmly across the street,
Is he not out of reach of his friends
In trouble?
It is true: I earn my living
But, believe me, it is only an accident.
Nothing that I do entitles me to eat my fill.
By chance I was spared. (If my luck leaves me
I am lost.)
They tell me: eat and drink. Be glad you have it!
But how can I eat and drink
When my food is snatched from the hungry
And my glass of water belongs to the thirsty?
And yet I eat and drink.
I would gladly be wise.
The old books tell us what wisdom is:
Avoid the strife of the world
Live out your little time
Fearing no one
Using no violence
Returning good for evil --
Not fulfillment of desire but forgetfulness
Passes for wisdom.
I can do none of this:
Indeed I live in the dark ages!
2.
I came to the cities in a time of disorder
When hunger ruled.
I came among men in a time of uprising
And I revolted with them.
So the time passed away
Which on earth was given me.
I ate my food between massacres.
The shadow of murder lay upon my sleep.
And when I loved, I loved with indifference.
I looked upon nature with impatience.
So the time passed away
Which on earth was given me.
In my time streets led to the quicksand.
Speech betrayed me to the slaughterer.
There was little I could do. But without me
The rulers would have been more secure. This was my hope.
So the time passed away
Which on earth was given me.
3.
You, who shall emerge from the flood
In which we are sinking,
Think --
When you speak of our weaknesses,
Also of the dark time
That brought them forth.
For we went,changing our country more often than our shoes.
In the class war, despairing
When there was only injustice and no resistance.
For we knew only too well:
Even the hatred of squalor
Makes the brow grow stern.
Even anger against injustice
Makes the voice grow harsh. Alas, we
Who wished to lay the foundations of kindness
Could not ourselves be kind.
But you, when at last it comes to pass
That man can help his fellow man,
Do no judge us
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ-ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ


http://www.youtube.com/watch?v=1HR0tVN2t4g&feature=related
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

" Τρως ένα χαστούκι. Κοκκινίζει το μάγουλο. Ανάβει.
Για μερικές στιγμές ο άλλος περιμένει να δει αν θα αντιδράσεις. Το ίδιο κι εσύ. Περιμένεις να δεις αν θα αντιδράσεις. Κι αν δεν αντιδράσεις τότε είναι πιθανόν η στάση σου αυτή να φέρει κι άλλο χαστούκι.  "

http://www.antinews.gr/?p=64336

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

" Τι είναι στ' αλήθεια ο άνθρωπος
Πού να ξέρω ο άνθρωπος τι είναι
Ποιος να το ξέρει τάχα
Δεν ξέρω ο άνθρωπος τι είναι
Ξέρω την τιμή του μονάχα "   Bertold Brecht

http://www.youtube.com/watch?v=9T5dfuAA9dw&feature=related
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

" Μονάχα ετούτο τον τρελό μου θα κρατήσω
που ξέρει μόνο σ' ένα χρώμα να πηγαίνει

δρασκελώντας την μιαν άκρη ως την άλλη
γελώντας μπρος στις τόσες πανοπλίες σου
μπαίνοντας μέσα στις γραμμές σου ξαφνικά
αναστατώνοντας τις στέρεες παρατάξεις " Μανόλης Αναγνωστάκης


http://www.youtube.com/watch?v=7x_hYp8U2Ts&feature=related
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

za√‘ag

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ;;;;
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΚΑΠ



Ανακοίνωση σχετικά με το σχέδιο για το Νέο Λύκειο (03/10/2010)

Α.Π. 62/3-10-2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Στο σχέδιο σχετικά με τη δομή του Νέου Λυκείου το οποίο διέρρευσε στις 2/10/2010 στον τύπο, διαφαίνεται ότι η Πληροφορική δεν έχει θέση σε αυτό, αντίθετα με άλλα θεωρητικά μαθήματα για τα οποία φαίνεται να υπάρχει θεαματική αύξηση των ωρών διδασκαλίας τους.

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) θεωρεί ότι το σχέδιο αυτό βρίσκεται έξω και πέρα από κάθε λογική και εξαγγελία και σε πλήρη δυσαρμονία με τη φιλοσοφία που επαγγέλλονται κινήσεις όπως η "ανοιχτή" ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ή οι δημόσιες διαβουλεύσεις στο Διαδίκτυο (opengov).

Στην εποχή που όλοι ευαγγελίζονται τη μετάβαση από την κοινωνία της Πληροφορίας στην κοινωνία της Γνώσης και ενώ επί μία δεκαετία και πλέον διδάσκεται η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο, το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει το δρόμο της ολοκληρωτικής κατάργησης της διδασκαλίας της αγνοώντας ακόμη και το ότι για την εισαγωγή των μαθητών σε μία από τις 36 σχολές Πληροφορικής των ΑΕΙ-ΑΤΕΙ απαιτούνται γνώσεις που πρέπει να αποκτηθούν από τους μαθητές στο Λύκειο.

Εκτιμάμε ότι σήμερα ο πληροφορικός αλφαβητισμός αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την προώθηση όλων των επιστημών, θετικών, τεχνολογικών και θεωρητικών, και είναι απαραίτητος για τη διαμόρφωση συνειδητών πολιτών ικανών να λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις για την κοινωνική εξέλιξη και τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. όπως είναι γνωστό έχει συμβάλλει με προτάσεις στο σχεδιασμό της δομής του Νέου Λυκείου, με στόχο ένα πραγματικά σύγχρονο και αποτελεσματικό Λύκειο, το οποίο να εκπαιδεύει με επάρκεια τον πολίτη του 21ου αιώνα, αλλά και να προετοιμάζει τον αυριανό επιστήμονα.

Γι αυτό, καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπ.Π.Δ.Μ.Θ. να δεχτεί το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. σε απευθείας συζήτηση για όλα τα παραπάνω, όπως επανειλημμένα έχουμε αιτηθεί (διαδοχικά σε Υπουργό, Υφυπουργούς, Γενικό Γραμματέα και Ειδικό Γραμματέα) από τις 17/11/2009, όταν και καταθέσαμε τις σχετικές μας προτάσεις.

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

za√‘ag

‎*** Διαμαρτυρόμαστε για το σχέδιο προγράμματος στο Λύκειο ΕΔΩ: http://www.gopetition.com/petition/39493/sign.html ***
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Keep Growing

" Η Κοινωνική Μηχανική κατασκευάζει πειθήνιους υπηκόους "

http://kostasxan.blogspot.com/2010/10/blog-post_5008.html

...για να γνωρίζουμε, τι πολεμάμε  ...



Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

"Μέσα από Σένα", Ευανθία Ρεμπούτσικα http://www.youtube.com/watch?v=XW7A40ny_yE&feature=related

Ο αγώνας γίνεται πιο όμορφος,
οι φωνές του εχθρού γίνονται μελωδία,
η οργή γίνεται δημιουργία,
ο φόβος γίνεται μαγεία,
η νίκη αποκτά υλική υπόσταση,
το μέλλον φαντάζει αισιόδοξο ...

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).