ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Όσοι είστε διορισμένοι και είστε μέλη στην ΠΕΚΑΠ, κάντε κάτι να πιέσετε. Νομίζω ότι σε 2 μήνες υπάρχουν εκλογές και προφανώς η ατζέντα θα είναι τα μαθήματα στο Λύκειο
Όσοι είστε διορισμένοι και δεν είστε μέλη, να γίνετε!
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Ανδρέας Φαρμακόρης

Παράθεση από: anergospliroforikos στις 11 Σεπ 2013, 04:40:04 ΜΜ
Συνάδελφοι,
αναφέρομε στους 4-5 από πάνω μου καταλαβαίνετε ότι η συζήτηση που κάνετε είναι μεγάλη πολυτέλεια για μας που πρέπει να κάνουμε ιδιαίτερα και φροντιστήρια και ταυτόχρονα να ψάχνουμε δουλειά;
Λυπηθείτε μας λίγο με το πόσα τμήματα θα φτιάξετε και αν θα πάτε σε περισσότερα από 1 σχολεία, ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΡΓΟΙ.
Ας αγωνιστούμε όλοι για την αποκατάσταση και ας αφήσουμε τις φιλολογικές συζητήσεις.


Συνάδελφε αν δεν παραμείνουν καθηγητές πληροφορικής στα λύκεια (προσωπικά σε δύο χρόνια χάνω την οργανική μου χωρίς ώρες επιλογής και είμαι σίγουρος πως το ίδιο ισχύει στο 70-80% των λύκειων) ποιος θα παλέψει για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα;  Όλα είναι συγκοινωνούντα δοχεία.
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

keep.accelerating

Παράθεση από: petrosp13 στις 11 Σεπ 2013, 04:53:30 ΜΜ
Όσοι είστε διορισμένοι και είστε μέλη στην ΠΕΚΑΠ, κάντε κάτι να πιέσετε. Νομίζω ότι σε 2 μήνες υπάρχουν εκλογές και προφανώς η ατζέντα θα είναι τα μαθήματα στο Λύκειο
Όσοι είστε διορισμένοι και δεν είστε μέλη, να γίνετε!
αυτό που λέγεται ΠΕΚΑΠ σήμερα έδειξε τις αδυναμίες του.-
Πρέπει να ανασυγκροτηθεί, να επανακαθοριστεί όσο αφορά τους σκοπούς που έχει και να ξαναγεννηθεί μέσα από νέο δυναμικό αίμα και όρεξη για δράσεις...
Τα τοπικά παραρτήματα κάθονται σε θέσεις Δντων (όχι όλα), δεν έχουν θέμα με τις οργανικές τους και γενικά όλα καλά (γι αυτούς). Περιμένεις αντίδραση από τέτοιες περιπτώσεις; Όσο τα άκουσες εσύ άλλο τόσο τα άκουσα και εγώ όλο αυτό το διάστημα...

Δε με ενδιαφέρουν τα πρόσωπα, με τις δομές έχω πρόβλημα και με τον τρόπο που λειτούργησαν/ουν...

tasospap

Κανα μπινελίκι στο twitter του Αρβανιτόπουλου, λέει;

kostaskls

κάποιοι στο forum έχουν γράψει ότι πριν την ψήφιση μίλησαν με βουλευτές και συνεργάτες τους.
Μήπως να δημοσιοποιούσαν τώρα πια το περιεχόμενο των συνομιλιών καθώς και τα ονόματα των βουλευτών
αυτών?
Επίσης, μήπως ξέρει κάποιος να μας πει τι ειπώθηκε στους προέδρους των τμημάτων Πληροφορικής από τους
συντάκτες του νομοσχεδίου?

petrosp13

Τίποτα δεν ειπώθηκε στους προέδρους
Ένα απλό "Δεν μπορείτε να κλείσετε συνάντηση με την υπουργάρα"
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: kostaskls στις 11 Σεπ 2013, 06:21:30 ΜΜ
κάποιοι στο forum έχουν γράψει ότι πριν την ψήφιση μίλησαν με βουλευτές και συνεργάτες τους.
Μήπως να δημοσιοποιούσαν τώρα πια το περιεχόμενο των συνομιλιών καθώς και τα ονόματα των βουλευτών
αυτών?
Επίσης, μήπως ξέρει κάποιος να μας πει τι ειπώθηκε στους προέδρους των τμημάτων Πληροφορικής από τους
συντάκτες του νομοσχεδίου?

Σαφώς, αλλά μήπως δεν πρέπει αυτά να δημοσιεύονται έτσι φόρα παρτίδα..

kostaskls

Παράθεση από: janag79 στις 11 Σεπ 2013, 06:25:20 ΜΜ
Σαφώς, αλλά μήπως δεν πρέπει αυτά να δημοσιεύονται έτσι φόρα παρτίδα..

οκ δεκτό. κάπως να οργανωθούμε λοιπόν διότι πρέπει τώρα που είναι ζεστό να το προχωρήσουμε!

thrace

Καλησπέρα συνάδελφοι.
Νομίζω ότι πρέπει να ηρεμήσουμε όλοι, (δημόσιοι και ιδιωτικοί) και να δούμε με προσοχή τι έφταιξε.
Το αρχικό σχέδιο πετούσε έξω από το νέο λύκειο την πληροφορική. Έπειτα όμως από τις έντονες αντιδράσεις την ξαναέβαλαν με τον κολοβό τρόπο που όλοι ξέρουμε.
Δεν μας λένε γιατί δεν επιλέχθηκε σαν εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλαδικές. Γιατί;!!!
Προφανώς διότι πίσω από αυτή την απόφαση κρύβονται κάποιοι πονηροί σχεδιασμοί του υπουργείου. Σε μία συζήτηση (ολομέλεια) που ειπώθηκαν πολλά δεν υπήρχε χρόνος (σύμφωνα με τον υφυπουργό) να αιτιολογηθεί ο εξοστρακισμός της πληροφορικής;!!! Αυτή η επίμονη άρνηση να πουν έστω και τη λέξη πληροφορική (απαντούσαν σε όλους, ότι απίθανο κι αν διατύπωναν εκτός από όσους μιλούσαν για πληροφορική) σε συνδυασμό με το αρχικό σχέδιο για πλήρη κατάργηση της πληροφορικής από το νέο λύκειο νομίζω ότι δείχνει τον πονηρό στόχο του υπουργείου.
Δεν κατάφεραν σε πρώτη φάση να καταργήσουν την πληροφορική από το λύκειο, αλλά ο τρόπος με τον οποίο θα διδαχθεί (Α' λυκείου επιλογής, Β' λυκείου μονόωρο, Γ' λυκείου αλγοριθμική σε αδιάφορους μαθητές) είναι σίγουρο ότι θα την αποδυναμώσει ως μάθημα, θα εξασθενήσει και θα καταργηθεί νομοτελειακά!

gkatsion

Αγαπητοί συνάδελφοι,

είμαι μαζί σας και είμαι πολύ απογοητευμένος...

οι νόμοι δεν τηρούνται πουθενά, αυτοί που τους πρεσβεύουν είναι οι διάφοροι
ΤΑΜΗΛΟΙ, "ε... να μην κάνουν excel ως την τρίτη λυκείου..." και γενικά
απλά είχαν προαποφασίσει αυτό με τα πανελλαδικά μαθήματα και δεν τους
άλλαζες γνώμη με τίποτα, όχι ως προς το σωστό αυτό το κατάλαβαν πολλοί,
αλλά ως προς την ουσία, τέλος ήταν προαποφασισμένο, όπως μας ανέφεραν
κάποιοι από τους Ακαδημαϊκούς που ήρθαν σε επαφή με τους διοικούντες.

και μια ερώτηση για όλους, γιατί έχει κολλήσει το μυαλό μου...

με τον ίδιο τον υπουργό μίλησε έστω κάποιος από όλους μας; πεκαπ; άλλες ενώσεις; ακαδημαϊκοι; ιδιωτικοί;
καθηγητές; ιδιώτες;

ρωτάω γιατί θυμάμαι καλά, για επαφές με κεδίκογλου, γιουλέκα, γκλαβά, λάσκαρη, διευθυντές πολιτικών γραφείων,
βουλευτές, κοιν. εκπροσώπους, τέλος πάντων σχεδόν όλους τους υπόλοιπους!

με τον υπουργό, που δεν άλλαζε γνώμη με τίποτα, μίλησε τελικά έστω ΚΑΠΟΙΟΣ;

Από περιέργεια ρωτάω....
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

lkt

Μήπως πρέπει να ενημερωθούν από τώρα οι μαθητές της Α' Λυκείου καθώς κι οι γονείς τους τι σημαίνουν γι' αυτούς τα 4 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα καθώς και ο περιορισμός των επιλογών που θα έχουν με τα νέα πεδία;

Katsadouros_Dhm

Συνάδελφοι, μετά το χειρότερο καλοκαίρι των τελευταίων ετών, νομίζω ότι πρέπει να προχωρήσουμε με βάση αυτά που έχουμε - πολλά είναι προσωρινά όπως για παράδειγμα οι φετινές ώρες στα Λύκεια και η πανελλαδική ΑΕΠΠ και άλλα είναι φτωχά και ανεπαρκή όπως το 2-1-2 - και να διεκδικήσουμε αυτά που δεν έχουμε ή αυτά που θέλουν να μας αφαιρέσουν.
Προσωπικά είμαι βέβαιος ότι η Πληροφορική δε θα φύγει ποτέ από πανελλαδικό εξεταζόμενο μάθημα.
Αυτό το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε έχει τόσες παραλείψεις και προχειρότητες, έχει τόσα σημεία που στην εφαρμογή τους θα φανεί πόσο λανθασμένα είναι, φάνηκε ότι δεν είναι προϊόν διαβούλευσης και μελέτης σε πολλά θέματα - και δεν είναι μόνο η Πληροφορική - και νομίζω ότι τελικά θα έχει τόσες πολλές τροποποιήσεις - το καλύτερο θα ήταν να ακυρωθεί εντελώς - που μάλλον δε θα το δούμε ποτέ να εφαρμόζεται με τη μορφή που το βλέπουμε τώρα. Σε διαφορετική περίπτωση θα μιλάμε για μια μεγάλη ήττα της εκπαίδευσης, όχι μόνο της Πληροφορικής. Αυτό δεν πρέπει να το επιτρέψουμε ποτέ να συμβεί για το καλό το δικό μας, αλλά περισσότερο των παιδιών μας.
Να πω ένα μεγάλο μπρἀβο σε όσους αγωνίστηκαν για το καλύτερο και το δίκαιο, άλλος περισσότερο άλλος λιγότερο, νομίζω δεν έχει σημασία. Σημασία έχει από δω και πέρα να πορευθούμε με ενότητα και με σεβασμό ο ένας στον άλλο και με κοινό παρονομαστή την Πληροφορική, και να μην το ξεχάσουμε. Ας αποφύγουμε την εσωστρέφεια και ας βάλουμε πάνω από όλα τον κοινό στόχο που είναι η πραγματική αναβάθμιση της Πληροφορικής και της εκπαίδευσης.
Είναι σίγουρο ότι στο τέλος θα κερδίσουμε γιατί το δίκαιο αργά ή γρήγορα κερδίζει. Τίποτα δεν τελείωσε, τίποτα δεν είναι δεδομένο, στην Ελλάδα ζούμε.

thrace

Τι κάνουμε τώρα!!!
Καλό είναι να αρχίσουμε να διατυπώνουμε ιδέες, (ίσως δεν θα πρέπει να κοινοποιούνται) για την επόμενη ημέρα.
Μπορούμε να δουλέψουμε μεθοδικά, επίμονα και στοχευμένα έτσι ώστε να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Η προσπάθεια που θα ξεκινήσουμε θα πρέπει να έχει συγκεκριμένους, βραχυπρόθεσμους (επαναφορά του μαθήματος της ΑΕΠΠ) και μακροπρόθεσμους στόχους (προώθηση και ανάπτυξη της πληροφορικής στο εκπαιδευτικό σύστημα και στην κοινωνία γενικότερα).

Ιδέες όπως:
Συζήτηση, ανταλλαγή απόψεων, εξαγωγή συμπερασμάτων για τις πρόσφατες εξελίξεις.
Συσπείρωση όλων των πληροφορικών (εκπαιδευτικών και μη) σε μία ένωση με στόχο την προώθηση και ανάπτυξη της πληροφορικής στο εκπαιδευτικό σύστημα και στην κοινωνία γενικότερα.
Συνεργασία με όλες τις ενώσεις μας και αν είναι δυνατό να δημιουργήσουμε μία μοναδική ισχυρή ένωση.
Συνεργασία στενή με όλα τα τμήματα πληροφορικής της τριτοβάθμιας αλλά και με τμήματα που έχουν κατεύθυνση σχετική με την  πληροφορική.
Συνεργασία με άλλες ενώσεις με τις οποίες μπορεί να υπάρξει εξυπηρέτηση κοινών στόχων.
Συμμετοχή ακαδημαϊκών της πληροφορικής Ελλήνων και ξένων.
Συνεργασία με εταιρεία δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας με στόχο την προσέγγιση ΜΜΕ, βουλευτών και γενικότερα κέντρων αποφάσεων.

Δεν γνωρίζω πόσα από αυτά είναι υλοποιήσιμα . Αλλά όλες αυτές τις ημέρες είδα αν μη τι άλλο, ότι υπάρχουν άνθρωποι με ιδέες, πάθος και γνώση!

G.S.

Συνάδελφοι,
οι πολιτικοί είναι τόσο αναίσθητοι άνθρωποι που ότι και να τους ζητήσουμε μέσω ΠΕΚΑΠ ή κάποιας άλλης ένωσης δε θεωρώ ότι θα καταφέρουμε κάτι.  Πρώτον γιατί η ΠΕΚΑΠ ίσως και να είναι βολεμένη με την κατάσταση που δημιοργήθηκε και δεν πιέζει αρκετά και δευτερον γιατί οι ενώσεις των "υπολοίπων" είναι πολύ πιο ισχυρές απο τη ΠΕΚΑΠ. Σημαντικό είναι ότι εκτός απο τους επικεφαλείς της ΠΕΚΑΠ, πολλοί απο διορισμένους συναδέλφους έχουν μπεί στο ρόλο του δημοσίου υπαλλήλου και σου λένε: "...τη δουλεια να μη χάσω και ας είναι και στο γυμνάσιο... " και δεν υποστηρίζουν αυτό που συζητάμε εμείς εδώ. Δίκαιο έχουν αλλά αυτό δε βοηθάει καθόλου στην κατευθυνση που προσπαθούμε οι υπόλοιποι...
Θεωρώ ότι οι πιο ισχυροί πληροφορικαριοι αυτή τη στιγμή στη χώρα μας είναι οι πανεπιστημιακοί. Αυτοί μπορούν να απαιτήσουν συνάντηση με τον  υπουργό, να δημιουργήσουν μια πρόταση πιο τεκμηριωμένη απο όλους εμάς τους υπολοίπους η οποία θα έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος απο οποιαδήποτε πρόταση της ΠΕΚΑΠ. Μπορούν να πιέσουν την κατάσταση θέτωντας ως βέτο για την εισαγωγή στις σχολές τους την εξέταση μαθήματος Αλγοριθμικής στις πανελλαδικές.
Εκτός απο τους καθηγητές των τμημάτων πληροφορικής μπορούμενα απευθυνθούμε και σε καθηγητές των πολυτεχνικών σχολών ζητώντας τους δράσεις προς την κατευθυνση μας, που θίγεται περισσότερο απο τον νέο νομοσχέδιο.
Να συντάξουμε μια επιστολή με συγκεκριμένες προτάσεις και ιδέες προς τους πανεπιστημιακούς και ας αναλάβει να το στείλει ο καθένας απο εμάς όπου μπορεί.
Το θέμα μας είναι ένα μάθημα για πρόσβαση στα τριτοβάθμια εκπαίδευση συνεπώς οι πανεπιστημιακοί έχουν άμεση σχέση με το συγκεκριμένο θέμα (εμείς--> μάθημα τύπου ΑΕΠΠ--> πανεπιστημιακοί). Υπάρχει κοινό σημείο.
Όταν είχαμε στείλει το Αυγουστο emails προς αυτόυς ήτανε πολυ νωρίς ακόμη και οι καθηγητές δεν ήτανε στις θέσεις τους και το νομοσχέδιο ήτανε ακόμη σε πολύ αρχικό στάδιο. Τώρα τα δεδομένα είναι τελείως διαφορετικα.

Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19
Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Απολυτα σωστα αυτα που λεει ο συναδελφος. Σκοπος μας ειναι να κλειδωσουμε με αγωνες  να υπαρχει η πληροφορικη σε ολες τις ταξεις του  Λυκειου δεν πρεπει να γινει καμοια αλλαγη μεχρι το 2016 μετα θα δουμε γενικα πως. Θα ειναι τα πραγματα
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20