ΘΕΜΑ Α

Ξεκίνησε από gpapargi, 06 Ιουν 2014, 09:07:43 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

#60
βασικά φέτος δεν είμαι συντονιστής αλλά αυτοί που είναι θα έχουν πολλά προβλήματα από ότι βλέπω,
απλά ήθελα να εξηγήσω πως δουλεύει το σύστημα, γιατί κάποιοι νομίζουν ότι μπορείς να κάνεις του κεφαλιού σου. Δεν μπορείς, 
Να παραιτηθείς από βαθμολογητής δεν μπορείς γιατί είσαι υποχρεωμένος να βαθμολογήσεις τουλάχιστον 2 πακέτα

Παράθεση από: SPY στις 06 Ιουν 2014, 07:10:09 ΜΜ
Αγαπητέ συνάδελφε επειδή τα παιδιά που προσπάθησαν αξίζουν καλύτερη τύχη, νομίζω ότι μπορείς να παραιτηθείς από συντονιστής ή να απέχεις από τη βαθμολόγηση, και οφείλεις να δημοσιοποιήσεις και να καταγγείλεις την στάση της επιτροπής που είναι η μόνη υπεύθυνη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

SPY

Παράθεση από: evry στις 06 Ιουν 2014, 07:19:57 ΜΜ
βασικά φέτος δεν είμαι συντονιστής αλλά αυτοί που είναι θα έχουν πολλά προβλήματα από ότι βλέπω, αλλά εξήγησα πως δουλεύει το σύστημα.
Να παραιτηθείς από βαθμολογητής δεν μπορείς γιατί είσαι υποχρεωμένος να βαθμολογήσεις τουλάχιστον 2 πακέτα


Φίλε evry, δεν αναφέρομαι σε εσένα συγκεκριμένα. Η παραίνεση μου αφορά όλους τους συντονιστές κυρίως και δευτερευόντως τους βαθμολογητές. Αν όλοι οι συντονιστές όλων των βαθμολογικών κέντρων θέσουν το αίτημα στην ΚΕΓΕ μήπως από τσίπα φιλοτιμηθούν να δώσουν διευκρίνιση;
Τους κοστίζει τίποτα;
Θέμα τσίπας....

evry

@SPY δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης, και σε μένα να απευθυνόσουν δίκιο έχεις, όταν έχεις θέση ευθύνης πρέπει να την αναλαμβάνεις.

Αν όπως το λες το θέσουν όλοι στην ΚΕΕ σίγουρα θα δημιουργηθεί θέμα, θα το θέσουν όμως?
Σου είπα όμως την άποψή μου, επειδή είναι ΣΛ και αυτούσια φράση από το βιβλίο μάλλον δεν θα γίνει τίποτα.

Και να σου πω και κάτι, για να λέμε κάποιες αλήθειες?
πέρυσι που ήμουν συντονιστής είχε δημιουργηθεί πρόβλημα με ένα θέμα των εσπερινών με τα αλγοριθμικά κριτήρια. Όλοι είχαν δώσει λάθος λύση (ΚΕΕ, ΠΕΚΑΠ).
Αν κάποιος μαθητής έδινε την σωστή απάντηση, ότι δηλαδή με το που παραβιάζεται η καθοριστικότητα ο αλγόριθμος κρεμάει και άρα δεν προλαβαίνει να παραβιάσει κάποιο άλλο κριτήριο, έχανε τα 2/3 του θέματος
Δες και τη συζήτηση εδώ:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5237.msg54889#msg54889    έχει πολύ ενδιαφέρον

Τι έγινε τελικά? δεν έγινε τίποτα γιατί ήταν εσπερινά. δεν ήταν μαθητές μας,  άρα δεν μας ενδιέφερε, άσε που δεν είναι και τόσοι πολλοί για να γράψουν και κάτι οι εφημερίδες.

Για να μην πω για το άλλο που έγινε πέρυσι με το θέμα Δ των επαναληπτικών το οποίο απλά δεν λύνεται. Η εκφώνηση είναι λάθος γιατί δεν ορίζει πουθένα τι είναι ποιότητα σήματος. Ακούσατε τίποτα? ασχολήθηκε κανένας? γιατί άραγε? γιατί τα παιδιά που έδιναν επαναληπτικές είναι απλά ........... λίγα

Καλό λοιπόν θα είναι να ασχολούμαστε με το μάθημα όλο το χρόνο και όχι μόνο τις λίγες μέρες των εξετάσεων.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

SPY

Παράθεση από: evry στις 06 Ιουν 2014, 07:47:31 ΜΜ
....
Αν όπως το λες το θέσουν όλοι στην ΚΕΕ σίγουρα θα δημιουργηθεί θέμα, θα το θέσουν όμως?

Καλό λοιπόν θα είναι να ασχολούμαστε με το μάθημα όλο το χρόνο και όχι μόνο τις λίγες μέρες των εξετάσεων.

Για το πρώτο ελπίζω να το κάνουν. Νομίζω ότι κάθε υπεύθυνος βαθμολογητής έχει τις ενστάσεις του για  τα εν λόγω Σ-Λ. Άρα ο προβληματισμός θα φτάσει στους συντονιστές. Και λόγω κλειστής βαθμολόγησης το μόνο που μένει είναι ερώτηση στην ΚΕΓΕ. Έτσι ελπίζω. Λες να ονειρεύομαι; 

Για όσα γράφεις για εσπερινά και επαναληπτικές δεν είναι καθόλου ευχάριστα.

Πάντως όσο και να ασχολούμαστε με το μάθημα εμείς όλο το χρόνο, η ΚΕΓΕ οφείλει να κάνει σωστά τη δουλειά της για 15 μέρες. Και αυτό περιέχει την αποκατάσταση λαθών στα θέματα με δίκαιο τρόπο για όλους τους εξεταζόμενους.

evry

στο δικό μας βαθμολογικό (πειραιάς) συμφωνήθηκε να στείλουμε ερώτηση για το 2ο ΣΛ πάντως.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Vangelis

Η κοινή αίσθηση (ρωτήστε μη πληροφορικούς) είναι ότι η ταξινόμηση γίνεται για να μπορείς να βρίσκεις εύκολα αυτό που θέλεις. 

(εγώ πάντως ρώτησα)

Laertis

Σωστά τα λέει ο Vangelis, ρωτήστε και κανέναν άσχετο να σας απαντήσει γιατί περί ασχέτων που επιλέγουν τα θέματα πρόκειται.
Η Φυσική και η Χημεία βαθμολογούνται με βάση την κοινή αίσθηση ;
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

SPY

Παράθεση από: evry στις 06 Ιουν 2014, 08:20:44 ΜΜ
στο δικό μας βαθμολογικό (πειραιάς) συμφωνήθηκε να στείλουμε ερώτηση για το 2ο ΣΛ πάντως.

Εύγε!!!!!

Σου είναι εύκολο να μεταφέρεις τη συζήτηση για το πρώτο ΣΛ (άν έγινε;)

SPY

Παράθεση από: Vangelis στις 06 Ιουν 2014, 08:34:22 ΜΜ
Η κοινή αίσθηση (ρωτήστε μη πληροφορικούς) είναι ότι η ταξινόμηση γίνεται για να μπορείς να βρίσκεις εύκολα αυτό που θέλεις. 

(εγώ πάντως ρώτησα)

Μήπως είσαι εκτός θέματος;
Να ρωτήσουμε καλύτερα εξεταζόμενους;

merlin

Βρε μήπως το κάνουν επίτηδες για να "χαλάσουν" την μέχρι τώρα καλή εικόνα του μαθήματος και να καταντήσουν (την θεωρία τουλάχιστον) τύπου ΑΟΔΕ; Σε λίγο θα ρωτάνε πως λένε τους φίλους του επιχειρηματία από το παράδειγμα του πρώτου κεφαλαίου!

Πάντως η κοινή αίσθηση (των μαθητών, γιατί αυτούς ρωτάμε) είναι ότι δεν κάνουν ταξινόμηση στις ασκήσεις που λύνουν όλη τη χρονιά για να τους διευκολύνει στην αναζήτηση... Απεναντίας, βάζουν ένα σύνολο από δεδομένα στη σειρά για να ξεχωρίσουν ένα τμήμα του (τους 3 πρώτους που πάνε champions league και uefa, τους 3 τελευταίους που πέφτουν κλπ).
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

itt

Παράθεση από: merlin στις 06 Ιουν 2014, 08:56:05 ΜΜ
Βρε μήπως το κάνουν επίτηδες για να "χαλάσουν" την μέχρι τώρα καλή εικόνα του μαθήματος και να καταντήσουν (την θεωρία τουλάχιστον) τύπου ΑΟΔΕ; Σε λίγο θα ρωτάνε πως λένε τους φίλους του επιχειρηματία από το παράδειγμα του πρώτου κεφαλαίου!

Πάντως η κοινή αίσθηση (των μαθητών, γιατί αυτούς ρωτάμε) είναι ότι δεν κάνουν ταξινόμηση στις ασκήσεις που λύνουν όλη τη χρονιά για να τους διευκολύνει στην αναζήτηση... Απεναντίας, βάζουν ένα σύνολο από δεδομένα στη σειρά για να ξεχωρίσουν ένα τμήμα του (τους 3 πρώτους που πάνε champions league και uefa, τους 3 τελευταίους που πέφτουν κλπ).

Το οποίο είναι αναζήτηση προφανώς.

merlin

Παράθεση από: itt στις 06 Ιουν 2014, 09:03:33 ΜΜ
Το οποίο είναι αναζήτηση προφανώς.

Δεν το καταλαβαίνω αυτό, ειρωνικά το λες; Το να δείξεις ένα τμήμα ενός ταξινομημένου πίνακα είναι αναζήτηση; Ή να διαχωρίσεις ένα τμήμα του (π.χ. οι 8 πρώτοι που θα περάσουν στον τελικό σε κάποιον αγώνα στίβου); Άπειρες ασκήσεις τέτοιου τύπου έχουμε κάνει όλοι κάθε χρόνο
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

elenitaaaaa

Παράθεση από: itt στις 06 Ιουν 2014, 09:03:33 ΜΜ
Το οποίο είναι αναζήτηση προφανώς.
μην ξεχναμε οτι μιλάμε για μαθητές λυκείου.

itt

#73
Παράθεση από: merlin στις 06 Ιουν 2014, 09:10:50 ΜΜ
Δεν το καταλαβαίνω αυτό, ειρωνικά το λες; Το να δείξεις ένα τμήμα ενός ταξινομημένου πίνακα είναι αναζήτηση; Ή να διαχωρίσεις ένα τμήμα του (π.χ. οι 8 πρώτοι που θα περάσουν στον τελικό σε κάποιον αγώνα στίβου); Άπειρες ασκήσεις τέτοιου τύπου έχουμε κάνει όλοι κάθε χρόνο

Το εννοώ υπο την έννοια του ότι άμα θες να βρεις τους τρεις πρώτους ή τους τρεις τελευταίους είναι πρόβλημα αναζήτησης. Γενικά το να βρεις μια συνεχόμενη υπακολουθία μήκους n είναι πρόβλημα αναζήτησης.

Νίκος Αδαμόπουλος

#74
Παράθεση από: Vangelis στις 06 Ιουν 2014, 08:34:22 ΜΜ
Η κοινή αίσθηση (ρωτήστε μη πληροφορικούς) είναι ότι η ταξινόμηση γίνεται για να μπορείς να βρίσκεις εύκολα αυτό που θέλεις. 

(εγώ πάντως ρώτησα)

Ένας μαθητής όμως που έχει λύσει 2000 ασκήσεις, που ποτέ και σε καμία από αυτές δεν έκανε ταξινόμηση με σκοπό να κάνει στη συνέχεια αναζήτηση, με τίποτα δεν έχει αυτή την αίσθηση!

Edit: Π.χ. στο Θέμα Δ των φετινών του Εσπερινού:

Δ4. Να εμφανίζει τα ονόματα των ιστοτόπων, ταξινομημένα σε φθίνουσα σειρά, με βάση το σύνολο των επισκέψεων στο διάστημα των τεσσάρων εβδομάδων.

Ακολουθεί ή είναι "κρυμμένη" καμία αναζήτηση;  :o