Ιδέες για εργαστηριακά μαθήματα?

Ξεκίνησε από Γιώργος Κολόμβος, 04 Ιουν 2009, 06:39:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Παράθεση από: pafou στις 27 Οκτ 2009, 10:23:39 ΜΜ
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω μεγάλη εμπειρία στο ΓΕΛ γι΄ αυτό και ρώτησα. Σε ευχαριστώ συνάδελφε. Τι μπορείς όμως να κάνει κανείς στην τάξη (εκτός εργαστηρίου) έτσι ώστε να προκαλέσει το ενδιαφέρον των μαθητών;

Ελπίζω απ' του χρόνου να παίζουμε με ρομποτάκια Lego Mindstorms! Αρκεί να βρούμε τα λεφτά...

Κάτι που επίσης θέλω να ψάξω για του χρόνου είναι το Scratch.

Μια άλλη περίπτωση που θα μ' ενδιέφερε, θα ήταν τα παιδιά να έχουν πλήρη ελευθερία (αλλά αυτό προϋποθέτει υπευθυνότητα και γνήσιο ενδιαφέρον, πράγματα που σπανίζουν στη Γ' Λυκείου) ώστε να πάρουν τη βιντεοκάμερα, να σκεφτούν ό,τι θέλουν, κι εμείς απλώς να τους δείξουμε πώς επεξεργάζονται το βίντεο και πώς φτιάχνουν το τελικό "προϊόν".

Όσο για μάθημα επιλογής, πληροφορικής, στην τάξη και όχι στο εργαστήριο, μου φαίνεται σχήμα οξύμωρο. Θα τό 'ριχνα στα ντοκυμαντέρ και τις ταινίες... Π.χ. να δούμε όλοι μαζί το The Matrix, και μετά το ντοκυμαντέρ The Matrix Revisited και να συζητήσουμε.
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

sporikos

Παράθεση από: pafou στις 27 Οκτ 2009, 10:23:39 ΜΜ
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω μεγάλη εμπειρία στο ΓΕΛ γι΄ αυτό και ρώτησα. Σε ευχαριστώ συνάδελφε. Τι μπορείς όμως να κάνει κανείς στην τάξη (εκτός εργαστηρίου) έτσι ώστε να προκαλέσει το ενδιαφέρον των μαθητών;

Ακριβώς τα ίδια συνάδελφοι...Μια ωρα εργαστηριο και μια ωρα στην τάξη. Τι μπορω να τους κανω? και με το διαγωνισμα τι γινεται? Μεχρι στιγμης κανουμε "επαναληψη" στο Word. Οχι ότι τα ξερουν, λεμε τωρα...

Ο ηδη υπαρχων συναδελφος στο αλλο τμημα του κανει Γλωσσομαθεια. Εμενα μου φαινεται βαρυ. Δεν ενδιαφερονται και για μαθημα, ποσο μαλλον για εισαγωγη στον προγραμματισμο.

Εχετε να προτεινετε κατι?

sarakiniotis

Εμενα οι δικοι μου μαθητες στο Λύκειο έχουν κανει σχεδον τα παντα στο Γυμνασιο..
Εχουν κανει Word excel frontpage Logo Basic και λιγο photoshop...(οχι οτι τα θυμουνται βεβαια!!!)
..Ηρεμα συναδελφοι του Γυμνασιου , αφηστε να κανουμε και μεις κατι.. χα χα  ;D ;D
Εγω τι πρεπει να τους κανω ? Php η C++ ??

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Νομίζω ότι πρέπει να επανεξετάσουμε το νόημα των μαθημάτων πληροφορικής στο σχολείο. Τι ακριβώς προσφέρει το μάθημα;

Η φυσική, η χημεία, τα μαθηματικά, προσφέρουν μια αντικειμενική γνώση του κόσμου που μας περιβάλλει. Δεν μπορώ να φανταστώ πολίτη του σήμερα να μην ξέρει στοιχειώδη φυσική, μαθηματικά ή χημεία. Οι καθημερινές μας επιλογές πολλές φορές εξαρτώνται από αυτές τις στοιχειώδεις γνώσεις που μας έδωσε το σχολείο: από το πώς θα πάρουμε μια στροφή με το αυτοκίνητο έως το τι φαγητό θα βάλουμε στο τραπέζι μας.

Η πληροφορική όμως, στο σχολείο τι προσφέρει; Αν εξαιρέσουμε μερικές βασικές γνώσεις της αρχιτεκτονικής των υπολογιστών (βασίζονται στο δυαδικό σύστημα και στην άλγεβρα Boole, αποτελούνται από hardware και software, το hardware κατασκευάζεται κάπως έτσι, το software κατασκευάζεται κάπως έτσι) που καλό είναι να τις έχουν όλοι ώστε να μη θεωρούν τους υπολογιστές μηχανήματα του διαβόλου -που είναι, αλλά τέλος πάντων- τι άλλο θέλουμε να δώσουμε στους μαθητές μας;

Το να τους μαθαίνουμε Word, Excel, Powerpoint κλπ, κλπ μου φαίνεται μάταιο. Εκτός του ότι τα μαθαίνουν λίγο στα τυφλά, με αποτέλεσμα να ξινίζουν τα μούτρα τους όταν έρθουν αντιμέτωποι με ένα ελαφρώς πιο διαφορετικό περιβάλλον (π.χ. Linux και OpenOffice), αυτά τα προγράμματα αλλάζουν γρήγορα. Με τη διάδοση των κινητών και των smartphones μάλλον βιώνουμε ήδη ένα paradigm shift από το desktop σε mobile computing και στο διάσημο πλεόν cloud. Δε λέω να μη τους δείξουμε κανένα εργαλείο, αλλά ας τους το δείξουμε νωρίς, να πάρουν και ένα πτυχίο χειριστή Η/Υ αλά ΚπΓ ή ECDL και να τελειώνουμε. Μετά όμως;

Αναρωτιέμαι, στα σχολεία της Δυτικής Ευρώπης κάνουν πληροφορική στα σχολεία; Είμαι σίγουρος ότι έχουν περισσότερους υπολογιστές απ' ότι εμείς, και ότι κάνουν περισσότερα πράγματα στους υπολογιστές απ' ότι εμείς, αλλά έχουν ανεξάρτητο μάθημα πληροφορικής;

Νομίζω ότι πρέπει να αναζητήσουμε πιο δημιουργικές διεξόδους. Γι' αυτό μ' έχει γοητεύσει τόσο η ιδέα των Lego Mindstorms: Τα παιδιά μαθαίνουν και εξοικειώνονται με τη σύγχρονη τεχνολογία μέσα απ' το παιχνίδι. Πρέπει πιστεύω να προσπαθήσουμε μέσα απ' τα μαθήματά μας να τους εμφυσήσουμε μια διαφορετική νοοτροπία, γιατί, κακά τα ψέμματα, το ελληνικό σχολείο έτσι όπως είναι σήμερα καταστρέφει τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών. Αν οι άλλοι χτίζουν παπαγάλους, καλό θα ήταν εμείς να μη προσπαθήσουμε να χτίσουμε αυτόματα.

Δείτε και αυτό το πολύ ενδιαφέρον άρθρο: Why Foss in Education makes sense.

Χρειαζόμαστε λοιπόν, να φτιάξουμε ένα ασφαλές περιβάλλον (κι εδώ νομίζω το Linux είναι αξεπέραστο) για να παραδώσουμε τον έλεγχο στα παιδιά. Το μόνο που μας λείπει είναι ιδέες!

Νέες, φρέσκιες, πρωτότυπες ιδέες!
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

GeLk

#49
Συνάδελφε, πολύ ενδιαφέροντα (και ευρηματικά) αυτά που γράφεις αλλά θα ... διαφωνήσω σε αρκετά.
Θεωρητικά, όντως η διδασκαλία της Φυσικής, της Χημείας και των Μαθηματικών θα μπορούσε να δώσει στο μαθητή μια ιδέα για τον κόσμο που μας περιβάλλει. Εν τέλει όμως τα φυσικά φαινόμενα είναι πολύ πιο σύνθετα από τα απλοποιημένα σχήματα τα οποία διδάσκονται τα τα παιδιά μας στο σχολείο.  Και επιπλέον, το ενδιαφέρον ενός νέου «σκοτώνεται» από τις ατέλειωτες ασκήσεις (που στην πραγματικότητα αποτελούν θεωρητικά - νοητικά σχήματα) υπολογισμού π.χ. της ροπής αδράνειας μιας σφαίρας, η οποία κατέρχεται σε κεκλιμένο επίπεδο ή της τελικής επιτάχυνσης δύο μαζών που είναι  κρεμασμένες με σχοινί από μια τροχαλία, θέματα που δεν ενδιαφέρουν τους νέους μας ούτε τους είχαν απασχολήσει ποτέ.  Ας μη γελιόμαστε ... Υπάρχουν μαθητές οι οποίοι έχουν μελετήσει αμέτρητες ώρες πάνω σε αντιδράσεις οξειδοαναγωγής αλλά αδυνατούν να κατασκευάσουν ...  ένα σαπούνι (το οποίο άνετα  έφτιαχναν οι γιαγιάδες τους στο καζάνι του χωριού χωρίς καν να έχουν ακούσει τη λέξη «Χημεία»).  Όσο για τα Μαθηματικά, μού είναι δύσκολο να υπολογίσω τι πιθανότητα θα είχε να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει κάποιος σε ένα πρόβλημα του καθημερινού βίου το διώνυμο του Νεύτωνα ή την εύρεση των ριζών πολυωνύμου με τη μέθοδο του Horner. 
Βάζεις το ερώτημα αν χρειάζεται η Πληροφορική  στο σχολείο και αν διδάσκεται στις άλλες χώρες της Ευρώπης ως ξεχωριστό σχολικό μάθημα. Είναι γεγονός ότι κάποιες από αυτές ακολουθούν το ολιστικό πρότυπο προσφέροντας στους μαθητές πληροφορική παιδεία μέσα από τα άλλα θετικά μαθήματα. Φαντάζεσαι αυτό να γινόταν και στην Ελλάδα;;; (Δες τι γίνεται με τα netbooks στην Α΄ Γυμνασίου ... ). Με τις επικρατούσες συνθήκες στην χώρα μας, δεν θα μπορούσα να φανταστώ άλλο πρότυπο από το πραγματολογικό (ξεχωριστή διδασκαλία της Πληροφορικής με παράλληλη προσπάθεια ένταξής της και σε άλλα μαθήματα) που χρησιμοποιείται σήμερα.
Ας σταματήσουμε επιτέλους να «ομφαλοσκοπούμε» ...  Για αυτή τη «φουκαριάρα» την ωρίτσα της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο και για  τις δύο ώρες στο ΓΕΛ έχουνε πέσει  αμέτρητα καντάρια προβληματισμού. Ξέρει κανείς αν έχει γίνει κάτι ανάλογο σε κάποιο άλλο μάθημα, στα Οικοκυρικά ας πούμε ή στην Τεχνολογία;  Θα ήθελα επίσης να αναφέρω και το μάθημα της Τεχνολογίας  Επικοινωνιών το οποίο λιθοβολείται  λόγω του κάκιστου σχολικού εγχειριδίου και μιας αρτηριοσκληρωτικής πολιτικής η οποία δεν έχει την παραμικρή ευελιξία να διαμορφώσει  ένα στοιχειωδώς αποδεκτό πρόγραμμα σπουδών / βιβλίο ώστε να μυηθεί σωστά ο νέος άνθρωπος σε ένα χρησιμότατο αντικείμενο, όταν καλείται να επιβιώσει και να εργαστεί  σε έναν κόσμο τηλεπικοινωνιακής έκρηξης και καταιγισμού πληροφορικών καινοτομιών.

P.Tsiotakis

Καταιγιστικός κε σύμβουλε...

Θα έχετε γράμμα μου εντός της εβδομάδας.

pentsas

Πειράζει αν κάνω (εντελώς καλοπροαίρετα) την ερώτηση:
Ποιος είναι ο σύμβουλος;
Για μένα δεν είναι καθόλου αδιάφορο. (για αυτούς που λένε: τί λέει τώρα αυτός)


Vangelis

Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 04 Νοε 2009, 10:20:07 ΜΜ
... Δεν μπορώ να φανταστώ πολίτη του σήμερα να μην ξέρει στοιχειώδη φυσική, μαθηματικά ή χημεία. Οι καθημερινές μας επιλογές πολλές φορές εξαρτώνται από αυτές τις στοιχειώδεις γνώσεις που μας έδωσε το σχολείο: από το πώς θα πάρουμε μια στροφή με το αυτοκίνητο έως το τι φαγητό θα βάλουμε στο τραπέζι μας.


Νομίζω ότι αυτό είναι υπερβολή.  Ακόμα και τελίως αγράμματοι άνθρωποι μπορούν να έχουν αυτές τις ικανότητες οι οποίες δεν έχουν σχέση με το πνευματικό επίπεδο του ανθρώπου αλλά με τις δεξιότητες που αναπτύσει.  Αν ήταν έτσι ο Αινστάϊν θα ήταν ένας απο τους καλύτερους οδηγούς αγώνων!!!!  (να πω και εγώ μια υπερβολή).
Η Πληροφορική δίνει γνώσεις και δεξιότητες γύρω απο την σύγχρονη λειτουργία του κόσμου και μέσω της αλγοριθμικής εκπαιδεύει τους μαθητές στη λογική ακολουθία ακολουθία ενεργειών για τη λύση ενός προβλήματος.

evry


  Οι φυσικές επιστήμες μαζί με τα μαθηματικά δημιουργήθηκαν για να μπορέσει ο άνθρωπος να εξηγήσει τον κόσμο. Προφανώς κάποια φαινόμενα είναι αρκετά σύνθετα ώστε να εξηγηθούν με τη Φυσική του Λυκείου. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι η Φυσική δεν χρειάζεται, αλλά ότι δεν διδάσκεται σωστά, αφού η θεωρία υπερισχύει της πράξης, δηλαδή του εργαστηρίου. Υπάρχουν μάλιστα και βιβλία που εξηγούν φυσικά φαινόμενα με πολύ απλή φυσική. (Βλέπε "Στις γειτονιές της φυσικής", "Το πανηγύρι της Φυσικής"). Άρα ο τρόπος υπάρχει. Το σύστημα πρέπει να αλλάξει.   Είναι σαν να διδάσκεις προγραμματισμό μόνο στον πίνακα και όχι σε κάποιο περιβάλλον προγραμματισμού.
  Από την άλλη τα μαθήματα αυτά (μαθηματικά, φυσική, αλγόριθμοι) έχουν σαν σκοπό την ανάπτυξη της αναλυτικής-συνθετικής ικανότητας του μαθητή. Ο σκοπός του σχολείου είναι να μάθει τον μαθητή να σκέφτεται και να αναπτύξει την κριτική του ικανότητα. Δεν είναι να καταρτίζει χρήστες της τεχνολογίας έτσι ώστε αύριο να γίνουν καλοί εργαζόμενοι γραφείου. Το να βγαίνουν χρήσιμοι και σκεπτόμενοι πολίτες είναι σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου.
   Τέλος το μάθημα της Τεχνολογίας Επικοινωνιών λιθοβολείται όχι μόνο λόγω του κάκιστου βιβλίου αλλά και της φιλοσοφίας που λέει ότι δεν επιτρέπονται ασκήσεις αλλά μόνο θεωρία (παπαγαλία δηλαδή). Για να μην θυμηθούμε και τα θέματα που έμπαιναν κάποτε στις πανελλήνιες όπως το μνημειώδες ΣΛ
Η χωρητικότητα ενός CD είναι μεγαλύτερη από την χωρητικότητα ενός δίσκου βινυλίου !!!!
   ʼσε που αν θέλει κάποιος να κάνει σοβαρή τεχνολογία επικοινωνιών θα πρέπει να εξηγήσει έννοιες όπως η επαγωγή, τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα (Φυσική), η εντροπία της πληροφορίας (μαθηματικά) κλπ.
   Αν δεν μπορεί να κάνει αυτά τότε το μάθημα θα πρέπει να αλλάξει όνομα από "Τεχνολογία Επικοινωνιών" σε "Χρήση συσκευών της Τεχνολογίας Επικοινωνιών".
   Σχετικά με τα μαθηματικά τώρα, δε νομίζω ότι η γεωμετρία είναι άχρηστη στην πραγματική ζωή, όπως δεν είναι άχρηστη η έννοια του ρυθμού μεταβολής (παράγωγος), του εμβαδού (ολοκλήρωμα) κλπ.
   Ο τρόπος που εισάγονται έχει σημασία και οι εφαρμογές τους στην πραγματική ζωή.
   

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

EleniK

Μια άλλη ιδέα για ομαδικό project (την εφαρμοσα περσυ στη Β γυνασίου και άρεσε στα παιδιά, αλλά κάνει και για λύκειο) είναι να χωριστούν σε ομάδες, να τους δωσεις θέματα ή να επιλέξουν εκείνα σε συννενόηση μαζί σου και να φτιάξουν ποστερ (se Publisher p.x.) τα οποία μετά μπορείτε να τα εκτυπώσετε σε Α1 και να τα αναρτήσετε είτε στην τάξη τους είτε στο εργαστήριο Πληροφορικής.

Θέματα π.χ. Παρουσίαση/Χαρακτηριστικά Linux, κλπ.   
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

nsamaras

Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 14 Σεπ 2009, 01:37:35 ΜΜ

Στη Γ' Λυκείου, έχουμε δοκιμάσει διάφορα πράγματα, το πιο επιτυχημένο μέχρι στιγμής είναι το εξής:

Πολυμεσικό λεύκωμα σε DVD

Η ιδέα μου ήρθε απ' τις επετηρίδες (yearbooks) των ξένων σχολείων. Εκεί -σύμφωνα με όσα βλέπουμε στον κινηματογράφο- στο τέλος της χρονιάς φτιάχνουν ένα βιβλίο με τη φωτογραφία του κάθε τελειόφοιτου και σύντομες πληροφορίες για τον καθένα. Εμείς το κάναμε λίγο πιο εξεζητημένο! Αγοράσαμε μια βιντεοκάμερα και τα παιδιά παίρνουν "συνέντευξη" το ένα το άλλο. Επίσης, φέρνουν φωτογραφίες (ψηφιακές και τυπωμένες), διαλέγουν μουσική και φτιάχνουν ένα slideshow. Αφού κάνουν μοντάζ τη "συνέντευξή" τους, κατασκευάζουμε τα μενού του DVD και στο τέλος της χρονιάς παίρνουν ένα δισκάκι με όλα τα βίντεο των συμμαθητών τους, για να έχουν να θυμούνται τι πίστευαν όταν ήταν 17-18 χρονών.
......

Συναδελφε Δημήτρη
Αναζητώντας ιδέες για το πως θα κεντρίσω το ενδιαφέρον των μαθητών της Γ' τάξης στο μάθημα Πολυμέσων έπεσα πάνω στην δική σου ιδέα την οποία βρίσκω καταπληκτική. Θα ζητούσα αν ήταν εύκολο να μου πεις τι εργαλεία χρησιμοποίησες για το slideshow και αν μπορείς να παραθέσεις τον τρόπο οργάνωσης (μενού, υπομενού κλπ) του DVD.
Σημείωση: έπειτα από αρκετά χρονιά διδασκαλίας στα ΤΕΕ-ΕΠΑΛ και σε γυμνάσια βρίσκομαι φέτος εντελώς αναπάντεχα να καλούμαι να διδάξω σε Γενικό Λύκειο και έχω πελαγώσει λιγάκι κυρίως με το μάθημα της επιλογής. Από όσα διαβάζω στο φορούμ να περιμένω εκπλήξεις και για το ΑΕΠΠ).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
για την ψωροκώσταινα ρε γαμώτο!

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Παράθεση από: nsamaras στις 16 Σεπ 2010, 08:49:44 ΠΜ
Συναδελφε Δημήτρη
Αναζητώντας ιδέες για το πως θα κεντρίσω το ενδιαφέρον των μαθητών της Γ' τάξης στο μάθημα Πολυμέσων έπεσα πάνω στην δική σου ιδέα την οποία βρίσκω καταπληκτική. Θα ζητούσα αν ήταν εύκολο να μου πεις τι εργαλεία χρησιμοποίησες για το slideshow και αν μπορείς να παραθέσεις τον τρόπο οργάνωσης (μενού, υπομενού κλπ) του DVD.

Για το slideshow έχουμε κατά καιρούς χρησιμοποιήσει:
α) Adobe Encore DVD - πολύ βαρύ αλλά ό,τι καλύτερο για το DVD authoring
β) Microsoft Photostory 3 - πολύ καλό, πολύ απλό
γ) OpenShot - σε περιβάλλον Linux, εξαιρετικά ασταθές
δ) kdenlive - σε περιβάλλον Linux, εξαιρετικά ασταθές αλλά με πολύ όμορφο GUI και πολλές δυνατότητες. Ελπίζω η νέα έκδοση να είναι πιο σταθερή.

φέτος θέλω να δοκιμάσω το PhotoFilmStrip. Πολύ ωραία slideshow φτιάχνει και το Picasa, ειδικά αν έχει προηγουμένως σκανάρει τις φωτογραφίες για πρόσωπα: μπορεί και κάνει μετάβαση κάνοντας zoom στα πρόσωπα στη φωτογραφία!

Τέλος, αν έχετε λεφτά, μπορείτε να γραφτείτε στο Animoto. Κάνει εντυπωσιακά slideshow!

Για το authoring του DVD δυστυχώς δεν έχω να προτείνω τόσες επιλογές. Μακράν η καλύτερη λύση είναι του Adobe Encore DVD που σε συνεργασία με το Adobe Photoshop σου δίνει πλήρη δημιουργική ελευθερία να φτιάξεις πρακτικά ό,τι μενού θες! Όσον αφορά την οργάνωση, τα τελευταία χρόνια ομαδοποιούμε τις συνεντεύξεις ανά τμήμα σε όσα DVD χρειάζονται και τις φωτοϊστορίες, που συνήθως πιάνουν λιγότερο χώρο, σε ένα ξεχωριστό DVD.
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

dimpapp

το part3 έχει πρόβλημα

Παράθεση από: L_george στις 18 Ιουν 2009, 09:21:53 ΜΜ
Επειδή το μέγεθος των παρουσιάσεων  είναι μεγάλο (πλησιάζει το 1GB η κάθε μία - λόγω των video) ο μόνος τρόπος είναι το ανέβασμα στο Rapidshare. Έκανα μια προσπάθεια πρώτα με την παρουσίαση του Gimp, την οποία μπορεί κανείς να κατεβάσει από τους παρακάτω συνδέσμους:
http://rapidshare.com/files/245699458/Gimp_e.part01.rar
http://rapidshare.com/files/245699460/Gimp_e.part02.rar
http://rapidshare.com/files/245790639/Gimp_e.part03.rar
http://rapidshare.com/files/245803161/Gimp_e.part04.rar
http://rapidshare.com/files/245803163/Gimp_e.part05.rar
http://rapidshare.com/files/245816972/Gimp_e.part06.rar
http://rapidshare.com/files/245816975/Gimp_e.part07.rar
http://rapidshare.com/files/245852295/Gimp_e.part08.rar
http://rapidshare.com/files/245852297/Gimp_e.part09.rar
http://rapidshare.com/files/245863943/Gimp_e.part10.rar
http://rapidshare.com/files/245863947/Gimp_e.part11.rar

Κάνοντας unzip στο πρώτο, όλα τα αρχεία αποσυμπιέζονται και συγκεντρώνονται στο φάκελο Gimp_e. Πριν ξεκινήσει κάποιος να εκτελεί "το κέντρο" της παρουσίασης που είναι αρχείο προβολής PowerPoint 2007 πρέπει να διαβάσει το αρχείο "ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΑ" ώστε να δημιουργήσει στον υπολογιστή τις σωστές συνθήκες παρουσίασης.

Γιώργος

Παράθεση από: L_george στις 18 Ιουν 2009, 09:21:53 ΜΜ
Επειδή το μέγεθος των παρουσιάσεων  είναι μεγάλο (πλησιάζει το 1GB η κάθε μία - λόγω των video) ο μόνος τρόπος είναι το ανέβασμα στο Rapidshare. Έκανα μια προσπάθεια πρώτα με την παρουσίαση του Gimp, την οποία μπορεί κανείς να κατεβάσει από τους παρακάτω συνδέσμους:
http://rapidshare.com/files/245699458/Gimp_e.part01.rar
http://rapidshare.com/files/245699460/Gimp_e.part02.rar
http://rapidshare.com/files/245790639/Gimp_e.part03.rar
http://rapidshare.com/files/245803161/Gimp_e.part04.rar
http://rapidshare.com/files/245803163/Gimp_e.part05.rar
http://rapidshare.com/files/245816972/Gimp_e.part06.rar
http://rapidshare.com/files/245816975/Gimp_e.part07.rar
http://rapidshare.com/files/245852295/Gimp_e.part08.rar
http://rapidshare.com/files/245852297/Gimp_e.part09.rar
http://rapidshare.com/files/245863943/Gimp_e.part10.rar
http://rapidshare.com/files/245863947/Gimp_e.part11.rar

Κάνοντας unzip στο πρώτο, όλα τα αρχεία αποσυμπιέζονται και συγκεντρώνονται στο φάκελο Gimp_e. Πριν ξεκινήσει κάποιος να εκτελεί "το κέντρο" της παρουσίασης που είναι αρχείο προβολής PowerPoint 2007 πρέπει να διαβάσει το αρχείο "ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΑ" ώστε να δημιουργήσει στον υπολογιστή τις σωστές συνθήκες παρουσίασης.

Γιώργος