Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Χ.Μοτσενίγος

Από το κακό στο χειρότερο και από κει στο χείριστο! Αυτό κάνει ρίμα με τον ...αγύριστο αλλά δε μου πάει να το συνεχίσω.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Έχοντας διαβάσει τα παραπάνω θέλω να υποβάλλω κάποιες προτάσεις

1.  Σε συνέχεια προηγούμενου post του κ.Κουνάδη

(Τώρα τι θα πετύχουμε από αυτά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Μιλώντας στην ημερίδα με ένα συνάδελφο, που είναι σε θέση να ξέρει πως παίρνονται οι αποφάσεις στο Υπουργείο, μου είπε περίπου τα εξής: «Αφού δεν έχουμε δημιουργήσει τόσα χρόνια και εμείς ένα «λόμπυ» στο υπουργείο, όπως όλοι οι άλλοι μεγάλοι κλάδοι, ας μην περιμένουμε πολλά...» και συμπλήρωσε ότι «η κύρια αιτία για το ότι δεν μας παίρνουν πολύ στα σοβαρά, είναι η πολυδιάσπαση  και πολυφωνία του κλάδου.»)

Πρέπει απο δω και πέρα να φαινόμαστε σαν 1 κλάδος, ανεξάρτητα πόσες ενώσεις έχουμε και πόσα προβλήματα έχουν αυτές μεταξύ τους

2.  Είμαι υπερ της χρήσης του όρου "Πληροφορική" και φανατικά. Πρέπει να ξεκινήσουμε μία εκστρατεία ενημέρωσης του κόσμου και ειδικά των νέων παιδιών για το τι σημαίνει Πληροφορική , που χρησιμοποιείται και γιατι δεν πρέπει να συγχέεται με μία σουίτα γραφείου ή με ένα λειτουργικό σύστημα. Στα πλαίσια αυτά πρέπει να ετοιμάσουμε ένα κείμενο-έγγραφο που πραγματικά να τους κάνουμε 'ξεφτίλα΄όλους εκείνους που προσπαθούν μας φέρουν στο ίδιο επιπεδο με την απλή χρήση Η/Υ.   (με ατάκες - ερωτήσεις του στυλ η ηλεκτρονική διακυβέρνηση εγινε με το powerpoint, το taxisnet είναι το excel, τα διαστημόπλοια τρέχουν windows ; )

Δεν θα αλλάξουμε εμείς το όνομα της επιστήμης μας για κάποιους που κάνουν ή πραγματικά δεν καταλαβαίνουν.  Ας ενημερώσετε πρόσωπο με πρόσωπο την κα. Υφυπουργού για το τι σημαίνει πληροφορική!

3.  Τα μικρά παιδιά έχουν ημιμάθεια στην χρήση Η/Υ!, που είναι χειρότερη από την άγνοια!  Η καραμέλα ότι τα παιδιά ξέρουν υπολογιστές πρέπει να σταματήσει..Στα ίδια πλαίσια πρέπει να ετοιμαστεί μία έκθεση που να εξηγει ότι ο υπολογιστής δεν ειναι παιχνιδομηχανή! Μπορούμε να χρησιμοποιήσοημε στοιχεία από το σώμα δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος για να πουμε στους γονείς σε τι μπορεί να μπλεχτεί ένα παιδιί που δεν έχει γνώσεις και να τους τονίσουμε την σημασία της Πληροφορικής Παιδείας!

Είμαι στην διάθεση σας να βοηθήσω σε οτιδήποτε χρειαστεί (παρόλο που δεν είμαι διορισμένος)!





dtsilog

Ιδού το περίφημο Ψηφιακό Σχολείο!

Ένας καθηγητής μπροστά σε πρασινοπίνακα που απαγγέλει και μια κάμερα να τον βιντεοσκοπεί. Μερικά βιβλία σε ψηφιακή μορφή, κάποιες ασκήσεις πολλαπλών και αντιγραφή-επικόλληση της θεωρίας των βιβλίων.

http://www.study4exams.gr/math_k/mod/resource/view.php?id=142

Συγχαρητήρια για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Αυτό θα πει ψηφιακή επανάσταση!
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Keep Growing

' Για να μην έχουμε αυταπάτες για τις προθέσεις του υπουργείου παιδείας...γενικώς... '

... και τώρα η πραγματικότητα:

Αποτελέσματα ΠΥΣΔΕ ΡΟΔΟΥ (συνημμένο).


ΥΓ. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dtsilog

Παναγιώτη λογικό είναι στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας να έχουμε τέτοια αποτελέσματα, μιας και το μοναδικό κριτήριο σε αυτές τις εκλογές είναι να ψηφίσουμε εκείνον που θα μας "βολέψει" όταν χρειαστεί, που θα τον πάρουμε τηλέφωνο στο κινητό και θα μας "εξυπηρετήσει" αμέσως. Έτσι έχουμε καταντήσει. Σε μερικές περιοχές υπήρξε όντως ανατροπή αλλά πρέπει να είναι λίγες.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

poursali

πάντως στην Αιτωλοακαρνανία κάπου πήρε το μάτι μου για 24% στους ανεξάρτητους. αν θυμάμαι καλά πάνω από 7% δεν πρέπει να ήταν παλιότερα. αν είναι κάποιος συνάδελφος καλύτερα ενημερωμένος ας μας πει.
για μένα αυτό είναι το καλύτερο μήνυμα.. αυτοί μας "κάθονται" στο σβέρκο, όχι οι Δ.Υ.
ας βάλει κάποιος κάτω τα νούμερα και να δούμε τι ξοδεύεται για τα κόμματα και τι για την παιδεία, υγεία κλπ.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

alex1alex

Τελειώσαμε παιδιά...

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_07/11/2010_421562

Πουθενα η πληροφορικη...Φτιαχτηκανε παλι ολοι οι αλλοι και εμεις πηραμε το μακρυτερο
Με Ημεριδες και συζητήσεις με πολιτικους καριερας (βλεπε επαγγελματιες ψευτες ή ασχετους) δεν κερδιζουμε τιποτα
Χρειαζεται εμφανης δραση με προβολη απο ΜΜΕ ...τελευταια μας ευκαιρια μεχρι της επομενες βουλευτικες

alex1alex

.....Α Ξεχασα....Σημερα Ψηφίζουμε οχι εναντια στο μνημονιο αλλα εναντια στο Νεο Σχολειο

Mr takis

Παράθεση από: alex1alex στις 07 Νοε 2010, 07:57:43 ΠΜ
.....Α Ξεχασα....Σημερα Ψηφίζουμε οχι εναντια στο μνημονιο αλλα εναντια στο Νεο Σχολειο
Ψηφίζω ενάντια στο μνημόνιο... Το θεωρώ πιο σημαντικό! Αν και πλέον μετά τα αποτελέσματα εκλογών καθηγητών, οι ελπίδες μου λιγοστεύουν...

veni

Το "νέο πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου": Οι Μυγχάουζεν του... Αμαρουσίου!

http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=579759
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

eland

Αν αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν πως ψηφίζουμε ενάντια στο μνημόνιο, στο νέο σχολείο και δεν ξέρω εγώ σε τι άλλο....
τότε δεν μπορώ να φανταστώ και δεν θέλω να ξέρω τι θα γινότανε αν ψηφίζαμε υπέρ!

alex1alex

#521
Παιδια το θεμα εχει τελειωσει...μην σας ξεγελουν οι ερμηνειες του λογου της υφυπουργου.
Σημερα μιλαγα με συναδελφο που ειναι συμβουλος του υφυπουργου...Ολα προκύπτουν απο τη φραση "ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ" που πρεπει να εχει καποιος τελειωνοντας το Γυμνασιο (γλωσσες - χρηση υπολογιστων) συμφωνα με τις επιταγες της Ε.Ε. Επειδη πρεπει να μπει η χρηση υπολογιστων στα δημοτικα δεν περισευεουν ουτε ωρες ουτε καθηγητες για το λυκειο. Μαλιστα θεωρησε υπερβολικο να υπαρχει η πληροφορικη σε 12 χρονια σχολειου (Δημοτικο-Γυμνασιο -Λυκειο). Αλλωστε λεει στην Αμερικη δεν εχει στο λυκειο. Του λεω αλλο η χρηση και αλλο η επιστημη (αλγοριθμικη - προγραμματισμος) και πως θα κανουν καινοτομιες οι εφηβοι (βλεπε facebook, google) και απαντα οποιος θελει προγραμματισμο θα μαθει στο πανεπιστημιο. Βεβαια οι Κυπριοι ειναι χαζοι που διδασκουν στο λυκειο Basic ή Pascal.

Ειπαμε κι αλλα που δεν οδηγουσαν πουθενα

Αφου προτιμουν λοιπον να εθίσουν τα παιδακια απο μικρα στα παιχνιδια (γιατι αυτα θα τους βαζουμε αντε και καμμια ζωγραφικη και κειμενακια) εγω τα παραταω και αφηνω τα παιδια ολη τη μερα στο facebook μιας και το μαθημα δεν αξιολογείται οπως δεν αξιολογουνται και οι προσπαθειες του καθενος μας (χτίσαμε τα εργαστηρια απο το μηδεν , εμεις κανουμε υποστηριξη, ιστοσελιδες σχολειων με σελιδες μαθητων, συναδελφοι εχουν αναδείξει το μαθημα και την επιστημη με θαυμασια blog και προγραμματα εφτιαξαν (γλωσσομαθεια) αντι να ειναι ετοιμα απο το υπουργειο.

Φανταζομαι οτι οσοι εχουν ορεξη θα δημιουργησουν  σελιδες με υλικο για τα δημοτικα, εκπαιδευτικά προγραμματα και θα ψαχνομαστε μεσα στα φορουμ για το πως θα κανουμε το μαθημα στα δημοτικα ωσπου μετα απο 10 χρονια να μας στειλουν στο διαολο.

Προς το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ:

Η υφυπουργος ΔΕΝ μας ειπε οτι θα διατηρηθει η πληροφορικη στο Λυκειο
ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ εξω απο το Υπουργειο
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ Στα Καναλια και στις Εφημεριδες

Γιάννης Αναγνωστάκης

Τις τελευταίες μέρες - είτε λόγω εκλογών είτε λόγω της ημερίδας που πραγματοποιήθηκε - πραγματικά έχουμε σωπάσει

Δεν υπάρχουν διαμαρτυρίες πουθενά, ούτε αναρτημένα άρθρα, ούτε επιστολές διαμαρτυρίας

Πρέπει να αρχίσουν να μας ακούν καθημερινά πλέον με κάθε δυνατό τρόπο, τόσο πολύ που να καταλάβουν την διαφορά της Πληροφορικής με την απλή χρήση ΤΠΕ

Αυτή η συνάντηση με την Υφυπουργό θα γίνει τελικά?

ntzios kostas

Θέλω να ελπίζω ότι αυτοί που μας εκπροσωπούν δεν ασχολούνται αυτές τις μέρες με τις εκλογές.

Αlex1alex αυτός ο σύμβουλος μας λέει δηλαδή ότι η υφυπουργος μας δούλευε κανονικά στην ημερίδα; Παντως εγώ θα του έριχνα χοντρα μπινελίκια με αυτά τα αστοιχίωτα που υποστηρίζει ο άσχετος.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

odysseas

#524
Παράθεση από: alex1alex στις 09 Νοε 2010, 11:38:54 ΠΜ
Αλλωστε λεει στην Αμερικη δεν εχει στο λυκειο.

Αυτό είναι ψευδέστατο. Απλά στην Αμερική δεν υπάρχει κεντρική πολιτική για το αναλυτικό πρόγραμμα των σχολείων, το θέμα κανονίζεται από κάθε πολιτεία ξεχωριστά. Μερικές δεν έχουν καθόλου, μερικές κάνουν... παπάδες. Σας παραπέμπω και πάλι σε ένα report που είχα αναφέρει και παλιότερα: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3260.msg32790#msg32790, στο οποίο καταγράφεται με ακρίβεια η κατάσταση στην αμερική και μάλιστα γίνεται και η διάκριση μεταξύ χρήσης υπολογιστών και πληροφορικής. Σε εκείνους που κόπτονται να βρουν επιχειρήματα στα προγράμματα άλλων χωρών, ας κάνουν μια αναζήτηση στο google για computer science curriculum, να δουν τι είδους προσέγγιση έχουν σε χώρες όπως η Αμερική, ο Καναδάς, η Ινδία, κτλ.

Παρεμπιπτόντως, κυκλοφόρησε πρόσφατα η έκδοση 3.0 του Exploring Computer Science. http://www.exploringcs.org/curriculum Είναι το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών που προτείνει η CSTA (η αμερικάνικη ΠΕΚΑΠ), σε συνεργασία με την ACM. Είναι πληρέστατο, σχεδόν εξαντλητικό, με σχέδια μαθημάτων για κάθε μάθημα και με πάμπολλες δραστηριότητες, πολλές από τις οποίες είναι βασισμένες στο CSUnplugged. Απολαύστε το, μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης.