Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 28 Μαΐου 2010, 05:24:44 ΜΜ
Δηλαδή σε ένα μαθητικό αγώνα ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι κάτι άγνωστο;

είναι άγνωστος κατά τη φάση του προγραμματισμού, αν τον διαβάζει ο αλγόριθμος αργότερα (στις εντολές)

nik_gr

Αλήθεια, δεν είναι κρίμα που δε μπήκε τίποτα από το 10 και τίποτα από θεωρία; Συμφωνώ ότι είναι ανούσιο να κάθεσαι και να μαθαίνεις παπαγαλίες, αλλά όλοι οι μαθητές αφιερωσαν σε αυτό πολύτιμο χρόνο, στον οποίο θα μπορούσαν να είχαν λύσει πολλές επιπλέον ασκήσεις. Όσο για το Γ και οι δικοί μου, ακόμα και αυτοί που πηγαίνουν για το 100%, με πίνακες το έκαναν....

karinakis

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:23:20 ΜΜ
που το έγραψε αυτό η ΚΕΕ;;;

Πάντως οι ενδεικτικές απαντήσεις που ήρθαν στο κέντρο φυσικώς αδυνάτων που ήμουν ήταν χωρίς τη χρήση πίνακα

δε λέω ότι το είπε. Απλά με το να δέχονται τη λύση χωρίς τη χρήση πίνακα πάνε να το περάσουν οτι δήθεν αυτό ζητούσαν. Δε νομίζω σε καμία περίπτωση να συμβαινει αυτό. Οφείλουμε να δεχτούμε ότι αφού από την αρχή ζητάνε αλγόριθμο (και ο αλγόριθμος αντιμετωπίζεται ως μία πιο "χαλαρή λύση" οι μαθητές ορθός χρησιμοποίησαν πίνακες

Ανδρέας Φαρμακόρης

Παναγιώτη τρία χρόνια τουλάχιστον που παρακολουθώ το forum (γράφω σπάνια είναι η αλήθεια) τέτοιο πράγμα δεν έχει ξαναγίνει!
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

dspanoud

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:24:55 ΜΜ
Μα αύριο Ανδρέα, δε θα είναι κανένας μας εδώ, κάθε χρονιά τέτοια μέρα γίνεται χαμός και μετά από 1-2 μέρες νέκρα.
Αν συμμετείχαμε πιο ενεργά θα μπορούσαμε να αλλάξουμε πολλά πράγματα

Προτείνω μέσα στο καλοκαίρι να μαζέψουμε ΟΛΕΣ τις απορίες και τις ασάφειες, καθώς και ΟΛΑ τα λάθη του σχολικού βιβλίου και του τετραδίου,  και να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ να αποσαφηνιστούν και να διορθωθούν πριν ξεκινήσει η νέα χρονιά ..Μην επαναληφθεί αυτό το θλιβερό θέ(α)μα....Για να διαφυλάξουμε την τιμή του μαθήματος....


Σούλας Βασίλης

Σύμφωνα με την ΚΕΕ στην φάση του Προγραμματισμού μπορεί να είναι και 10000 οι μαθητές.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

petrosp13

Το ζήτημα θα λυνόταν πολύ απλά
Θέλεις ένα θέμα που να λύνεται με πίνακες και ένα με δομή επανάληψης;
Κάνε το δεύτερο να μη θυμίζει πίνακες

Βάλε να τελειώνει όταν δοθεί συγκεκριμένη τιμή φρουρός

Δεν προκύπτει κανένα πρόβλημα και όλοι είναι ευχαριστημένοι

Εγώ κι εσείς έχουμε δημιουργήσει Ν φορές θέματα εξετάσεων και διαγωνισμάτων (το Ν δίνεται από τον χρήστη κατά την εκτέλεση)

Τέτοια πατάτα δεν θα κάναμε ΠΟΤΕ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

klitos

Κριμα !!!
Τουλαχιστον να εχουμε ενιαια γραμμη βαθμολογησης ...
Το αξιζουν οι μαθητες μας
Πιεστε συναδελφοι μηπως και το πετυχουμε
κλητος χατζηγεωργιου

ΔΗΜΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ

Είμαι σύμφωνος ότι η λύση χωρίς τη χρήση πίνακα είναι πιο έξυπνη, ωστόσο θα προσπαθήσω να υποστηρίξω τη χρήση πινάκων ώστε να απενοχοποιήσουμε το σύνολο των μαθητών μας.

Σύμφωνα με την εκφώνηση λοιπόν ζητείται αλγόριθμος
Αλγόριθμος είναι μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών
Η έννοια του αλγορίθμου δεν συνδέεται αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση Η/Υ. Βλέπε σελ 26 σχολικού βιβλίου για την παρασκευή γεύματος.
Στις στατικές δομές δεδομένων το ακριβές μέγεθος της απαιτούμενης μνήμης καθορίζεται κατά τη στιγμή της μετάφρασης και όχι κατά τη στιγμή της εκτέλεσης του προγράμματος.
(σελ 56)

Ο μόνος λόγος να γνωρίζουμε το μέγεθος κατά τη φάση της μετάφρασης είναι για να δεσμεύσει ο Η/Υ χώρο στην κύρια μνήμη.
Ποιος μας είπε όμως ότι ο αλγόριθμος θα εκτελεστεί από Η/Υ???

Γιώργος Λάμπρου

Καλησπέρα σας,

παρακολουθώ για πολλή ώρα την κουβέντα σας...
Ειμαι μαθητής της Γ' Λυκείου, και έδινα σήμερα ΑΕΠΠ και είμαι και γώ ένας απο αυτούς που έλυσα την άσκηση με πίνακες, παρόλο που στο πρόχειρό μου είχα κάνει την λύση και χωρίς πίνακες. Τελικά επέλεξα την ευκιλότερη επιλογη.

Σας παρακολουθώ να "σφάζεστε"...ενώ εμείς κρινόμαστε. Πολλοί απο εσάς θα είστε μεθαύριο βαθμολογητές και ίσως να διορθώσετε και το δικό μου...αλλα απ' ότι φαίνεται, αυτοι που θα με διορθώσουν θέλουν 25 σελιδες, για να μην βγάλουν καμία ακρη τελικά!

Άν υποθέσουμε οτι αναλαμβάνω να υλοποιήσω στην αλήθεια ένα πρόγραμμα για να διαχειριστώ τα αποτελέσματα των μαθητικών αγώνων, που θα κολλησω αληθειά;; Ένα σχολείο εχει 500-600 μαθητές το πολύ, και η χώρα μας 10000000 κόσμο όλο και όλο. δεν νομίζω να δυσκολευτώ εκεί ιδιαίτερα...
Ίσως η γνώμη μου φαίνεται χαζή και "παιδική" για τις δικές σας γνώσεις και δεδομένα, αλλα εξηγήστε μου γιατί είναι λάθος;;;

Απ' την δική μου πλευρα βλέπετε τα πραγματα μονόπλευρα και ίσως και ατομικιστικά! Κοοιτάτε περισσότερο να δείξετε ποσο διαβασμένοι είστε και πόσες γνώσεις έχετε και όχι να δείτε τι συμβάινει πραγματικά!

Η Πληροφορική έχει πάρα παρα πολλα θέματα τα οποία θα μπορούσαν να "κάψουν" κόσμο και να είναι σαφέστατα! Δέν νομίζω ότι το ζητούμενο της Πληροφορικής είναι να θεωρήσουμε λάθος μία υλοποιησημη απάντηση-στον κόσμο που ζούμε!!!

Κυριε Τσιωτάκη, με όλη την εκτίμηση(καθώς όλη τη χρονιά το δικό σας βιβλίο έκανα),
Εσείς εάν κάνατε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα, γαια τον ίδιο σκοπο, και είχατε στην διαθεσή σας μόνο στατικές δομές και όχι λίστες κλπ, θα επιλέγατε τον "κουραστικό" αντικειμενικά τρόπο της επαναληπτικής διδικασίας ή έναν πίνακα με ένα μέγιστο πλήθος;;;
Και τέλος, ένα τελικό συμπέρασμα γενικά για τις φετινές εξετάσεις...
ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ απο ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΚΥΡΙΑ ΑΝΝΑ...
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:26:14 ΜΜ
είναι άγνωστος κατά τη φάση του προγραμματισμού, αν τον διαβάζει ο αλγόριθμος αργότερα (στις εντολές)

Σύμφωνα με την ΚΕΕ στην φάση του Προγραμματισμού δεν ξέρουμε το μέγεθος του πίνακα αλλά μπορεί να είναι και 10000 οι μαθητές!!!! Εκεί δεν πρέπει να γίνει έλεγχος για να μην μεταφερθεί και στην φάση του Προγραμματισμού;;;;;;
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

karinakis

Επιπλέον θα μπορούσαν στο 1ο θέμα να έχουν και ερωτήσεις σωστού λάθους για μία ευκολότερη προσέγγιση των μαθητών μέχρι ένα βαθμό. Το θέμα δεν είναι τι προτιμούμε εμείς ως πργραμματιστές αλλά τι είναι δίκαιο για τα παιδιά όταν καλούνται να μαθαίνουν και θεωρίες που αν το καλοσκεφτείς δεν έχουν και καμιά σχέση με το πρακτικό κομμάτι (π.χ κεφάλαιο 6!!!!) Άρα θα μπορούσαν τα θέματα τους να είναι περισσότερο ορθολογικά παρά να μοιάζουν λες και μπήκαν τυχαία να γεμίσουν τις σελίδες ως θέματα και τίποτα άλλο.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: karinakis στις 28 Μαΐου 2010, 05:28:43 ΜΜ
δε λέω ότι το είπε. Απλά με το να δέχονται τη λύση χωρίς τη χρήση πίνακα πάνε να το περάσουν οτι δήθεν αυτό ζητούσαν. Δε νομίζω σε καμία περίπτωση να συμβαινει αυτό. Οφείλουμε να δεχτούμε ότι αφού από την αρχή ζητάνε αλγόριθμο (και ο αλγόριθμος αντιμετωπίζεται ως μία πιο "χαλαρή λύση" οι μαθητές ορθός χρησιμοποίησαν πίνακες

ίσως και να έχεις δίκιο

maria.k.

Καλησπέρα σας!
Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι και τις δυο απόψεις. Οι δικοί μου μαθητές κατά το πλείστον χρησιμοποίησαν πίνακες με την εξής αιτιολόγηση: "Αν ζητούσε πρόγραμμα και έπρεπε να δηλώσω το μέγεθος του πίνακα, τότε δεν θα χρησιμοποιούσα πίνακα".
Το θέμα είναι το εξής: Υπάρχουν πάρα πολλές ασάφειες, τόσο στα θέματα των εξετάσεων, αλλά κυρίως στο σχολικό βιβλίο με αποτέλεσμα οι ίδιοι οι καθηγητές να διαφωνούν για τη λύση του θέματος.
Θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην βγει κάποια απόφαση από το υπουργείο που να υποδεικνύει τι θα θεωρηθεί σωστο στο θέμα Γ. Επίσης, δεν μπορεί ο κάθε βαθμολογητής να αφαιρεί όσες μονάδες θέλει στην περίπτωση που κάποιος μαθητής χρησιμοποίησε πίνακες!!!
(Αν συμβεί αυτό θα κοπούν 0 ή περισσότερες μονάδες)
Η δική μου η απορία είναι αν η επιτροπή που βάζει τα θέματα τα λύνει κιόλας!!!!
Τώρα, ότι και να λέμε είναι περιττό. Πάντως, κι εγώ όταν είδα τα θέματα πίστευα ότι δεν θέλει πίνακες, αλλά όταν είδα το τελευταίο ερώτημα άλλαξα γνώμη!
Τώρα άντε να δούμε και τα αποτελέσματα!!!

karinakis

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:34:35 ΜΜ
ίσως και να έχεις δίκιο

Παναγιώτη μου φαίνεται ότι το θέμα Γ για την ΚΕΕ -αν δεν γινόταν τόσος ντόρος - μοιάζει με το χρησμό του Μαντείου των Δελφών όταν ρωτούσαν για το τι θα γεννήσει μία γυναίκα : Αγόρι όχι κορίτσι (αν χρησιμοποιήσεις το κόμμα όπου θέλεις παίρνεις το σωστό αποτέλεσμα!!!!).