Σε περίπτωση που έχουμε μια πολυμορφική μέθοδο ανάμεσα σε μια κλάση και μια υποκλάση μπορούμε να θεωρήσουμε οτι η μέθοδος κληρονομείται αλλά είναι πολυμορφική? η αναφέρουμε οτι απλά είναι πολυμορφική και δεν κληρονομείται?
Ευχαριστώ
Επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω την ερώτηση:
Αν έχω μια μέθοδο με το ίδιο όνομα που εμφανίζεται και στην υπερκλάση και στην υποκλάση τότε θεωρούμε ότι η μέθοδος κληρονομείται και η υποκλάση την παρακάμπτει. Άρα για το ίδιο όνομα έχουμε δύο υλοποιήσεις και κατά συνέπεια πολυμορφισμό.
Ευχαριστώ για την απάντηση! Αυτό ακριβώς που περιγράφετε εννοώ! Η απορία μου είναι ότι σε μια ενδεχόμενη ερώτηση σε εξετάσεις που θα έχει σχήμα και θα ζητάει ποιες μέθοδοι κληρονομούνται, την πολυμορφική μέθοδο την αναφέρουμε? Γιατί ναι μεν κληρονομείται αλλά παρακάμπτεται ως πολυμορφική.
Θα έλεγα ότι την αναφέρουμε γιατί όντως κληρονομείται.
Βέβαια ορισμένες φορές με τον τρόπο που γράφει το βιβλίο και με τις (παρ)ερμηνείες που δίνουν αρκετοί καθηγητές και κουβαλάνε και οι θεματοδότες (βλ. παράδειγμα αλλοίωσης της έννοιας του συντακτικού λάθους πέρσι) δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα ήταν σωστό.
Τι θεωρώ ένα πολύ πιθανό θέμα για φέτος που η απάντηση δεν είναι ξεκάθαρη με βάση τη διατύπωση του βιβλίου! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας
Λαθοοοςςς
Χεχεχε
Σε άλλο θέμα πήγαινε με παρόμοιο όνομα
Σορυ αν μπέρδεψα