Τελευταία μηνύματα

#41
Γ΄ Λυκείου / Απ: Αποθετήριο Ασκήσεων Πληροφ...
Τελευταίο μήνυμα από limitcracker - 08 Μαΐου 2022, 08:05:19 ΜΜ
Θέμα Δ - Ημέρα Επαίνου

Δισδιάστατοι Πίνακες  ◇  Υποπρογράμματα
#42
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Απ: Απορια_ΟΕΦΕ_Β_2019
Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 - 08 Μαΐου 2022, 05:18:34 ΜΜ
Δες στο βίντεο
https://youtu.be/i4mgopbHx1g
#43
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΝΕΟΣ διαδικτυακός διερμηνε...
Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 - 08 Μαΐου 2022, 04:53:19 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους
Ο Κώδικος στο Github είναι ακόμη διαθέσιμος?
το project είναι ενεργό?
Thanks in advance  :)
#44
Γ΄ Λυκείου / Απ: Θέματα ΟΕΦΕ 2022
Τελευταίο μήνυμα από pgrontas - 08 Μαΐου 2022, 03:20:58 ΜΜ
Παράθεση από: akouts στις 08 Μαΐου 2022, 01:48:19 ΜΜΕάν δεν υπήρχε η ΔέχεταιΠαραγγελία() στην υπερκλάση, θα είχαμε πολυμορφισμό;
Ναι  αλλά για να το συσχετίσω με τα προηγούμενα δεν θα μπορούσε η υπερκλαση να δεχτεί παραγγελίες. 
#45
Γ΄ Λυκείου / Απ: Θέματα ΟΕΦΕ 2022
Τελευταίο μήνυμα από akouts - 08 Μαΐου 2022, 01:48:19 ΜΜ
Παράθεση από: pgrontas στις 07 Μαΐου 2022, 08:13:15 ΜΜΤα ονόματα των κλάσεων Α,Β δεν μας βοηθούν να καταλάβουμε το χώρο του προβλήματος για να είμαστε συγκεκριμένοι, αλλά σε μια πραγματική εφαρμογή στην υπερκλάση θα μπορούσε να υπάρχει μια γενική υλοποίηση, ενώ στις υποκλάσεις πιο συγκεκριμένες που να εκμεταλλευονται τα ειδικά χαρακτηριστικά τους.
Στο πρόγραμμα μπορεί να υπάρχουν τα αντικείμενα όλων των κλάσεων (και της υπερκλάσης και των υποκλάσεων,) οπότε να υπάρχει μια ποικιλία στη συμπεριφορά ανάλογα με τον τύπο του αντικειμένου του οποίου η μέθοδος καλείται.
Εάν δεν υπήρχε η ΔέχεταιΠαραγγελία() στην υπερκλάση, θα είχαμε πολυμορφισμό;
#46
Τεχνική υποστήριξη / Απ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩ...
Τελευταίο μήνυμα από gba - 08 Μαΐου 2022, 12:08:42 ΜΜ
Εγιναν καποιες μικροδιορθωσεις στο βιβλιο εργασιας.
Συμπληρωνετε μονο στις λευκες περιοχες των φυλλων εργασιας.
Σε οποια τμηματα εχετε συνδιδασκαλια, βαζετε ωρες μονο σε ενα απο αυτα και στα υπολοιπα μηδεν.
TMHMATA-ΩΡΕΣ-ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ-ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ-ΚΕΝΑ ΓΕΛ X 2022-23 ΔΙΟΡΘΩΣΗ.xls
TMHMATA-ΩΡΕΣ-ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ-ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ-ΚΕΝΑ ΓΕΛ X 2022-23 ΔΙΟΡΘΩΣΗ.xlsx
Παρακαλω ενημερωστε με αν δειτε καποια λαθη.
Ευχαριστω.
#47
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / Απορια_ΟΕΦΕ_Β_2019
Τελευταίο μήνυμα από konnacarmen - 08 Μαΐου 2022, 12:06:04 ΜΜ
καλημερα σε όλους εχω μια απορια στο θεμα Δ και πιο συγκεκριμένα στο ερώτημα Δ2
στην λύση του Δ2 ερωτήματος  εχει:

η σχετική θεση τμήματος γιατι ειναι 185 δλδ πως το έβγαλε?

#48
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ / ΟΕΦΕ και ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ 2022
Τελευταίο μήνυμα από konnacarmen - 08 Μαΐου 2022, 10:52:56 ΠΜ
Καλησπέρα στην καταπληκτική ομάδα. 

Μήπως εχεις κάνεις τα θεματα - απαντήσεις προσπαθώ να τα βρω αλλα τπτ  :-\ :-\ :-\ :-\
#49
εχω γραψει αυτον τον κωδικα και ενω περιμενω να δημιουργησει τα αρχεια , δεν το κανει (ευχαριστω οποιον/α  το ριξει μια ματια  :D)
#include <stdio.h>
#include <string.h>
#include <stdlib.h>

#define BUFFER_SIZE 4096

int main()
{
 
  char str1[]=".txt", str0[100];



FILE *pf;

 
  char **strings;

int i, total=0;

  printf("Enter the number of strings : ");
 
    scanf("%i",&total);
   
strings= malloc(total *sizeof(char *));
 
  char buffer[BUFFER_SIZE];
 
    int length =0;
   
while(getchar() != "\n"){
 
  printf("\n");
   
    for( i=0; i<total; i++){
    printf("Enter string %i:",i+1);
   
    fgets(buffer,BUFFER_SIZE,stdin);
   
    length=strlen(buffer);
      buffer[length-1]='\0';
      strings=malloc(length *sizeof(char));
   
        strcpy(strings,buffer);
     
strcat(strings,str1);

pf=fopen(str0,"w");

if(pf==NULL){
printf("unable to open the file \n");

}else{

fclose(pf);

}


}
printf("\n Resulting strings array\n");
 
  for(i=0; i<total; i++){
 
    printf("strings[%i]=%s\n",i,strings);
 
  }
printf("\n");
 

}


return 0;

}
#50
Γ΄ Λυκείου / Απ: Θέματα ΟΕΦΕ 2022
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 07 Μαΐου 2022, 08:43:12 ΜΜ
Παράθεση από: pgrontas στις 07 Μαΐου 2022, 05:41:06 ΜΜΤο τρεις είναι λάθος, όχι εκτός ύλης. Θα  μου έκανε μεγάλη εντύπωση αν (σε κάποια κουφή γλώσσα) κρατούσες και την παλιά και την νέα έκδοση μιας πολυμορφικής μεθόδου. Σε όσες γλώσσες έχω συναντήσει, αν θες να αναφερθείς στην μέθοδο της υπερκλάσης, πρέπει να κάνεις casting, οπότε ουσιαστικά μετατρέπεις το αντικείμενο τύπου Β σε τύπου Α, ή χρησιμοποιείς κάποια λέξη κλειδί πχ. super που πάλι αναφέρεται στην Α.
Η κλάση Β έχει δύο μεθόδους.

Είπα να μη το πω, αλλά ναι! Πες το override, πες το overload, πες το όπως θες, πάντως δε κάνει όπως εικάζεται. Είναι όντως λάθος, όπως και να έχει. Το είπα εκτός ύλης, με τακτ. Τι να πω; Ότι έχασα τα λογικά μου και ρωτούσα γιατί επί 2 λεπτά; Ε, μετά είπα κι εγώ πως είναι λάθος και προχώρησα με τη ζωή μου. Μικρό το κακό πάντως. Για εμάς τουλάχιστο.