εξετάσεις 2012

Ξεκίνησε από Stefevan, 29 Μαΐου 2012, 11:22:15 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gugusiss

Μπουχτίσαμε (λεμέ στα μέρη μας)  από τέτοιους γραφικούς τύπους

thana$i$

O κος Χατζητέγας είναι φροντιστής. Οι γνώμες είναι σαν τις κ@70tR1π1d3$.  'Ολοι έχουμε μία.
Η λέξη "ξεπερασμένο" είναι το λιγότερο ατυχής. Αν δεν κάνω λάθος η σύγχρονη Φυσική έχει "ξεπεράσει" και τον Newton και έχει πραγματοποιήσει άλματα. Να σταματήσουμε λοιπόν να διδάσκουμε στα σχολεία τους "ξεπερασμένους" νόμους του.




Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 01 Ιουν 2012, 06:07:26 ΜΜ
Ναι! Πλέον οι υπολογιστές λειτουργούν χωρίς λογισμικό!

Μα ναι, και αντί για ρεύμα χρησιμοποιούν μεθάνιο... χαχαχα
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Laertis

Ναι αλλά με ... μεθάνιο, αβγά δεν βάφονται  ;D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

alfabit

Φταίμε και εμείς όμως που δεν έχουμε κάνει σαφές ότι αυτό το μάθημα προσφέρει κάτι που ίσως δεν το προσφέρει κανένα άλλου μάθημα.  Βάζει τον μαθητή να σκέφτεται...όχι απλά να αποστηθίζει.

Δεν είναι τυχαίο ότι τα παιδιά αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στην κατανόηση του μαθήματος. Δεν είναι τυχαίο επίσης ότι τα ποσοστά αποτυχίας κυμαίνονται σταθερά πάνω από 40% ενώ της δύσκολης Χημείας μόλις μια φορά έφτασαν στο 30%. ;D

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε ότι τη τελευταία δεκαετία το πιο δύσκολο μάθημα μετά τη μαθηματικά και τη φυσική είναι η Α.Ε.Π.Π.
http://m.alfavita.gr/artro.php?id=61686

tfat

Παρακολουθώ στο alfavita ότι μετά από κάθε μάθημα που εξετάζεται πανελλαδικά ακολουθεί μια ανακοίνωση σχολιασμού των θεμάτων από την αντίστοιχη ένωση εκπαιδευτικών. Για παράδειγμα διάβασα τον σχολιασμό της ένωσης Ελλήνων Χημικών για τα σημερινά θέματα Χημείας, έχει προηγηθεί σχολιασμός από την ένωση Ελλήνων Φυσικών, την μαθηματική εταιρεία κ.ο.κ. Γιατί απουσιάζει ο επίσημος σχολιασμός των θεμάτων που αφορούν την ειδικότητά μας;  Η σιωπή είναι πραγματικά εκωφαντική!!!

tfat

Και μια ορθογραφική διόρθωση. Η σιωπή είναι πραγματικά εκκωφαντική.

P.Tsiotakis

Η ΠΕΚΑΠ ανακοίνωσε τις λύσεις νομίζω και τις παρουσίασε στην ΕΡΤ μαζί με το σχολιασμό τους:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NR1S2g5u4zs

http://www.ert.gr/exams/images/stories/themata-lyseis-2012/aepp_c_lyseis_2012.pdf


Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Ιουν 2012, 11:34:37 ΠΜ
Η ΠΕΚΑΠ ανακοίνωσε τις λύσεις νομίζω και τις παρουσίασε στην ΕΡΤ μαζί με το σχολιασμό τους:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NR1S2g5u4zs

http://www.ert.gr/exams/images/stories/themata-lyseis-2012/aepp_c_lyseis_2012.pdf



ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΕΚΑΠ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΠΠ???
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 02 Ιουν 2012, 11:41:19 ΠΜ
ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΕΚΑΠ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΠΠ???

Λάμπρο, μια γενική παρατήρηση: δεν είμαι η ΠΕΚΑΠ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Το ξέρω Παναγιώτη, για την ΠΕΚΑΠ το λέω, όχι για σένα.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Σπύρος Δουκάκης

Είδα στο βίντεο... ότι και η λύση του θέματος Γ ξεχνά να ελέγξει το όνομα στο τέλος της Όσο... ως προς το κριτήριο του ποσού...


Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Ιουν 2012, 11:34:37 ΠΜ
Η ΠΕΚΑΠ ανακοίνωσε τις λύσεις νομίζω και τις παρουσίασε στην ΕΡΤ μαζί με το σχολιασμό τους:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NR1S2g5u4zs

http://www.ert.gr/exams/images/stories/themata-lyseis-2012/aepp_c_lyseis_2012.pdf

Παράθεση από: sdoukakis στις 01 Ιουν 2012, 07:17:41 ΜΜ
Μήπως πέρασε ήδη απαρατήρητο με την ενδεικτική λύση της ΚΕΕ;

Παράθεση από: evry στις 01 Ιουν 2012, 07:01:35 ΜΜ
Εμένα κάτι μου λέει ότι θα περάσει απαρατήρητο  :D

Παράθεση από: gpapargi στις 01 Ιουν 2012, 03:05:38 ΜΜ
Ενδιαφέρον στο θέμα Γ η συνθήκη διακοπής με 2 ελέγχους που δεν ελέγχονται ταυτόχρονα. Πολλοί θα νομίζουν ότι το έχουν σωστά αλλά θα το έχουν λάθος. Αν πέσεις κάτω από το όριο χρηματοδότησης δεν πρέπει να διαβάσεις όνομα. Νομίζω πως είναι και το μόνο αλγοριθμικά δύσκολο σημείο.
Δεν ξέρω αν θα περάσει απαρατήρητο στη διόρθωση. Θα δούμε...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Ιουν 2012, 11:34:37 ΠΜ
Η ΠΕΚΑΠ ανακοίνωσε τις λύσεις νομίζω και τις παρουσίασε στην ΕΡΤ μαζί με το σχολιασμό τους:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NR1S2g5u4zs

Υπήρχαν κάποια λάθη του δαίμονα της TV και ένα της Φανής στο: 2:21

P.Tsiotakis

Παράθεση από: sdoukakis στις 02 Ιουν 2012, 12:02:08 ΜΜ
Είδα στο βίντεο... ότι και η λύση του θέματος Γ ξεχνά να ελέγξει το όνομα στο τέλος της Όσο... ως προς το κριτήριο του ποσού...

Σπύρο, πόσο πιστεύεις ότι πρέπει να κοπεί σε κάποιον μαθητή που δεν έλεγξε για την ανάγνωση νέου ονόματος;

Σπύρος Δουκάκης

Χαριτολογώντας, θα ρώταγα πόσο θα μπορούσαμε να κόψουμε από την ΚΕΕ που δεν συμπεριέλαβε τον έλεγχο στην ενδεικτική λύση που έστειλε...

Όσον αφορά τις μονάδες, η απάντηση έχει περιγραφεί στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2211.0

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Ιουν 2012, 12:21:10 ΜΜ
Σπύρο, πόσο πιστεύεις ότι πρέπει να κοπεί σε κάποιον μαθητή που δεν έλεγξε για την ανάγνωση νέου ονόματος;