Αξιολόγηση και πιστοποίηση Τ.Π.Ε. επιπέδου 1 για τους ΠΕ19-20

Ξεκίνησε από Wizard, 23 Μαρ 2014, 12:48:48 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Wizard

Από esos.gr
Το υλικό (οδηγίες) για την αξιολόγηση των καθηγητών-δασκάλων-νηπιαγωγών που μοιράστηκε στα Στελέχη Εκπαίδευσης στα Σεμινάρια στο υπ.Παιδείας (ΠΔ 152/2013) (αρχείο PDF)

Σελίδα 144:
ΙΑ. Σε εκπαιδευτικό κλάδου πληροφορικής, αναγνωρίζεται η πιστοποιημένη γνώση  πληροφορικής επιπέδου Ι; Πώς κατατάσσεται;
    Όχι.


Με τις υγείες μας! Τι μπορούμε να κάνουμε για να διορθώσουμε αυτή την αδικία;

P.Tsiotakis


fof

ωραίο κι αυτό!!! ...... το χωνέψαμε ήδη, με τις υγείες μας!

thana$i$

#3
Να πάτε να πάρετε το ECDL κύριοι, ή το Μάικροσοφτ Όφις Σπέσιαλιστ  για περισσότερα μόρια.
Περιμένετε αλήθεια οι συνταξιούχοι φιλόλογοι  του ΙΕΠ να αναγνωρίσουν οτιδήποτε σχετικό με την χρήση των ΤΠΕ τόσο στην διδακτική πράξη όσο και στις διοικητικές εργασίες σε εμάς;
Πάλι καλά που είχε ένα ξερό «Όχι» και όχι «Ας πούμε ναι. Αφού σε λίγο θα είναι εκτός εκπαίδευσης»

Σπύρος Δουκάκης

Σε εκπαιδευτικό κλάδου ξένων γλωσσών, αναγνωρίζεται η γλωσσομάθεια της γλώσσας που αντιστοιχεί στον κλάδο του;
Όχι.

alkisg

Εμείς στο πανεπιστήμιο δεν διδαχτήκαμε χρήση υπολογιστών/ΤΠΕ και δεν ήταν προσόν διορισμού.
Μόνος μου ασχολήθηκα να μάθω Windows, Office, Internet, τεχνική υποστήριξη κλπ, δεν έχουν σχέση με το πτυχίο μου. Και ξέρω άτομα που τελείωσαν τη σχολή μου με 9+ βαθμό και αν έδιναν για πιστοποίηση ΤΠΕ δεν θα την έπαιρναν. Και πολύ καλά θα έκαναν γιατί δεν ήταν διδασκόμενα αντικείμενα.
Αν κάποτε δίνανε μόρια για προγραμματισμό software ή σχεδιασμό hardware ή οτιδήποτε άλλο διδάχτηκα στη σχολή, τότε θα έλεγα ότι είμαι στην ίδια κατηγορία με τους ΠΕ06 που δεν παίρνουν τα μόρια γι' αυτά που διδάχτηκαν.

Πέρα όμως από τα παραπάνω, είναι άδικο να δίνεις μέγιστο αριθμό μορίων "Χ" σε όλες τις ειδικότητες και "Χ-2" σε ΠΕ06 ή ΠΕ19/20. Έτσι αν οι άλλες ειδικότητες προσπαθήσουν αρκετά, πάντα θα ξεπερνούν στα μόρια και τους καλύτερους ΠΕ06/19/20 στον κόσμο. Θα έπρεπε να μας δώσουν τη δυνατότητα με τον ίδιο κόπο να πάρουμε τα ίδια μόρια. Έστω π.χ. μια πιστοποίηση για "εξαιρετική γνώση ΤΠΕ ή αγγλικών", ή μόρια για επιμορφωτές Α´ επιπέδου σε αυτά τα αντικείμενα, οτιδήποτε που θα έδινε ισότιμο μέγιστο αριθμό μορίων σε όλες τις ειδικότητες.

P.Tsiotakis

τα αγγλικά δε χρησιμοποιούνται στην ελλάδα επίσημα

η πιστοποίηση σημαίνει οτι μπορεις να χρησιμοποιήσεις το εργαλείου του Η/Υ
εμάς τώρα μας λένε οτι δεν έχουμε την ικανότητα να χρησιμοποιήσουμε υπολογιστές

όπως και να χει είναι παραβίαση του συντάγματος.
Αν συγκρινόμασταν μεταξύ μας δε θα υπήρχε πρόβλημα γιατί κανείς μας δε θα τα είχε, ωστόσο, τώρα θα συγκριθούμε και με τους άλλους κλάδους, ακόμη και με αυτούς που διοικούν την εκπαίδευση (με τη γνωστή επιτυχία και αποτελεσματικότητα)

πρεπει να τελειώνει σιγά σιγά αυτός ο παραλογισμός

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: alkisg στις 25 Μαρ 2014, 08:47:23 ΠΜ
Πέρα όμως από τα παραπάνω, είναι άδικο να δίνεις μέγιστο αριθμό μορίων "Χ" σε όλες τις ειδικότητες και "Χ-2" σε ΠΕ06 ή ΠΕ19/20. Έτσι αν οι άλλες ειδικότητες προσπαθήσουν αρκετά, πάντα θα ξεπερνούν στα μόρια και τους καλύτερους ΠΕ06/19/20 στον κόσμο. Θα έπρεπε να μας δώσουν τη δυνατότητα με τον ίδιο κόπο να πάρουμε τα ίδια μόρια.

++

Επίσης, να θυμίσω ότι επιμορφωτές Α επιπέδου ήταν εκπαιδευτικοί και άλλων ειδικοτήτων εκτός από ΠΕ19-20, οι οποίοι είχαν και το δικαίωμα να πιστοποιηθούν (εκ των υστέρων) στο Α επίπεδο και (το κερασάκι: ) να πάρουν και την επιταγή των 300€ για την πιστοποίηση αυτή!

pgrontas

Νομίζω ότι είναι ενδεικτικό του στόχου της αξιολόγησης. Αντί να δώσω βαθμούς σε οποιονδήποτε προσπαθώ να βρω αιτίες να αφαιρέσω.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Gnirut

Επί της ουσίας θεωρούν ότι δεν είμαστε "πιστοποιημένοι" να κάνουμε τα μαθήματα που διδάσκουμε αφού σε μεγάλο μέρος η πιστοποίηση πρώτου επιπέδου καλύπτει ό,τι διδάσκουμε τους μαθητές γυμνασίου και λυκείου στα εργαστήρια.

Ένας απόφοιτος ΑΕΙ Πληροφορικής αν π.χ. ξέρει να υλοποιήσει με κάποια γλώσσα προγραμματισμού το πρωτόκολλο SMTP εννοείται ότι είναι σε θέση να στείλει και ένα email σε πολλαπλούς αποδέκτες με τη βοήθεια του outlook. Τουλάχιστον έτσι εννοείται σε όλα τα εργασιακά περιβάλλοντα, δημοσια και ιδιωτικά, σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο.

Το ίδιο π.χ. εννοείται και για κάποιον απόφοιτο της μαθηματικής σχολής στην περίπτωση των "πρακτικών μαθηματικών". Κανείς δεν πρόκειται να του ζητήσει π.χ. "πιστοποιητικό" ότι γνωρίζει την απλή μέθοδο των τριών ασχέτως αν αυτός δεν την διδάχθηκε στο πανεπιστήμιο.

Δεν πρόκειται απλά για παραλογισμό ολκής αλλά για προσβολή προς τον κλάδο μας.

Σπύρος Δουκάκης

Να θυμίσω ότι θεωρήθηκε προσβλητικό να δώσουν πιστοποίηση α επιπέδου οι ΠΕ19-20 και γι' αυτό δεν δίνουν...
Είναι σωστό που δεν δίνουν;

Να θυμίσω ότι διδάσκουμε στο σχολείο χρήση ΤΠΕ...
Είναι σωστό που διδάσκουμε;

Να θυμίσω ότι στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ είχε θέματα διδακτικής που ήταν χρήση ΤΠΕ...
Είναι σωστό που είχε τέτοιο θέμα;

και μιας και ειπώθηκε και αυτό...
Στα πανεπιστήμια δεν διδάσκεται ευκλείδεια γεωμετρία. Όμως οι μαθηματικοί που θα γίνουν εκπαιδευτικοί (γιατί όσοι δεν θα γίνουν, δεν χρειάζεται να έχουν εμβαθύνει διδακτικά εφόσον δεν την χρειάζονται στο χώρο εργασίας τους) καλούνται να την διδάξουν... και προφανώς δεν θα χρειαστούν πιστοποιητικό για να την διδάξουν... αν και κάτι ετοιμάζεται...

Νίκος Αδαμόπουλος

Αν θυμάμαι ... η όλη υπόθεση σκοντάφτει στο ότι δεν μπορεί να μοριοδοτηθεί 2 φορές το ίδιο προσόν... ή στο ότι το προσόν διορισμού δεν μπορεί να επαναμοριοδοτηθεί... κάτι τέτοιο... Το ίδιο πρόβλημα έχουν και οι ξενόγλωσσοι...

Gnirut

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 26 Μαρ 2014, 01:41:52 ΠΜ
Αν θυμάμαι ... η όλη υπόθεση σκοντάφτει στο ότι δεν μπορεί να μοριοδοτηθεί 2 φορές το ίδιο προσόν... ή στο ότι το προσόν διορισμού δεν μπορεί να επαναμοριοδοτηθεί... κάτι τέτοιο... Το ίδιο πρόβλημα έχουν και οι ξενόγλωσσοι...

Αλήθεια γιατί η γνώση κάποιας ξένης γλώσσας πρέπει να μοριοδοτείται στην αξιολόγηση; Δηλαδή σε τι θα κάνει καλύτερον στην δουλειά του π.χ. έναν φιλόλογο η κατοχή ενός lower ή ενός proficiency στα αγγλικά;

Όσον αφορά την γνώση χρήσης Η/Υ αυτή θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται σαν απαραίτητη δεξιότητα για όλους τους καθηγητές. Θα μπορούσαν π.χ. όλοι να περνάνε κάποια μαθήματα βασικού χειρισμού υπολογιστών στην βασική επιμόρφωση. Δεν υπάρχει λόγος παραπάνω μοριοδότησης για κάτι τέτοιο.

Νίκος Αδαμόπουλος

Εντάξει, καλά όλα αυτά, αλλά επί του πρακτέου: θα πρέπει η ΠΕΚΑΠ να έρθει σε επαφή με τους συλλόγους των ξενόγλωσσων, ή/και να σκεφτεί τρόπους πώς μπορεί να παρακαμφθεί το εμπόδιο της νομοθεσίας...

Δημήτρης Γκίνης

Ναι μεν το προσόν διορισμού δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί/μοριοδοτηθεί 2 φορές αλλά εδώ δεν μιλάμε για διορισμό αλλά για μια διαδικασία (αξιολόγηση) η οποία υποτίθεται ότι αποτιμά δεξιότητες/προσόντα των εκπαιδευτικών άσχετα με το αν αυτές αποκτήθηκαν στα πλαίσια προτπτυχιακών/μεταπτυχιακών σπουδών ή όχι .
Να θυμίσω δε, ότι και στις κρίσεις των διευθυντών παρότι αρχικά δεν δινόταν τα μόρια της επιμόρφωσης Α επιπέδου ΤΠΕ σε συναδέλφους της ειδικότητάς μας που έκαναν αίτηση, τελικά δόθηκαν.
Αυτό νομίζω ότι θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε.