ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

che

Παράθεση από: seibei στις 19 Νοε 2014, 02:26:19 ΜΜ
Οι χημικοί έχουν να φοβούνται πολλά γιατί αν τα τμήματα αποφασίσουν κατα το συμφέρον τους οι χημικοί θα χάσουν
(δεν ξέρω βέβαια πως χάνεις κάτι που δεν έπρεπε να έχεις ετσι και αλλιώς) μεγάλο μέρος της περιβόητης "πίτας".

Λες "τωρα με την επίφαση... ". Όποιος χρειάζεται απλώς μια επίφαση για να μην κάνει αυτό που πρέπει δεν θα το έκανε έτσι και αλλιως.
Και στο φινάλε γιατί μπαίνεις σε αυτήν την λογική της δοσοληψίας ωρών-οργανικών; Ο σκοπός μας είναι δίκαιος και από κάθε άποψη σωστός.
Δεν ζητάμε ρουσφέτι, να γίνει το σωστό ζητάμε. Και το σωστό περιλαμβάνει και το 2ωρο στο γυμνάσιο και τα 2ωρα σε Α', Β' Λυκείου. Οχι;

Η "στρατηγική" μας είναι ολόσωστη. Ποτέ και τίποτα δεν δούλεψε στην Ελλάδα bottom-top. Να χτίσουμε ένα σοβαρο μάθημα και να περιμένουμε την ΕΕΧ να πει, "παιδιά μπράβο για το σοβαρο σας μάθημα, αξίζετε να κυνηγήσετε μάθημα πανελληνίων, στην επόμενη βέβαια αλλαγή σε 15 χρόνια"; Μπα δεν θα πάρω.

Τουναντίον ενα καλό μάθημα στις πανελλήνιες, όπως είμαι σίγουρος θα γίνει σε βελτιωμένη έκδοση η ήδη καλή ΑΕΠΠ, σε κατοχυρώνει, δυναμώνει τα επιχειρήματά σου και κόβει τις όρέξεις "συναδέλφων"...

+1000

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

vtsakan

Παράθεση από: nikosx στις 20 Νοε 2014, 06:25:39 ΜΜ
http://www.esos.gr/arthra/35881/oi-himikoi-enimerosan-gia-tin-tropologia-gia-tin-pliroforiki-ton-eisigiti-tis-nd-epi

1. Ευτυχώς υπάρχει η ΕΕΧ και ενημερώνει τους βουλευτές μας. Αν και όπως ανακοίνωσαν, ο βουλευτής είχε "πολύπλευρη και ενδελεχή γνώση του θέματος". Οπότε, τζάμπα η ενημέρωση. :)
2. Το παιδί με την αθλητική ζακέτα ποιός είναι;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Spyridon

Παράθεση από: nikosx στις 20 Νοε 2014, 06:25:39 ΜΜ
http://www.esos.gr/arthra/35881/oi-himikoi-enimerosan-gia-tin-tropologia-gia-tin-pliroforiki-ton-eisigiti-tis-nd-epi

Εκτός από τα "κλειστά γκρουπακια" και τα βοηθήματα, δηλαδή τους ιδιοτελείς σκοπούς, που μπορεί να έχουν κάποιοι μελή της ΕΕΧ υπάρχει και κάτι άλλο κατά τη γνώμη μου πιο σημαντικό. Η ΕΕΧ έχει το θράσος κάθε χρόνο να χαρατσώνει τα μελή της, είτε δουλεύουν στον ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα. Λειτουργώντας με καθεστωτικό τρόπο αναγκάζει χιλιάδες χημικούς να πληρώνουν συνδρομή   Πρέπει με κάποιο τρόπο και για καθαρά επικοινωνιακούς λογούς να δείξει ότι κάτι κάνει ώστε να ρίχνει στάχτη στα μάτια των μελών της τα οποία κάθε χρόνο της στάζουν δεκάδες ευρώ με το ζόρι . Όποιος έχει διαβάσει σχόλια διάφορων χημικών στις γνωστές ιστοσελίδες μπορεί να καταλάβει την αγανάκτηση τους για τις αντιδράσεις της μαμάς ΕΕΧ στο θέμα του πανελλαδικώς εξεταζομένου μαθήματος. Όλοι αναρωτιούνται που είναι η ΕΕΧ.. τι κάνει η ΕΕΧ κτλ... Έτσι λοιπόν και η ΕΕΧ ξέροντας καλά το παιχνίδι της πολιτικαντικης επικοινωνίας φροντίζει να δείχνει ότι "παράγει έργο" και ότι τα λεφτά των μελών της πιάνουν έστω και λίγο τόπο.

thana$i$

«Οι Χημικοί ενημέρωσαν για την τροπολογία για την Πληροφορική»
Πόσες φορές θα διαβάσουμε ακόμα αυτήν την γελοία πρόταση;

Η ένωση ιδιοκτητών ψητοπωλείων ενημέρωσε για την χορτοφαγία.

andrika

Καλημερα...Τωρα το κατάλαβαν οτι γυρίσαμε στις δέσμες...

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=348847&catid=3

andrika


P.Tsiotakis

Ο κάθε ένας έχει τη δική του ταχύτητα αντίδρασης/κατανόησης/προσαρμογής. Αυτό είναι και δε μπορούμε να έχουμε μεγαλύτερες απαιτήσεις.
Κάποιοι βλέπουν μπροστά τους 10 εκατοστά κάποιοι 1 μέτρο, κάποιοι 10 μέτρα.

Ο κάθε ένας σημαίνει ο κάθε ένας μεταξύ όλων.

P.Tsiotakis

Σε αυτό το thread (λίγο πριν κλείσει) για να δώσει τη σκυτάλη στο επόμενο, δεν μπορεί να λείψει και το

Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για την παιδεία που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση

andrika

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 21 Νοε 2014, 08:47:16 ΠΜ
Σε αυτό το thread (λίγο πριν κλείσει) για να δώσει τη σκυτάλη στο επόμενο, δεν μπορεί να λείψει και το

Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για την παιδεία που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση

Ευχομαι Παναγιώτη να κλείσει με ενα θετικό αποτέλεσμα για ολους και κυρίως για τους μαθητες μας.

andrika

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 21 Νοε 2014, 08:44:46 ΠΜ
Ο κάθε ένας έχει τη δική του ταχύτητα αντίδρασης/κατανόησης/προσαρμογής. Αυτό είναι και δε μπορούμε να έχουμε μεγαλύτερες απαιτήσεις.
Κάποιοι βλέπουν μπροστά τους 10 εκατοστά κάποιοι 1 μέτρο, κάποιοι 10 μέτρα.

Ο κάθε ένας σημαίνει ο κάθε ένας μεταξύ όλων.

+1000

ΠΛΑΤΑΝ

Παράθεση από: andrika στις 21 Νοε 2014, 08:18:23 ΠΜ
http://www.kathimerini.gr/792816/article/epikairothta/ellada/to-neo-systhma-eisagwghs-sta-aei

Και η πηγη


Αν ισχύουν όσα αναφέρονται στο άρθρο είναι εμφανής η προσπάθεια του υπουργείου να διορθώσει με έμμεσο τρόπο το βασικότερο μειονέκτημα-πρόβλημα του νέου εξεταστικού, αυτό της αποκλειστικής επιλογής μόνο ενός πεδίου. Εφόσον δεν υπάρχει η πολιτική πρόθεση για ριζική αλλαγή του νόμου, εισάγοντας κοινές σχολές μεταξύ των διαφόρων επιστημονικών πεδίων, αυξάνει τις επιλογές των μαθητών και επίσης δημιουργεί περίπου ισότιμα ως προς το μέγεθος επιστημονικά πεδία. Έτσι, και το πρόβλημα του περιορισμού των επιλογών των μαθητών αμβλύνεται, αλλά και το πρόβλημα να μείνουν σχολές άδειες από φοιτητές απομακρύνεται. Πχ, αν στο πεδίο των παιδαγωγικών εισάγει και άλλες σχολές πέραν των παιδαγωγικών επιστημών, πχ ΤΕΦΑΑ, ή και κάποιες άλλες σχολές πχ φιλοσοφικής που υπάρχουν στο πρώτο ΕΠΕ, δυναμώνει λίγο το πεδίο και η πιθανότητα να επιλεγεί από αριθμό μαθητών. Το ίδιο φυσικά και στο ΕΠΕ της πληροφορικής που μπορεί να δυναμώσει το πεδίο με σχολές κοινές με το πεδίο χημείας, όπως πχ με κάποιες σχολές αξιωματικών στρατού και μαθηματικών. Ή στο πεδίο οικονομικών-κοινωνικών-πολιτικών όπου θα εντάξει προφανώς τις σχολές ψυχολογίας ως κοινές με το πρώτο πεδίο ανθρωπιστικών. Ή επίσης οι σχολές υπαξιωματικών στρατού που θα μπορούσε να είναι κοινές μεταξύ του πεδίου πληροφορικής και του πεδίου οικονομικών κοινωνικών πολιτικών.  Και πολλές -πολλές άλλες ακόμη σχολές έχουν τη δυνατότητα να μπούνε ως κοινές στα διάφορα ΕΠΕ, (άλλωστε και στο σύστημα των δεσμών, αλλά και στο σημερινό σύστημα υπάρχουν κοινές σχολές). Το μόνο που πρέπει να προσεχθεί εδώ, είναι η επιλογή-ένταξη των κοινών σχολών να γίνει με σοβαρά επιστημονικά- εκπαιδευτικά κριτήρια, βάσει προγραμμάτων σπουδών των τμημάτων και όχι με συντεχνιακά κριτήρια....Δυστυχώς προβλέπω να ανοίγει τώρα ένας πόλεμος συντεχνιών για τις κοινές σχολές και πού θα ενταχθούν....

P.Tsiotakis

#2592
ΠΛΑΤΑΝ,

η ένταξη των σχολών στις ΕΠΕ δεν θα ανακοινωθεί ως χρυσόβουλο (μόνο κάποιοι γηρασμένοι εγκέφαλοι το προσπάθησαν).

Προφανώς ακόμη κι αν μια κατάταξη δεν είναι η σωστή, θα επικαιροποιηθεί μετά την αρχική ταξινόμηση. Επομένως, δεν υφίστατο ποτέ τέτοιο ζήτημα στην πραγματικότητα.

Κάποιοι προσπάθησαν να μας πουν (με σκοπιμότητα) ότι οι 2 Πληροφορικές στα Οικονομικά Πανεπιστήμια είναι Οικονομικές Σχολές!! Ήρθε η ΑΔΙΠ και το ΙΕΠ και τους έβαλαν στη θέση τους, γιατί υπάρχουν και θεσμικοί σύμβουλοι. Ευτυχώς, τα μεγάλα λάθη του εξεταστικού στον 4186 διορθώνονται, τα μικρά όταν εφαρμοστεί μια χρονιά θα αναδειχθούν και αυτά.

Και επιτέλους: δε θα μπορεί να περνά κάποιος σε τριτοβάθμιες σχολές χωρίς το κατάλληλο υπόβαθρο, που καθορίζουν οι σχολές, οπότε όλοι είναι χαρούμενοι, έτσι δεν είναι; ....

nikosx

από το άρθρο της Καθημερινής σήμερα:

.........Ειδικότερα, χθες, στο υπουργείο Παιδείας έγινε σύσκεψη μεταξύ των ηγεσιών της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Διεξαγωγής των Εξετάσεων, στην οποία μελετήθηκε ο τρόπος ένταξης του μαθήματος της Πληροφορικής στα υπό εξέταση πανελλαδικά μαθήματα από το 2016...........
...
.....Παρότι συνεχίζεται ο θεσμικός διάλογος για τις αλλαγές, για να κλείσουν οι εκκρεμότητες του συστήματος, προκρίνονται τα εξής:
• Η ένταξη της Πληροφορικής θα δημιουργήσει νέο πεδίο, που θα είναι προέκταση του 2ου. Οσοι υποψήφιοι επιθυμούν να εισαχθούν σε σχολές Χημείας θα επιλέγουν το 2ο πεδίο, όσοι σε σχολές Πληροφορικής το 3ο, ενώ οι υπόλοιπες σχολές (π.χ. Μαθηματικά) θα ενταχθούν και στα δύο πεδία.
.........
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

dpa2006

Ισχύει κάτι τέτοιο,επαληθεύεται από άλλα site;

http://www.iefimerida.gr/news/179422/gia-mia-thesi-sto-panepistimio-neo-systima-eisagogis-se-aei-kai-tei

ΠαράθεσηΣΗΜΑΤΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ
Για μία θέση στο Πανεπιστήμιο -Το νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ
Αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ (EUROKINISSI-ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ) Αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ (EUROKINISSI-ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ)   
Ελλάδα
21|11|2014 8:36
-A +A

Σημαντικές αλλαγές και ανατροπές στα έως τώρα δεδομένα του συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εξετάζει το υπουργείο Παιδείας.

Συγκεκριμένα, στο καινούργιο εξεταστικό σύστημα, που θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά το 2016 από τους μαθητές της φετινής Β' Λυκείου, θα δημιουργηθεί ένα νέο επιστημονικό πεδίο, το έκτο. Οπως γράφει και η «Καθημερινή», που παρουσιάζει το νέο εξεταστικό σύστημα, το έκτο επιστημονικό πεδίο θα δημιουργηθεί από την ένταξη της Πληροφορικής στα εξεταζόμενα μαθήματα και ουσιαστικά θα αποτελεί προέκταση του 2ου.

Πώς θα δηλώνουν σχολές οι υποψήφιοι

Οι υποψήφιοι θα μπορούν να δηλώνουν σχολές μόνο από ένα επιστημονικό πεδίο. Ομως, κάποιες σχολές θα ενταχθούν σε περισσότερα του ενός πεδία. Το ίδιο θα συμβεί και με τις στρατιωτικές σχολές, το σύστημα εισαγωγής στις οποίες θα παραμείνει το ίδιο, χωρίς να δημιουργηθεί νέο επιστημονικό πεδίο.

Οσα πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές -Πώς θα επιλέγουν πεδία

Οι μαθητές στη Β' Λυκείου θα πρέπει να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο κατευθύνσεις: Ανθρωπιστικών ή Θετικών σπουδών και στη συνέχεια στη Γ' Λυκείου θα πρέπει να επιλέξουν μεταξύ των πέντε επιστημονικών πεδίων.

Ποια θα είναι τα τα επιστημονικά πεδία στη Γ'Λυκείου

1ο Ανθρωπιστικών σπουδών

    Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
    Αρχαία
    Ιστορία
    Λατινικά

2ο Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες Ι

    Νεοελληνική Γλώσσα
    Μαθηματικά
    Φυσική
    Χημεία

3ο Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες ΙΙ

    Νεοελληνική Γλώσσα
    Φυσική
    Χημεία
    Επιστήμη Πληροφορικής


4ο Επιστήμες Υγείας

     Νεοελληνική Γλώσσα
    Φυσική
    Χημεία
    Βιολογία

5ο Επιστήμες Οικονομίας Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες

    Νεοελληνική Γλώσσα
    Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
    Οικονομία και Διοίκηση
    Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

6ο Παιδαγωγικά Τμήματα

    Νεοελληνική Γλώσσα
    Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
    Ιστορία
    Αρχές Φυσικών Επιστημών


Πηγή: Για μία θέση στο Πανεπιστήμιο -Το νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/179422/gia-mia-thesi-sto-panepistimio-neo-systima-eisagogis-se-aei-kai-tei#ixzz3Jh4HLl51
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science