ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Κεδίκογλου κι Αρβανιτόπουλε...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Κατά τη γνώμη μου η λογοτεχνία είναι ένα μάθημα που πολύ κακώς βρίσκεται στις πανελλήνιες!!!
Τα τεράστια ποσοστά αναβαθμολόγησης και η υποκειμενικότητα στη βαθμολόγηση αλλοιώνουν το αδιάβλητο των εξετάσεων. Δεν είναι δυνατόν οι αυριανοί θετικοί επιστήμονες να εξετάζονται σε ένα τέτοιο μάθημα.
Σαφώς θα πρέπει να είναι μάθημα γενικής παιδείας για όλους γιατί είναι πολύ σημαντικό ειδικά στη σημερινή εποχή, αλλά ο χαρακτήρας του μαθήματος είναι τέτοιος που το μάθημα αυτό δεν προσφέρεται για εξετάσεις

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 08 Νοε 2014, 11:28:51 ΠΜ
Πολύ παράξενο μου φαίνεται το γεγονός ότι μπροστά σε ένα τέτοιο αδιέξοδο που είχε δημιουργηθεί για τη θέση της πληροφορικής, να μην γνώριζε κανείς ότι υπήρχε σκέψη του υπουργείου να βγει η λογοτεχνία. Πολύ απλά και εύκολα, δύο ώρες λογοτεχνίας έβγαιναν και δύο ώρες πληροφορικής θα έμπαιναν στις πανελλήνιες και τέλος το πρόβλημα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Προς αποφυγή παρερμηνειών, εδώ και ένα μήνα κάποιος γράφει σχόλια με το ονοματεπώνυμο μου στο esos
Ήδη έχω κινηθεί με τον σωστό τρόπο και θα έχει νομικό πρόβλημα ο κύριος
Αν είναι αυτός που νομίζω, είναι πολύ εύκολο να βρεθεί
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος

Μη μου πεις αυτός με το format!;

Spyridon

#2449
Κανένας εφησυχασμός.  Οι συντεχνιτες θα κάνουν τα πάντα για να εξαφανίσουν πάλι την πληροφορική... Έβγαλαν μια ακόμα  αηδιαστική ανακοίνωση..

http://www.eex.gr/Lists/List6/ItemView.aspx?ID=2534

Με παλαιοπολιτικαντικες τακτικές προσπαθούν να συνδυάσουν την ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ  επαναφορά της πληροφορικής για τις σχετικές σχόλες.. με "το κομματικό κράτος που κατάντησε την Ελλάδα διεθνή επαίτη", και με "την εξυπηρέτηση των προσωπικών και κομματικών φίλων" του Λοβερδου.

Για ακόμα μια φορά εμετικοί και ξεδιάντροποι οι κυριοι και οι κυριες της ΕΕΧ.

pthomop

Παράθεση από: Spyridon στις 08 Νοε 2014, 04:54:18 ΜΜ
Κανένας εφησυχασμός.  Οι συντεχνιτες θα κάνουν τα πάντα για να εξαφανίσουν πάλι την πληροφορική... Έβγαλαν μια ακόμα  αηδιαστική ανακοίνωση..

http://www.eex.gr/Lists/List6/ItemView.aspx?ID=2534

Με παλαιοπολιτικαντικες τακτικές προσπαθούν να συνδυάσουν την ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ  επαναφορά της πληροφορικής για τις σχετικές σχόλες.. με "το κομματικό κράτος που κατάντησε την Ελλάδα διεθνή επαίτη", και με "την εξυπηρέτηση των προσωπικών και κομματικών φίλων" του Λοβερδου.

Για ακόμα μια φορά εμετικοί και ξεδιάντροποι οι κυριοι και οι κυριες της ΕΕΧ.
Ξέρεις τι σημαίνει να έχεις προϋπολογίσει 100 με 120.000 € από τα βοηθήματα τον χρόνο, αφού θα είχες όλη την πίτα για τον εαυτό σου, και ξαφνικά γίνονται καπνός; Εχουμε ακόμη να δούμε πολλά τους επόμενους μήνες, αν ο υπουργός δεν καθορίσει άμεσα τις σχολές.

Λαμπράκης Μανώλης

Εγά πάντως θεωρώ πως με αυτά που κάνουν οι αγαπητοί συνάδελφοι χημικοί ουσιαστικά αυτοκαταστρέφονται....τέτοιες απόψεις θα τους γυρίσουν μπούμερανκ .... εγώ πάντως ακόμη δεν έχω καταλάβει ποιες είναι οι 200 (και βάλε  >:D >:D >:D :police: :police:)
σχολές της "ΘΕΤΙΚΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ" (και όχι ιατρικών-χημικών σχολών)  που έχουν ως ΒΑΣΙΚΟ μάθημα την χημεία.....η κλασσική ερώτηση "το μαθηματικό ποιο μάθημα χρειάζεται από τα δύο" ποιος θα μας την απαντήσει ???

petrosp13

Ούτε 200, ούτε 180, ούτε 162, ούτε καν 100 δεν θα βρεις. Τις έχω περάσει 10 φορές τις σχολές. Όσες παραδοχές και να κάνεις, ούτε 100 δεν βγαίνουν.
Η χημεία όμως είναι βασική Επιστήμη και όποιος δεν συμφωνεί ότι πρέπει να είναι εξεταζόμενη παντού, Πρέπει να κοίταχτει...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

#2453
Χωρίς ίχνος ειρωνίας ή επιθετικής διάθεσης, κάνω μια ερώτηση με ισχύ μέχρι τις 25 Νοεμβρίου:

Πόσα και ποια μαθήματα έχουν ενταχθεί σε περισσότερα από ένα ΕΠΕ στη διαμορφωμένη τροπολογία; Φυσικά η Ν. Γλώσσα δεν προσμετράται.
Σημείωση: ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΑΧΘΕΙ.

Ερώτηση κουίζ: Πόσα και ποια μαθήματα ήταν ενταγμένα σε περισσότερες από μια -πάλαι ποτέ- κατευθύνσεις στο προηγούμενο σύστημα; Φυσικά η έκθεση δεν προσμετράται, (edit:) αλλά τα εξεταζόμενα μαθήματα γενικής παιδείας λαμβάνονται υπόψη.

Πώς τεκμηριώνεται η υποβάθμιση και μάλιστα με τη μορφή "εκτέλεσης"; Φυσικά θα θέλαμε να ακούσουμε αυτήν την απάντηση από την κ. Ρεπούση και τον κ. Κουράκη, αφού μελετήσουν την πρόταση. Το σύστημα έχει φτιαχτεί ώστε να μην εισέρχονται φοιτητές σε σχολές χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις και έτσι θα κατανεμηθούν οι σχολές, είναι τόσο προφανές σε όποιον έχει διαβάσει τον 4186/2013 και η τροπολογία όπως φάνηκε στο esos δεν το αλλάζει αυτό ....
Γιατί στο esos, κάποια σχόλια αναφέρονται σε ανεργία και οργανικές θέσεις;; Τι θέλει να πει ο ποιητής;;

Φυσικά ανακοινώσεις με τέτοιο ύφος έχουν αντίθετα αποτελέσματα, διότι από κοινωνικής (και πολιτικής) άποψης ο κόσμος κουράστηκε με τους καυγάδες, με την αναζήτηση συνομωσιών στην παραμικρή επιλογή και με τις κραυγές.
Αν δε, εξετάσουμε και τα επιχειρήματα...! Κρίμα, όμως...

Καλή συνέχεια

pgrontas

Και ο φίλος από την καθημερινή για την τροπολογία

http://www.kathimerini.gr/791298/article/epikairothta/ellada/nees-allages-sto-systhma-eisagwghs-se-aei-kai-tei-apo-to-2016

Ασχολείται αποκλειστικά με τους φιλολόγους και την αφαίρεση της Λογοτεχνίας.

Στο πνεύμα της γνώμης του evry με το οποίο σύμφωνω, ίσως οι μαθητές της Θετικής\Τεχνολογικής\Υγείας κτλ. ίσως θα έπρεπε να εξετάζονταν σε επιστημονικά κείμενα σχετικά με τον τομέα τους και όχι στον Βιζυηνό πχ. Το ερώτημα που προκύπτει εδώ βέβαια αν οι φιλόλογοι μπορούν να διδάξουν τέτοια κείμενα. Το ίδιο ισχύει και για την Γλώσσα\Έκθεση.

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

NiColas1957


Vagnes


petrosp13

#2457
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΜΠ που έγινε το 1999 και αφορά τη Χημεία:

Παράθεση"Οι γνώσεις της Χημείας που έχουν οι νεοεισαγόμενοι φοιτητές μπορούν να χαρακτηρισθούν αποσπασματικές, ασυντόνιστες και ασυνεχείς και για αυτό το λόγο κρίνεται ότι βοηθάνε πολύ λίγο στην εμπέδωση των μαθημάτων Χημείας στο ΕΜΠ.
Αυτό συμβαίνει γιατί η διδασκαλία της Χημείας στο Λύκειο γίνεται χωρίς σοβαρό προγραμματισμό και χωρίς υλικοτεχνική υποδομή. Λόγω της φύσης του το μάθημα προσφέρεται για αποστήθιση γι αυτό το λόγο μέσα από τα θέματα των εξετάσεων πρέπει να εξετάζεται και κατά πόσον οι φοιτητές έχουν κατανοήσει τα χημικά φαινόμενα".

Υπήρχε Πληροφορική πριν το 1999;
Πώς οδηγήθηκε το Πολυτεχνείο σε αυτή την αξιολόγηση των γνώσεων Χημείας;
Γιατί αποδίδεται η έλλειψη γνώσεων Χημείας των υποψηφίων στην επιλογή της Τεχνολογικής τα τελευταία 15 χρόνια, όταν το ίδιο συνέβαινε και με το σύστημα των Δεσμών, όταν η Χημεία ήταν κραταιά σε 2 δέσμες και η Πληροφορική ανύπαρκτη;
Επιχειρήματα...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vtsakan

Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

seibei

Νομίζω πως θα πρέπει να αποφασίσουν ποιο μάθημα είναι σημαντικότερο για τις σπουδες στα τμήματα τους. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
Και δεν φαντάζομαι να εννοούν να γίνει η πληροφορική Παραρτημα Α' σε κάθε βιβλίο κατεύθυνσης!
"Εφαρμογές πληροφορικής στην Χημεία" πχ. Ε, δεν το φαντάζομαι!!

Το περίεργο είναι πάντως πως περσι τέτοιο καιρό με την πληροφορική εξαφανισμένη δεν έβγαλαν καμία σχετική ανακοίνωση!
Δεν θεώρησαν ότι κάτι σημαντικό λείπει προφανώς. Τώρα γιατί κόπτονται;
Θα χάσουν τους καλούς μαθητές; "Υψηλής απόδοσης"; "Για προφανείς λόγους";!!!
Τρομερό επιχείρημα! Αν καταλαβα καλά:
"Οι καλοί μαθητές θα πάνε στην πληροφορική και θα τους χάσουμε. Ενώ αν δεν υπάρχει πληροφορική κάποιοι θα έρθουν
και σε εμάς." Αυτό λένε;;;
Αν έχω καταλάβει λάθος ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη.

ΥΓ Το κείμενο τους είναι ασύντακτο και ασυνάρτητο. Με όλον το σεβασμό.