ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pthomop

Παράθεση από: morfeus στις 13 Οκτ 2014, 07:54:04 ΜΜ
http://www.efsyn.gr/?p=243087
Το άρθρο μιλά ξεκάθαρα για επιλογή μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής, κάτι που νομίζω είναι το ποθούμενο. Ίδωμεν.

tdrivas

Παρατηρώντας:
1. πάλι υποπίπτουν  (εσκεμμένα?) στο εξής σφάλμα: το δίλημμα επιλογής Ιατρικής - τμημάτων Η/Υ δεν γεννήθηκε τώρα, υπήρχε a priori.
2. μιλάει σε αόριστο για την προσθήκη του μαθήματος. Όπως και ο υπουργός χθες.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

thana$i$

Αν είναι σωστές οι πληροφορίες του Κάτσικα αποκαθίσταται η αδικία. Ελπίζω σύντομα, γιατί διαβάζοντας τα διάφορα forum έχω εξαντλήσει την όποια αστική ευγένεια διέθετα.

merlin

Παράθεση από: thana$i$ στις 13 Οκτ 2014, 08:59:16 ΜΜ
Αν είναι σωστές οι πληροφορίες του Κάτσικα αποκαθίσταται η αδικία. Ελπίζω σύντομα, γιατί διαβάζοντας τα διάφορα forum έχω εξαντλήσει την όποια αστική ευγένεια διέθετα.

Είναι ανεκδιήγητοι, δεν χορταίνουν να ξεφτιλίζονται δημόσια. Τι νομίζουν; Ότι θα γράψουν ότι τους κατέβει σαν δικαιολογία και δε θα απαντηθεί άμεσα με επιχειρήματα; Δεν πειράζει όμως, όσο γράφουν τόσο πιο γραφικοί φαίνονται...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

ggkrozos

http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/12208-14-10-14.html

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα καταθέσετε κάποια τροπολογία για την εισαγωγή της πληροφορικής στις πανελλαδικές;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν ξέρω ποιο είναι το μέσο, ο διάλογος έχει ολοκληρωθεί, η στάθμιση είναι πάρα πολύ καλή δεν παραμερίζουμε τους χημικούς σε καμία περίπτωση για τη σημασία και την αξία τους, απλώς δίνουμε την πληροφορική τα θετικά που έχει, δηλαδή της αναγνωρίζουμε αυτό που έχει.
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται νομοθετική πρωτοβουλία, νομίζω ότι αρκεί Υπουργική Απόφαση. Θέλει τροπολογία; Ό,τι χρειάζεται. Το νομικό μέσο δεν είναι το τόσο ενδιαφέρον, έχουμε ενημερώσει και τη Βουλή και η αξιωματική αντιπολίτευση ήταν θετική.

Atenes

Παράθεση
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα καταθέσετε κάποια τροπολογία για την εισαγωγή της πληροφορικής στις πανελλαδικές;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν ξέρω ποιο είναι το μέσο, ο διάλογος έχει ολοκληρωθεί, η στάθμιση είναι πάρα πολύ καλή δεν παραμερίζουμε τους χημικούς σε καμία περίπτωση για τη σημασία και την αξία τους, απλώς δίνουμε την πληροφορική τα θετικά που έχει, δηλαδή της αναγνωρίζουμε αυτό που έχει.
                        Δεν νομίζω ότι χρειάζεται νομοθετική πρωτοβουλία, νομίζω ότι αρκεί Υπουργική Απόφαση. Θέλει τροπολογία; Ό,τι χρειάζεται. Το νομικό μέσο δεν είναι το τόσο ενδιαφέρον, έχουμε ενημερώσει και τη Βουλή και η αξιωματική αντιπολίτευση ήταν θετική.

μπεεεεεε

Λευτέρης Δουκέρης

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα καταθέσετε κάποια τροπολογία για την εισαγωγή της πληροφορικής στις πανελλαδικές;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν ξέρω ποιο είναι το μέσο, ο διάλογος έχει ολοκληρωθεί, η στάθμιση είναι πάρα πολύ καλή δεν παραμερίζουμε τους χημικούς σε καμία περίπτωση για τη σημασία και την αξία τους, απλώς δίνουμε την πληροφορική τα θετικά που έχει, δηλαδή της αναγνωρίζουμε αυτό που έχει.

                        Δεν νομίζω ότι χρειάζεται νομοθετική πρωτοβουλία, νομίζω ότι αρκεί Υπουργική Απόφαση. Θέλει τροπολογία; Ό,τι χρειάζεται. Το νομικό μέσο δεν είναι το τόσο ενδιαφέρον, έχουμε ενημερώσει και τη Βουλή και η αξιωματική αντιπολίτευση ήταν θετική.


E E ΈΡΧΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Λευτέρης Δουκέρης

Ο LOVE είναι πολύ  ....... πολιτικός ....
Κάνει ότι δεν ξερει .... όμως ξέρει !!!!!!!!!!!!
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

petrosp13

Η στάθμιση σημαίνει μοιρασιά
Το αυτονόητο δηλαδή
Ο νόμος έλεγε πέρσι ότι ο υπουργός μπορεί με απλή υπουργική απόφαση να αλλάξει τα εξεταζόμενα μαθήματα και τις ομάδες προσανατολισμού
Άρα, ίσως το θέμα να λήξει και με μια απλή υπουργική απόφαση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Atenes

Μα να έχει ολοκληρωθεί ο διάλογος με τη συμμετοχή χημικών και η ΕΕΧ να μην το ξέρει ρε παιδί μου;; κάτι πράγματα.....

μπεεεε

(Συγγνώμη για το ποδοσφαιρικό σύνθημα αλλά είμαι αυθόρμητη)

petrosp13

Και ποιος σου είπε ότι δεν το ξέρει η ΕΕΧ ή δεν συμμετείχε;
Γιατί νομίζεις ότι οι χημικοί ύψωσαν το λάβαρο του πολέμου και παραπληροφορούν τον κόσμο σε όλα τα μέσα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Atenes

#2202
Παράθεση από: petrosp13 στις 14 Οκτ 2014, 05:26:35 ΜΜ
Και ποιος σου είπε ότι δεν το ξέρει η ΕΕΧ ή δεν συμμετείχε;
Γιατί νομίζεις ότι οι χημικοί ύψωσαν το λάβαρο του πολέμου και παραπληροφορούν τον κόσμο σε όλα τα μέσα;

αυτό έγραψα, ότι ΜΑΛΛΟΝ συμμετείχε και ότι το ξέρει, διότι δεν ήμουν εκεί... bb
αφού μας διαβάζουν, τους τρολάρουμε και λίγο...

kadafi

Φίλη Atenes μπορείς να γραφείς με μεγαλύτερη σαφήνεια; Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς κάθε φόρα που λες ''μπεεεε''...
Όσο για τους πανηγυρισμούς ας δούμε πρώτα που θα καταλήξει το ζήτημα και πως θα είναι η ''στάθμιση''...
Περιμένοντας τον Γκοντό λοιπόν
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

Atenes

Παράθεση από: kadafi στις 14 Οκτ 2014, 05:44:39 ΜΜ
Φίλη Atenes μπορείς να γραφείς με μεγαλύτερη σαφήνεια; Δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς κάθε φόρα που λες ''μπεεεε''...
Όσο για τους πανηγυρισμούς ας δούμε πρώτα που θα καταλήξει το ζήτημα και πως θα είναι η ''στάθμιση''...
Περιμένοντας τον Γκοντό λοιπόν

το βέλασμα, υποδηλώνει το προσφιλές σε όλους μας και αγαπητό πρόβατο, το οποίο με τη σειρά του υποδηλώνει ομάδα ανθρώπων που ακολουθούν/έχουν άποψη/καθοδηγούνται χωρίς να έχουν ενημερωθεί, χωρίς να εξετάζουν τις παραμέτρους κάποιου θέματος, ακολουθούν τυφλά κάποιοα άποψη ή κάποιο άτομο.
Χρησιμοποιείται εκτενώς από όσους ασχολούνται με τα οπαδικά, υποδηλώνοντας ομάδα φιλάθλων που ακολουθεί πιστά την ομάδα τους, ακόμη κι αν έχει ατέλειες, ακόμη κι αν παρανομεί, ακόμη κι αν σφάλλει, π.χ. δεν αναγνωρίζουν διαιτητικό σφάλμα γιατί τους ενδιαφέρει μόνο η νίκη ή δε βλέπουν ότι γίνονται λάθη στις επιλογές παικτών.

Οι συνειρμοί είναι αυθόρμητοι. Σε δεύτερη θεώρηση, περικλείεται πολύ μεγαλύτερο πλήθος ανθρώπων. bb