ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stpdt

#1995
Για όσους ενδιαφέρονται.

Βρέθηκε bug sto bash.
http://www.theregister.co.uk/2014/09/24/bash_shell_vuln/
http://seclists.org/oss-sec/2014/q3/650

μετά από 22 χρόνια!  ;D

http://www.theregister.co.uk/2014/09/25/shellshock_bash_worm_type_fears/?page=3

"Every organisation should be scanning for this vulnerability today and patching everything they can. On a scale of one-10, 10 being critical, this bug is an 11 and should be treated as such." :o

Και μετά σου λένε, δεν χρειάζεται μωρέ να ξέρει ο κόσμος να διαβάζει κώδικα, ας το ξέρουν λίγοι ειδικοί μόνο! :-X

Atenes

Παράθεση από: stpdt στις 26 Σεπ 2014, 01:21:05 ΠΜ
να σαι καλά, με έκανες και γέλασα βραδιάτικα!


χαίρομαι που για μια φορά και γω στο ανταπέδωσα

che

Παράθεση από: Atenes στις 26 Σεπ 2014, 08:59:43 ΠΜ

χαίρομαι που για μια φορά και γω στο ανταπέδωσα

+1

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

να ρωτήσω, επίσημη ανακοίνωση για το μάθημε έχει βγει ?? γιατί μου είπαν στο φροντιστήριο πως ήρθαν κάποιες οδηγίες να προγραμματισμό ύής της νέας χρονιάς και δεν ήταν στα πανελλαδικώς εξεταζόμενη η πληροφορική.... ο Λοβέρδος λέει πως θα μπει σωστά ?? επίσημα όμως δεν έχουμε κάτι έτσι ?? όποιος μπορεί ας με διαφωτίσει

ευχαριστώ

thanassis33

Ακόμη δεν υπάρχει τίποτα επίσημα.
Πρεπει να ψηφιστεί τροπολογία στην Βουλή.
Μέχρι τότε η Πληροφορική δεν είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα

seibei

Τα bold δικά μου.
"Εγώ πρότεινα να είναι ειδικό μάθημα, όπως το σχέδιο στην Αρχιτεκτονική, αφού αφορά 33 τμήματα στα 465.
Η χημεία αφορά περίπου 100. Οι γεωπόνοι, οι τεχνολόγοι τροφίμων, οι γεωλόγοι, οι της επιστήμης των υλικών δεν χρειάζονται πληροφορική αλλά χημεία. Προσθέστε τους φυσικούς, τους χημικούς και τους χημικούς μηχανικούς και τους βιολόγους αν είναι σ' αυτό το πεδίο και βλέπετε το πρόβλημα.
Συνεπώς η λύση να αντικατασταθεί η χημεία δεν είναι σωστή.
Αν υπάρχουν και τα δύο οδηγούμαστε σε 6ο πεδίο που περιορίζει τις επιλογές των μαθητών.
τι προτείνετε; Να αντικατασταθεί η χημεία;
Εγώ δεν έχω κανένα συμφέρον από τη μία ή την άλλη λύση, οπότε προσπαθώ απλά να είμαι δίκαιος.
Με εκτίμηση
Στράτος Στρατηγάκης"

Δεν έχει κανένα συμφέρον ο άνθρωπος ρε παιδιά. Είναι δίκαιος. Προσπαθεί!

Απορώ, που κάθεστε και γράφετε σε ανθρώπους που παρουσιάζουν την μή κατάργηση (περί αυτού πρόκειται και όχι περί εισαγωγής)
της Πληροφορικής από τις πανελλήνιες σαν μεγάλη αδικία, που θα πλήξει γονείς, μαθητές, καθηγητές, πανεπιστημια και ΤΕΙ, αλλά και τον ίδιο τον κρατικό προϋπολογισμό σαν άλλη πληγή των Φαραώ. Ίσως βεβαια, καλά κάνετε γιατί πιθανώς διαβάζουν και άνθρωποι μη σχετικοί αυτούς τους διαλόγους, που σωστό είναι να βλέπουν και την πλευρά του δίκαιου και του λογικού. Από την άλλη μην επιμένετε, δεν έχει νόημα.

Δείτε αυτή την στιγμή πόσο μικρού διαμετρήματος είναι οι επώνυμοι που υπερασπίζονται την πολεμική εναντίον μας. Και δεν θα μπορούσε να είναι
αλλιώς. Ποιος άλλος θα δεχόταν να εκτεθεί με θέσεις που στην καλύτερη περίπτωση είναι φονταμενταλιστικες. 

Από wiki
Με τον όρο φονταμενταλισμός (θεμελιωτισμός) εκφράζονται οι τάσεις εμμονής ή επιστροφής σε άκρως συντηρητικά θρησκευτικά βιώματα του παρελθόντος, τα οποία λειτουργούν ως μέσο αντίστασης σε κάθε ενδεχόμενη αλλαγή ή θρησκευτική μεταρρύθμιση.

Όπου θρησκευτικά βάλτε εκπαιδευτικά.
Όπου θρησκευτική βάλτε εκπαιδευτική.


Crazy_Waters

Παράθεση από: petrosp13 στις 25 Σεπ 2014, 11:30:13 ΜΜ
Να ξέρετε ότι μας διαβάζουν κάτι παλικάρια
Έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον οι συζητήσεις μας γι'αυτούς
Να είστε προσεκτικοί γιατί δεν μπορείτε να τα βγάλετε πέρα μαζί τους

Μπήκα μέσα στο κάστρο τους αλλά δεν μπόρεσα να το αλώσω, με νίκησαν κατά κράτος
Κι εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να τους κατατροπώσω, να πάρω μια μεγάλη νίκη για τον κλάδο μας
Αυτός ήταν ο μόνος στόχος μου, μόνο γι'αυτό ζούσα και ανέπνεα κάθε μέρα

Δυστυχώς, όμως, τα επιχειρήματα τους ήταν εμφανώς ανώτερα και αναγκάστηκα να υποχωρήσω

Χαιρετίσματα ανέραστε της παραπαιδείας

Συνάδελφε petrosp13 μάλλον εννοείς αυτό (http://ylikonet.gr/forum/topics/3647795:Topic:261716?groupUrl=ximiac&groupId=3647795%3AGroup%3A1964&id=3647795%3ATopic%3A261716&page=39#comments).

Θα έλεγα να μην ασχολούμαστε με "εκπαιδευτικούς" που κουβαλάνε τόσα κόμπλεξ και δυστυχώς θέλουν να τα εκτονώσουν στους μαθητές μας. Είναι σαν να κάνουμε προσπάθεια να εξηγήσουμε π.χ. τι έγινε στο ματς Ολυμπιακός - Ατλέτικο σε forum της θύρας 13 ή σαν να δηλώσεις παναθηναϊκός στο τηλέφωνο στην εκπομπή του Τσουκαλά. Απλά δεν θα μπορέσεις να ακουστείς....

dski

   Πέτρο έχει απόλυτο δίκιο ο Crazy_Waters. Είναι όπως τα περιγράφει. Οι άνθρωποι είναι ταλιμπάν και δεν έχει νόημα να προσπαθείς να τους πείσεις. Το μόνο που αξίζει είναι να γίνουν copy-paste κάποια μηνύματα (όπως αυτά του ανεκδιήγητου τύπου του Θρασύβουλου) σε άλλο forum για να καταλάβει όλος ο κόσμος για τι επίπεδο συζητάμε. Η μόνη συμβουλή μου είναι πριν διαβάσετε τα σχόλια εκεί μέσα να πάρετε καλού-κακού ένα primperan για τον εμετό. Σε κάθε περίπτωση δε νομίζω πάντως ότι το αποτέλεσμα θα κριθεί στα fora. Εκεί κυρίως δημιουργούνται οι εντυπώσεις και είναι βέβαιο ότι τις κερδίζουμε έναντι οποιουδήποτε αντικειμενικού παρατηρητή. Το θέμα είναι στα κέντρα λήψης αποφάσεων. Μετά και τη συνέντευξη στο ΣΚΑΙ θεωρώ δύσκολο να πάρει πίσω την εισαγωγή της πληροφορικής ο Λοβέρδος ενώ και η εισαγωγή ως 5ο μάθημα δύσκολα θα παίξει γιατί αντίκειται στη γενικότερη λογική του νόμου, συνεπώς πλέον το παιχνίδι παίζεται στο πως θα χωριστούν τα πεδία και εκεί πρέπει να επικεντρωθεί η προσπάθεια. Αφήστε τους φονταμενταλιστές (ο όρος τους πάει γάντι!) να φριάξουν. Θα ήθελα να ξέρω με τι μούτρα θα αντικρίσουν όλοι αυτοί τους συναδέλφους τους της πληροφορικής στα σχολεία τους.

Atenes

Σχετικά με τις όψιμες συντονισμένες προτάσεις βελτίωσης από συμβούλους διαφόρων ειδών, δημοσιογράφους και ερευνητές (λέμε και καμια μπιπ να περνάει η ώρα)
σχετικά με "5ο ειδικό μάθημα" για "33 σχολές" αλλιώς "αδικούνται τα παιδιά" θα πρέπει να τους ευχαριστήσουμε που επιτέλους ασχολήθηκαν με το εξεταστικό σύστημα και το μέλλον των παιδιών μας μετά από 13 μήνες, κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Ακούγεται καλή η πρότασή τους, αλλά έχει μερικά κενά (η πρόταση):

1. Ο Ν. 4186 κατακερματίζει τις σχολές από τη δημιουργία του και αφήνει υπερδιπλάσιες σχολές στην θετική κατεύθυνση από τις αμέσως μικρότερες. Η Παιδαγωγική ΕΠΕ αριθμεί 19 τμήματα. Αυτο ειναι δικαιο; Ας αφήσουν τα δήθεν.

2. Αποτελεί άνιση προσπάθεια για κάποιους μαθητές, να εξετάζονται σε 5 μαθήματα, ενώ όλοι οι συμμαθητές τους σε ένα λιγότερο. Τι θα τους απαντούσε ένας δικαστής; Ο Νόμος αναφέρει 4 μαθήματα.

3. Υποτιμά τις σχολές Πληροφορικής που δεν είναι 1 ή 2 ώστε να αποτελεί το βασικό τους γνωστικό αντικείμενο ειδικό μάθημα. Οι σχολές αυτές δεν συμπληρώνουν την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αλλά είναι στην αιχμή, σε πολύ υψηλό επίπεδο, παρέχουν τεχνογνωσία και αντλούν πόρους για τη χώρα.

4. Αντιβαίνει στον ίδιο τον Ν. 4186 ο οποίος, αναφέρει καθαρά για πολύωρα μαθήματα προσανατολισμού που μελετώνται σε βάθος. Που υπάρχει η ισοτιμία σε 6ωρα, 8ωρα, 10ωρα και 2ωρα εξεταζόμενα μαθήματα;

παρακαλώ σας, σε διαμόρφωση νέου memo, asap, μην κάνετε μόνο κατάληψη στο χημείο του κράτους, μπεεε

φιλάκια

seibei

#2005
Παράθεση από: Atenes στις 26 Σεπ 2014, 03:29:01 ΜΜ
1. Ο Ν. 4186 κατακερματίζει τις σχολές από τη δημιουργία του και αφήνει υπερδιπλάσιες σχολές στην θετική κατεύθυνση από τις αμέσως μικρότερες. Η Παιδαγωγική ΕΠΕ αριθμεί 19 τμήματα. Αυτο ειναι δικαιο; Ας αφήσουν τα δήθεν.[/font][/color]

2. Αποτελεί άνιση προσπάθεια για κάποιους μαθητές, να εξετάζονται σε 5 μαθήματα, ενώ όλοι οι συμμαθητές τους σε ένα λιγότερο. Τι θα τους απαντούσε ένας δικαστής; Ο Νόμος αναφέρει 4 μαθήματα.

3. Υποτιμά τις σχολές Πληροφορικής που δεν είναι 1 ή 2 ώστε να αποτελεί το βασικό τους γνωστικό αντικείμενο ειδικό μάθημα. Οι σχολές αυτές δεν συμπληρώνουν την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αλλά είναι στην αιχμή, σε πολύ υψηλό επίπεδο, παρέχουν τεχνογνωσία και αντλούν πόρους για τη χώρα.

4. Αντιβαίνει στον ίδιο τον Ν. 4186 ο οποίος, αναφέρει καθαρά για πολύωρα μαθήματα προσανατολισμού που μελετώνται σε βάθος. Που υπάρχει η ισοτιμία σε 6ωρα, 8ωρα, 10ωρα και 2ωρα εξεταζόμενα μαθήματα;

παρακαλώ σας, σε διαμόρφωση νέου memo, asap, μην κάνετε μόνο κατάληψη στο χημείο του κράτους, μπεεε

φιλάκια

Άσε θα στα πω εγώ:
1. Δίκαιο ξεδίκαιο αφού μας βολεύει δεν το σκαλίζουμε, πάμε παρακάτω.

2. Καλά να πάθουν. Άλλωστε μπορούν να αποφύγουν αυτήν την αδικία μη δηλώνοντας σχολές πληροφορικής.

3. ^@Γ&@ΗΣ(@, &@ΣΗ@*ΞΣ&@, το καταλαβαίνετε;;;;

4. Βλέπε απάντηση 3.

Άντε γεια, άντε γεια....

thana$i$

FYI η συνέχεια του thread επικοινωνίας με τον κο Στρατηγάκη. Παραπάνω από συζητήσιμος ιδιωτικά.

τελικά συμφωνούμε σε όλα, γιατί έχω δει τους αδιάφορους μαθητές να διαπρέπουν στο μάθημά σας.πείτε το και στους άλλους πληροφορικούς γιατί με έχουν ζαλίσει τις τελευταίες μέρες.Κάπου το είδαν όλοι μαζί αυτό που έγραψα και δέχομιαι βροχή από μέιλ
Στράτος Στρατηγάκης
     


  Θέμα: RE: Δεν βγαίνει η εξίσωση «Πληροφορική»; Σε ποιό σύνολο αριθμών;
 
Κε Στρατηγάκη,
Φυσικά και η νύξη μου για την εκ πονηρού διατύπωση αυτής της πρότασης 
δεν αφορούσε σε καμία περίπτωση εσάς προσωπικά. Και εγώ βλέπω τα 
πράγματα από την πλευρά των μαθητών ως μάχιμος εκπαιδευτικός, και έχω 
δει πολλά παιδιά μέσω της ΑΕΠΠ να βρίσκουν την κλίση τους και να 
ενθουσιάζονται, και κυρίως μαθητές από αυτούς που χαρακτηρίζουμε 
ελαφρά την καρδία «μέτριους» ή αδιάφορους».
Συζητώντας μαζί σας βλέπω ότι συμφωνούμε σε περισσότερα πράγματα από 
όσα διαφωνούμε. Και εγώ διαφωνώ με τον νόμο Αρβανιτόπουλου, και δεν θα 
ήθελα να δω το πεδίο να σπάει. Απλά πιστεύω ότι ένα λάθος δεν 
διορθώνεται με κάποιο άλλο λάθος, και φυσικά στο «δις εξαμαρτείν ουκ 
ανδρός σοφού». Έτσι δεν θα ήθελα να δω φοιτητές Πληροφορικής ή 
σχετικών τμημάτων να ταλαιπωρούνται στις σπουδές τους όπως εγώ την 
δεκαετία του 90, ούτε αντίστοιχα φοιτητές σε τμήματα Χημείας να 
ταλαιπωρούνται στις δικές τους σπουδές όπως συνέβαινε τα τελευταία 
χρόνια.
Γι αυτό προτείνω είτε την δυνατότητα επιλογής μαθήματος, είτε την 
δυνατότητα επιλογής 5ου μαθήματος με σταθμισμένους συντελεστές.
Σας ευχαριστώ για την συζήτηση, και συγχωρέστε με αν θεωρείτε ότι λόγω 
υπερβάλλοντος ζήλου θεωρήσατε ότι ο τόνος μου γίνεται προσωπικός.




Περιορίζοντας Στράτος Στρατηγάκης <stratig@yahoo.com>:

> επειδή δεν έχω κανένα συμφέρον δεν πρόκειται για πρόταση εκ του πονηρού.
>
> Απλά τόσα χρόνια βλέπω τα πράγματα από την μεριά των μαθητών.
>
> Θεωρώ ότι το 6ο πεδίο είναι μεγάλο λάθος.
>
> Και ο νόμος Αρβανιτόπουλου είναι πολύ μεγάλο λάθος, αλλά δεν μπορώ 
> να κάνω τίποτε επ' αυτού.
>
> Απλά έχω γράψει πολλά επισημαίνοντας τις αδυναμίες του.
>
> Πρότεινα το ειδικό μάθημα για να μη σπάσει το πεδίο, που το θεωρώ πρωταρχικό.
>
> Κάθε πρόταση που δεν σπάει το πεδίο από εμένα είναι δεκτή.
>
> Απλά σκέφτηκα το ειδικό μάθημα με το σκεπτικό που περιέγραψα.
>
> Κατά τα άλλα κι εγώ έχω να δω χημεία από τις πανελλήνιες εξετάσεις 
> (1980 Μπλε βιβλίο Σακελαρίδη)
>
>
>
> Στράτος Στρατηγάκης
>
>
>
>
> Sent: Thursday, September 25, 2014 7:27 PM
> To: Στράτος Στρατηγάκης
> Subject: Re: Δεν βγαίνει η εξίσωση «Πληροφορική»; Σε ποιό σύνολο αριθμών;
>
>
>
> Κε Στρατηγάκη
> Φυσικά και τα τμήματα Τεχνολόγων Τροφίμων, Γεωλόγων και Επιστήμης 
> Υλικών χρειάζονται Χημεία. Δεν μίλησε ποτέ κανείς καθηγητής 
> Πληροφορικής και καμία Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής για κατάργηση 
> της Χημείας. Οι περισσότεροι από τους καθηγητές Πληροφορικής της 
> γενιάς μου  (40 παρά κάτι) άλλωστε είναι οι παλιοί «πρωτοδεσμίτες» 
> που ακόμα θυμούνται το μπλε βιβλίο του Ευγενίδειου. Σε ότι αφορά 
> λοιπόν το επιχείρημα του μη απαραίτητου υπόβαθρου σε ένα 
> επιστημονικό αντικείμενο το οποίο επιλέγει κάποιος και το πόσο αυτό 
> δυσκολεύει τις σπουδές του πιστέψτε με, έχω ιδία πείρα. Ως πρωτοετής 
> φοιτητής τμήματος Πληροφορικής με μηδενικό υπόβαθρο από το Σχολείο, 
> έχασα πάρα πολύ χρόνο  και κατέβαλλα πολύ κόπο για την κατανόηση 
> βασικών εννοιών. Για αυτό το θεωρώ παράλογο να συμβεί σε κάποιον 
> μαθητή μου 20 χρόνια μετά, και συμμερίζομαι πλήρως την ανάγκη 
> εξέτασης της Χημείας ως βασικό μάθημα για τις σχετικές σχολές. Την 
> άποψη περί κατάργησης της Χημείας την έχω ακούσει μόνο από πολύ   
> συγκεκριμένους κύκλους, και αποτελεί διαστρέβλωση της αλήθειας με 
> σκοπό την δημιουργία εντυπώσεων.
> Σε ότι αφορά για την πρότασή σας για ειδικό μάθημα, όπως είναι 
> διατυπωμένη,  δυστυχώς δεν με καλύπτει. Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας 
> υποψήφιος που επιθυμεί την εισαγωγή του σε τμήμα Πληροφορικής ή 
> Μηχανικών Η/Υ να πρέπει να επιβαρυνθεί τόσο ψυχολογικά όσο και 
> οικονομικά με 5 μαθήματα, και να μελετήσει ένα αντικείμενο που δεν 
> πρόκειται να χρειαστεί στις σπουδές του στο βάθος που απαιτείται για 
> τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
> Στον πυρήνα του νόμου Αρβανιτόπουλου, με τον οποίο να συμπληρώσω ότι 
> διαφωνώ, βρίσκεται η εξέταση σε 4 μαθήματα. Θα μπορούσα να σεβαστώ 
> μια πρόταση εισαγωγής 5ου μαθήματος ώστε να μείνει το πεδίο ενιαίο, 
> αλλά τότε και εκεί θα έπρεπε να υπάρχει η επιλογή μεταξύ Επιστήμης 
> Η/Υ και Χημείας, με την διδασκαλία τους σε 2ωρα μαθήματα Επιλογής 
> και σταθμισμένους συντελεστές βαρύτητας. Να μπορεί δηλαδή κάθε 
> μαθητής να επιλέγει αν θα δώσει πέμπτο μάθημα για να «ξεκλειδώσει» 
> τις αντίστοιχες σχολές, έχοντας βέβαια υπ' όψιν ότι θα έχει 
> μειονέκτημα σε ο,τι αφορά τις, έτσι κι αλλιώς, δευτερεύουσες 
> επιλογές του.
> Επίσης, θα μπορούσα να δεχτώ ένα σύστημα που θα έδινε την δυνατότητα 
> επιλογής μαθήματος στον μαθητή, και την χρήση διαφορετικού 
> συντελεστή βαρύτητας στον υπολογισμό μορίων για κάθε κατηγορία 
> σχολών. Έτσι, θα μπορούσε μεν ένας μαθητής να επιλέξει όλα τα 
> τμήματα, έχοντας όμως υπ'  όψιν του ότι έχει ένα μειονέκτημα στην 
> μοριοδότηση για είσοδο σε Σχολές στο βασικό γνωστικό αντικείμενο των 
> οποίων δεν εξετάζεται, αφού αποτελεί δεύτερη επιλογή του. 
> Οποιαδήποτε άλλη πρόταση συγχωρέστε με, αλλά την θεωρώ ετεροβαρή και 
> διατυπωμένη εκ του πονηρού.
>
>
> Με σεβασμό

thana$i$

Και η συνέχεια του thread επικοινωνίας με την κα Ρεπούση. Δεν περιγράφω άλλο.


Κύριε,
Είμαι πεισμένη  ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι πολύτιμη η πληροφορική στις οριζόντιες χρήσεις της, στην υποστήριξη όλων των μαθημάτων. Αυτό είναι το στοίχημα. Ως επιστήμη πρέπει να διδάσκεται στα ΑΕΙ. Η γνώμη αυτή έχει διαμορφωθεί μέσα από μελέτη. Για πολλά χρόνια παρακολουθούσα το σχετικό διεθνή διάλογο. Αυτά ως προς το επιστημολογικό μέρος το οποίο σε ότι με αφορά είναι ο λόγος για τον οποίο τοποθετούμαι επί του συγκεκριμένου ζητήματος.
Και πάλι φιλικάΜαρία Ρεπούση


Στάλθηκε από το iPad μου
24 Σεπ 2014, 7:34 μ.μ., ο/η  έγραψε:

Κα Ρεπούση,
Η Πληροφορική πρέπει να επανέρθει επειδή είναι βασική επιστήμη, και επειδή το ημερολόγιο γράφει 2014. Αυτό δεν έχει να κάνει με καμία συντεχνία, έχει να κάνει με την αντικειμενική πραγματικότητα. Όταν η πραγματικότητα διαφωνεί μαζί μας τα πράγματα δεν είναι άσχημα για την πραγματικότητα.
Όσο για τις αναφορές τις οποίες παραθέτω, αν τις μελετήσατε και καταλάβατε ότι δεν έρχονται σε αντίθεση με αυτά που ισχυρίζεστε, τότε καλώς. Και οι κρίνοντες κρίνονται.
Τελευταία παραπομπή το μοναδικό πραγματικά σοβαρό σχέδιο που είχε εκπονηθεί για το Λύκειο ως αποτέλεσμα πενταετούς διαλόγου, το γνωστό ως «σχέδιο Κουλαϊδή».
http://ptsiotakis.blogspot.gr/2014/09/blog-post.html
Πολύ εύκολο με μια ανάγνωση στις σελίδες 19 και 20 να δείτε πιο είναι το μοναδικό επιστημονικό αντικείμενο το οποίο απομακρύνθηκε εντελώς από το νομοσχέδιο Αρβανιτόπουλου. Εδώ θα συμφωνήσω μαζί σας ότι «Δεν μπορεί, όταν έχουμε μια σκέψη, σε ό,τι αφορά τις βασικές επιστήμες ανά επιστημονικό πεδίο, μετά να ερχόμαστε και να αλλάζουμε»
Επί προσωπικού τώρα για τα περί συντεχνιών,  επιτρέψτε μου να σας πω ότι την θέση που κατέχω την κατέλαβα με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ και μετατέθηκα στον τόπο συμφερόντων μου μετά από 5 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας στις πλέον άγονες νησιωτικές περιοχές. Εξυπηρετούντες και εξυπηρετούμενους από συντεχνίες ψάξτε αλλού. Είμαι σίγουρος ότι έχοντας υπηρετήσει στην Δευτεροβάθμια γνωρίζετε ακριβώς που. Δέχομαι ότι ενδεχόμενως να διακρίνομαι από μια υποκειμενικότητα λόγω πάθους με το αντικείμενο που σπούδασα και την διδασκαλία του οποίου υπηρετώ, αλλά τα περί συντεχνιών τα απορρίπτω και για λόγους ευγένειας και μόνο δεν τα επιστρέφω.
Με σεβασμό


pgrontas

Παράθεση από: thana$i$ στις 26 Σεπ 2014, 05:37:01 ΜΜ
Κύριε,
Είμαι πεισμένη  ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι πολύτιμη η πληροφορική στις οριζόντιες χρήσεις της, στην υποστήριξη όλων των μαθημάτων. Αυτό είναι το στοίχημα. Ως επιστήμη πρέπει να διδάσκεται στα ΑΕΙ. Η γνώμη αυτή έχει διαμορφωθεί μέσα από μελέτη. Για πολλά χρόνια παρακολουθούσα το σχετικό διεθνή διάλογο. Αυτά ως προς το επιστημολογικό μέρος το οποίο σε ότι με αφορά είναι ο λόγος για τον οποίο τοποθετούμαι επί του συγκεκριμένου ζητήματος.
Και πάλι φιλικάΜαρία Ρεπούση
Για αρχή κάποιος πρέπει να πει στην κα Ρεπούση ότι το Λύκειο δεν είναι υποχρεωτικη εκπαίδευση και μετά πολλά ακόμα φυσικά.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

thana$i$

Παράθεση από: Crazy_Waters στις 26 Σεπ 2014, 02:29:22 ΜΜ
Συνάδελφε petrosp13 μάλλον εννοείς αυτό (http://ylikonet.gr/forum/topics/3647795:Topic:261716?groupUrl=ximiac&groupId=3647795%3AGroup%3A1964&id=3647795%3ATopic%3A261716&page=39#comments).

Θα έλεγα να μην ασχολούμαστε με "εκπαιδευτικούς" που κουβαλάνε τόσα κόμπλεξ και δυστυχώς θέλουν να τα εκτονώσουν στους μαθητές μας. Είναι σαν να κάνουμε προσπάθεια να εξηγήσουμε π.χ. τι έγινε στο ματς Ολυμπιακός - Ατλέτικο σε forum της θύρας 13 ή σαν να δηλώσεις παναθηναϊκός στο τηλέφωνο στην εκπομπή του Τσουκαλά. Απλά δεν θα μπορέσεις να ακουστείς....

Αγαπητέ Πέτρο
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τον Crazy Waters, ως προς το γιατί πας και αναλώνεσαι σε τέτοιες συζητήσεις.  Τους διάβασα και θυμήθηκα την δεύτερη και τρίτη παράγραφό από το Μανιφέστο