ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

chem

Αυτα που διαβάζω για "πεσιματα" και πιέσεις μπορώ να πω κι εγω οτι τα βλέπω τώρα, απο τον δικο σας κλαδο προς τον υπουργο και τους ιδιαιτερους του. Το ΝΕΟ εξεταστικο εβαλε 4 μαθηματα και εκει πιστευω οτι χαθηκε η ευκαιρια της Πληροφορικης. Λετε να υπηρχε τοσο ισχυς και ταυτοχρονα τοσο μισος ωστε οι Χημικοι να "εδιωξαν" την πληροφορική? !
Τέλος η αναφορα σε φασιστικες τακτικες ξεπερναει την ανοχή μου και τερματίζω εδω αυτον τον διαλογο..

che

Παράθεση από: stpdt στις 24 Σεπ 2014, 11:33:52 ΜΜ
έχουμε την καμμένη την ρεπούση , έχουμε και τους δικούς μας!!
που τους είδες να διορίζονται συνάδελφε;
προς τι ο ενεστώτας;

μιλαμε για διορισμούς πριν 10-20 χρόνια!
σήμερα μόνο πληροφορικής διορίζονται.

και σαφέστατα ένας καθηγητής, ακόμα και θεολόγος, με πολύχρονη διδακτική εμπειρία στο μάθημα είναι πολύ καλύτερος από ένα σκολιαρούδι που μόλις πήρε το πτυχίο.

αρκετά πια με αυτό το παραμύθι. να μην ξανακουστεί ελπίζω, και ας απομονώσουμε αυτές τις φωνές.


Συναδελφε συστάσεις κανε στον εαυτό σου. Ο καθένας με τον πόνο του .
Το πε19 το ανέφερα γιατι ανήκει στην ίδια κατηγορία με εμάς.
Ουτε με απασχολεί αν διορίζεται η όχι. Νομίζεις οτι συμφωνω με τους θεολόγους και τους λογιστές που με 3 μήνες σεμινάριο διορίστηκαν ; Την σχετικότητα του αντικειμένου αποδεικνύω. Εσυ μπορείς να εκτιμάς τον Θεολόγο με την προϋπηρεσία. Που δεν εχει γράψει κώδικα στη ζωή του.

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: chem στις 24 Σεπ 2014, 11:24:49 ΜΜ
Δυστυχως στην Ελλαδα τα συστηματα αλλάζουν συχνά και μάλιστα χωρις οι αλλαγές να τα βελτιώνουν.
Η Χημεια ειχε περιοριστει τα τελευταια 15 χρόνια και ετσι φθανανε σε σχολες τυπου Γεωπονικης, Τεχνολιογιας Υλικων κλπ φοιτητες απο τεχνολογικη με ανεπάρκεια σε βασικες γνωσεις Χημειας.
Μια σκληρή πρόταση θα ηταν: ας αφησουμε το νεο εξεταστικο να δοκιμαστει για καμμια 10αρια χρονια και οποες αστοχιες παρουσιαζει να τις διορθωσουμε τοτε!
Δεν ασπαζομαι αυτη την σκεψη. Τωρα όμως η λύση ειναι δύσκολη. Ισως ως 5ο μάθημα..
Εσεις πρεπει να βρειτε τον τρόπο. Χωρις όμως να ζητατε αντικατασταση της Χημεια ήάλλων μαθημάτων..

Καλησπέρα σε όλους

μα συνάδελφε κάτι αντίστοιχο δε ζητάμε και εμείς ?? να μην εισάγωνται φοιτητές σε σχολές πληροφορικής (τουλάχιστον) δίχως αντίστοιχες γνώσεις  ?? εγώ δεν καταλαβαίνω κάποια πράγματα   1) γιατί ζητάμε αντικατάσταση της Χημείας ?? εισαγωγή της πληροφορικής ζητάμε ... τώρα αν αυτό πρακτικά για να γίνει πρέπει να αντικαταστήσει ή να μειώσει ώρες από άλλο μάθημα, άλλο το ένα και άλλο το άλλο   2) την λογική ---> ψηφίστηκε ένα σχέδιο εντελώς λάθος --> αλλά αφού ψηφίστηκε να μην το αλλάξουμε παρότι είναι λάθος δεν την καταλαβαίνω  3) αλήθεια εσύ συνάδελφε συμφωνείς που βγήκε εξ αρχής η πληορφορική από τις εξετάσεις ?? βασικό μαθημα η χημεία, "διαχρονικό", αλλά διαφωνείς πως στην εποχή μας είναι βασικότατο ?? μήπως εμείς υπερβάλουμε ?? 4) τέλος δεν καταλαβαίνω την λογική "εσείς κοιτάτε τις ώρες σας".......ναι προφανώς, εγώ τουλάχιστον τις κοιτάω (μαζί με όλα τα άλλα), αν βγει το μάθημα θα ψάχνω δουλεια, ποιος δεν θα το έκανε ?? αν έβγαινε η χημεία θα έλεγες "δε βαριέσαι που βγήκε, αν κάνει καλό ας μείνω στο δρόμο" ?? ούτε καν θα το σκεφτόσουν??

πάντως μου αρέσει το επίπεδο της συζήτησης, ας παραμείνει σε κάποιο καλό επίπεδο ανταλλαγής απόψεων

ευχαριστώ

stpdt

#1953
Παράθεση από: che στις 24 Σεπ 2014, 11:42:12 ΜΜ
Συναδελφε συστάσεις κανε στον εαυτό σου. Ο καθένας με τον πόνο του .
Το πε19 το ανέφερα γιατι ανήκει στην ίδια κατηγορία με εμάς.
Ουτε με απασχολεί αν διορίζεται η όχι. Νομίζεις οτι συμφωνω με τους θεολόγους και τους λογιστές που με 3 μήνες σεμινάριο διορίστηκαν ; Την σχετικότητα του αντικειμένου αποδεικνύω. Εσυ μπορείς να εκτιμάς τον Θεολόγο με την προϋπηρεσία. Που δεν εχει γράψει κώδικα στη ζωή του.

Είναι δυνατόν ένας θεολόγος-πληροφορικός που διδάσκει πληροφορική στην Γ λυκείου, να μην έχει γράψει κώδικα;
Αρκετά πια με εσάς τους παπλωματούχους-διπλωματούχους!
Να αποδείξετε την αξία σας σε εξετάσεις πληροφορικής μέσω ΑΣΕΠ,  απέναντι (γιατί όχι;) ακόμα και σε θεολόγους.
Το τολμάμε εμείς, κύριοι παπλωματούχοι της πληροφορικής, να είμαστε ο μόνος κλάδος που δέχεται και άτομα χωρίς βασικό πτυχίο να συμμετέχουν στις εξετάσεις ΑΣΕΠ;  Αυτό είναι μαγκιά, και όχι να μοστράρουμε τα γαλόνια μας σαν σεριφηδες!

Ας αφήσουμε λοιπόν τα γαλόνια και τα παπλώματα, και ας ανεβάσουμε το επίπεδο διδασκαλίας του μαθήματος, για να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι. Προσωπικά είμαι σίγουρος ότι με αυτό τον τρόπο θα δούμε αρκετούς "θεολόγους" να ανταπεξέρχονται μια χαρά στις απαιτήσεις, αλλά και πολλούς "καθαρόαιμους" με διπλώματα και παπλώματα να κλατάρουν. Αυτό το θέμα αν θέλουμε να λυθεί, μόνο έμεσα μπορεί με το ανέβασμα του επιπέδου της ύλης.

Είναι ένα μακρινό παρελθόν λοιπόν, πρέπει να τελειώνει κάποια στιγμή, και ο κλάδος να προχωρήσει μπροστά.



petrosp13

Ο che δεν είναι αυτό που νομίζεις, στο είπε
Σταμάτα σε παρακαλώ αυτά τα ποστ, δεν έχουν νόημα..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

che

Παράθεση από: stpdt στις 24 Σεπ 2014, 11:48:46 ΜΜ
Είναι δυνατόν ένας θεολόγος-πληροφορικός που διδάσκει πληροφορική στην Γ λυκείου, να μην έχει γράψει κώδικα;
Αρκετά πια με εσάς τους παπλωματούχους-διπλωματούχους!
Να αποδείξετε την αξία σας σε εξετάσεις πληροφορικής μέσω ΑΣΕΠ,  απέναντι (γιατί όχι;) ακόμα και σε θεολόγους.
Το τολμάμε εμείς, κύριοι παπλωματούχοι της πληροφορικής, να είμαστε ο μόνος κλάδος που δέχεται και άτομα χωρίς βασικό πτυχίο να συμμετέχουν στις εξετάσεις ΑΣΕΠ;  Αυτό είναι μαγκιά, και όχι να μοστράρουμε τα γαλόνια μας σαν σεριφηδες!

Αυτό το θέμα μακρινό παρελθόν.
Πρέπει να τελειώνει κάποια στιγμή, και ο κλάδος να προχωρήσει μπροστά.




Προφανώς και ειναι δυνατόν να μην έχουν γράψει κώδικα.
Όπως και πολλοί διπλωματούχοι επίσης.
Χαχαχα. Οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ για σένα αποτελούν αποδεικτικό επιστημονικής επάρκειας ;
Το ακούσαμε και αυτο. Μου εφτιαξες τη διάθεση όπως και να χει.

Παρόλα αυτα εισαι εκτός θέματος

stpdt

Παράθεση από: che στις 25 Σεπ 2014, 12:13:32 ΠΜ
Χαχαχα. Οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ για σένα αποτελούν αποδεικτικό επιστημονικής επάρκειας ;
Το ακούσαμε και αυτο. Μου εφτιαξες τη διάθεση όπως και να χει.
Παρόλα αυτα εισαι εκτός θέματος

Βεβαίως, μόνο μέσα από εξετάσεις αποδεικνύεις την επιστημονική σου επάρκεια.
Εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων, με θέματα από όλο το φάσμα της επιστήμης σου.
Αν γράψει ο θεολόγος καλύτερα από εσένα κυριε πληροφορικέ, τότε αυτός είναι ο πληροφορικός και εσύ ο θεολόγος.

Να μην το συνεχίσουμε όμως....

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: stpdt στις 24 Σεπ 2014, 11:48:46 ΜΜ
Είναι δυνατόν ένας θεολόγος-πληροφορικός που διδάσκει πληροφορική στην Γ λυκείου, να μην έχει γράψει κώδικα;
Αρκετά πια με εσάς τους παπλωματούχους-διπλωματούχους!
Να αποδείξετε την αξία σας σε εξετάσεις πληροφορικής μέσω ΑΣΕΠ,  απέναντι (γιατί όχι;) ακόμα και σε θεολόγους.
Το τολμάμε εμείς, κύριοι παπλωματούχοι της πληροφορικής, να είμαστε ο μόνος κλάδος που δέχεται και άτομα χωρίς βασικό πτυχίο να συμμετέχουν στις εξετάσεις ΑΣΕΠ;  Αυτό είναι μαγκιά, και όχι να μοστράρουμε τα γαλόνια μας σαν σεριφηδες!

Κόντευα να ξεχάσω τον παλιό καλό stpdt!  ;D

che

Παράθεση από: stpdt στις 25 Σεπ 2014, 12:24:41 ΠΜ
Βεβαίως, μόνο μέσα από εξετάσεις αποδεικνύεις την επιστημονική σου επάρκεια.
Εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων, με θέματα από όλο το φάσμα της επιστήμης σου.
Αν γράψει ο θεολόγος καλύτερα από εσένα κυριε πληροφορικέ, τότε αυτός είναι ο πληροφορικός και εσύ ο θεολόγος.

Να μην το συνεχίσουμε όμως....


Εισαι εκτός πραγματικότητας φιλε με πολλα απωθημένα.

Obelix

#1959
Αυτό με τα προβλήματα που δημιουργεί στους μαθητές η εισαγωγή της Πληροφορικής, μοιάζει ωραία καραμέλα που μασάνε πολλοί, αλλά σε γεύση χάνει....
Δεν θα κάτσω να αναλύσω τεχνικά ζητήματα, είναι αυτονόητο ότι μπορούν να λυθούν. Αλλά ατάκες που βλέπουμε τις τελευταίες μέρες ( σε δημοσιεύματα, posts κτλ.) είναι πραγματικά αστείες. Δεν καταλαβαίνουν οι κύριοι που λένε τέτοιες αερολογίες οτι εκτίθονται αυτόματα? Ένα τόσο φτηνό επιχείρημα είναι ενδεικτικό της γύμνιας επιχειρημάτων και της απελπισίας τους...
Υποτίθεται ότι μιλάμε για άτομα που νοιάζονται για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος. Τόσο πολύ, που την καλλιέργεια της αλγοριθμικής σκέψης την θεωρούν περιττή.
Ας δούμε λίγο και πόσα προβλήματα λύνει μια τέτοια κίνηση.
Συγγνώμη κύριοι, που προσπαθούμε να διαταράξουμε την αποδεδειγμένα εύρυθμη και ομαλή λειτουργία του νέου εξεταστικού.

itt

Παράθεση από: chem στις 24 Σεπ 2014, 11:12:45 ΜΜ
Δεν το γνωριζω το θεμα με  υπεραριθμους κλπ.
Κατα την γνωμη μου η ουσια της παρεμβασης Ρεπουση ειναι οτι εξηγει πως το ν/σ ψηφιστηκε μετα απο πολλες διαβουλευσεις, προτασεις, ενστασεις κλπ Ειναι προιον εκτεταμενου διαλόγου. Μαζι του εφερε και τον αποκλεισμο της πληροφορικης. Αυτο το τελευταιο, ως προς τις σχολες πληροφορικης δεν βρισκει συμφωνους ουτε τους Χημικους. Αλλά τώρα μετα από εναν χρόνο ο νεος υπουργος ερχεται να αλλάξει ριζικά το συστημα. Αυτο δημιουργει πολλά προβλήματα, σε ΜΑΘΗΤΕΣ, καθηγητες, σχολεια κλπ Προσπαθει να κανει μια "διορθωση" αλλά αυτο εχει πλεον και τεχνικες δυσκολιες..

Μην κοροϊδευόμαστε, προφανώς και δεν λες το νομοσχέδιο του Αρβανιτόπουλου προϊόν εκτεταμένου διαλόγου. Η παρέμβαση λοιπόν της Ρεπούση είναι το logistic ανάλογο του, "τα σκατώσαμε αλλά το να καθαρίσουμε δεν παίζει επειδή στηρίζουμε τα σκατά μας on principle". Προσωπικά πάντως δεν με απασχολεί το rationale της θέσης της Ρεπούσης, εδώ πάλι βλέπει "συνωστισμούς" στο μπερδεμένο κεφάλι της.

nektar

Παράθεση από: chem στις 24 Σεπ 2014, 11:24:49 ΜΜ
Δυστυχως στην Ελλαδα τα συστηματα αλλάζουν συχνά και μάλιστα χωρις οι αλλαγές να τα βελτιώνουν.
Η Χημεια ειχε περιοριστει τα τελευταια 15 χρόνια και ετσι φθανανε σε σχολες τυπου Γεωπονικης, Τεχνολιογιας Υλικων κλπ φοιτητες απο τεχνολογικη με ανεπάρκεια σε βασικες γνωσεις Χημειας.
Μια σκληρή πρόταση θα ηταν: ας αφησουμε το νεο εξεταστικο να δοκιμαστει για καμμια 10αρια χρονια και οποες αστοχιες παρουσιαζει να τις διορθωσουμε τοτε!
Δεν ασπαζομαι αυτη την σκεψη. Τωρα όμως η λύση ειναι δύσκολη. Ισως ως 5ο μάθημα..
Εσεις πρεπει να βρειτε τον τρόπο. Χωρις όμως να ζητατε αντικατασταση της Χημεια ήάλλων μαθημάτων..

Αγαπητέ chem σε προσκαλώ να διαβάσεις (http://moumoutzis.blogspot.gr/2014/09/blog-post_0.html) μια πρόταση με τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις. Zητάς την υπέρβαση του "διαίρει και βασίλευε". Να συμφωνήσουμε, λοιπόν, σε αυτό. Δες την πρόταση και πες μας τη γνώμη σου. Ευελιπιστώ να είσαι ένας από τους "χημικούς του δοκιμαστικού σωλήνα" (θα καταλάβεις από την ανάρτηση στην οποία παραπέμπω τι εννοώ) και όχι από τους "χημικούς της αποστήθισης"...

Να επισημάνω με έμφαση ότι η διάκριση αυτή, των καθηγητών που αναζητούν τρόπους να προσφέρουν πραγματικές ευκαιρίες μάθησης στους μαθητές τους και εκείνων που τους βλέπουν ως "πελάτες" ενός ψυχοφθόρου συστήματος αποστήθισης-εξετάσεων υπάρχει σε όλους τους κλάδους. Το ζητούμενο είναι να υπερβούμε τις κλαδικές αντιπαλότητες που καλλιεργούν εντέχνως οι τελευταίοι (μοίρασμα πίτας) για να πετύχουμε την ενότητα όλων που επιζητούν ένα άλλο σχολείο που θα δίνει διέξοδο στη δίψα των νέων για ουσιαστική μάθηση και δημιουργία.
Νεκτάριος Μουμουτζής

kadafi

Μου είπαν ότι σήμερα το πρωί ήταν ο Υπουργός στο MEGA (Οικονομέα-Καμπουράκη).
Μήπως έμαθε κάποιος αν ειπώθηκε κάτι καινούργιο;
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)


Αποστολάτος Άκης

Πάντως το ΝΠΔΔ διαθέτει τους πόρους του απλόχερα για την υποστηριξη του σκοπού του.....
Όλες οι ανακοινώσεις ή τα ρεπορταζ των εφημερίδων είναι copy paste οι δημοσιευμένες θέσεις τους και οι προτάσεις τους..
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=448895