ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Παράθεση από: chem στις 24 Σεπ 2014, 10:53:06 ΜΜ
Δεν περιμενω ειδικη πρόσκληση για να συμμετάσχω. Η παρέμβαση της Ρεπούση μπορεί να μην σας βρισκει σύμφωνους αλλά ειναι επί του θέματος..

chem από chemistry?
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

ntzios kostas

Αντί ρε παιδιά να κακολογούμε αυτούς που μας απογοήτευσαν, μήπως είναι καλύτερα να αρχίζουμε να ευχαριστούμε αυτούς που μας στήριξαν αυτή τη χρονιά; Και πρώτους απ' όλους τον κ. Κόλλια (βουλευτής Κορίνθου),  αλλά και το κ. Στύλιο.

Νομίζω ότι πρέπει. Τι λέτε;


Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

chem


che

Παράθεση από: chem στις 24 Σεπ 2014, 10:59:02 ΜΜ
Ναι, ειμαι Χημικός.

Η ρεπουση ανέφερε για υπεραριθμίες ενώ έχουν προσλάβει αναπληρωτές ! Εχεις απάντηση ;

ntzios kostas

Che νομίζω ότι πρέπει να αλλάξεις όνομα.  :) :)
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

che

Παράθεση από: ntzios kostas στις 24 Σεπ 2014, 11:07:08 ΜΜ
Che νομίζω ότι πρέπει να αλλάξεις όνομα.  :) :)

Πως να το κάνω δηλαδη ;

chem

Δεν το γνωριζω το θεμα με  υπεραριθμους κλπ.
Κατα την γνωμη μου η ουσια της παρεμβασης Ρεπουση ειναι οτι εξηγει πως το ν/σ ψηφιστηκε μετα απο πολλες διαβουλευσεις, προτασεις, ενστασεις κλπ Ειναι προιον εκτεταμενου διαλόγου. Μαζι του εφερε και τον αποκλεισμο της πληροφορικης. Αυτο το τελευταιο, ως προς τις σχολες πληροφορικης δεν βρισκει συμφωνους ουτε τους Χημικους. Αλλά τώρα μετα από εναν χρόνο ο νεος υπουργος ερχεται να αλλάξει ριζικά το συστημα. Αυτο δημιουργει πολλά προβλήματα, σε ΜΑΘΗΤΕΣ, καθηγητες, σχολεια κλπ Προσπαθει να κανει μια "διορθωση" αλλά αυτο εχει πλεον και τεχνικες δυσκολιες..

tdrivas

Παράθεση από: chem στις 24 Σεπ 2014, 11:12:45 ΜΜ
Δεν το γνωριζω το θεμα με  υπεραριθμους κλπ.
Κατα την γνωμη μου η ουσια της παρεμβασης Ρεπουση ειναι οτι εξηγει πως το ν/σ ψηφιστηκε μετα απο πολλες διαβουλευσεις, προτασεις, ενστασεις κλπ Ειναι προιον εκτεταμενου διαλόγου. Μαζι του εφερε και τον αποκλεισμο της πληροφορικης. Αυτο το τελευταιο, ως προς τις σχολες πληροφορικης δεν βρισκει συμφωνους ουτε τους Χημικους. Αλλά τώρα μετα από εναν χρόνο ο νεος υπουργος ερχεται να αλλάξει ριζικά το συστημα. Αυτο δημιουργει πολλά προβλήματα, σε ΜΑΘΗΤΕΣ, καθηγητες, σχολεια κλπ Προσπαθει να κανει μια "διορθωση" αλλά αυτο εχει πλεον και τεχνικες δυσκολιες..


το προϊόν εκτεταμένου διαλόγου ήταν το σχέδιο Κουλαϊδή (5 έτη) και όχι οι αλχημείες Αρβανιτόπουλου. Μην μας θολώνει η λήθη.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

ntzios kostas

Γιατί φίλε chem το νέο σύστημα χωρίς την πληροφορική δεν φέρνει προβλήματα; Κάτσε να δεις κατά πόσο εύκολα θα εφαρμοστεί. Βάλε βιβλία, βάλε καθηγητές, βαλε ύλη, βάλε παιδαγωγικές σχολές, βάλε στρατιωτικές σχολές. Παντού μπάζει. Η πληροφορική το δυσκολεύει;
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

che

Παράθεση από: chem στις 24 Σεπ 2014, 11:12:45 ΜΜ
Δεν το γνωριζω το θεμα με  υπεραριθμους κλπ.
Κατα την γνωμη μου η ουσια της παρεμβασης Ρεπουση ειναι οτι εξηγει πως το ν/σ ψηφιστηκε μετα απο πολλες διαβουλευσεις, προτασεις, ενστασεις κλπ Ειναι προιον εκτεταμενου διαλόγου. Μαζι του εφερε και τον αποκλεισμο της πληροφορικης. Αυτο το τελευταιο, ως προς τις σχολες πληροφορικης δεν βρισκει συμφωνους ουτε τους Χημικους. Αλλά τώρα μετα από εναν χρόνο ο νεος υπουργος ερχεται να αλλάξει ριζικά το συστημα. Αυτο δημιουργει πολλά προβλήματα, σε ΜΑΘΗΤΕΣ, καθηγητες, σχολεια κλπ Προσπαθει να κανει μια "διορθωση" αλλά αυτο εχει πλεον και τεχνικες δυσκολιες..


Ουτε εμείς έχουμε πρόβλημα με την συμμετοχή σας σε σχολες χημείας.

Έχουμε όμως θεμα με τους ηλεκτρολόγους που διορίζονται ως πε19
Τους μαθηματικούς και τα υπόλοιπα πολυτεχνεια που το μαθημα ειναι ανύπαρκτο στα προγράμματα σπουδών τους.

Ειναι δύσκολο να συννενοηθουμε ειναι δεδομένο.

chem

Δυστυχως στην Ελλαδα τα συστηματα αλλάζουν συχνά και μάλιστα χωρις οι αλλαγές να τα βελτιώνουν.
Η Χημεια ειχε περιοριστει τα τελευταια 15 χρόνια και ετσι φθανανε σε σχολες τυπου Γεωπονικης, Τεχνολιογιας Υλικων κλπ φοιτητες απο τεχνολογικη με ανεπάρκεια σε βασικες γνωσεις Χημειας.
Μια σκληρή πρόταση θα ηταν: ας αφησουμε το νεο εξεταστικο να δοκιμαστει για καμμια 10αρια χρονια και οποες αστοχιες παρουσιαζει να τις διορθωσουμε τοτε!
Δεν ασπαζομαι αυτη την σκεψη. Τωρα όμως η λύση ειναι δύσκολη. Ισως ως 5ο μάθημα..
Εσεις πρεπει να βρειτε τον τρόπο. Χωρις όμως να ζητατε αντικατασταση της Χημεια ήάλλων μαθημάτων..

che

Παράθεση από: chem στις 24 Σεπ 2014, 11:24:49 ΜΜ
Δυστυχως στην Ελλαδα τα συστηματα αλλάζουν συχνά και μάλιστα χωρις οι αλλαγές να τα βελτιώνουν.
Η Χημεια ειχε περιοριστει τα τελευταια 15 χρόνια και ετσι φθανανε σε σχολες τυπου Γεωπονικης, Τεχνολιογιας Υλικων κλπ φοιτητες απο τεχνολογικη με ανεπάρκεια σε βασικες γνωσεις Χημειας.
Μια σκληρή πρόταση θα ηταν: ας αφησουμε το νεο εξεταστικο να δοκιμαστει για καμμια 10αρια χρονια και οποες αστοχιες παρουσιαζει να τις διορθωσουμε τοτε!
Δεν ασπαζομαι αυτη την σκεψη. Τωρα όμως η λύση ειναι δύσκολη. Ισως ως 5ο μάθημα..
Εσεις πρεπει να βρειτε τον τρόπο. Χωρις όμως να ζητατε αντικατασταση της Χημεια ήάλλων μαθημάτων..

Όπως και εσείς πέρσι επρεπε να βρείτε τον τροπο και όχι με φασιστικές τακτικές πεσίματα σε υφυπουργούς και εκλογικούς εκβιασμούς. Μια δημόσια διαβούλευση πήγε περίπατο !
Εκτός αν θεωρείς οτι η εισαγωγή σας ήταν προϊόν τεχνικής μελέτης. Μπήκατε με το έτσι θέλω !!!

stpdt

Παράθεση από: che στις 24 Σεπ 2014, 11:20:02 ΜΜ

Έχουμε όμως θεμα με τους ηλεκτρολόγους που διορίζονται ως πε19
Τους μαθηματικούς και τα υπόλοιπα πολυτεχνεια που το μαθημα ειναι ανύπαρκτο στα προγράμματα σπουδών τους.


έχουμε την καμμένη την ρεπούση , έχουμε και τους δικούς μας!!
που τους είδες να διορίζονται συνάδελφε;
προς τι ο ενεστώτας;

μιλαμε για διορισμούς πριν 10-20 χρόνια!
σήμερα μόνο πληροφορικής διορίζονται.

και σαφέστατα ένας καθηγητής, ακόμα και θεολόγος, με πολύχρονη διδακτική εμπειρία στο μάθημα είναι πολύ καλύτερος από ένα σκολιαρούδι που μόλις πήρε το πτυχίο.

αρκετά πια με αυτό το παραμύθι. να μην ξανακουστεί ελπίζω, και ας απομονώσουμε αυτές τις φωνές.

petrosp13

Παράθεση από: chem στις 24 Σεπ 2014, 11:12:45 ΜΜ
Αλλά τώρα μετα από εναν χρόνο ο νεος υπουργος ερχεται να αλλάξει ριζικά το συστημα. Αυτο δημιουργει πολλά προβλήματα, σε ΜΑΘΗΤΕΣ, καθηγητες, σχολεια κλπ Προσπαθει να κανει μια "διορθωση" αλλά αυτο εχει πλεον και τεχνικες δυσκολιες..

Με συγχωρείς που θα σε απογοητεύσω, αλλά ας αφήνατε να έμπαινε από πέρσι η Πληροφορική ώστε να μην έχουμε αυτές τις "δυσκολίες" τώρα, να μην μιλάμε για "διόρθωση" και να μην φαίνεται στα μάτια σας σαν "ρουσφέτι"

Παράθεση από: chem στις 24 Σεπ 2014, 11:24:49 ΜΜ
Τωρα όμως η λύση ειναι δύσκολη. Ισως ως 5ο μάθημα..
Εσεις πρεπει να βρειτε τον τρόπο. Χωρις όμως να ζητατε αντικατασταση της Χημεια ήάλλων μαθημάτων..

Ακριβώς όπως το λες. ΤΩΡΑ η λύση είναι δύσκολη. Τώρα, γιατί δεν αφήσατε να γίνει πέρσι που ήταν εύκολη
Η λύση είναι μονόδρομος, η Πληροφορική είναι θετική επιστήμη, το ξέρετε από την σχολή Θετικών Επιστημών που αποφοιτήσατε
Στην Θετική πρέπει να μπει, το ΙΕΠ γνωμοδότησε εναλλακτικά με την Χημεία
Και ο γηραιός κος Γκλαβάς είναι μέλος της συντεχνίας μετά τους Ομπάμα, Hawking κτλ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Παράθεση από: che στις 24 Σεπ 2014, 11:31:50 ΜΜ
Όπως και εσείς πέρσι επρεπε να βρείτε τον τροπο και όχι με φασιστικές τακτικές πεσίματα σε υφυπουργούς και εκλογικούς εκβιασμούς. Μια δημόσια διαβούλευση πήγε περίπατο !
Εκτός αν θεωρείς οτι η εισαγωγή σας ήταν προϊόν τεχνικής μελέτης. Μπήκατε με το έτσι θέλω !!!
Και με το έτσι θέλω, θέλουν να παραμείνουν παντού. Για το Μαθηματικο; Χημεία!
Για το Στατιστικής; Χημεία! Για τους Αρχιτέκτονες; Χημεία!! Για την Πληροφορική; Και εκει Χημεια ρεεεεεε!

Αυτοί να κρατήσουνε τα "κεκτημένα" και εμεις αν θέλουμε να μπούμε τσόντα σε 30 τμήματα, και πολύ μας είναι.
Γιατί έτσι θέλουν, γιατί αυτοί ήταν εδώ πρώτοι, γιατί στο κάτω κάτω το λέει και η Ρεπούση!!!

ΥΓ. Δεν θα σας περάσει chem. O κόσμος αγανακτεί με τις θέσεις σας.