ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tropheus

Παράθεση από: petrosp13 στις 23 Σεπ 2014, 12:36:02 ΜΜ
Κι αν χρειαστείτε επιχείρημα στο γελοιωδέστατο "πώς θα γεμίσει η Πληροφορική 6ωρο μάθημα", θυμίστε τους ότι η αρχική Τεχνολογική Κατεύθυνση το 2000 είχε και δεύτερο μάθημα Πληροφορικής
"Τεχνολογίες υπολογιστικών συστημάτων και λειτουργικά συστήματα"
Και στα ΕΠΑΛ υπάρχει ολόκληρος τομέας με διάφορα μαθήματα Πληροφορικής

Πλάκα κάνουμε;

Εδώ εγώ όποτε δίδαξα ΑΕΠΠ στο Λύκειο (γιατί τώρα κατέληξα σε Δημοτικό) δεν προλάβαινα να κάνω ούτε το 1/3 από αυτά που θα ήθελα.
Έμπαινα στην τάξη πριν χτυπήσει το κουδούνι για να έχω γράψει στον πίνακα όταν μπουν και τους έτρωγα και το διάλειμμα...

stpdt

#1876
Παράθεση από: tropheus στις 23 Σεπ 2014, 12:44:53 ΜΜ
Πλάκα κάνουμε;

Εδώ εγώ όποτε δίδαξα ΑΕΠΠ στο Λύκειο (γιατί τώρα κατέληξα σε Δημοτικό) δεν προλάβαινα να κάνω ούτε το 1/3 από αυτά που θα ήθελα.
Έμπαινα στην τάξη πριν χτυπήσει το κουδούνι για να έχω γράψει στον πίνακα όταν μπουν και τους έτρωγα και το διάλειμμα...

Σωστό αυτό που λες, η αλγοριθμική έχει τεράστιο βάθος. Αλλά προσωπικά θα επιθυμούσα το μάθημά μας να "ξεφύγει" και λίγο παραπέρα από αυτό που σήμερα κάνουμε στην ΑΕΠΠ.

Ας ρίξουμε μια ματιά στα πεδία της επιστήμης μας, και θα δούμε ότι υπάρχουν και πολλά ακόμα πράγματα, τα οποία καλό θα ήταν να γνωρίζουν (και να εξετάζονται) όχι μόνο όσοι φιλοδοξούν να ακολουθήσουν τον κλάδο μας, αλλά και όσοι θέλουν να βασιστούν σε γνώσεις του κλάδου μας για να ακολουθήσουν μια άλλη επιστημονική καριέρα.

stpdt

#1877
Κείμενο στην ΚΕΝΤΡΙΚΗ σελίδα του alfavita που παραπέμπει στην εφημερίδα των συντακτών.

Εκεί αναφέρεται...
ΠαράθεσηΤην Πληροφορική θα πρέπει να επιλέγουν όσοι υποψήφιοι θέλουν να διεκδικήσουν εισαγωγή σε τμήμα ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφορικής και τη Χημεία εκείνοι που θέλουν να εισαχθούν σε τμήμα με βασικό μάθημα τη Χημεία. Η αλλαγή αυτή μπορεί να στερήσει από τους υποψηφίους επιλογές σπουδών, καθώς τους βάζει διλήμματα μεταξύ περιζήτητων σχολών (π.χ. μεταξύ Ιατρικής και τμημάτων Η/Υ, και μεταξύ Χημικών Μηχανικών και τμημάτων Η/Υ), ενώ απροσδιόριστο είναι το βασικό μάθημα για σχολές όπως των Πολιτικών Μηχανικών.

Λες και αν δεν έκανε καμία αλλαγή ο Λοβέρδος, θα μπορούσε τότε ένας μαθητής να επιλέγει με κατάλληλο συνδυασμό μαθημάτων, να γίνεται είτε γιατρός είτε Η/Υ!!!! Αυτός ο διαχωρισμός-αποκλεισμός είχε ήδη συντελεστεί με το νομοσχέδιο του Αρβανιτόπουλου!!!

Η παραπληροφόρηση συνεχίζεται , και οι συντεχνίες (επαγγελματικές αλλά και κομματικές) παίζουν το παιχνίδι τους.


demodosm

Βλέπε ότι τίποτα δεν πάει χαμένο.....

Οποιαδήποτε διαμαρτυρία μετράει και ειδικά σε προσωπικό επίπεδο.

Εγω έστειλα email διαμαρτυρίας και στα κεντρικά του ΣΥΡΙΖΑ και
στον ίδιο.

Μάλλον το κάναμε και άλλοι....

Μόνο έτσι θα μας πάρουν στα σοβαρά. Και πλέον σαν κλάδος δεν είμαστε  λίγοι.

pthomop

Παράθεση από: demodosm στις 23 Σεπ 2014, 07:15:21 ΜΜ
Βλέπε ότι τίποτα δεν πάει χαμένο.....

Οποιαδήποτε διαμαρτυρία μετράει και ειδικά σε προσωπικό επίπεδο.

Εγω έστειλα email διαμαρτυρίας και στα κεντρικά του ΣΥΡΙΖΑ και
στον ίδιο.

Μάλλον το κάναμε και άλλοι....

Μόνο έτσι θα μας πάρουν στα σοβαρά. Και πλέον σαν κλάδος δεν είμαστε  λίγοι.
Όχι, θα νόμιζε η αλογοουρά ότι μπορεί να εμπαίζει τον κλάδο τόσο πρόστυχα και χυδαία. Μπράβο στον Λοβέρδο για την σθεναρή στάση του το πρωί απέναντι στον γελοίο Λυριτζή.


tsabatman


dion

Έχεις δίκιο. Λες και το έκανε επίτηδες. >:D

Eri



dski

Για 100 τμήματα κύριο εξεταζόμενο μάθημα η Χημεία και για 40 η Πληροφορική σύμφωνα με το esos:

http://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/eidhseis/gia-100-tmhmata-kyrio-ejetazomeno-mauhma-h-xhmeia-kai-gia-40-h-plhroforikh

40 σχολές δεν είναι πολλές για το πεδίο... θα έχει βέβαια κάποια σημασία και ποιες θα είναι. Φαίνεται πάντως πως έχουν ψιλοκαταλήξει αν και αφήνει μια μικρή χαραμάδα για περαιτέρω συζήτηση. Είναι σημαντικό να επικεντρωθούμε τώρα στο θέμα των σχολών. Το 100-40 έχω την αίσθηση ότι δημιουργήθηκε με το κριτήριο: Είναι σχολή πληροφορικής; Αν ναι βάλε τη στο πεδίο πληροφορικής αλλιώς βάλε τη στο πεδίο της χημείας και πιθανώς δεν εξέτασαν την περίπτωση ένα τμήμα να εμπίπτει και στα δύο πεδία ή να είναι πιο κοντά στην πληροφορική αλλά όχι αμιγώς πληροφορικής (η διαφορά από τα τουλάχιστον 65 τμήματα που έχουν υπολογίσει οι συνάδελφοι ως τα 40 είναι μεγάλη). Πιθανώς να είναι και μια πολιτική ισορροπίας για να εξευμενιστούν οι χημικοί...

Παντελης Τσιράκης

Το πεδίο γίγας ειχε 190 σχολές περίπου ...οι άλλες 50 που ειναι ;επισης δεν υπάρχει καμια πιθανότητα οι ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟι μηχανικοί των πολυτεχνείων να μην ειναι στο πεδίο της πληροφορικής ..

Λευτέρης Δουκέρης

Ήρεμα παιδιά , ο ελάχιστος αριθμός σχολών που θα πάρουμε ειναι 80.
Τουλάχιστον 80.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

NiColas1957

Δεν θα μπορούσε οι δύο ομάδες που τελικά θα προτείνουν να είναι
Α ... 40+50=90
Β ... 100+50=150
Και απλά να μην το είπε - διευκρίνισε