ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stpdt

Παράθεση από: NiColas1957 στις 23 Σεπ 2014, 10:24:25 ΠΜ
Κατά την άποψή μου κάποιοι σχεδίασαν όπως σχεδίασαν την ύλη και το βιβλίο της Β Λυκείου, έτσι ώστε «μακροπρόθεσμα να καλυφτούν οι απαιτήσεις δίωρου μαθήματος.  Άρα λογικά 2 ώρες γενικής στη Β πρέπει να είναι το επόμενο βήμα.

Ναι...και για να το δούμε και λίγο "συντεχνιακά", είναι και θέμα προπαγάνδας. Δεν μπορεί οι άλλοι κλάδοι να "προπαγανδίζουν" το μάθημά τους σε όλες τις τάξεις, σε όλα τα παιδιά, 3 και 4 ώρες την εβδομάδα, και εμείς να έχουμε μόνο 1 ώρα γενικής στην Β τάξη!

Πως θα αποφασίσουν αντικειμενικά τι κλάδο θα διαλέξουν αυτά τα παιδιά, αν δεν μας έχουν γνωρίσει ως μάθημα;
Αν είμαστε (που είμαστε) ισότιμη επιστήμη, τότε η ισηγορία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορούν τα παιδιά να διαλέξουν ανεπηρέαστα.

Παντελης Τσιράκης

Απο τα λεγόμενα του Λοβέρδου καταλάβαμε ότι η τεχνολογικη γίγας θα σπάσει στα δύο.ισορροπημένη ταξινόμηση σχολών

NiColas1957

@Άκης  ........
Δεν υπάρχει αυτό με το 5ο μάθημα, παρά μόνο σε λίγους θερμοκέφαλους που θέλουν την πληροφορική να είναι κάτι σαν το σχέδιο για την Αρχιτεκτονική.
Η κουβέντα έχει προχωρήσει πολύ πέρα από αυτό το σημείο.
Η πρόταση για 5ο μάθημα ανατρέπει το πνεύμα του νόμου που προβλέπει μόνο 4 εξεταζόμενα μαθήματα.
Ουσιαστικά καταργεί την ισονομία μεταξύ των μαθητών.

Το θέμα τώρα είναι πως θα επιμεριστούν τα τμήματα.


NiColas1957

Παράθεση από: Παντελης Τσιράκης στις 23 Σεπ 2014, 10:52:29 ΠΜ
Απο τα λεγόμενα του Λοβέρδου καταλάβαμε ότι η τεχνολογικη γίγας θα σπάσει στα δύο.  ισορροπημένη ταξινόμηση σχολών

Και εγώ αυτό κατάλαβα.
Ελπίζω να βγούμε σωστοί στο τι καταλάβαμε!   ;)

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: NiColas1957 στις 23 Σεπ 2014, 10:53:16 ΠΜ
@Άκης  ........
Δεν υπάρχει αυτό με το 5ο μάθημα, παρά μόνο σε λίγους θερμοκέφαλους που θέλουν την πληροφορική να είναι κάτι σαν το σχέδιο για την Αρχιτεκτονική.
Η κουβέντα έχει προχωρήσει πολύ πέρα από αυτό το σημείο.
Η πρόταση για 5ο μάθημα ανατρέπει το πνεύμα του νόμου που προβλέπει μόνο 4 εξεταζόμενα μαθήματα.
Ουσιαστικά καταργεί την ισονομία μεταξύ των μαθητών.

Το θέμα τώρα είναι πως θα επιμεριστούν τα τμήματα.
Το ξέρω. Απλά το ανέφερα για να κοπεί κάθε κουβέντα που αναπαράχθηκε εδώ σε σχέση με αυτό.

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

stpdt

Παράθεση από: NiColas1957 στις 23 Σεπ 2014, 10:53:16 ΠΜ
@Άκης  ........
Δεν υπάρχει αυτό με το 5ο μάθημα, παρά μόνο σε λίγους θερμοκέφαλους που θέλουν την πληροφορική να είναι κάτι σαν το σχέδιο για την Αρχιτεκτονική.
Η κουβέντα έχει προχωρήσει πολύ πέρα από αυτό το σημείο.
Η πρόταση για 5ο μάθημα ανατρέπει το πνεύμα του νόμου που προβλέπει μόνο 4 εξεταζόμενα μαθήματα.
Ουσιαστικά καταργεί την ισονομία μεταξύ των μαθητών.

Το θέμα τώρα είναι πως θα επιμεριστούν τα τμήματα.

Μεταξύ μας τώρα,  χ...μένο το έχουμε το πνεύμα του νόμου. Είναι και πνεύμα Άρβι, να μην το ξεχνάμε.

Δηλαδή το σχέδιο και τα γερμανικά αν μπουν (που αν δεν μπουν είναι να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο) αυτά δεν θα είναι πέμπτο μάθημα; Αυτά δεν ανατρέπουν το πνεύμα του νόμου;

Για μένα ο σεβασμός στο πνεύμα του νόμου δεν είναι επιχείρημα, ας μην το λέμε καθόλου.
Κυρίως γιατί γνωρίζουμε για την πλειοψηφία των νόμων, από ποιο πνεύμα εκπορεύονται.

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: stpdt στις 23 Σεπ 2014, 11:03:56 ΠΜ
Μεταξύ μας τώρα,  χ...μένο το έχουμε το πνεύμα του νόμου. Είναι και πνεύμα Άρβι, να μην το ξεχνάμε.

Δηλαδή το σχέδιο και τα γερμανικά, αυτά δεν θα είναι πέμπτο μάθημα; Αυτά δεν ανατρέπουν το πνεύμα;

Για μένα ο σεβασμός στο πνεύμα του νόμου δεν είναι επιχείρημα, ας μην το λέμε καθόλου.
Κυρίως γιατί γνωρίζουμε για την πλειοψηφία των νόμων, από ποιο πνεύμα εκπορεύονται.
Εδώ κάνεις λάθος. Το σχέδιο, τα γερμανικά, τα αθλήματα κ.α τέτοια μαθήματα απευθύνονται σε εξειδικευμένες σχολές(ΤΕΦΑΑ, Γερμ.Φιλολογίας...).
Η πληροφορική δεν απευθύνεται μόνο σε σχολές πληροφορικής(αυτό θέλανε να περάσουν σαν μήνυμα  με το 5ο μαθημα), αλλά ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.  Αν έβαζε 5ο μάθημα θα έπρεπε να μπει κάποιο αντίστοιχο μάθημα( λχ μαθηματικα στις σχολές υγείας, λογοτεχνία στη θεωρητική)σε όλες τις κατευθύνσεις για να υπάρχει ισονομία κ όχι μόνο σε θετικο-τεχνολογικο.

stpdt

#1868
Παράθεση από: Αποστολάτος Άκης στις 23 Σεπ 2014, 11:08:31 ΠΜ
Εδώ κάνεις λάθος. Το σχέδιο, τα γερμανικά, τα αθλήματα κ.α τέτοια μαθήματα απευθύνονται σε εξειδικευμένες σχολές(ΤΕΦΑΑ, Γερμ.Φιλολογίας...).
Η πληροφορική δεν απευθύνεται μόνο σε σχολές πληροφορικής(αυτό θέλανε να περάσουν σαν μήνυμα  με το 5ο μαθημα), αλλά ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.  Αν έβαζε 5ο μάθημα θα έπρεπε να μπει κάποιο αντίστοιχο μάθημα( λχ μαθηματικα στις σχολές υγείας, λογοτεχνία στη θεωρητική)σε όλες τις κατευθύνσεις για να υπάρχει ισονομία κ όχι μόνο σε θετικο-τεχνολογικο.

Παρόλαυτα, εισάγοντας σχέδιο και γερμανικά στις εξετάσεις, ανατρέπεται το πνεύμα του νόμου του άρβι για 4 μόνο μαθήματα, έτσι δεν είναι;

Έτσι όπως το θέτεις πάντως έχεις απόλυτο δίκαιο. Το επιχείρημα μας είναι πάνω από όλα: ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.

Απλά προσωπικά βγάζω σπυριά όταν ακούω επιχειρήματα (για οποιοδήποτε θέμα) που σχετίζονται με το "πνεύμα του νόμου", επειδή διαφωνώ (πολιτικά) με τον τρόπο που ψηφίζονται οι νόμοι αυτοί.

Atenes

στο νόμο αρβανιτόπουλου, υπήρχε πρόβλεψη για ειδικά μαθήματα
υπήρξαν καλοθελητές και αφελείς εκ των έξω και εκ των έσω που έβλεπαν έτσι την Επιστήμη των Υπολογιστών


διάβασε λίγο πριν αρχίσεις το μάθημα σε άλλους, δεν είσαι μόνο εσύ καθηγητής εδώ

stpdt

Παράθεση από: Atenes στις 23 Σεπ 2014, 11:34:28 ΠΜ
στο νόμο αρβανιτόπουλου, υπήρχε πρόβλεψη για ειδικά μαθήματα
υπήρξαν καλοθελητές και αφελείς εκ των έξω και εκ των έσω που έβλεπαν έτσι την Επιστήμη των Υπολογιστών

Αν υπάρχει πρόβλεψη για έξτρα ειδικά μαθήματα στο νόμο του άρβι, τότε δεν υφίσταται καν πνεύμα νόμου που λέει "μόνο 4 μαθήματα θα δίνουν οι μαθητές για να μην κουράζονται". Εν΄ολίγης έλεγε ψέμματα, ήταν ένα επικοινωνιακό τρικ, έγραφε με μεγάλα γράμματα "4 μόνο μαθήματα", και στα ψιλά γράμματα έγραφε "αλλά και όσα ακόμα θελήσουμε".  Αρβανιτόπουλος telemarketing.

Στο δεύτερο σκέλος που αναφέρεις, νομίζω όλοι εκ των έσω συμφωνούμε ότι η πληροφορικη είναι βασική επιστήμη, και όχι ειδικό μάθημα.

Οπότε τι συζητάμε;

Atenes

Για να επικοινωνήσουμε πρέπει κατ ελάχιστον να μιλάμε την ίδια γλώσσα (έστω και ψευδογλώσσα)
Ειδικό μάθημα είναι τα Ισπανικά, γιατί υπάρχει 1 τμήμα στην Τριτοβάθμια κ.ο.κ.

ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Ο ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΕ ΟΜΑΔΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Δεν έχω το χρόνο για περαιτέρω επεξηγήσεις, συγγνώμη

balatsa

http://www.skai.gr/tv/show/?showid=64410

Επιλογή  επεισοδίου 23/9/2014 Β ΜΕΡΟΣ

Στο 29:30 ξεκιναει το θεμα μας
Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής


petrosp13

Κι αν χρειαστείτε επιχείρημα στο γελοιωδέστατο "πώς θα γεμίσει η Πληροφορική 6ωρο μάθημα", θυμίστε τους ότι η αρχική Τεχνολογική Κατεύθυνση το 2000 είχε και δεύτερο μάθημα Πληροφορικής
"Τεχνολογίες υπολογιστικών συστημάτων και λειτουργικά συστήματα"
Και στα ΕΠΑΛ υπάρχει ολόκληρος τομέας με διάφορα μαθήματα Πληροφορικής
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής