ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

thana$i$

Παράθεση από: itt στις 21 Σεπ 2014, 05:43:21 ΜΜ
Μάλιστα, σε λίγο καιρό θα πιστεύουν ότι θα οι πληροφορικοί κάνουν lobbying για να προετοιμάσουν τον πληθυσμό για την άφιξη των εξωγήινων.

Έρχονται οι πληροφορικοί να μας πάρουν τα σπίτια.  :laugh:

Παντελης Τσιράκης

Το ενδεχόμενο κάποιες σχολές να ειναι κοινές και στα δυο πεδία πχ το μαθηματικο υπάρχει ;

seibei

Παράθεση από: thana$i$ στις 21 Σεπ 2014, 05:49:46 ΜΜ
Έρχονται οι πληροφορικοί να μας πάρουν τα σπίτια.  :laugh:
CS-phobia

Gnirut

Δηλαδή πότε θα σχεδιαστεί και στηθεί ένα εξαωρο μάθημα πανελλαδικών στη Γ' Λυκείου;

Κάτι τέτοιο απαιτεί το λιγότερο πάνω από ένα χρόνο συστηματικής δουλειάς από ομάδες εργασίας. Σε ένα χρόνο από τωρα είναι αμφίβολο ότι θα υπάρχει η ίδια ηγεσία στο υπουργείο και η επόμενη κάτω από τις πιέσεις των παραδοσιακών φροντιστηριακών συμφερόντων (μαθηματικών, φυσικών , χημικών) το πιθανότερο είναι να κάνει πίσω.

Αλλά και να υποθέσουμε ότι μπαίνει τελικά το μάθημα, πόσο θα "κρατήσει" χωρίς συνολική αναβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής σε γυμνάσιο και λύκειο; Τα παιδιά θα πηγαίνουν από ένα μονόωρο μάθημα χρήσης υπολογιστών  στο γυμνάσιο σε ένα εξάωρο πανελλαδικό στην Γ' Λυκείου;

Πολύ φοβάμαι ότι πάλι η ιστορία πρόκειται περί φούσκας...

Αποστολάτος Άκης

Για άλλη μια φορά θα πω το εξής συνάδελφοι:
Υπομονή, να μην μας πιάνει ούτε πανικός ούτε υπεραισιοδοξία. Το πως θα γίνει ο χωρισμός των σχολών είναι κάτι που θα μάθουμε αύριο.
Δυστύχως οτιδήποτε λέγεται εγω μέσα, διαστρεβλώνεται, διογκωνεται όσο δεν πάει, και μεταφέρεται με τελείως διαφορετικό νόημα εκτός του στεκιού. Θα παρακαλούσα να ξανασκέπτεστε το τι γράφετε και τον τρόπο που το γράφετε.
Πάνω στην απόγνωσή τους μερικοί άνθρωποι βλέπουν "τέρατα"...

che

Παράθεση από: Αποστολάτος Άκης στις 21 Σεπ 2014, 06:06:15 ΜΜ
Για άλλη μια φορά θα πω το εξής συνάδελφοι:
Υπομονή, να μην μας πιάνει ούτε πανικός ούτε υπεραισιοδοξία. Το πως θα γίνει ο χωρισμός των σχολών είναι κάτι που θα μάθουμε αύριο.
Δυστύχως οτιδήποτε λέγεται εγω μέσα, διαστρεβλώνεται, διογκωνεται όσο δεν πάει, και μεταφέρεται με τελείως διαφορετικό νόημα εκτός του στεκιού. Θα παρακαλούσα να ξανασκέπτεστε το τι γράφετε και τον τρόπο που το γράφετε.
Πάνω στην απόγνωσή τους μερικοί άνθρωποι βλέπουν "τέρατα"...

πιστεύεις όντως Άκη πως θα μάθουμε αύριο τον τρόπο που θα γίνει ο χωρισμός ? μάλλον μία γενικόλογη δημιουργία πεδίων θα ανακοινώσει ...

novaro

Παράθεση από: che στις 21 Σεπ 2014, 06:13:36 ΜΜ
πιστεύεις όντως Άκη πως θα μάθουμε αύριο τον τρόπο που θα γίνει ο χωρισμός ? μάλλον μία γενικόλογη δημιουργία πεδίων θα ανακοινώσει ...
Και εγώ αυτό πιστεύω.

Συνάδελφε συμφωνείς με τις σχολές που περιέλαβα στο δικό μας πεδίο σε προηγούμενο ποστ ή πιστεύεις ότι υπάρχει κάτι υπερβολικό.

ntzios kostas

#1762
Παράθεση από: Gnirut στις 21 Σεπ 2014, 06:01:20 ΜΜ
Δηλαδή πότε θα σχεδιαστεί και στηθεί ένα εξαωρο μάθημα πανελλαδικών στη Γ' Λυκείου;

Κάτι τέτοιο απαιτεί το λιγότερο πάνω από ένα χρόνο συστηματικής δουλειάς από ομάδες εργασίας. Σε ένα χρόνο από τωρα είναι αμφίβολο ότι θα υπάρχει η ίδια ηγεσία στο υπουργείο και η επόμενη κάτω από τις πιέσεις των παραδοσιακών φροντιστηριακών συμφερόντων (μαθηματικών, φυσικών , χημικών) το πιθανότερο είναι να κάνει πίσω.

Αλλά και να υποθέσουμε ότι μπαίνει τελικά το μάθημα, πόσο θα "κρατήσει" χωρίς συνολική αναβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής σε γυμνάσιο και λύκειο; Τα παιδιά θα πηγαίνουν από ένα μονόωρο μάθημα χρήσης υπολογιστών  στο γυμνάσιο σε ένα εξάωρο πανελλαδικό στην Γ' Λυκείου;

Πολύ φοβάμαι ότι πάλι η ιστορία πρόκειται περί φούσκας...


Γενικοτερα το σύστημα είναι λάθος. Το 8ωρο βιολογία στέκει; το 10ωρο αρχαια; το 6ωρο χημεία; κτλ φαντάσου επίσης πόσο άστοχο είναι να είναι ασχετο το μάθημα με αυτο που θέλεις  να σπουδασεις. Η πληροφορική θα πορευτεί οποως και τα άλλα μαθήματα, σε κανένα απο τα οποία αυτη στιγμή δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα για το τι θα κάνουν με τις ώρες που πλέον διαθέτουν.

Όσο για τους χημικούς κακώς φωνάζουν. Αν ήταν σωστοί εκπαιδευτικοί έπρεπε από μόνοι τους να ζητήσουν αυτή την αλλαγή. Βεβαια μην αδικούμε τους πάντες. Ξέρω πάρα πολλούς φίλους χημικούς που δηλώνουν ότι ήταν μία αδικία για το μάθημα και για τους μαθητές που τώρα διορθώνεται. Μάλιστα διάφορες φήμες λένε ότι η αλλαγή του υπουργείου έγινε με την παρουσία και συγκατάθεση χημικών.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: che στις 21 Σεπ 2014, 06:13:36 ΜΜ
πιστεύεις όντως Άκη πως θα μάθουμε αύριο τον τρόπο που θα γίνει ο χωρισμός ? μάλλον μία γενικόλογη δημιουργία πεδίων θα ανακοινώσει ...
Όχι, απλά θα τεθεί το πλαίσιο αύριο.
Αυτό που ζητάω εγω είναι το ύφος και το ήθος που θα βγαίνει από εδω να μην έχει καμια σχέση με άλλους χώρους.....

thana$i$

Μαθηματικό ΕΚΠΑ:
http://noether.math.uoa.gr/Undergraduate/programma-spoydn/propty3c7iaka-mathmata

Υποχρεωτικά Μαθήματα
141. Πληροφορική Ι
Περιορισμένος Κατάλογος Εφαρμοσμένης Κατεύθυνσης
251. Πληροφορική ΙΙ
Μαθήματα Δέσμης Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
    362. Αρχές Γλωσσών Προγραμματισμού
    463. Υλοποίηση Συστημάτων Βάσεων Δεδομένων
    563. Γραφικά ΙΙ
    661. Τεχνητή Νοημοσύνη
    662. Μεταγλωττιστές
    663. Υπολογιστική Γεωμετρία
    762. Σήματα και Συστήματα
    864. Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος
Μαθήματα Επιλογής Εφαρμοσμένης Κατεύθυνσης
    352. Δομές Δεδομένων
    373. Θεωρία Γραφημάτων και Εφαρμογές
    412. Αυτόματα και τυπικές γλώσσες
    439. Υπολογιστική Άλγεβρα
    453. Γραφικά με Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές
    518. Εισαγωγή στο Σχεδιασμό και Ανάλυση Αλγορίθμων
    617. Υπολογιστική Επιστήμη και Τεχνολογία
    618. Υπολογιστική Πολυπλοκότητα
    639. Πεπερασμένα Σώματα και Κρυπτογραφία

Μαθηματικό ΑΠΘ
http://www.math.auth.gr/el/studies/undergraduate/allcourses
με Τομέα Επιστήμης Υπολογιστών και Αριθμητικής Ανάλυσης         
0430     Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Η/Υ F ή C
0401     Θεωρητική Πληροφορική Ι
0966     Μαθηματικά Λογισμικά και Γλώσσες Αναπαράστασης Γνώσης
0461     Συμβολικές Γλώσσες Προγραμματισμού
0431     Υπολογιστικά Μαθηματικά
0432     Θεωρητική Πληροφορική ΙΙ
0434     Κρυπτογραφία

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ  ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ - ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
http://www.tem.uoc.gr/gram/StudentGuide/guide.html
Βασικά Μαθήματα
ΤΕΜ-101    Εισαγωγή στους Η/Υ   
ΤΕΜ-102    Γλώσσα Προγραμματισμού Η/Υ
Μαθήματα Κορμού
ΤΕΜ-201    Διακριτά Μαθηματικά   
ΤΕΜ-202    Σχεδίαση και Ανάλυση Αλγορίθμων

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ
Υποχρεωτικά
242 - Εισαγωγή στους Η/Υ
343 - Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Κατ'  Επιλογήν
541 - Δομές Δεδομένων
641 - Εισαγωγή στη Θεωρία και Ανάλυση Αλγορίθμων
745 - Θεωρία Αυτομάτων και Τυπικών Γλωσσών

- Που πρέπει να εξετάζονται;
- Στις 3 βασικές επιστήμες.

stpdt

#1765
Παράθεση από: thana$i$ στις 21 Σεπ 2014, 07:39:19 ΜΜ
Μαθηματικό ΕΚΠΑ:
.....

- Που πρέπει να εξετάζονται;
- Στις 3 βασικές επιστήμες.

Πολύ σωστά. Οι σχολές μαθηματικών δεν έχουν καμιά σχέση με φυσική, χημεία, βιολογία κλπ.

Αν υπήρχε η ελάχιστη σοβαρότητα στο υπουργείο, αυτό που θα έπρεπε να γίνει θα ήταν το εξής.

Να μπoυν σε ένα σακούλι τα 12 μαθήματα των πανελληνίων:
Αρχαία, Λατινικά, Ιστορία, Κοινωνιολογία, Φυσική, Χημεία, Φυσικές Επιστήμες, Βιολογία, Μαθηματικά, Πληροφορική, Στατιστική, Οικονομικά.

Και κάθε σχολή να διαλέγει τα "Νέα Ελληνικά" και ελεύθερα από μόνη της ΜΕΧΡΙ 3 ακόμα μαθήματα, από το σακούλι.

τέλος...οτιδήποτε άλλο είναι παράλογο.

lxart

Σκεφτήκατε ποτέ γιατί υποχρεωτικά και για όλα τα παιδιά τα ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Γιατί πρέπει για ένα πολύ καλό μαθητή να εξαρτάται το αν θα γίνει Γιατρός από το αν ξέρει να γράφει εκθέσεις. Τη στιγμή μάλιστα που η επάρκεια του στο μάθημα έχει εξεταστεί στις ενδοσχολικές.
Δεν πρέπει αυτή η παρανοια να σταματήσει κάποτε;

thrace

Προς ΠΛΑΤΑΝ

Πολύ καλά έκανες και δεν έγραφες τόσο καιρό στο στέκι, αλλά εφόσον αποφάσισες να δημοσιεύσεις τις ανοησίες σου μ' αυτή την απειλητική και εκβιαστική απόχρωση στο λόγο σου θα πάρεις και τις απαντήσεις σου.
Η πληροφορική στην ΑΣΟΕΕ, στο ΠΑ.ΠΕΙ. καθώς και στα περισσότερα οικονομικά πανεπιστήμια αποτελούσε εξειδίκευση του τετάρτου έτους, έως ότου αυτονομήθηκαν ως τμήματα. Οι απόφοιτοι, κάτοχοι πτυχίων πληροφορικής, αυτών των τμημάτων έχουν ταυτόχρονα άδεια ασκήσεως οικονομολογικού επαγγέλματος και άδεια λογιστή Β' τάξης. Υποθέτω ότι οι πανεπιστημιακοί καθηγητές αυτών των σχολών, προέβησαν σ' αυτή την επιλογή ακριβώς διότι γνωρίζουν την συνάφεια των αντικειμένων καθώς και τις εξελίξεις της οικονομικής επιστήμης στο δυτικό κόσμο, η οποία από μία καθαρά ανθρωπιστική επιστήμη απέκτησε ένα ιδιαίτερα δυναμικό, τεχνοκρατικό προφίλ. 
Επειδή μιλάς για συντεχνίες, μπορείς να μας πεις ποιες ήταν οι γνώσεις των κοινωνιολόγων πάνω στην οικονομία και τους δόθηκε το δικαίωμα να διδάσκουν πολιτική οικονομία, όταν καταργήθηκε η κοινωνιολογία από τις δέσμες;!!! Καμία απολύτως!!! "Κάψατε" όλα τα παιδάκια που κληθήκατε να προετοιμάσετε. Ευνοημένοι ξανά από τον καθηγητή σας, ξαναμπάινετε στις πανελλαδικές ως μάθημα εξεταζόμενο για τα 4-5 τμήματα που υπάρχουν με σχεδόν μηδενική ζήτηση από τους μαθητές.
Τολμάς και μιλάς για την πληροφορική;
Τέταρτο μάθημα στις επιλογές μαθητών και γονέων, σύμφωνα με την έρευνα του υπουργείου το 2011.
Τέταρτη παγκοσμίως η Ελλάδα σε συμμετοχή σπουδαστών στην "ώρα του κώδικα".
Διακρίσεις μαθητών στις πρώτες θέσεις στις ολυμπιάδες πληροφορικής.
...
Καλά έκανες και κρυβόσουν στην τρύπα σου. Ξαναμπές γρήγορα!

itt

Παράθεση από: lxart στις 21 Σεπ 2014, 08:45:43 ΜΜ
Σκεφτήκατε ποτέ γιατί υποχρεωτικά και για όλα τα παιδιά τα ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Γιατί πρέπει για ένα πολύ καλό μαθητή να εξαρτάται το αν θα γίνει Γιατρός από το αν ξέρει να γράφει εκθέσεις. Τη στιγμή μάλιστα που η επάρκεια του στο μάθημα έχει εξεταστεί στις ενδοσχολικές.
Δεν πρέπει αυτή η παρανοια να σταματήσει κάποτε;

Δεν νομίζω ότι είναι παρανοϊκό. Η επικοινωνία είναι το πιο βασικό κομμάτι της καθημερινής πραγματικότητας, το να μπορεί ο άλλος να γράψει ένα σωστά δομημένο κείμενο είναι σημαντικό. Τώρα, κατα πόσον το μάθημα καλλιεργεί αυτή τη δεξιότητα είναι άλλη ιστορία.

merlin

Παράθεση από: lxart στις 21 Σεπ 2014, 08:45:43 ΜΜ
Σκεφτήκατε ποτέ γιατί υποχρεωτικά και για όλα τα παιδιά τα ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Γιατί πρέπει για ένα πολύ καλό μαθητή να εξαρτάται το αν θα γίνει Γιατρός από το αν ξέρει να γράφει εκθέσεις. Τη στιγμή μάλιστα που η επάρκεια του στο μάθημα έχει εξεταστεί στις ενδοσχολικές.
Δεν πρέπει αυτή η παρανοια να σταματήσει κάποτε;

Ας μην υπερβάλουμε... Τα Νέα Ελληνικά είναι η γλώσσα μας, είναι ο τρόπος επικοινωνίας μας. Όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν κάποια στοιχειώδη ικανότητα έκφρασης, αλλά και παράθεσης επιχειρημάτων σε θέματα και προβληματισμούς της καθημερινότητας.
Βέβαια, η λογοτεχνία που νομίζω θα μπει (σετάκι με την έκθεση) είναι περιττή.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20