ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

seibei

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 21 Σεπ 2014, 03:37:38 ΜΜ
Επειδή συνεχίζω να διαβάζω αυτά τα απαράδεκτα και το συνεχίζετε το θέμα, να ξέρετε ότι ήδη σπεύδω να ανημερώσω τον σύλλογό μου, όπως σίγουρα θα κάνουν και άλλοι κοινωνικοί και πολιτικοί επιστήμονες βλέποντας όλα αυτά τα απαράδεκτα και θα λάβετε λείαν συντόμως την δέουσα απάντηση.
Τί έγινε, δεν προχωράει τελικά το ζήτημα με τον παραγκωνισμό της χημείας, σας τα γυρισε ο υπουργός, ή έχουν μεγαλύτερες άκρες οι χημικοί και σήμερα στραφήκατε με τέτοιο ζήλο αλλού? Προσέξτε καλά σ' αυτά που λέτε και γράφετε....ΑΑΑΑ ξέχασα, γράψατε και για τις ιατρικές ότι είστε απαραίτητοι...Δηλ ο ουρολόγος μου για το πρόβλημά μου <<πέτρες στα νεφρά>> πρέπει να γνωρίζει αλγόριθμους για να με θεραπεύσει και όχι χημεία!!!! Πού φτάσαμε!!!! Ντροπή σας και πάλι, έλεος πιά!!!!
"προσέξτε τι γράφετε"
Τί είναι αυτό απειλή;;

gkatsion

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 21 Σεπ 2014, 03:37:38 ΜΜ
Επειδή συνεχίζω να διαβάζω αυτά τα απαράδεκτα και το συνεχίζετε το θέμα, να ξέρετε ότι ήδη σπεύδω να ανημερώσω τον σύλλογό μου, όπως σίγουρα θα κάνουν και άλλοι κοινωνικοί και πολιτικοί επιστήμονες βλέποντας όλα αυτά τα απαράδεκτα και θα λάβετε λείαν συντόμως την δέουσα απάντηση.
Τί έγινε, δεν προχωράει τελικά το ζήτημα με τον παραγκωνισμό της χημείας, σας τα γυρισε ο υπουργός, ή έχουν μεγαλύτερες άκρες οι χημικοί και σήμερα στραφήκατε με τέτοιο ζήλο αλλού? Προσέξτε καλά σ' αυτά που λέτε και γράφετε....ΑΑΑΑ ξέχασα, γράψατε και για τις ιατρικές ότι είστε απαραίτητοι...Δηλ ο ουρολόγος μου για το πρόβλημά μου <<πέτρες στα νεφρά>> πρέπει να γνωρίζει αλγόριθμους για να με θεραπεύσει και όχι χημεία!!!! Πού φτάσαμε!!!! Ντροπή σας και πάλι, έλεος πιά!!!!

Σίγουρα δεν αναφέραμε τίποτα τέτοιο όπως αυτό που αναφέρεις, και σε καμία περίπτωση δεν αγνοούμε την αγωνία και του
δικού σου κλάδου (αν και εσείς μπορούσατε να διδάξετε έστω και έτσι μάθημα πανελληνίων, ενώ εμάς μας έβγαζαν εντελώς έξω).

Εγώ ανέφερα σκέψεις για 5ο μάθημα Πληροφορικής στον συγκεκριμένο τομέα, το οποίο αν συνέβαινε θα μας σύμφερε όλους
γιατί θα ήταν η πολυπληθέστερη κατεύθυνση, φαντάζεσαι ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ μαζί;;

Θα ήταν σίγουρα το πιο δυνατό στοιχείο του σχολείου, με τους πιο πολλούς μαθητές, και τις πιο πολλές σχολές.
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

novaro

Παράθεση από: stpdt στις 19 Σεπ 2014, 03:36:57 ΜΜ
Έχουμε κολήσει στην αλγοριθμική. Δεν ζητάνε όλες οι σχολές της τριτοβάθμιας αλγοριθμική. Υπάρχουν και σχολές που δεν τους ενδιαφέρουν οι αλγόριθμοι! Αλλά σίγουρα ενδιαφέρονται οι φοιτητές τους να γνωρίζουν γενικές έννοιες από ειδικότερες γλώσσες προγραμματισμού, που δεν δίνουν τόσο το βάρος τους σε αλγόριθμους.

Συνάδελφε θα διαφωνήσω μαζί σου.
Η έννοια του προβλήματος και η επίλυση τους με τη βοήθεια υπολογιστή είναι η καρδιά της επιστήμης μας θέλουμε δεν θέλουμε.

CSS και HTML και SQL. Κάνουν τα ΕΠΑ.Λ από το 1999.

chem

Εχω συναντησει και μερικά μετριοπαθη σχόλια σε αυτο το φορουμ. Σε αυτους κυριως θα ήθελα να απευθυνω τα εξης:
Η Χημεια, με το σχεδιο Αρβανιτοπουλου, βρέθηκε εξεταζόμενο μάθημα σε πάρα πολλές σχολές. Μεταξύ αυτών και στις σχολές πληροφορικής. Αυτό κατα την γνώμη μου δεν είναι δίκαιο (εξαλλου κατι αντιστοιχο έχουμε υποστει ως κλαδος τα τελευταια 15 χρονια!). Από την αρχή οι Χημικοί δεν είμαστε αντίθετοι στην δημιουργία μια νέας ομάδας σχολών, με τις σχολες πληροφορικης δηλαδή. Ή με το να είναι 5ο μάθημα η πληροφορική για κάποιες σχολές. Εκείνο που προκαλεί την αντιπαράθεση είναι ότι αφήνεται να αιωρείται στον αέρα ότι πρεπει να αντικατασταθει η Χημεία από την πληροφορική... Αν πρυτανευσει η λογική μπορεί να βρεθει η χρυσή τομή.

petrosp13

Παράθεση από: chem στις 21 Σεπ 2014, 04:33:06 ΜΜ
Από την αρχή οι Χημικοί δεν είμαστε αντίθετοι στην δημιουργία μια νέας ομάδας σχολών, με τις σχολες πληροφορικης δηλαδή.

Φίλε μου, αν αυτή ήταν η επίσημη θέση σας, το θέμα θα είχε λήξει πέρσι
Δεν ήταν και έτσι πλέον φτάσαμε στο σημείο να φαντάζει στα μάτια σας ως "ρουσφέτι" του υπουργού στους "αυλικούς" του
Ο κίνδυνος για πλήρη αντικατάσταση της Χημείας από την Πληροφορική δεν ετέθη ποτέ
Ίσως έντεχνα καλλιεργήθηκε από παραπληροφόρηση ηθελημένα, ώστε να υπάρχει ξεσηκωμός στις τάξεις σας
Αυτό που γράφεις στην παρένθεση είναι αυτό που λέω από την πρώτη μέρα, δηλαδή ότι οι χημικοί θα έπρεπε να είναι οι πρώτοι που μας δίνουν δίκιο...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Παράθεση από: chem στις 21 Σεπ 2014, 04:33:06 ΜΜ
Εχω συναντησει και μερικά μετριοπαθη σχόλια σε αυτο το φορουμ. Σε αυτους κυριως θα ήθελα να απευθυνω τα εξης:
Η Χημεια, με το σχεδιο Αρβανιτοπουλου, βρέθηκε εξεταζόμενο μάθημα σε πάρα πολλές σχολές. Μεταξύ αυτών και στις σχολές πληροφορικής. Αυτό κατα την γνώμη μου δεν είναι δίκαιο (εξαλλου κατι αντιστοιχο έχουμε υποστει ως κλαδος τα τελευταια 15 χρονια!). Από την αρχή οι Χημικοί δεν είμαστε αντίθετοι στην δημιουργία μια νέας ομάδας σχολών, με τις σχολες πληροφορικης δηλαδή. Ή με το να είναι 5ο μάθημα η πληροφορική για κάποιες σχολές. Εκείνο που προκαλεί την αντιπαράθεση είναι ότι αφήνεται να αιωρείται στον αέρα ότι πρεπει να αντικατασταθει η Χημεία από την πληροφορική... Αν πρυτανευσει η λογική μπορεί να βρεθει η χρυσή τομή.
Για το Μαθηματικό φίλε chem ποια πιστεύεις πως πρέπει να είναι τα 4 εξεταζόμενα; Σου υπενθυμίζω πως
ο νόμος δεν ορίζει τα μαθήματα, ορίζει όμως τον αριθμό τους (4), και την συνάφεια ως κριτήριο επιλογής.

chem

Το σεναριο οτι η Χημεια ισως αντικατασταθει απο την Πληροφορικη μπορει και ήταν το εναυσμα για τον ξεσηκωμό του δικου σας κλάδου, καθως εδινε την ελπίδα να ειναι η πληροφορικη εξεταζομενο σε παρα πολλές σχολες..
Για το Μαθηματικό πιστεύω οτι στα 4 μαθήματα θα επρεπε να ειναι η Γλωσσα και 3 των βασικών επιστημών. Αλλά δεν προκειται να ανοιξω αυτη την συζητηση.
Επαναλαμβάνω και κλεινω με αυτο,
Αν πρυτανευσει η λογική ίσως βρουμε την χρυση τομή ..

seibei

Παράθεση από: chem στις 21 Σεπ 2014, 04:52:36 ΜΜ

Για το Μαθηματικό πιστεύω οτι στα 4 μαθήματα θα επρεπε να ειναι η Γλωσσα και 3 των βασικών επιστημών.

Και να φανταστείς για μια στιγμή με ξεγέλασες... χαχα

novaro

#1748
1. Όλες οι Πληροφορικές  ΑΕΙ-ΤΕΙ μόνο στο πεδίο μας
2. Οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί στο πεδίο μας
3. Μηχανολόγοι μηχανικοί - Και στα δυο πεδία (χάρη κάνουμε έχουν πάρα πολλά μαθήματα πληροφορικής)
4. Τμήματα Γεωγραφίας - στο δικό μας (Γεωγραφικά Π.Σ - Βάσεις δεδομένων κτλ)
5. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΜΠ - Κοινό- Κανονικά δικό μας
6. Όλα τα Μαθηματικά (Κοινό) Κανονικά έπρεπε μόνο δικό μας
7. Φυσικές - Χημείες στο άλλο
8. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ - δικό μας και των Οικονομικών Σχολών
9. ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ δικό μας
10. Αρχιτεκτόνων - Κοινό
11. Μηχανικών αυτοματισμού - Όλα δικά μας
12. ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ δικό μας
13. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕΙ - στο δικό μας
14. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ  σε κοινό
15 ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ- κοινό
16 ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ -κοινό
17. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΤΕ - κοινό


petrosp13

Έχει πολλές άλλες σχολές που ανήκουν στην Χημεία
Ας ηρεμήσουμε κι ας περιμένουμε αύριο τις ανακοινώσεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gkatsion

Παράθεση από: chem στις 21 Σεπ 2014, 04:33:06 ΜΜ
Εχω συναντησει και μερικά μετριοπαθη σχόλια σε αυτο το φορουμ. Σε αυτους κυριως θα ήθελα να απευθυνω τα εξης:
Η Χημεια, με το σχεδιο Αρβανιτοπουλου, βρέθηκε εξεταζόμενο μάθημα σε πάρα πολλές σχολές. Μεταξύ αυτών και στις σχολές πληροφορικής. Αυτό κατα την γνώμη μου δεν είναι δίκαιο (εξαλλου κατι αντιστοιχο έχουμε υποστει ως κλαδος τα τελευταια 15 χρονια!). Από την αρχή οι Χημικοί δεν είμαστε αντίθετοι στην δημιουργία μια νέας ομάδας σχολών, με τις σχολες πληροφορικης δηλαδή. Ή με το να είναι 5ο μάθημα η πληροφορική για κάποιες σχολές. Εκείνο που προκαλεί την αντιπαράθεση είναι ότι αφήνεται να αιωρείται στον αέρα ότι πρεπει να αντικατασταθει η Χημεία από την πληροφορική... Αν πρυτανευσει η λογική μπορεί να βρεθει η χρυσή τομή.

Δυστυχώς η επίσημη θέση της ΕΕΧ είναι άλλη, και είναι σημερινή, αηδιαστική και κατάπτυστη!! Θέλει απλά να μας καταργήσει!

Μακάρι να έλεγε 80-120 σχολές Χημεία και 80-120 Πληροφορική και ας το ορίσουν οι μεγάλοι. Όχι όμως 150 σχολές Χημεία,
33 Πληροφορική (εν τω μεταξύ το γελοίο είναι ότι μόνο 47 είναι οι σχολές των ΠΕ19 ΠΕ20 χαχαχα!)

Οπότε είμαστε καχύποπτοι με τους συναδέλφους που θέλουν να μας αφανίσουν....λάθος;;
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

dion

Ψάχνοντας στο internet για κάτι νέο σχετικά με το θέμα μας, έπεσα σε forum χημικών και είδα κομμάτια που γράφονται εδώ να αντιγράφονται και εκεί με copy-paste με διαφορά δευτερολέπτων. Τα τελευταία σχόλια ήταν ότι οι πληροφορικοί θέλουν να αντικαταστήσουν και την κοινωνιολογία και την οικονομία και να μπουν παντού!!!!

gkatsion

Ναι γιατί τώρα ψάχνουν συμμάχους και σε άλλες ειδικότητες, μήπως και τα καταφέρουν.

Ελλάς το μεγαλείο σου!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

ΠΛΑΤΑΝ

Παράθεση από: gkatsion στις 21 Σεπ 2014, 03:46:28 ΜΜ
Σίγουρα δεν αναφέραμε τίποτα τέτοιο όπως αυτό που αναφέρεις, και σε καμία περίπτωση δεν αγνοούμε την αγωνία και του
δικού σου κλάδου (αν και εσείς μπορούσατε να διδάξετε έστω και έτσι μάθημα πανελληνίων, ενώ εμάς μας έβγαζαν εντελώς έξω).

Εγώ ανέφερα σκέψεις για 5ο μάθημα Πληροφορικής στον συγκεκριμένο τομέα, το οποίο αν συνέβαινε θα μας σύμφερε όλους
γιατί θα ήταν η πολυπληθέστερη κατεύθυνση, φαντάζεσαι ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ μαζί;;

Θα ήταν σίγουρα το πιο δυνατό στοιχείο του σχολείου, με τους πιο πολλούς μαθητές, και τις πιο πολλές σχολές.

Στο θέμα του 5ου μαθήματος πληροφορικής και στη δική μας κατεύθυνση οικονομικών-κοινωνικών και πολιτικών επιστημών δεν έχω καμία αντίρρηση, απεναντίας μάλιστα θεωρώ ότι θα μπορούσε να εξορθολογήσει τη στρεβλότητα του υπάρχοντος συστήματος όπου τα παιδιά περιορίζονται αποκλειστικά μόνο σε μια μικρή ομάδα σχολών. Προσωπική μου γνώμη είναι (καθαρά προσωπική και όχι υπαγορευμένη από κάποιον χημικό), ότι είναι προτιμότερο για την ειδικότητά σας να μπει αύριο το μάθημά σας ως πέμπτο, αλλά προσέξτε, επιλογής όλων των κατευθύνσεων, όχι μόνο των θετικών επιστημών. Δηλαδή κάθε μαθητής, οποιασδήποτε κατευθύνσεως και ΕΠΕ ακόμη και αυτού της θεωρητικής με κάποιες προυποθέσεις να έχει δικαίωμα το διδασκόμενο γενικής πληροφορική να το δίνει αν θέλει πανελλαδικές και να ξεκλειδώνει δύο πεδία, αυτό της κατεύθυνσής του και αυτό των πληροφορικών-τεχνολογικών σχολών. Έτσι πολύ εύκολα ομαλοποιούνται τα πάντα και εσείς απευθύνεστε σε όλα τα παιδιά, έχοντας φυσικά έναν ικανοποιητικό αριθμό σχολών στο πεδίο σας, όχι 30 και 35 σχολές, αλλά περί τις 60-65, και έτσι και οι δικοί μας μαθητές της οικονομικής -κοινωνικής να έχουν τη δυνατότητα και δευτέρου πολύ αξιόλογου πεδίου σχολών, αλλά και οι μαθητές των παιδαγωγικών που έχουν πολύ μικρό εύρος σχολών παίρνοντας και την πληροφορική να αυξάνουν κατά πολύ τις επιλογές τους και επομένως να είναι βιώσιμη η ύπαρξη και του ΕΠΕ τους, γιατί αλλιώς δεν το βλέπω να παραμένει. Το ίδιο και οι μαθητές των ιατρικών κλπ.
Θεωρώ δε ότι είναι καλύτερα για εσάς αυτή η λύση, γιατί και οι σχολικές ώρες θα είναι περισσότερες και οι φροντιστηριακές σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Αντίθετα αν συμβεί αυτό που κυκλοφορεί τελευταίως, δηλ να σας αφαιρέσει το γενικής και να σας βάλει ένα 6ωρο στη θετική μόνο για τις σχολές πληροφορικής δηλ μόνο 35-40 σχολές, με έναν απλό υπολογισμό βγαίνει ότι μειώνονται δραματικά οι ώρες πληροφορικής στα σχολείς για τους μόνιμους και αναπληρωτές, ειδικά σε μικρά σχολεία ορεινά ή νησιωτικά που δεν πρόκειται να γίνει τμήμα πληροφορικής και φυσικά μειώνονται και τα τμήματα φροντιστηρίων γιατί απευθύνεστε έτσι σε πολύ μικρό αριθμό μαθητών.
Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε ο αγώνας όλων των κλάδων να είναι στην κατεύθυνση του να μπει 5ο μάθημα για να αυξηθούν οι επιλογές και όχι να στρέφεται ο ένας κλάδος εναντίον του άλλου προσπαθώντας να αντικαταστήσει ο ένας το μάθημα του άλλου. Θα 'ηθελα επίσης να πω ότι το σχέδιο που πρότεινε ο κύριος Τσιωτάκης και που ανέβασε τον Ιούλιο στο youtoub, είναι θα έλεγα άριστο ως προς τη σύλληψη και πολύ απλό ως προς την εφαρμογή και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Γιατί δεν επιμένετε σ' αυτό το σχέδιο? Δε νομίζω ότι υπάρχει κλάδος καθηγητών ή γονέας που να έχει αντίρρηση στην εφαρμογή του.
Τέλος να πω ότι μπορεί πιο πάνω να μίλησα λίγο εν θερμώ και να είπα παραπάνω από όσα είναι επιτρεπτά ως έκφραση σε έναν παιδαγωγό-εκπαιδευτικό. Αλλά ας σκεφθείτε λίγο τα 20 ολόκληρα χρόνια της υποβάθμισης της επιστήμης μου, αλλά και αυτής των πολιτικών επιστημών, διότι το μάθημα <<στοιχεία κοινωνικών και πολιτικών επιστημών>> Γ λυκείου είναι μάθημα δύο κλάδων: των ΠΕ1Ο κοινωνιολόγων και των ΠΕ 13 πολιτικών και νομικών επιστημών. Γι' αυτό και όταν πιο πάνω είχα πει <<προσέξτε τί γράφετε>> δεν απείλησα κανέναν από σας, απλά ήθελα να δείξω ότι στην περίπτωση επίθεσης στο συγκεκριμένο μάθημα θα είχατε μπροστά σας εχθρούς δύο καθηγητικούς κλάδους, κοινωνιολόγους και πολιτικούς επιστήμονες, ίσως και οικονομολόγους γιατί αν έβγαινε το μάθημα αυτό θα έχαναν πολλοί οικονομολόγοι τη Β ανάθεση, διότι θα το έχουν ως Β ανάθεση, όπως εμείς έχουμε Β' ανάθεση τις αρχές οικονομικής επιστήμης.

itt

Παράθεση από: dion στις 21 Σεπ 2014, 05:26:24 ΜΜ
Ψάχνοντας στο internet για κάτι νέο σχετικά με το θέμα μας, έπεσα σε forum χημικών και είδα κομμάτια που γράφονται εδώ να αντιγράφονται και εκεί με copy-paste με διαφορά δευτερολέπτων. Τα τελευταία σχόλια ήταν ότι οι πληροφορικοί θέλουν να αντικαταστήσουν και την κοινωνιολογία και την οικονομία και να μπουν παντού!!!!

Μάλιστα, σε λίγο καιρό θα πιστεύουν ότι θα οι πληροφορικοί κάνουν lobbying για να προετοιμάσουν τον πληθυσμό για την άφιξη των εξωγήινων.