ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Αποστολάτος Άκης

Το να σταματήσουμε κάποια στιγμή να κάνουμε σχόλια επι προσωπικού,  το έχουμε  σκεφτεί; Οποίος συνάδελφος θέλει να κανει σχόλια για κάποιον άλλο, υπάρχουν και τα pm... Μην ξεχνάτε πως δεν είμαστε οι μόνοι που διαβάζουμε το φόρουμ. Και στην τελική, ας δείξουμε και το επίπεδο που αρμόζει σε παιδαγωγούς.

thrace

Παράθεση από: ggfiogos στις 20 Σεπ 2014, 06:08:09 ΜΜ
Ανώνυμε che δεν θα καταχραστω άλλο το φορουμ για να μιλώ μαζί σου. Το πλήθος των μηνυμάτων σε ένα φόρουμ δεν μου λέει τίποτα. Θα μπορούσες να μας πεις π.χ. που εργάζεσαι, αν είσαι ιδιώτης, αν δουλεύεις σε λύκειο, αν έχεις γράψει βιβλία σχετικά και το καλύτερο: αν κάνεις ιδιαίτερα σε ΑΕΠΠ.



Λέων, ρώτα και το ζώδιό του!!!


ntzios kostas

Το μάθημα γενικής στη γ καλά κάνει και φευγει απο τη στιγμή που θα εξετάζεται με τράπεζα. Ας σκεφτούμε και τους θεωρητικούς. Απο την άλλη πρέπει στη β να γίνει δίωρο εκεί που τα παιδιά είναι πιο χαλαρά απο τον βραχνά των εξετάσεων. Αλλά ένα ένα.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

#1698
Ας σταματήσει το παραμύθι για τους μαθητές που περνάνε σε σχολές Χημείας χωρίς γνώσεις Χημείας. Σε κανένα τμήμα Χημείας δεν πέρασαν φοιτητές που είχαν το συγκεκριμένο τμήμα σαν 1η επιλογή πάνω από 20%. Ακόμα και μέχρι 3η επιλογή, δεν φτάνουν τα περισσότερα το 50% των επιτυχόντων. Δηλαδή, οι περισσότεροι ήθελαν να περάσουν κάπου αλλού!!! Πώς απαιτείτε να προετοιμάζονται στην Χημεία αφού θέλουν να περάσουν κάπου αλλού; Και μάλιστα, υπάρχουν άλλα 8 ΑΕΙ Πληροφορικής για να διαλέξουν, αλλά τα ποσοστά της Πληροφορικής είναι όπως τα βλέπετε.

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Παράθεση από: petrosp13 στις 20 Σεπ 2014, 06:40:29 ΜΜ
Ας σταματήσει το παραμύθι για τους μαθητές που περνάνε σε σχολές Χημείας χωρίς γνώσεις Χημείας. Σε κανένα τμήμα Χημείας δεν πέρασαν φέτος φοιτητές που είχαν το συγκεκριμένο τμήμα σαν 1η επιλογή πάνω από 20%...



Γράψε το στη μαντάμ..

http://www.alfavita.gr/arthron/και-«μεταρρύθμιση»-λοβέρδου-στο-λύκειο

thrace

Παράθεση από: petrosp13 στις 20 Σεπ 2014, 06:40:29 ΜΜ
Ας σταματήσει το παραμύθι για τους μαθητές που περνάνε σε σχολές Χημείας χωρίς γνώσεις Χημείας. Σε κανένα τμήμα Χημείας δεν πέρασαν φοιτητές που είχαν το συγκεκριμένο τμήμα σαν 1η επιλογή πάνω από 20%. Ακόμα και μέχρι 3η επιλογή, δεν φτάνουν τα περισσότερα το 50% των επιτυχόντων. Δηλαδή, οι περισσότεροι ήθελαν να περάσουν κάπου αλλού!!!


Αν έκαναν οι ενώσεις μας τα μισά από ότι κάνεις εσύ, θα εξετάζονταν η πληροφορική και στις ιατρικές σχολές. Να είσαι καλά Πέτρο...

che

Παράθεση από: ggfiogos στις 20 Σεπ 2014, 06:08:09 ΜΜ
Ανώνυμε che δεν θα καταχραστω άλλο το φορουμ για να μιλώ μαζί σου. Το πλήθος των μηνυμάτων σε ένα φόρουμ δεν μου λέει τίποτα. Θα μπορούσες να μας πεις π.χ. που εργάζεσαι, αν είσαι ιδιώτης, αν δουλεύεις σε λύκειο, αν έχεις γράψει βιβλία σχετικά και το καλύτερο: αν κάνεις ιδιαίτερα σε ΑΕΠΠ.



Χαίρομαι που δεν βρήκες ουτε μισό μήνυμα σου τελικα σχετικό με το ΑΕΠΠ και ασχετο με τις ωριτσες του σχολείου. Όσο για τις υπόλοιπες ερωτήσεις ειναι ανεκδοτικου χαρακτήρα.

Και μη λες να μας πεις ! Να σου πω να λες.

Γιατι πολλοί εδώ μεσα που ασχολούνται καιρο έχουν όλες τις απαντησεις των ερωτήσεων σου.
Όσοι μπαίνουν μονο οταν κινδυνεύει το γενικής και δήθεν κόπτονται για την επιστημη όντως δεν έχουν ιδέα.




tasospap

Όσο πάει και γλυκαίνει το πράγμα..........

Η Χημεία θα διδάσκονταν 6 ώρες την εβδομάδα;

stpdt

Παράθεση από: χημικόςΑν ερωτηθούν οι Χημικοί σήμερα ποιο πρέπει να είναι το περιεχόμενο του μαθήματος της Χημείας της Γ Λυκείου που
θα παρέχει αυτή τη συνεκτική βάση γνώσεων, λίγο πολύ θα απαντήσουν τα ίδια. Το έχουν αυτό οι βασικές επιστήμες. Αν ερωτηθούν οι καθηγητές Πληροφορικής τι θα
απαντήσουν; Γιατί εμένα που ρωτώ ποιο θα είναι το περιεχόμενο αυτού τουμαθήματος μου το κρατούν μυστικό...

Τι απαντάμε εδώ;

Μήπως πρέπει να ξεκινήσει τελικά η συζήτηση για την ύλη του μαθήματος;
Μήπως να φτιάχναμε ένα wiki και να αρχίσουμε να βάζουμε ιδέες για το τι πρέπει να περιλαμβάνει η ύλη;
Μήπως να καλέσουμε έγκριτους πανεπιστημιακούς δάσκαλους στο τομέα μας, να μας βοηθήσουν;


thana$i$

Παράθεση από: stpdt στις 20 Σεπ 2014, 08:24:39 ΜΜ
Τι απαντάμε εδώ;
ηθήσουν;
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να απαντήσουμε κάτι σε αυτήν την κυρία, την ΣΒ της ΕΕΧ.
Οι διεθνείς πρακτικές μας καλύπτουν.
Όσοι έχετε όρεξη να ασχοληθείτε μαζί της και υπομονή  ώστε να μην παρεκτραπείτε, δείτε αυτό το syllabus του IB.
http://www.ncbis.net/Editor/EditorImages/Computer%20Science.pdf

Για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα υπάρχει αυτό
http://www.computingatschool.org.uk/data/uploads/ComputingCurric.pdf
Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό!

Πέτρος Κ.

Παράθεση από: gioufkas στις 20 Σεπ 2014, 07:16:43 ΜΜ
http://www.newsbeast.gr/greece/ekpaideusi/arthro/732462/pos-tha-ginei-i-eisagogi-tis-pliroforikis-stis-panelladikes/

Δεν ξερω αν είναι έγκυρο

Δεν μοιάζει σωστό! Οι επιστήμες Υγείας μάλλον θα έχουν Χημεία και όχι Πληροφορική.  ???

Από την άλλη με προβληματίζει ο διαχωρισμός Θετικών Επιστημών / τμήματα Πληροφορικής, ως προς τις σχολές: ας πούμε οι Ηλεκτρολόγοι του ΕΜΠ ή το Μαθηματικό  σε ποια ομάδα θα ανήκουν;


vtsakan

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=335300&catid=3

Ουσιαστικά, αναδημοσιευση του άρθρου της καθημερινης.
33 σχολές,  η πληροφορική πιο εύκολο μάθημα.... λάσπη, λάσπη,  λάσπη.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: stpdt στις 20 Σεπ 2014, 08:24:39 ΜΜ
Τι απαντάμε εδώ;

Όταν μόνοι μας ανακινούμε το θέμα, και μάλιστα δημοσίως, μόνοι μας βγάζουμε τα ματάκια μας! Το καθετί που λέμε, ειδικά όταν προέρχεται από επίσημα χείλη, (μπορεί να) ήδη χρησιμοποιείται εναντίον μας! Όσον αφορά τον αριθμό "των δικών μας" σχολών, μόνοι μας τους δώσαμε τον πίνακα, ο οποίος έγινε σημαία στα χέρια αυτών που μας πολεμούν!

stpdt

Παράθεση από: thana$i$ στις 20 Σεπ 2014, 08:43:36 ΜΜ
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να απαντήσουμε κάτι σε αυτήν την κυρία, την ΣΒ της ΕΕΧ.
Οι διεθνείς πρακτικές μας καλύπτουν.
Όσοι έχετε όρεξη να ασχοληθείτε μαζί της και υπομονή  ώστε να μην παρεκτραπείτε, δείτε αυτό το syllabus του IB.
http://www.ncbis.net/Editor/EditorImages/Computer%20Science.pdf

Για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα υπάρχει αυτό
http://www.computingatschool.org.uk/data/uploads/ComputingCurric.pdf
Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό!

Ευχαριστώ, πολύ ωραίο λινκ.
Να το μεταφράσουμε στα ελληνικά (είναι  Creative Commons Attribution-Non Commercial license) και να το τρίψουμε στην μούρη όσων μας κολάνε.

Σημειώνω και το εξής (ComputingCurric.pdf σελ 11)
The ability to understand and explain a program is much more important than the ability to produce working but incomprehensible code.

Νομίζω ενισχύει την θέση ότι ένα μάθημα ανάγνωσης κώδικα είναι απαραίτητο.

Εγώ προσωπικά την ανάγνωση κώδικα θα την έβαζα και ως μάθημα πανελληνίων.
Όπως έχω πει και παλιά, αφού στα αρχαία έχουν άγνωστο κείμενο, γιατί και εμείς να μην έχουμε άγνωστο κώδικα;