ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stpdt

Παράθεση από: petrosp13 στις 20 Σεπ 2014, 12:33:53 ΜΜ
Μέσα από το πανελλαδικό μάθημα υψηλού επιπέδου, είναι στο χέρι μας να αναδείξουμε την επιστήμη μας σε πολύ βασικότερη από αυτό που θεωρείται σήμερα στην ελληνική εκπαίδευση
Η διάδοση της χρησιμότητας και των εφαρμογών της Πληροφορικής στην καθημερινή ζωή από τους σημερινούς μαθητές μας και αυριανούς πολίτες, θα δημιουργήσει αυτονόητα την ανάγκη σύγχρονου ψηφιακού αλφαβητισμού
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς θεωρείτε ότι ένα κοινότυπο μάθημα Γενικής Παιδείας στο σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα θα μπορέσει να κάνει την διαφορά για την επιστήμη μας

Δεν μιλάω μόνο για εφαρμογές πληροφορικής.
Προσωπικά θεωρω ότι κώδικας πρέπει να διδάσκεται και στην γενική παιδεία, απλά στις πανελλήνιες να είναι δυσκολότερος.
Μπορεί το μάθημα των πανελληνίων να είναι η αιχμή του δόρατος, αλλά δόρυ με μόνο αιχμή δεν καρφώνει. Χρειάζεται και το ξύλινο κοντάρι να είναι αρκετά μακρύ.

pgrontas

Παιδιά έχουμε τρελαθεί τελείως;

Συγκρίνουμε τις ώρες ενός γενικής παιδείας σε μια Γ Λυκείου που θα έχει 20 ώρες προσανατολισμό με το πανελλαδικό μάθημα;
Όλοι θέλουμε (και πρέπει) να διδάσκεται η πληροφορική ως μάθημα γενικής παιδείας. Αλλά η Γ Λυκείου στο νέο σύστημα δεν είναι ο τρόπος να γίνει αυτό. Η πληροφορική ως γενικής παιδείας πρέπει να είναι στην Α και στην Β και ο καλύτερος τρόπος να αυξήσουμε τις υποχρεωτικές ώρες εκεί είναι η αναδόμηση της ύλης που θα οδηγεί στο πανελλαδικό μάθημα.

Ας μην κοιτάμε μυωπικά λοιπόν μόνο τον μικρόκοσμο μας. Και για να μην πει κανένας ότι μιλάω εκ τους ασφαλούς είμαι δεύτερος σε λύκειο και κάθε χρόνο βγαίνω υπεράριθμος.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

pgrontas

Παράθεση από: morfeus στις 20 Σεπ 2014, 10:49:09 ΠΜ
Να στέλνετε και σε άλλα μέσα αναφερόμενοι σε αυτήν την υποκρισία. Ήδη έχουν φύγει αρκετά μειλ. Το αυτί του Λακασα δεν ιδρώνει.

Προσωπικά προτείνω η ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ κτλ. να ανακοινώσουν μπουκοτάζ της Καθημερινής, λόγω μονόπλευρης δημοσιογραφίας.
Όχι ό,τι την αγοράζει και κανένας, αλλά ως συμβολική κίνηση.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

stpdt

Παράθεση από: pgrontas στις 20 Σεπ 2014, 12:57:40 ΜΜ
Παιδιά έχουμε τρελαθεί τελείως;

Συγκρίνουμε τις ώρες ενός γενικής παιδείας σε μια Γ Λυκείου που θα έχει 20 ώρες προσανατολισμό με το πανελλαδικό μάθημα;
Όλοι θέλουμε (και πρέπει) να διδάσκεται η πληροφορική ως μάθημα γενικής παιδείας. Αλλά η Γ Λυκείου στο νέο σύστημα δεν είναι ο τρόπος να γίνει αυτό. Η πληροφορική ως γενικής παιδείας πρέπει να είναι στην Α και στην Β και ο καλύτερος τρόπος να αυξήσουμε τις υποχρεωτικές ώρες εκεί είναι η αναδόμηση της ύλης που θα οδηγεί στο πανελλαδικό μάθημα.

Ας μην κοιτάμε μυωπικά λοιπόν μόνο τον μικρόκοσμο μας. Και για να μην πει κανένας ότι μιλάω εκ τους ασφαλούς είμαι δεύτερος σε λύκειο και κάθε χρόνο βγαίνω υπεράριθμος.

Γιατί συνάδελφε; Γιατί υποχωρείς;

Στην τρίτη λυκείου διδάσκονται στο γενικής παιδείας "Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής", διδάσκονται Φυσική και Βιολογία και " Αρχαία Ελληνική Γλώσσα".

Γιατί όχι και πληροφορική;

pgrontas

Παράθεση από: stpdt στις 20 Σεπ 2014, 01:03:33 ΜΜ
Γιατί συνάδελφε; Γιατί υποχωρείς;
Δεν είναι υποχώρηση. Είναι καλύτερη συγκέντρωση δυνάμεων.
Η Α και η Β σε συνδυασμό με το πανελλαδικό είναι καλύτερος στόχος.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Παράθεση από: stpdt στις 20 Σεπ 2014, 01:03:33 ΜΜ
Γιατί συνάδελφε; Γιατί υποχωρείς;

Στην τρίτη λυκείου διδάσκονται στο γενικής παιδείας "Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής", διδάσκονται Φυσική και Βιολογία και " Αρχαία Ελληνική Γλώσσα".

Γιατί όχι και πληροφορική;

Σε ποια Γ' Λυκείου αναφέρεστε;
Γιατί στο νέο Λύκειο, το πρόγραμμα της Γ' έχει μόνο Θρησκευτικά, Ιστορία, Ξένη Γλώσσα και Γυμναστική
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

To "άρθρο" του Λακασα είναι εμετικό. Ντροπή του.

Ντροπή και στην Καθημερινή που ενστερνίζεται το παράλογο και το συντεχνιακό και αντιστρέφει την πραγματικότητα.

stpdt

#1687
Παράθεση από: petrosp13 στις 20 Σεπ 2014, 01:11:22 ΜΜ
Σε ποια Γ' Λυκείου αναφέρεστε;
Γιατί στο νέο Λύκειο, το πρόγραμμα της Γ' έχει μόνο Θρησκευτικά, Ιστορία, Ξένη Γλώσσα και Γυμναστική

Ναι αναφέρθηκα από λάθος στο παλαιό λύκειο.

Το νέο λύκειο έχει αυτό το πρόγραμμα

http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/199132127.jpg

Δεν έχει μόνο Θρησκευτικά, Ιστορία, Ξένη Γλώσσα και Γυμναστική στο γενικής παιδείας.
Έχει ΚΑΙ την πληροφορική μέσα στο γενικής παιδείας, η οποία σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να βγει.

Γιατί η πληροφορική είναι γενική παιδεία.
Για την ακρίβεια είναι  Ο ΟΡΙΣΜΟΣ αυτού που ονομάζουμε σήμερα "σύγχρονη γενική παιδεία".

stpdt

Παράθεση από: pgrontas στις 20 Σεπ 2014, 01:05:23 ΜΜ
Δεν είναι υποχώρηση. Είναι καλύτερη συγκέντρωση δυνάμεων.
Η Α και η Β σε συνδυασμό με το πανελλαδικό είναι καλύτερος στόχος.

Προσωπικά δεν είμαι υπερ της "τακτικής".
Αυτό που θεωρώ δίκαιο να γίνει, αυτό υποστηρίζω, πέρα από "τακτικισμούς".
Το αν δεν τους βγαίνουν οι ώρες εκεί στο υπουργείο, λόγω μνημονίου, ποσώς με νοιάζει.
Οι πολίτες του μέλλοντος πρέπει να γνωρίζουν πληροφορική, να την παίζουν στα δάχτυλα.
Αυτό πρέπει να μας ενδιαφέρει.


lp

Ένα μάθημα πληροφορικής (και όχι χρήσης)  πρέπει να έχει διάρκεια. Να ξεκινά από την πρώτη και δευτέρα τάξη με μάθημα γενικής παιδείας. Διαφορετικά ένα 6ωρο πανελλαδικώς εξεταζόμενο δεν θα μπορεσει να προσφέρει κάτι ουσιαστικό και πολύ περισσότερο δύσκολα θα διατηρηθεί στο μέλλον χωρίς προηγούμενη υποδομή.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

stpdt

Παράθεση από: psar_73 στις 20 Σεπ 2014, 02:10:55 ΜΜ
http://www.capital.gr/News.asp?id=2113343

Παράθεση από: capital
Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, οι νέες αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα της Γ' λυκείου αφορούν τα εξής:

Αφαιρείται το δίωρο μάθημα της Εισαγωγής στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, που είναι μάθημα γενικής παιδείας και διδάσκεται σε όλους τους μαθητές.

Οι ώρες της Γυμναστικής από μία γίνονται δύο.

Προστίθεται ως μάθημα επιλογής το Σχέδιο και τα Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά για όσους επιλέξουν να εισαχθούν σε τμήματα που απαιτούν την εξέταση των αντίστοιχων μαθημάτων.

Δηλαδή οι μαθητές της Γ Λυκείου που ΔΕΝ επιλέξουν σχέδιο ή γερμανο-ισπανο-ιταλικα, θα κάνουν 33 ώρες την εβδομάδα αντί για 34;

Κάτι λάθος λέει το άρθρο...

stpdt

#1692
Μήπως ως απάντηση στο υπουργείο να διοργανώναμε ένα Cumulative voting  (π.χ. ένα fractional ballot) ώστε να μοιράζαμε τις ώρες στα μαθήματα της Γ λυκείου;

Tο http://www.bigpulse.com/elections σου δίνει την δυνατότητα να φτιάξεις online cumulative ψηφοφορίες.  Ίσως υπάρχουν και άλλα παρόμοια sites.

Μας διατάζει το υπουργείο και μας λέει "τόσες πρέπει να είναι οι ώρες σας".

Χωρίς μελέτες ή σχεδιασμό μιας μακροχρόνιας πολιτικής, χωρίς να τους ενδιαφέρει εμείς ως κοινωνια τι επιθυμούμε και τι γουστάρουμε να διδάσκονται τα παιδιά μας, αλλά βασιζόμενο αποκλειστικά και μόνο σε μνημονιακές ανάγκες για βέλτιστη κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Εμείς όμως, ιδεολογικά απέναντι σε κάθε μορφής ολιγαρχία, θα έπρεπε πριν πούμε οτιδήποτε, να ρωτήσουμε τον κόσμο.

Να ρωτήσουμε όλους, ειδικούς και μη, εκπαιδευτικούς και μη, για το ποιά μορφή θα ήθελαν να είχε το ωρολόγιο πρόγραμμα των παιδιών μας. Και με κατάλληλα φίλτρα στα αποτελέσματα που θα προκύψουν, ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του για το τι είναι το σωστό και δίκαιο να συμβαίνει με την κατανομή των ωρών.



che

Παράθεση από: ggfiogos στις 20 Σεπ 2014, 11:47:19 ΠΜ
Οταν οι μισοι συναδελφοι του δημοσιου Λυκειου βρεθουν εκτος σχολειου τοτε να δουμε ποσο ατοπο ειναι. Μηπως δεν  σε βολευει η αποψη μου? Σου επιστρεφω την αποψη να ψαχτεις λιγο.

μπορείς να μου επιστρέψεις ότι θέλεις .
ασχολείσαι αποκλειστικά με τις οργανικές και με το ωράριο σου. Δεν υπάρχει εδώ και ένα χρόνο ΟΥΤΕ ΕΝΑ μήνυμα σου που να ασχολείσαι με το πανελλαδικώς εξεταζόμενο . Η μόνη ενασχόληση σου με αυτό είναι μόνο σε περίπτωση που διαπιστώσεις ότι θίγεται το γενικής , δηλαδή οι ώρες σου .

Αν κάνω λάθος κάνε ποστ παλαιότερο μήνυμά σου. δε θα βρεις όμως ... 

lp

Παράθεση από: che στις 20 Σεπ 2014, 04:36:02 ΜΜ
μπορείς να μου επιστρέψεις ότι θέλεις .
ασχολείσαι αποκλειστικά με τις οργανικές και με το ωράριο σου. Δεν υπάρχει εδώ και ένα χρόνο ΟΥΤΕ ΕΝΑ μήνυμα σου που να ασχολείσαι με το πανελλαδικώς εξεταζόμενο . Η μόνη ενασχόληση σου με αυτό είναι μόνο σε περίπτωση που διαπιστώσεις ότι θίγεται το γενικής , δηλαδή οι ώρες σου .

Αν κάνω λάθος κάνε ποστ παλαιότερο μήνυμά σου. δε θα βρεις όμως ... 
Ανώνυμε che δεν θα καταχραστω άλλο το φορουμ για να μιλώ μαζί σου. Το πλήθος των μηνυμάτων σε ένα φόρουμ δεν μου λέει τίποτα. Θα μπορούσες να μας πεις π.χ. που εργάζεσαι, αν είσαι ιδιώτης, αν δουλεύεις σε λύκειο, αν έχεις γράψει βιβλία σχετικά και το καλύτερο: αν κάνεις ιδιαίτερα σε ΑΕΠΠ.

Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου