ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NiColas1957


gpapargi

Παράθεση από: che στις 11 Αυγ 2014, 04:23:51 ΜΜ
δεν διαφωνούμε σε κάτι λοιπόν . 
τώρα όλη η κουβέντα ξεκίνησε από το επιχείρημα της ανεργίας των ιδιωτικών , το οποίο είναι σαθρό ως εκπαιδευτικό επιχείρημα , άσχετα αν δεν με συμφέρει να το λέω .
το βασικό πρόβλημα για μένα είναι η επικείμενη πτώση της ποιότητας σπουδών στα πρώτα έτη των σχετικών με εμάς σχολών .

Το ένα επιχείρημα είναι αυτό. Το άλλο είναι η υποβάθμιση της αλγοριθμικής σκέψης στην Ελλάδα με ότι αυτό συνεπάγεται. Καλώς ή κακώς οι μαθητές σέβονται τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα και με αυτά ασχολούνται. Τα υπόλοιπα έχουν την τάση να τα θεωρούν δευτερεύοντα και να τα αφήνουν πίσω (όπως πχ την ευκλείδειο γεωμετρία).

Τέλος θέλω να πω ότι είναι απαράδεκτες οι προσβολές μεταξύ δημοσίων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Αυτοί που τις κάνουν, ακόμα κι αν δεν μπορούν να μην αισθάνονται έτσι, τουλάχιστον ας μην το εκδηλώνουν με αυτό τον τρόπο. Είναι απλώς εκτόνωση που δε λύνει κανένα πρόβλημα αλλά αντίθετα δημιουργεί και άλλα αφού διχάζει. Δε συμφέρουν κανένα από εμάς

dimitrios67

Παράθεση από: gpapargi στις 12 Αυγ 2014, 09:32:20 ΠΜ
Καλώς ή κακώς οι μαθητές σέβονται τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα και με αυτά ασχολούνται. Τα υπόλοιπα έχουν την τάση να τα θεωρούν δευτερεύοντα και να τα αφήνουν πίσω (όπως πχ την ευκλείδειο γεωμετρία).
Αυτή είναι μια πολύ σωστή παρατήρηση.....
Είναι, πιστεύω, το σημαντικότερο πρόβλημα από την κατάργηση της πληροφορικής από εξεταζόμενο μάθημα,
σε σχέση με την "απώλεια των φροντιστηριακών ωρών" κλπ...

Και η άποψή μου για την αναγκαιότητα ή μή της φροντιστηριακής παιδείας είναι η έξης:
Η φροντιστηριακή παιδεία θα είναι πάντοτε αναγκαία διότι:
και ο καλύτερος εκπαιδευτικός ΔΕΝ μπορεί να αποδώσει σε ένα τμήμα με 25-27 μαθητές
οι οποίοι να είναι "ανομοιογενείς" όσο αφορά τις μαθητικές τους επιδόσεις
(μαθητές του 12 και μαθητές του 18, ενώ στα φροντιστήρια έχουμε "διαβαθμισμένα" τμήματα).

Το Υπουργείο "κατάφερε" ένα "καίριο" πλήγμα στη δημόσια παιδεία με το που αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα....
Το παιχνίδι έχει χαθεί....απλά, οι εκπαιδευτικοί παλεύουμε να περισώσουμε ό,τι μπορούμε......
(συγνώμην εάν χρησιμοποιώ "σκληρές" εκφράσεις, αλλά αυτή είναι η άποψη που έχω διαμορφώσει με 12 χρόνια εκπαιδευτική εμπειρία).
Συν, το ότι τα παιδιά κάθε χρόνο έχουν και μεγαλύτερη δυσκολία στο να συγκεντρωθούν σε κάτι.....
Κάθε καινούρια "φουρνιά" έχει μεγαλύτερο βαθμό διασπαστικής συμπεριφοράς μέσα στην τάξη.
Η εκπαιδευτική διαδικασία τείνει να γίνει ένας άθλος....

καλό υπόλοιπο καλοκαιριού
και μακάρι ο Λοβέρδος να σκεφτεί κάπως διαφορετικά για την Πληροφορική



NiColas1957

http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/168181/den-mpainei-sta-mathhmata-ton-panelladikon-h.html

Εντάξει μοιάζει με αναπαραγωγή παλιότερων άρθρων.
Είναι η κλασική «επιχειρηματολογία» .... Πήρατε Ώρες ..... μην γκρινιάζετε!

Αλλά γιατί άραγε το βάζουν ξανά σήμερα ?


Spyridon

Παράθεση από: NiColas1957 στις 13 Αυγ 2014, 02:35:04 ΜΜ
http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/168181/den-mpainei-sta-mathhmata-ton-panelladikon-h.html

Αυτό δεν είναι η απάντηση στον Κολλια που ήδη ξέρουμε;  Δηλαδή το pdf από τη το site της Βουλής;

NiColas1957

Ναι.   
Αλλά γιατί άραγε το βάζουν ξανά σήμερα ?

Προς επίρρωση του ότι έχει κλείσει το θέμα?
Εντάξει το καταλάβαμε!


Spyridon


che

https://www.facebook.com/bill.kalogiros.9

Νομίζω ότι ο κύριος αυτός πρέπει να μας εξηγήσει για ποιον λόγο επιλέγει να βγάλει ένα τέτοιο άρθρο αυτή την στιγμή .
εκτός αν έχει κάνει νέες δηλώσεις ο λοβέρδος ...
αν είναι η απάντηση που έδωσε στον κόλλια , τότε είναι εκ του πονηρού να βγαίνει κάτι σαν νέο , δεδομένου ότι έχει μεσολαβήσει και συνάντηση του υπουργού με ΠΕΚΑΠ και πανεπιστημιακούς.

Εγώ μόλις του έστειλα πάντως ζητώντας εξηγήσεις

NiColas1957

Εντάξει και εγώ εχτές το είδα σε 2 site, κλασικά το αναπαράγουν, 99,9 %  είναι η γνωστή απάντηση και όχι κάτι νέο.

Το γιατί όμως έτσι ξαφνικά το ξαναβάζουν, είναι ένα ερωτηματικό και μακάρι να δώσει κάποια εξήγηση ο καλοθελητής παπαγάλος, συγνώμη «δημοσιογράφος». 
Αν και δεν το νομίζω.



tdrivas

http://www.esos.gr/arthra/vouli-erotiseis-apantiseis-omilies/apantiseis-vouli/ypoyrgos-h-plhroforikh-anabaumisthke-sto-dhmotiko-gymnasio-kai-lykeio

Σχολιο του esos: O υπουργός Παιδείας δεν απαντά στο ερώτημα εάν προτίθεται να επαναφέρει το μάθημα της Πληροφορικής ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα για την εισαγωγή των υποψηφίων στα ΑΕΙ......
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

che

Η αλήθεια είναι ότι μία απαντησούλα εμμέσως την δίνει αναφέροντας πως τα πανελλαδικά εξεταζόμενα έχουν καθοριστεί από το άρθρο 4 μπλα μπλα μπλα .

Spyridon

Όπως έχω ξαναγράψει το esos είναι όργανο του Υπουργείο..Δε ξέρω για ποιό λόγο το έγραψε αυτό που έγραψε..Αλλά πάντως σίγουρα δεν είναι τυχαίο...

che

Παράθεση από: Spyridon στις 14 Αυγ 2014, 01:34:35 ΜΜ
Όπως έχω ξαναγράψει το esos είναι όργανο του Υπουργείο..Δε ξέρω για ποιό λόγο το έγραψε αυτό που έγραψε..Αλλά πάντως σίγουρα δεν είναι τυχαίο...

δεν είναι και πολύ υπέρ του το άρθρο όμως ... ποια είναι η δική σου εκτίμηση συνάδελφε ?

xara_pap

Παιδιά μάθαμε τί είπαν στη συνάντηση με τον Λοβέρδο που έγινε πριν λίγες μέρες;

petrosp13

Παράθεση από: xara_pap στις 14 Αυγ 2014, 01:45:34 ΜΜ
Παιδιά μάθαμε τί είπαν στη συνάντηση με τον Λοβέρδο που έγινε πριν λίγες μέρες;

Τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια
Δεν πρόκειται να αγγίξει κανένας το εξεταστικό στην παρούσα φάση και δύσκολα να ξεκολλήσουν τα κολλημένα μυαλά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής