ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Συμφωνώ. Το θέμα έχει μείνει ήδη πίσω μας

meteo_xampos

Οκ, την επόμενη φορά θα επιχειρηματολογώ και θα είμαι πιο ήρεμος... :) Τα νεύρα που λέει ο che πιο πάνω είναι στην cheτα!!! Τεσπα, για μια ακόμα φορά μας έκαναν να "τσακωνόμαστε" μεταξύ μας οι κύριοι της κυβέρνησης... Τι έγινε τελικά στην συνάντηση με τον υπουργό κύριο Λοβέρδο μάθαμε;

NiColas1957

Αφού είπαμε,  «σιγή ασυρμάτου»!
Μέχρι να βγει η ψυχή μας   :D



petrosp13

Τι να βγει από την συνάντηση
Τα ίδια παντελάκη μου, τα ίδια παντελή μου
Παντοδύναμοι οι χημικοί, έχει χαθεί η λογική σε αυτό τον τόπο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tropheus

Παράθεση από: NiColas1957 στις 10 Αυγ 2014, 05:56:49 ΜΜ
Αφού είπαμε,  «σιγή ασυρμάτου»!
Μέχρι να βγει η ψυχή μας   :D

Είναι απόλυτα λογικό να τηρείται αυτή η στάση από την πλευρά όσων δικών μας συμμετείχαν στη συνάντηση.
Φαντάζομαι (για να μην πω ότι είμαι βέβαιος) πως ο Λοβέρδος θα τους είπε ότι θα μελετήσει σοβαρά τους προβληματισμούς και τις προτάσεις που του τέθηκαν και ότι επιφυλάσσεται για το μέλλον.
Γι'αυτό το λόγο ας μην κρατάμε την ανάσα μας... θα σκάσουμε.

Τόοοοσα χρόνια τους μάθαμε... Αυτό βέβαια δε σημαίνει οπωσδήποτε κάποια αρνητική εξέλιξη.

NiColas1957

Παράθεση από: tropheus στις 10 Αυγ 2014, 06:44:53 ΜΜ
....

Τόοοοσα χρόνια τους μάθαμε... Αυτό βέβαια δε σημαίνει οπωσδήποτε κάποια αρνητική εξέλιξη.


Σωστά, ... μην σκάσουμε κιόλας.
Ίσως από Δευτέρα να δούμε καμιά επίσημη ανακοίνωση, το πιθανότερο στο πνεύμα που περιγράφεις. 




dimosios

Το θράσος κάποιων είναι πραγματικά απίστευτο. Λειτουργούν λες και το υπουργείο παιδείας είναι υπουργείο παραπαιδείας. Ας τους βάλει επιτέλους κάποιος στη θέση τους.
Είναι απαράδεκτο να σχεδιάζεται η παιδεία σε μια χώρα με κριτήριο αν θα έχετε ιδιαίτερα ή όχι. Τι να κάνουμε τώρα. Εμείς παρέχουμε παιδεία εσείς παραπαιδεία, χωνέψτε το. Χωρίς τις εξετάσεις δεν έχετε λόγο ύπαρξης.
Χάνετε τα ιδιαίτερά σας και πάτε να τρελαθείτε και σας φταίνε όλοι.
Χωνέψτε το τώρα όσο είναι ακόμα καιρός.
ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ.

tdrivas

Παράθεση από: dimosios στις 11 Αυγ 2014, 10:53:06 ΠΜ
Το θράσος κάποιων είναι πραγματικά απίστευτο. Λειτουργούν λες και το υπουργείο παιδείας είναι υπουργείο παραπαιδείας. Ας τους βάλει επιτέλους κάποιος στη θέση τους.
Είναι απαράδεκτο να σχεδιάζεται η παιδεία σε μια χώρα με κριτήριο αν θα έχετε ιδιαίτερα ή όχι. Τι να κάνουμε τώρα. Εμείς παρέχουμε παιδεία εσείς παραπαιδεία, χωνέψτε το. Χωρίς τις εξετάσεις δεν έχετε λόγο ύπαρξης.
Χάνετε τα ιδιαίτερά σας και πάτε να τρελαθείτε και σας φταίνε όλοι.
Χωνέψτε το τώρα όσο είναι ακόμα καιρός.
ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ.


θα χαρω να δω το μηνυμα σου και σε φορουμ χημικων,μαθηματικων κτλ. Χτυπαει λιγο ασχημα να το γραφεις.μονο.εδω. Ζητω ο προβοκατορας λαος.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

dimosios


thanassis33

Παράθεση από: dimosios στις 11 Αυγ 2014, 10:53:06 ΠΜ
Το θράσος κάποιων είναι πραγματικά απίστευτο. Λειτουργούν λες και το υπουργείο παιδείας είναι υπουργείο παραπαιδείας. Ας τους βάλει επιτέλους κάποιος στη θέση τους.
Είναι απαράδεκτο να σχεδιάζεται η παιδεία σε μια χώρα με κριτήριο αν θα έχετε ιδιαίτερα ή όχι. Τι να κάνουμε τώρα. Εμείς παρέχουμε παιδεία εσείς παραπαιδεία, χωνέψτε το. Χωρίς τις εξετάσεις δεν έχετε λόγο ύπαρξης.
Χάνετε τα ιδιαίτερά σας και πάτε να τρελαθείτε και σας φταίνε όλοι.
Χωνέψτε το τώρα όσο είναι ακόμα καιρός.
ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ.
και εσύ χαίρεσαι γι΄αυτό.... Τι να πω... λυπάμαι

gpapargi

Παράθεση από: dimosios στις 11 Αυγ 2014, 10:53:06 ΠΜ
Χάνετε τα ιδιαίτερά σας και πάτε να τρελαθείτε και σας φταίνε όλοι.
Χωνέψτε το τώρα όσο είναι ακόμα καιρός.
ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ.

Παράθεση από: dimosios στις 11 Αυγ 2014, 11:41:16 ΠΜ
Πονάει η αλήθεια ε?


Η αλήθεια είναι ότι τα ιδιαίτερα τελείωσαν μόνο για την πληροφορική. Για τη χημεία τα ιδιαίτερα αυξήθηκαν κατά πολύ. Για την ακρίβεια τα ιδιαίτερα πληροφορικής μετατράπηκαν σε ιδιαίτερα χημείας.

Spyridon

Δε σε ενδιαφέρουν τα ιδιαίτερα γενικά ; Για τα ιδιαίτερα της πληροφορικής κόπτεσαι ε;

Έχεις κάποια επιστημονική έρευνα που να δείχνει ότι  οι πληροφορικοί έχουν κάποια έμφυτη ή  επίκτητη τάση προς τα ιδιαίτερα, μεγαλύτερη από αυτή των χημικών και των άλλων ειδικοτήτων ;;

Αν όχι πάψε να γράφεις ανακρίβειες που στηρίζονται σε προσωπικές εμμονές σου.

petrosp13

Μην ανησυχείς συνάδελφε χημικέ, πέτυχες αυτό που ήθελες
Μας πέταξες στην ανεργία, το νέο Λύκειο δύσκολα αλλάζει
Να το έχεις στην συνείδηση σου το βράδυ που κοιμάσαι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gpapargi

Συμπληρώνω σε αυτά που έγραψα πριν.
Για ένα σοβαρό υπουργείο παιδείας ο στόχος πρέπει να είναι να φτάσει το δημόσιο σχολείο σε ένα τέτοιο επίπεδο που να μην είναι αναγκαίο ούτε τα ιδιαίτερα, ούτε τα φροντιστήρια ούτε τα ιδιωτικά σχολεία.
Με το νέο εκπαιδευτικό σύστημα μετράει ο σχολικός βαθμός από την Α λυκείου για την είσοδο στο πανεπιστήμιο. Αυτό από μόνο του όχι μόνο δεν κόβει την παραπαιδεία αλλά την αυξάνει κατακόρυφα. Χρυσές δουλειές κάνουν τα φροντιστήρια. Το πρώτο πράγμα που λένε στο γονιό όταν πάει να ρωτήσει είναι "δυστυχώς από φέτος μετράει και βαθμός για την είσοδο στο πανεπιστήμιο". Αναλόγως εχουν αυξηθεί και τα ιδιαίτερα για τις ειδικότητες που μένουν στο παιχνίδι.

Αν λοιπόν λάβουμε υπόψη ότι ο στόχος του υπουργείου είναι η πάταξη της παραπαιδείας, η οποία τελικά αυξήθηκε κατακόρυφα, πιο μεγάλη αποτυχία για το νομοσχέδιο δε θα μπορούσε να υπάρξει.

Εννοείται πως και η εικόνα που δίνουμε εμείς δεν είναι ωραία. Δεν μπορείς να δίνεις σαν παιδαγωγικό επιχείρημα ούτε τα ιδιαίτερα, ούτε γενικά την εκτός δημοσίου σχολείου παιδεία.

Παιδαγωγικό επιχείρημα είναι ότι σε ένα σωρό σχολές πληροφορικής ο μαθητής θα μπαίνει εξεταζόμενος σε κάτι εντελώς άσχετο, τη χημεία. Αυτό είναι σοβαρό επιχείρημα.

petrosp13

Δεν νομίζω ότι αναφέρθηκε ποτέ σαν επιχείρημα τα ιδιαίτερα στα δεκάδες κείμενα που αναρτήσαμε από πέρσι

Και όσο κι αν φαίνεται περίεργο, τα ιδιαίτερα στην ΑΕΠΠ δεν συγκρίνονται σε αριθμό με τα ιδιαίτερα Μαθηματικών ή Φυσικής που είναι μαθήματα βαρύτητας
Αυτό σημαίνει ότι πολλοί από εμάς, στηριζόμαστε στην δουλειά σε φροντιστήριο, δηλαδή πληρώνουμε φόρους κανονικά, εισφορές και βοηθάμε στην πολυπόθητη μείωση της ανεργίας που θέλουν τα σαϊνια που μας συγκυβερνάνε
Γιατί να μην είναι επιχείρημα ακόμα και η ανεργία;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής