ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

#1305
Μέσα στη βουή αγνοούμε μερικές φορές την ουσία των πραγμάτων, και νοιώθω την ανάγκη να αναδείξω μια μικρή λεπτομέρεια.

Σήμερα, δέχτηκε μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα ο ΥΠΑΙΘ τους Πληροφορικούς στο γραφείο του ώστε να τους ακούσει.
Και στη συνάντηση ήταν καθηγητές Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας

Το τι πρέπει ακριβώς να γίνει στο μέλλον είναι σχεδόν προφανές....

Spyridon

Το μυρίστηκαν τα κοράκια ήδη...στο pde

"προσέξτε αυτό από το fb του Λοβέρδου:'' Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνάντηση
με εκπροσώπους καθηγητών Πληροφορικής των Πανεπιστημίων και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Στη συνάντηση συζητήθηκε το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών και θέματα που αφορούν στη διδασκαλία της Πληροφορικής και την αναβάθμισή της'' Η ένωση χημικών τι κάνει;;;;; τα ίδια και τα ίδια θα έχουμε πάλι;"

"Τι κάνει η ΕΕΧ" ρωτάει ο "συνάδελφος"; Να πιέσει λίγο ακομα για να βάλουν και στην θεωρητική χημεία!!

http://www.pde.gr/index.php?topic=30725.14

Νίκος Αδαμόπουλος

#1307
Παράθεση από: meteo_xampos στις 05 Αυγ 2014, 01:25:20 ΠΜ
Είμαστε διαλυμένοι, δεν αλληλοϋποστηριζόμαστε!!! Οι του δημοσίου σκέφτονται μόνο το πώς θα παραμείνουν στις θέσεις τους και το τι μεταθέσεις τι μετατάξεις και τι στο διάολο δε ξέρω κι εγώ τι τους απασχολεί... Σε λίγο καιρό που δεν θα χει ρόλο πλέον αυτό, γιατί ΑΠΛΑ ΔΕ ΘΑ ΧΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ θα δούμε τι θα σας απασχολεί... Κοιμηθείτε καλά, αυτό είναι το πρόβλημα στη κωλοχώρα που ζούμε, δε μας νοιάζει το πρόβλημα του άλλου, αρκεί ο κώλος μας να ναι καλυμμένος... Αυτή είναι η μεγαλύτερη χρεωκοπία... Καληνύχτα μας!!!

Παράθεση από: meteo_xampos στις 07 Αυγ 2014, 07:45:08 ΜΜ
Απλά απαράδεκτοι οι συνάδελφοι πληροφορικοί που είναι στο δημόσιο τομέα!!! ΚΑι δυστυχώς όλοι έτσι είναι... Σε λίγο καιρό θα κάνουμε παρέα στην ανεργία αγαπητοί!!! Ο κώλος μας να ναι καλά και μακριά από μας οι π...ες "συνάδελφοι" ε;;; Και γαμώ τις λογικές!!!
Έχω φίλο πληροφορικάριο δορισμένο, που είναι κάργα αριστερός, μάχεται για ιδεώδη, φωνάζει πάει σε εκδηλώσεις, δεν τον βλέπω όμως να κάνει τίποτα για να διαφυλάξει τα της πληροφορικής που είναι ο κλάδος του.
Και στο κάτω κάτω δε κατάλαβα, είναι κακό να κάνουμε μάθημα εμείς που δεν είμαστε διορισμένοι; Πρέπει ντε και καλά να βρούμε δουλειά γραφείου ή σε εταιρείες;  Εμένα με γεμίζει απεριόριστα το να κάνω μάθημα σε κοπέλια το μάθημα της ΑΕΠΠ στο φροντιστήριο!!! Εκεί όπου πιστεύω ότι παρέχεται  η γνώση έτσι όπως έχει γίνει το σχολείο, και όπως είστε βολεμένοι σε αυτό... Στεναχωριέμαι αφάνταστα για τη δουλειά που χάνω γιατί μου αρέσει!!! Το να βρώ να κάνω κάτι άλλο δεν είναι εύκολο, ιδιαίτερα σε μια περίοδο όπως αυτή...
λυπάμαι πολύ για αυτή σας τη στάση αγαπητοί (μπορεί και πρώνη) διορισμένοι...


Λαμπρά! Κείμενα σαν τα παραπάνω μόνο προβοκατόρικα και διασπαστικά μπορούν να λειτουργήσουν...

Εσύ προσωπικά τι έχεις κάνει τα τελευταία χρόνια ανιδιοτελώς για το καλό της ΑΕΠΠ στην εκπαίδευση; (εκτός από τα παραπάνω μηνύματα στο Στέκι)

Μπορείς να μας απαριθμήσεις τις ενέργειές σου, ώστε να αποτελέσουν πρότυπο και για εμάς τους υπόλοιπους που δεν κάνουμε τίποτα και αδιαφορούμε;

che

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 08 Αυγ 2014, 10:16:20 ΜΜ
Λαμπρά! Κείμενα σαν τα παραπάνω μόνο προβοκατόρικα και διασπαστικά μπορούν να λειτουργήσουν...

Εσύ προσωπικά τι έχεις κάνει τα τελευταία χρόνια ανιδιοτελώς για το καλό της ΑΕΠΠ στην εκπαίδευση; (εκτός από τα παραπάνω μηνύματα στο Στέκι)

Μπορείς να μας απαριθμήσεις τις ενέργειές σου, ώστε να αποτελέσουν πρότυπο και για εμάς τους υπόλοιπους που δεν κάνουμε τίποτα και αδιαφορούμε;

Τώρα αυτο που κανεις Νίκο θεωρείς οτι αποκλιμακωνει την κατασταση ;

meteo_xampos

Δεν έχω κάνει τίποτα... ΑΠλώς περιμένω να έρθει το κακό... Είμαι κι εγώ ένας από τους πολλούς αδιάφορους... ΠΟυ βλέπουν την δουλειά τους να χάνεται... Την επένδυσή τους να καταστρέφεται... Το μέλλον τους να αμφισβητείται... Δεν έχω κάνει τίποτα γιατί απλά δεν ξέρω τι να κάνω και βλέποντας όλο αυτό το κλίμα όλο και περισσότερο απογοητεύομαι... Να σαι σίγουρος, ότι αν περνούσε από το χέρι μου κάτι θα το κανα... Αν σας προσέβαλα ζητώ συγγνώμη, απλώς στην απόγνωση και στην απογοήτευσή μου, ξέφυγε λίγο ένταση παραπάνω...
Τώρα πρέπει να μαστε όλοι μαζί μια γροθιά, δεν χρειάζονται αντιπαραθέσεις, και ίσως και ένα μήνυμα σαν αυτό το δικό μου (βασικά τα μηνύματα) ίσως να ταρακούνησαν κόσμο, ίσως και να τσάτισαν κόσμο... Ελπίζω να μαστε όλοι μαζί, και πάλι συγγνώμη...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: che στις 08 Αυγ 2014, 11:00:44 ΜΜ
Τώρα αυτο που κανεις Νίκο θεωρείς οτι αποκλιμακωνει την κατασταση ;


Θέλω να πιστεύω πως ναι!

che


che

Ως διαχειριστής οφείλεις να κρατάς ισορροπίες. Προφανώς και δεν συμφωνώ με τον χάμπο.
Το θέμα ξεκίνησε από 2-3 συναδέλφους που άρχισαν κουβέντα για τις αναθέσεις.

Έπρεπε να τους πεις να ανοίξουν άλλο topic. Το θέμα αυτό το άνοιξε ο γιάννης και αφορά στην επόμενη μέρα της ΑΕΠΠ.

και αν είσαι τόσο εύθικτος για τους διορισμένους έπρεπε να προστατέψεις και τους φροντιστές , που ξέρεις ότι είμαστε πολλοί , από σχόλια του gnirut του τυπου (θα χασω εγω τις ωριτσες μου για να κανετε τα φροντιστηριακια σας).

Το θέμα ξεκίνησε από το κύριο GNIRUT λοιπόν. Παραθέσεις είδα μονο απο τον χαμπο ομως. Αυτα ...

kadafi

Οι διαφορές μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού φορέα, πανεπιστημιακών, του κ.Σιφάκη, της ΠΕΚΑΠ,της ΕΠΕ κλπ είναι πάμπολλες... Αυτό που μας ενώνει είναι ένα και είναι η επιστήμη της πληροφορικής να πάρει τη θέση που της αρμόζει στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας. Αυτό είναι το μόνο που πρέπει να σκεφτόμαστε και ας αφήσουμε τα υπόλοιπα γιατί μονο κακό κανουν στον κοινο αγώνα μας.
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

che

για την ακρίβεια το μόνο που μας ενώνει είναι η ΑΕΠΠ. Τίποτε άλλο . Αν δεν υπήρχε ΑΕΠΠ δεν θα είχαμε λόγο συμμετοχής στο steki .
όταν λοιπόν η ατζέντα μετατρέπεται σε 1) αναθέσεις 2) εξασφάλιση παραμονής στο δημοτικό όπως διάβασα , εμείς δεν έχουμε λόγο συμμετοχής. και από αυτό ξεκίνησαν οι ενστάσεις .

evry

#1315
Παράθεση από: che στις 09 Αυγ 2014, 12:14:13 ΠΜ
Ως διαχειριστής οφείλεις να κρατάς ισορροπίες. Προφανώς και δεν συμφωνώ με τον χάμπο.
Δεν είδα να έχεις τις ίδιες ευαισθησίες όταν γράφτηκαν 2-3 άκρως προσβλητικά μηνύματα για δημόσιους εκπαιδευτικούς. Όταν όμως κάποιος έγραψε για φροντιστήρια μετά φταίνε οι διαχειριστές.
Όταν προκαλείς πρέπει να περιμένεις ότι θα υπάρξει η αντίδραση. Και η αντίδραση κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ μετριοπαθής

Παράθεση
Το θέμα ξεκίνησε από 2-3 συναδέλφους που άρχισαν κουβέντα για τις αναθέσεις.
Το θέμα αν βλέπω καλά λέγεται ΓΕΛ: η επόμενη μέρα και όχι ΑΕΠΠ: η επόμενη μέρα. Άρα το να μιλάει κάποιος για αναθέσεις στο Λύκειο είναι εντός θέματος (άσχετα αν εγώ διαφωνώ με αυτό). Δεν μπορούμε να το απαγορέψουμε.
Νομίζω είναι καλύτερα να φτιαχτεί ένα θέμα αποκλειστικά για την ΑΕΠΠ.

και προτείνω να ηρεμήσουμε να δούμε τι θα γίνει.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

che

Παράθεση από: evry στις 09 Αυγ 2014, 08:04:28 ΠΜ
Δεν είδα να έχεις τις ίδιες ευαισθησίες όταν γράφτηκαν 2-3 άκρως προσβλητικά μηνύματα για δημόσιους εκπαιδευτικούς.
Όταν όμως κάποιος έγραψε για φροντιστήρια μετά φταίνε οι διαχειριστές.
Όταν προκαλείς πρέπει να περιμένεις ότι θα υπάρξει η αντίδραση. Και η αντίδραση κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ μετριοπαθής
Το θέμα αν βλέπω καλά λέγεται ΓΕΛ: η επόμενη μέρα και όχι ΑΕΠΠ: η επόμενη μέρα. Άρα το να μιλάει κάποιος για αναθέσεις στο Λύκειο είναι εντός θέματος (άσχετα αν εγώ διαφωνώ με αυτό). Δεν μπορούμε να το απαγορέψουμε.
Νομίζω είναι καλύτερα να φτιαχτεί ένα θέμα αποκλειστικά για την ΑΕΠΠ.

και προτείνω να ηρεμήσουμε να δούμε τι θα γίνει.
Ιδιες ευαισθησίες ;
Ίσα ίσα. Παρακολουθώ την κουβέντα και επειδή έχει ξεφύγει και από τις δύο πλευρές δεν απαντω. Όταν όμως επεμβαίνει ο διαχειριστής και κρατάει μονόπλευρη στάση πρέπει επισημανθεί.

Το θέμα έχει φτιαχτεί από τον γιάννη και επίτρεψε μου να ξέρω καλύτερα ποιο είναι το περιεχόμενο του. Το να ανοιγει θέμα αναθέσεων είναι αντιεπαγγελματικό γιατί με αυτό τον τρόπο οι φροντισυές βγαίνουν εκτός topic. Ενός topic που ανοίχτηκε από φροντιστή. Και αν είσαι τόσο ακριβολόγος και το θεώρησες εντός θέματος , να έκανες σύσταση όταν αναφέρθηκαν τα δημοτικά



Νίκος Αδαμόπουλος

#1317
Παράθεση από: che στις 08 Αυγ 2014, 11:48:50 ΜΜ
Εχω κάποιες αμφιβολίες

Ο άμεσα θιγόμενος από την απάντηση/ερώτησή μου νομίζω πως απάντησε όμορφα, οπότε πράγματι το θέμα ήδη θα είχε αποκλιμακωθεί εάν εσύ δεν το συνέχιζες!

Παράθεση από: che στις 09 Αυγ 2014, 09:48:11 ΠΜ
Ιδιες ευαισθησίες ;
Ίσα ίσα. Παρακολουθώ την κουβέντα και επειδή έχει ξεφύγει και από τις δύο πλευρές δεν απαντω. Όταν όμως επεμβαίνει ο διαχειριστής και κρατάει μονόπλευρη στάση πρέπει επισημανθεί.

Το θέμα έχει φτιαχτεί από τον γιάννη και επίτρεψε μου να ξέρω καλύτερα ποιο είναι το περιεχόμενο του. Το να ανοιγει θέμα αναθέσεων είναι αντιεπαγγελματικό γιατί με αυτό τον τρόπο οι φροντισυές βγαίνουν εκτός topic. Ενός topic που ανοίχτηκε από φροντιστή. Και αν είσαι τόσο ακριβολόγος και το θεώρησες εντός θέματος , να έκανες σύσταση όταν αναφέρθηκαν τα δημοτικά

Δεν μίλησα/μιλάω με την ιδιότητα του διαχειριστή! Ο σκοπός μου δεν είναι αποδώσω δικαιοσύνη... ούτε να το παίξω δικαστής. Παρόλα αυτά αν δεις το ιστορικό των μηνυμάτων μου δεν έχω κάτι ειδικά κατά των φροντιστών/ιδιωτικών εκπαιδευτικών... Επίσης δεν διεκδικώ το αλάθητο!

Πάντως για την ιστορία, το τρέχον θέμα το άνοιξα εγώ, πέρυσι, με την ιδιότητα του διαχειριστή αυτή τη φορά. Πιο συγκεκριμένα:

α) Στις 30 Ιουλίου 2013, με δικιά μου πρωτοβουλία συγχώνευσα σε ένα θέμα όλα τα μηνύματα που σχετίζονταν με την προσπάθεια του περσινού καλοκαιριού να ανατραπεί η κατάσταση που διαμορφωνόταν. Επειδή είχαμε ζήσει κάτι ανάλογο ξανά 3 χρόνια πιο πριν το ονόμασα σε "Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2"  (δες στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5267.msg55571#msg55571). Το αντίστοιχο παλιότερο είχε τίτλο "Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου" (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3260.0).

β) Στις 11 Σεπτεμβρίου 2013, αμέσως μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, έκανα διαχωρισμό και κλείδωμα του παραπάνω θέματος (δες το τελευταίο μήνυμα στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5267.msg61466#msg61466) δημιουργώντας το παρόν θέμα με τίτλο "ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα". Κατά το διαχωρισμό μετέφερα στο νέο θέμα τα τελευταία μηνύματα που μιλούσαν πλέον για τις επόμενες κινήσεις. Έτυχε το πρώτο από αυτά να είναι του Γιάννη.

Επομένως η πατρότητα αυτού του topic μου ανήκει! Όχι ότι σημαίνει και τίποτα, αλλά ας μη λέμε ότι το topic ανοίχθηκε από φροντιστή, και επομένως θα πρέπει να μιλάμε μόνο για αυτά που αφορούν τους φροντιστές. Πάντως εγώ προσωπικά αν δω ότι είναι σκόπιμο θα προβώ σε διαχωρισμό και αυτού του topic. Για την ώρα δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο! Παρόλα αυτά όποιος θέλει μπορεί να ανοίγει νέα θέματα, και επιπλέον δεν είμαι ο μόνος διαχειριστής...

P.Tsiotakis

to topic ειναι συνέχεια του αντίστοιχου που είχε ανοιξει το 2010 ο Σταύρος Κουνάδης, τότε ΓΓ της ΠΕΚΑΠ και αφορούσε στο Σχεδιασμό του Νέου Λυκείου και στην τύχη που αυτός επιφύλλασε στην Επιστήμη της Πληροφορικής (από κυρία Δραγώνα).
Κάποια στιγμή, άνοιξε νέο topic γιατί το άλλο ειναι εκατοντάδες μηνύματα, αλλά και γιατί περάσαμε σε νέο κύκλο (Αρβανιτόπουλου). Κάπου εκεί έγινε η συγχώνευση και η δημιουργία νέας (τρίτης) συζήτησης.

Το θέμα όμως είναι το ίδιο. Και το topic ανήκει στην κοινότητα, όπως και το στέκι.
Επομένως, διατυπώνουμε κόσμια απόψεις και επιχειρήματα (αν έχουμε), αλλιώς το κουβαδάκι σε άλλη παραλία

che

Δεν διαφωνούμε. Σχόλια όπως του χαμπου αλλα και του gnirut (περί φροντιστηριακιων) ανήκουν στην ίδια παραλία. Δεν νοείται να κωφευουμε όμως στα μισα και να ακούμε τα αλλα μισα. Ειναι που ειναι τα νεύρα τέντα ...