ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Eri

Μολις πριν λιγο μιλαγε ο Λοβερδος σε εκπομπη στο ΣΚΑΙ.
Φυσικα ουτε λογος για αλλαγες στα αναλυτικο προγραμμα, εκεινο που τον νοιαζει ειναι να ανοιξουν τα σχολεια χωρις κενα τα Σεπτεμβρη και επειδη ειναι αδυνατον αυτο να συμβει μονο με προσληψεις αναπληρωτων, ειναι σιγουρο οπως ειπε οτι η συγγενεις ειδικοτητες θα αναλαμβανουν ως 1η αναθεση μαθηματα συγγενων ειδικοτητων.
Ας ετοιμαζομαστε αρα ξεχαστε τον προγραμματισμο, και καταπιαστειτε με ολοκληρωματα και μιγαδικους.

Για τους συναδελφους μεταταγμενους στη Πρωτοβαθμια που κανεις τους δεν εχει οργανικη (αρα μιλαμε για πληροφορικους) το ξερει το θεμα, αλλα δε φανηκε να τον ενδιαφερει, μιας και οπως ειπε δε προκειται για 'κρισιμα αντικειμενα'... αρα η τυχη των συναδελφων και των αντικειμενων, παραμενει αγνωστη στο μελλον!!
Επισης εκανε γενικη αναφορα στη σεξουαλικη υγεια και στον Αθλητισμο, αφηνοντας να γινει κατανοητο παντως, οτι ολα αυτα δε θα γινουν με καποια αλλαγη στο αναλυτικο προγραμμα. Βεβαια για την πληροφορικη ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ.

Απο το κακο στο χειροτερο παμε..

Spyridon

Ξέρει κανείς ποια είναι η διεθνής εμπειρία στο συγκεκριμένο θέμα; Στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ ή/και στις υπόλοιπες δυτικές χώρες τι κάνουν με τις αναθέσεις;;

evry

#1187
Το άνοιγμα των αναθέσεων θα το εκμεταλλευτούν μόνο αυτοί που έχουν οργανική., Αυτό είναι προφανές, διότι θα συμβεί ότι συμβαίνει τώρα με την β ανάθεση και τη δεύτερη ειδικότητα. Δεν μπορείς να καλύψεις πλήρες κενό άλλης ειδικότητας. Έτσι όσοι έχουν ήδη θέσεις σε σχολείο θα πάρουν ουσιαστικά τις θέσεις άλλων ειδικοτήτων που είναι στη διάθεση ή των αναπληρωτών για να συμπληρώσουν. Προφανώς όλα γίνονται για οικονομικούς λόγους και περιορισμό των αναπληρωτών, ειδικά στα νησιά.

Τώρα όσοι δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν και θεωρούν ότι αυτό που κάνει το υπουργείο είναι πρωτοποριακό ας ψάξουν να δουν πόσο ωραία δούλεψε και σε άλλες χώρες που έχει δοκιμαστεί χρόνια.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά:

Άνοιγμα αναθέσεων μαθημάτων = κανένας διορισμός + μείωση αναπληρωτών + μείωση μεταθέσεων

Αυτός είναι ο σκοπός τους.

ΥΓ. Επίσης είναι προφανές ότι αυτό θα ωφελήσει τους μαθηματικούς τους φιλόλογους και τους φυσικούς κατά βάση. Δεν νομίζω να έχει κανείς την ψευδαίσθηση ότι θα δοθεί στους πληροφορικούς 2η ανάθεση μαθηματικά. Αντιθέτως το βλέπω εξαιρετικά πιθανό να δοθεί σε άλλους κλάδους με σεμινάρια η πληροφορική. Άλλωστε υπάρχουν πολλοί καθηγητές άλλων ειδικοτήτων με πιστοποίηση β επιπέδου στις ΤΠΕ άρα......... "ξέρουν κομπιούτερ".
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Υπεράριθμοι οι Πληροφορικοί παντού και θα δώσουν ανάθεση σε άλλους τα μαθήματα τους;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pthomop

Παράθεση από: petrosp13 στις 04 Αυγ 2014, 04:29:38 ΜΜ
Υπεράριθμοι οι Πληροφορικοί παντού και θα δώσουν ανάθεση σε άλλους τα μαθήματα τους;
Και του χρόνου που φεύγει η ΑΕΠΠ και τα ΔΙΚΤΥΑ θα χάσουν την οργανική τους και οι υπόλοιποι, κυρίως σε μικρά λύκεια. Πέρυσι απο δεύτερος Πληροφορικός έχασα την οργανική μου και αυτός που παρέμεινε έχει περίπου 14 ώρες χωρίς εργαστήριο και μηχανοργάνωση . Αν δεν αλλάξει κατι στο πρόγραμμα σπουδών άμεσα θα είμαστε τα επόμενα θύματα της διαθεσιμότητας του Μητσοτάκη.

evry

από αυτούς που άκουσαν τον υπουργό παιδείας το πρωί πόσοι πήραν χαμπάρι τα παρακάτω που είπε σε ανύποπτο χρόνο;

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το προηγούμενο καλοκαίρι ήταν ένα πάρα πολύ δύσκολο για όλους τους καθηγητές. Μάλιστα χιλιάδες καθηγητές υπό το φόβο της διαθεσιμότητας, προχώρησαν στις υποχρεωτικές μετατάξεις στην Πρωτοβάθμια, με την προϋπόθεση και το κίνητρο όμως πέρυσι να συσταθούν οργανικές θέσεις, κάτι το οποίο δεν έχει γίνει. Φέτος θα προχωρήσετε επιτέλους, θα κάνετε τη σύσταση των οργανικών θέσεων ή μήπως για κάποιους, αυτούς που επιθυμούν να επιστρέψουν στη Δευτεροβάθμια θα τους δώσετε ξανά το δικαίωμα, νωρίτερα από τα πέντε χρόνια που οφείλουν να περιμένουν στην Πρωτοβάθμια, να επιστρέψουν;

Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ : ....... και το θέμα των μετατάξεων στην Πρωτοβάθμια, που δημιούργησε τα προβλήματα που λέτε, δημιούργησε δηλαδή πιο δεδομένο: να έχουμε περισσότερο προσωπικό σε ορισμένα αντικείμενα, τα οποία όμως δεν είναι πάρα πολύ χρήσιμα για τη διδασκαλία, αυτό μας βάζει σε μία σκέψη: να κάνουμε οργανικές θέσεις που θα διαιωνίσουν το πρόβλημα ή να.......

http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=251372  (στο 59:00 και μετά)

Αυτός που δεν θέλει να διαιωνίσει τα προβλήματα, προφανώς έχει σκοπό να τα λύσει. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση έχω την εντύπωση ότι το πρόβλημα θα λυθεί όπως λύθηκε και ο γόρδιος δεσμός.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Eri

Μονο που στο κομματι που αφορα την Πρωτοβαθμια, η πληροφορικη μπορει να μην εχει οργανικες, αλλα καθε χρονο χρειαζεται αρκετους αναπληρωτες για να καλυψει τα δημοτικα διευριμενου ωραριου. Για ποιους πλεοναζοντες μιλαει;

Katsadouros_Dhm

Πάντως το θέμα των μετατάξεων δε δημιούργησε προβλήματα περίσσειας (νομίζω προβλήμα περίσσειας στην Πρωτοβάθμια δεν υπάρχει, το αντίθετο ισχύει όπως είπε και η Eri), τα προβλήματα τα δημιούργησαν οι διαρκείς μειώσεις των ωρών μας - και όχι μόνο - στη Δευτεροβάθμια που ανάγκασαν συναδέλφους σε μετάταξη.

ΥΓ: Ο Διευθυντής του Υπουργού δεν είναι Πληροφορικός; Τι είδους ενημέρωση έχει ο Υπουργός, γιατί ανέφερε ότι είναι γνώστης του θέματος, αλλά εγώ δεν κατάλαβα τίποτα...
Αν γράψω ότι η ΠΕΚΑΠ πρέπει να ζητήσει και να συναντηθεί με τον Υπουργό, τουλάχιστον να ενημερώσει σωστά, θα φάω κράξιμο;

Eri

Απο οτι εχουμε καταλαβει ολοι εδω η ΠΕΚΑΠ δεν ενδιαφερεται καθολου για την κατασταση, ετσι οπως εχει διαμορφωθει. Ειναι πραγματικα εξωφρενικο να ακουγονται τετοιες ανακριβειες και ενας απο το ΔΣ να μην εχει επεμβει.
Οι συναδελφοι που μεταταχθηκαν εχουν 24 ωρες στη Πρωτοβαθμια χωρις 3ωρη μειωση εργαστηριου και απο οσο ξερω πολλοι εξ αυτων εστησαν εργαστηρια απο την αρχη με ελαχιστους πορους κ πολυ προσωπικη δουλεια. Ομοια εγινε και με συναδελφους αναπληρωτες (περισσοτεροι απο 200 προσληφθησαν).

Gnirut

Το άνοιγμα των αναθέσεων είναι ο μόνος πρακτικά άμεσα τρόπος έτσι ώστε βραχυπρόθεσμα να  διασώσουμε το ωραρίο μας και να παραμείνουμε στην εκπαίδευση γενικότερα.

Μεσο-μακροπρόθεσμα ο χρόνος δουλεύει προς όφελός μας. Σιγά-σιγά διεθνώς αρχίζει να διαφαίνεται η χρησιμότητα της πληροφορικής στα σχολεία και αρχίζει ο διάλογος για το πόσο χρειάζονται τα λεγόμενα "παραδοσιακά" μαθήματα να διδάσκονται στο εύρος και στο βαθμό που γίνεται σήμερα, π.χ. το http://www.nytimes.com/2012/07/29/opinion/sunday/is-algebra-necessary.html?_r=1&; μπορεί να φαίνεται "extreme" σήμερα άλλα όχι σε πέντε-δέκα χρόνια από τώρα.

Μέχρι να γίνει όμως αυτό πρέπει να κερδίσουμε χρόνο στην εκπαίδευση. Η διαρκής υποβάθμιση των μαθημάτων μας όλα αυτά τα χρόνια, η συρρίκνωσή τους επί της ουσίας σε εκμάθηση "χρήσης υπολογιστών-office" με συνεπακόλουθο το σπρώξιμο της πληροφορικής στο δημοτικό δείχνει ότι υπάρχει προσπάθεια "εξόδου" μας από την εκπαίδευση.

Γενικότερα όμως το άνοιγμα των αναθέσεων είναι προς όφελος όλων των ειδικοτήτων μακροπρόθεσμα.

Το σχολείο του μέλλοντος θα πρέπει να έχει ευέλικτο πρόγραμμα και εαν η Ελλάδα εξακολουθήσει να παραμένει στην Ευρώπη θα αναγκαστεί να ακολουθήσει ασχέτως το τι θέλει η κάθε "ειδικότητα" της δευτεροβάθμιας, ό,τι "πατρογονικά δικαιωματα" επί της "εκπαίδευσης" και αυτη να έχει...

ΥΓ. Φυσικά όταν μιλάμε για "άνοιγμα των αναθέσεων" εννοούμε δίκαιο "άνοιγμα των αναθέσεων" για όλες τις ειδικότητες...

peter13

Παράθεση από: Eri στις 04 Αυγ 2014, 11:16:58 ΜΜ
Μονο που στο κομματι που αφορα την Πρωτοβαθμια, η πληροφορικη μπορει να μην εχει οργανικες, αλλα καθε χρονο χρειαζεται αρκετους αναπληρωτες για να καλυψει τα δημοτικα διευριμενου ωραριου. Για ποιους πλεοναζοντες μιλαει;

Η απάντηση στο ερώτημά σου...
http://www.esos.gr/arthra/mathites/dimotiko-eidhsseis/loberdos-ligotera-mauhmata-sto-dhmotiko-sxoleio

Εκτός κι αν νομίζεις ότι το λιγότερα μαθήματα πηγαίνει στο να κόψουν μαθήματα που κάνει ένας δάσκαλος....

petrosp13

Κίνηση ματ ο Λοβέρδος, τέρμα η ασχολία με το πανελλαδικό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

meteo_xampos

Είμαστε διαλυμένοι, δεν αλληλοϋποστηριζόμαστε!!! Οι του δημοσίου σκέφτονται μόνο το πώς θα παραμείνουν στις θέσεις τους και το τι μεταθέσεις τι μετατάξεις και τι στο διάολο δε ξέρω κι εγώ τι τους απασχολεί... Σε λίγο καιρό που δεν θα χει ρόλο πλέον αυτό, γιατί ΑΠΛΑ ΔΕ ΘΑ ΧΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ θα δούμε τι θα σας απασχολεί... Κοιμηθείτε καλά, αυτό είναι το πρόβλημα στη κωλοχώρα που ζούμε, δε μας νοιάζει το πρόβλημα του άλλου, αρκεί ο κώλος μας να ναι καλυμμένος... Αυτή είναι η μεγαλύτερη χρεωκοπία... Καληνύχτα μας!!!

Eri

Παράθεση από: peter13 στις 05 Αυγ 2014, 12:52:53 ΠΜ
Η απάντηση στο ερώτημά σου...
http://www.esos.gr/arthra/mathites/dimotiko-eidhsseis/loberdos-ligotera-mauhmata-sto-dhmotiko-sxoleio

Εκτός κι αν νομίζεις ότι το λιγότερα μαθήματα πηγαίνει στο να κόψουν μαθήματα που κάνει ένας δάσκαλος....

Υπαρχουν κ αλλες ειδικοτητες στα διευριμενου ωραριου, δεν ειναι η πληροφορικη κ οι δασκαλοι. Και αλλα αρνια για σφαγη δηλαδη. Πιθανοτατα ομως χτυπα η καμπανα κυριως για μας που ουσιαστικα δεν υπαρχουμε ως συνδικαλιστικο οργανο αφου η ΠΕΚΑΠ ειναι σε μονιμες διακοπες.
Το εξωφρενικο απο την αλλη ειναι οτι εχει το θρασσος την ιδια ωρα το υπουργειο να παιζει διαφημισεις στην τηλεοραση με αυτα τα δημοτικα!!


Spyridon

Έχουμε 3 θέματα ανοιχτά:

1) Διεύρυνση των αναθέσεων (μπορεί και στους πληροφορικους)
2) Πιθανολογουμενο κόψιμο, σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργού, κάποιων μαθημάτων, μπορεί και της πληροφορικής, στο δημοτικό
3) Κατάργηση ή οχι της ΑΕΠΠ

Κάποιος συνδυασμός αυτών θα ισχύσει τελικά. Το θέμα είναι τι έχει στο μυαλό του!