ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Spyridon

Ερώτηση..

Έχει βγάλει η ΕΕΧ αντίστοιχη λίστα υπογράφων τμημάτων με αυτή που βγάλαμε εμείς με τα τμήματα πληροφορικής;

petrosp13

Δεν πρόκειται
Στην προπαγάνδα στηρίζονται οι κύριοι και οι κυρίες

Όταν οι σχολές των θετικών-τεχνολογικών κατευθύνσεων είναι περίπου 200 και ισχυρίζεσαι ότι σε 162 (180 σε τελευταία κείμενα) από αυτές υπάρχει αυξημένη απαίτηση Χημείας, τότε είτε ονειροβατείς, είτε έχετε μαζευτεί όλοι κάπου κι έχετε συμφωνήσει ότι θα λέμε αυτό το νούμερο, χωρίς αποδείξεις, χωρίς καν μια ενδεικτική λίστα σαν αυτή που ετοίμασα το καλοκαίρι, μήπως και μασήσει κάποιος

Όταν η ηγεσία της ΕΕΧ ακόμα και σήμερα προτρέπει τα μέλη της "να μην αφήνουν αναπάντητο τίποτα από αυτά τα αβάσιμα που διαδίδει η συντεχνία των πληροφορικάριων", τότε καταλαβαίνετε ότι ακόμα έχουμε πρόβλημα
Τα αβάσιμα που συνεχίζει να υποστηρίζει η συντεχνία μας είναι το να μπορούν να εξετάζονται οι μαθητές αυτό στο οποίο προσανατολίζονται
ΑΥΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ

Δεν είναι τόσο ηλίθιοι, ούτε τόσο άσχετοι. Απλά δουλεύουν το όπλο της προπαγάνδας όσο πιο καλά μπορούν
Απέναντι στα επιχειρήματα μας, πετάνε την μπάλα στην κερκίδα για βασικές επιστήμες, για πληροφορική από το δημοτικό, για συναδέλφους πληροφορικούς από σεμινάρια

Πρέπει να το καταλάβουμε ότι πέρα από το να πείσουμε το υπουργείο για την αξία της επιστήμης μας, έχουμε να υπερισχύσουμε των παρασίτων που δημιουργούν οι πληνάδελφοι στην μετάδοση του μηνύματος μας
Δεν συμφωνούν όλοι με την άποψη μου
Είναι αρκετοί οι συνάδελφοι που θεωρούν ότι είναι απλά δικό μας θέμα το τι θα πετύχουμε
Διαφωνώ
Δεν ξύπνησε μια μέρα ο φουκαράς ο Κεδίκογλου και είπε "ας εξοβελίσουμε την Πληροφορική από παντού"
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

#1127
Θα συμφωνήσω για το όπλο της προπαγάνδας που χρησιμοποιούν. Απλά πλέον νομίζω ότι έχουμε εμπειρία με συντονισμένη δράση να τους αντιμετωπίσουμε. Λοιπόν θα συνοψίσω λίγο τους τρόπους της δίκης μας αντίδρασης.

1) Το κλασσικό επιχείρημα όπως γράφεται πολύ συχνά τώρα τελευταία στα σχόλια  είναι αποστομωτικό και πάντα αναπάντητο.

"Πείτε μας ένα  λόγο για τον οποίο οι υποψήφιοι για πληροφορική, μαθηματικό, τοπογράφων μηχανικών, ηλεκτρολόγων μηχανικών κτλ, πρέπει να διδάσκονται ( σε εξειδικευμένο επίπεδο κατεύθυνσης 6 ωρών την εβδομάδα) και να δίνουν την άσχετη με τα τμήματα αυτά χημεία, και να μη διδάσκονται και να δίνουν τη σχετικότατη και χρήσιμη για αυτούς πληροφορική; όπως γίνεται με όλες τις άλλες σχόλες που δίνουν σχετικά μαθήματα όπως πχ οι  υποψήφιοι για το οικονομικό και σχόλες διοίκησης δίνουν οικονομία και οι  υποψήφιοι για νομικές σχόλες δίνουν "στοιχειά κοινωνικών και πολιτικών επιστήμων" κτλ ;; "

2) Δεν είναι ανάγκη να μιλάμε για το πόσο σημαντική είναι η επιστήμη μας συνεχεία. Είναι ...και το ξέρουν όλοι. Ούτε να ερχόμαστε σε κόντρα για την πιο σημαντική επιστήμη από τις δυο. Είναι ατέρμονη συζήτηση και τους συμφέρει γιατί πετάνε την μπάλα στην εξέδρα. Άλλωστε εμείς δεν αμφισβητούμε τη χημεία ούτε την θεωρούμε "κατώτερη" για να μπούμε σε τέτοια κόντρα. Ούτε θέλουμε να μη εξετάζεται πανελλαδικά για τις σχετικές σχόλες. Επίσης στην τρίτη λυκείου στην κατεύθυνση  το πόσο σημαντική είναι μια επιστήμη έχει να κάνει με τη σχέση της με τη σχολή που διαλέγει ο κάθε μαθητής, δε μιλάμε για γενικής παιδείας.   Επίσης και  μια "επίκληση στην αυθεντία"χωρίς πολλές κουβέντες είναι ακριβώς ότι χρειάζεται για κάτι σκληροπυρηνικους χημικούς που γράφουν ότι ο προγραμματισμος και η αλγοριθμική δε χρειάζονται κτλ

" Stephen Hawking
Theoretical Physicist, Cosmologist, and Author
"Whether you want to uncover the secrets of the universe, or you just want to pursue a career in the 21st century, basic computer programming is an essential skill to learn."

Steve Jobs
"I think everybody in this country should learn how to program a computer because it teaches you how to think."

Bill Gates
Chairman, Microsoft
"Learning to write programs stretches your mind, and helps you think better, creates a way of thinking about things that I think is helpful in all domains."

President Bill Clinton
"At a time when people are saying «I want a good job – I got out of college and I couldnt find one,» every single year in America there is a standing demand for 120,000 people who are training in computer science."

John Hennessy
President, Stanford University
"Learning to program is exciting: it's stimulating, fun, develops new ways of thinking, and in a very short time you can build programs that will impress your friends and family! Discovering the joy of programming was the spark that started my professional life and impressed the teenage beauty who, 40 years later, is still the love of my life!"

Vice President Al Gore
"Our civilization is experiencing unprecedented changes across many realms, largely due to the rapid advancement of information technology. The ability to code and understand the power of computing is crucial to success in today's hyper-connected world."

Susan Wojcicki
Senior Vice President, Google
"Learning to code makes kids feel empowered, creative, and confident. If we want our young women to retain these traits into adulthood, a great option is to expose them to computer programming in their youth."

Harry Lewis
Dean of Harvard College
"The most popular class at Harvard today is Intro to Computer Programming, because computers are helping in almost every other field of study and research - to search for a cure for cancer, to understand the origins of ancient languages, etc. We need more schools to offer computer programming; it's a skill that will empower the next generation in almost any field. Learning to code is easy, fun, and a good thing to learn young."

Mehran Sahami
Stanford, Chair of Education, Computer Science
"Learning to code is tremendously empowering. It lets you go from just being a consumer of technology to being a producer of it. When you make that transformation, you realize that rather than settling for what someone else tells you is possible, you have the power to create whole new technological possibilities."


Nicholas Negroponte
Founder and Chairman Emeritus of MIT's Media Lab
"Programming allows you to think about thinking, and while debugging you learn learning."


Jan Cuny
Program Officer, National Science Foundation
"All of today's kids will need—along with reading, writing, and arithmetic—a basic understanding of computation and the role that it plays across a wide range of disciplines. Coding is engaging and empowering. It's a necessary 21st Century skill

Leland Melvin
Astronaut, NASA Education Administrator
"Computers play an increasingly larger role in all fields of science; they're helping us explore outer-space and our solar system. Whether you want to become a doctor or an astronaut, it would help to learn the basics of computer programming."

Κάνεις δε θα αμφισβητήσει τον Hawking ή τον  κοσμήτορα τους Harvard η τον πρύτανη του Stanford. Επίσης για όσους από αυτούς λενε οτι η "συντεχνια" των πληροφορικων θελει ιδιαιτερα το παρακάτω ειρωνικό κομμάτι είναι νομίζω καλό.

" Έλατε τώρα ρε πληροφορικοί. Είναι ξεκάθαρο γιατί έγιναν αυτές οι δηλώσεις. Ο  Stephen Hawking έκανε αυτή τη δήλωση γιατί πιέστηκε από τη "συντεχνία" των πληροφορικών της Ελλάδας!! Επίσης θέλει στον ελεύθερο του χρόνο να κάνει και κανένα ιδιαίτερο προγραμματισμό για να βγάζει κάνα φράγκο παραπάνω!!!!!! Και ο κοσμήτορας του Harvard και ο πρόεδρος του Stanford και ο Nicholas Negroponte απο το ΜΙΤ είναι γνωστοί ιδιαιτεραδες καθώς επίσης και εκεί στη NASA περιμένουν να κάνουν κανένα μάθημα προγραμματισμού στην Ελλάδα για να βγάλουν τα έξοδα τους! Όλοι αυτοί οι "συντεχνιτες" έχουν συνωμοτήσει εναντίων της "μητέρας των επιστήμων" χημείας!! Είναι οργανωμένο το σχέδιο σε παγκόσμια κλίμακα! "

3) Η χημεία είναι πιο δύσκολη από την ΑΕΠΠ λένε οι χημικοί. Δεν αρκεί το ποσοστό των αρίστων ( 8% ΑΕΠΠ 27% χημεία) γιατί αυτοί ισχυρίζονται ότι η θετική με την τεχνολογική έχουν διάφορα στην ποιότητα των μαθητών. Το παρακάτω κείμενο νομίζω είναι καλό.


" Φέτος το 8% έγραψε πάνω από 18 προγραμματισμό ενώ αντίστοιχα χημεία το 27% ! Ακόμα και να λάβει κάποιος υπόψη του τη διάφορα του επίπεδου στις δυο κατευθύνσεις αν πάρουμε τα μαθηματικά υπόψη μας που είναι ιδία και στις δυο κατευθύνσεις. το 5% έγραψε μαθηματικά πάνω από 18 στην τεχνολογική ενώ το 15% έγραψε πάνω από 18 στην θετική!! Ακόμα λοιπόν και με αναγωγή ανάμεσα στις δυο κατευθύνσεις με κριτήριο τα μαθηματικά που είναι τα ιδία η χημεία δεν είναι πιο δύσκολη από την ΑΕΠΠ."


4) Όσο για τα άλλα που έγραψε ο PetrosP13 ότι πετανε τη μπάλα στην εξέδρα είναι απόλυτα σωστό. Πάντα έτσι κάνουν. Όσο όμως την πετάνε εμείς έχουμε ένα τρομερό και αποστομωτικό επιχείρημα. Αυτό που έγραψα στο σημείο 1 όπως, είναι, "καρφί," ακριβώς, και ο καθένας αλλάζει τις σχολές και τα μαθήματα κατά βούληση. Είναι πιασαρικο.


5) international baccalaureate. Μπήκα στα ελληνικά εκπαιδευτηρια που το προσφέρουν και είδα ότι πολλά έχουν την επιστήμη των υπολογιστών. Τα εκπαιδευτηρια Δουκα την βάζουν από του χρόνου. Εκεί βρήκα και το παρακάτω κείμενο.

"Το Computer Science (Επιστήμη των Υπολογιστών) είναι ένα συναρπαστικό και αναπτυσσόμενο πεδίο με εφαρμογές σε κάθε μορφή της επιστημονικής έρευνας και της καθημερινής ζωής, όπως για παράδειγμα την αρχαιολογία, τις επιχειρήσεις, τη μηχανική, την ψυχαγωγία, τη διοίκηση, τη φαρμακευτική, τη μετεωρολογία.

Το μάθημα, το οποίο προσφέρεται σε βασικό (SL) και σε υψηλό επίπεδο (HL), περιλαμβάνει Προγραμματισμό σε Γλώσσα προγραμματισμού εστιασμένη σε συγκεκριμένα αντικείμενα, έτσι ώστε να προβληθούν οι αλγοριθμικές, υπολογιστικές και οργανωτικές ικανότητες των μαθητών.

Οι μαθητές που δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία ή γνώση στην Επιστήμη των Υπολογιστών θα μπορούσαν να μελετήσουν επιτυχώς το πρόγραμμα σε βασικό επίπεδο καθώς το υψηλό απαιτεί ένα καλύτερο επίπεδο ικανοτήτων και τη δυνατότητα κατανόησης και χειρισμού αφαιρετικών εννοιών. Αν και δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση στην Επιστήμη των Υπολογιστών, η εμπειρία σε Προγράμματα Υπολογιστών είναι επιθυμητή."


Νομίζω οτι με καλό συντονισμό το κερδίζουμε το επικοινωνιακό τουλάχιστον. Από κει και περά πρέπει ΑΜΕΣΑ η ΠΕΚΑΠ να πάρει υπόγραφες από τα Μαθηματικά και από άλλες σχολές που σχετίζονται με την πληροφορική.

Spyridon


petrosp13

ΠαράθεσηΚα Νιόβη Παπαστεργίου, απάντηση σε όλα:
(1) Χημεία διδάσκονται επίσης στο δημοτικό, το γυμνάσιο και το Λύκειο. Γιατί υπάρχει η Χημεία στις Πανελλαδικές; Τα Μαθηματικά; Καταρριφθέν επιχείρημα
(2) Μόνη σου αναφέρεις ότι όλα αυτά τα μαθήματα διδάσκουν χρήση και αξιοποίηση των Η/Υ, όχι Πληροφορική. Αν εσύ δίδασκες την χρήση του δοκιμαστικού σωλήνα στο Γυμνάσιο, θα έλεγες ότι δεν χρειάζεται να γίνει Χημεία στο Λύκειο γιατί πλέον οι μαθητές γνωρίζουν Χημεία; Είτε δεν γνωρίζεις την ουσία της επιστήμης της Πληροφορικής, είτε το κάνεις σκόπιμα. Καταρριφθέν επιχείρημα.
(3) Η Β'βάθμια δεν οδηγεί σε εξειδίκευση; Τα κεφάλαια χημείας-φυσικής-μαθηματικών της Γ είναι γνώσεις γενικής παιδείας; Να αναφέρω τους τίτλους των κεφαλαίων; Αν σας ενοχλεί ότι το μάθημα είναι Προγραμματισμός και όχι Πληροφορική, αυτό αλλάζει εύκολα. Αλλά να ξέρετε ότι ο προγραμματισμός δεν είναι αυτό που (δεν) μάθατε στην σχολή σας, αλλά η αλγοριθμική που είναι η μεθοδολογία για την επίλυση προβλημάτων όλων των επιστημών. Με αλγοριθμική ασχολείστε όταν λύνετε μια άσκηση Χημείας. Απλά στο μάθημα μας, αυτό μοντελοποιείται και εξελίσσεται. Καταρριφθέν επιχείρημα
(4) Οι μαθητές επιλέγουν ήδη κα Νιόβη. Επιλέγουν κατεύθυνση, επιλέγουν μάθημα επιλογής, επιλέγουν ΑΟΘ, επιλέγουν σχολές. Τι φοβάστε; Ότι όλοι θα επιλέγουν την Πληροφορική; Γιατί; Γιατί θα είναι πιο εύκολα τα θέματα; Φάνηκε φέτος. 27% αριστούχοι στην Χημεία Κατεύθυνσης και 8% στην ΑΕΠΠ. Τόσο εύκολα θέματα. Και στο κάτω κάτω, δεν θα επιλέγουν Χημεία ή Πληροφορική αλλά ΣΧΟΛΕΣ ΧΗΜΕΙΑΣ και ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. Δηλαδή θα χάσετε τους μαθητές που έτσι κι αλλιώς δεν σας ανήκουν. Καταρριφθέν επιχείρημα.
(5) Δεν κατάλαβα καν το νόημα της πρότασης
(6) Οι μαθητές των φροντιστηρίων αγαπούν την Πληροφορική και καταλαβαίνουν αν αυτό τους ταιριάζει μέσα από την ΑΕΠΠ. Αν εσείς θέλετε να τους στέλνετε σαν πρόβατα στην σφαγή για να εγκαταλείπουν τις σπουδές τους από το πρώτο έτος, σας συγχαίρουμε για τις παιδαγωγικές σας αντιλήψεις.
(7) Η συντεχνιακή σας λογική λέει ότι "θέλουμε όλους τους μαθητές της Θετικής" καταρρίπτοντας κάθε έννοια λογικής. Ακόμα και τους μαθητές που κατευθύνονται σε σχολές τεχνολογικής μορφής. Όπου δεν απαιτείται πουθενά η Χημεία. Δεν είναι προσβλητικό να λες ότι μια επιστήμη δεν απαιτείται για συγκεκριμένες σχολές. Απαιτούνταν τα Αρχαία στην σχολή που τελειώσατε; Γιατί δεν δώσατε Αρχαία; Δεν είναι επιστήμη κι αυτά;
Ας σοβαρευτούμε επιτέλους και ας κατέβει μια κοινή πρόταση χωρίς συντεχνιακές παρωπίδες

Αυτά είχα γράψει εδώ πριν μερικές μέρες
http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/465487/panelladikes-exetaseis-himeia-pliroforiki-simeiosate
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Μπράβο. Πολυ εύστοχος! Αυτα μπορούν να γίνουν ενα αρθράκι;; Και τα 6 είναι τέλεια και νομίζω ότι απαντάνε σε όλη την επιχειρηματολογία που χρησιμοποιούν γενικά στα σχόλια τους, και όχι μόνο.  Ενα πολύ προσεχτικό άρθρο στο οποίο θα λέμε πάλι τι ζητάμε και το  οποίο να απαντάει ήδη μέσα στο κείμενο του σε όλα τα σχόλια που ξέρουμε εκ των προτερων ότι θα δεχθεί.

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Εντάξει..άλλα αφου προσπαθούμε πάλι τώρα θα μπορούσε να βγει κάτι αντίστοιχο.... Διάβασα τις απαντήσεις της Μαντάμ από κάτω... Μερικά μπορούν να απαντηθούν από αυτά που λέει. Ένα ολοκληρωμένο αρθρο το οποίο, αφού ξέρουμε όλη την επιχειρηματολογία τους,  θα προλαβαίνει ότι κ αν πουν.

Επίσης για να αρχίζουμε και να ξεφεύγουμε από τις σχολές  πληροφορικής, με το ερώτημα "γιατί για το μαθηματικό να δίνουν χημεία ;;" αρχίζει και ανοίγει σιγά σιγά ο κύκλος των σχολών που  διεκδικούμε. Τις 33 σχολές πληροφορικής άλλωστε τις λέει και η ΕΕΧ ότι πρέπει να εξετάζονται στην πληροφορική.

petrosp13

Δεν υπάρχουν απαντήσεις από μέρος τους, ούτε διάλογος επί της ουσίας, μόνο κραυγές και αξιώματα περί βασικής επιστήμης
Μιλάμε για ανθρώπους που έχουν διανύσει τουλάχιστον 5 δεκαετίες στην ζωή τους, έχουν ζήσει κραταιά την Χημεία, επλήγησαν οικονομικά (σχετικά πάντα, γιατί πάλι είχαν πολλές ώρες) από το σύστημα Αρσένη και παίρνουν τώρα την ρεβάνς, για να ζήσουν καλύτερα τα χρόνια πριν την συνταξιοδότηση τους
Άνθρωποι που δεν γνωρίζουν την διαφορά ψηφιακού εγγραματισμού με επιστήμη Πληροφορικής
Άνθρωποι που θεωρούν βασικές γνώσεις επιστήμης τα κεφάλαια Χημείας της Γ' και όχι την αλγοριθμική

Η κα που αναφέρεις στα σχόλια κάτω από το άρθρο, έχει γράψει διψήφιο αριθμό βοηθημάτων πάνω στην Χημεία και κατά τα άλλα κόπτεται για το καλό της παιδείας, εκτοξεύοντας αβάσιμα επιχειρήματα και αερολογίες, με αποτέλεσμα να χάσουμε εμείς εντελώς την δουλειά μας γιατί εκείνη έχασε κομμάτι από την δική της
https://www.skroutz.gr/books/a.30952.%CE%A3%CE%B9%CE%B4%CE%AD%CF%81%CE%B7-%CE%A6%CE%B9%CE%BB%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B9%CE%B1.html

Ξέρω ότι διαβάζει αυτά που γράφονται εδώ, έχει παραθέσει αυτούσια κομμάτια από εδώ στα σχόλια της
Χαιρετίσματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

#1134
Πέτρο σε βρίσκω πολύ εύστοχο και στις απαντήσεις σου και στις τοποθετήσεις. Χρησιμοποιείς τον ορθό λόγο, κάτι που μας χρειάζεται πολύ. Από εκεί και περά όμως έχουμε μπροστά μας ένα θέμα και πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε.

Όλα αυτά που έγραψες είναι σωστά και πρέπει να τα μάθει ο κόσμος, όσο πιο πολλοί μαθητές γίνεται και όσο πιο πολλοί γονείς και συνάδελφοι. Όταν ο υποψήφιος μαθηματικός μηχανικός ή πληροφορικός στην Γ λυκείου θα χαλάει ώρες ολόκληρες πάνω από τα βοηθήματα της μαντάμ για να μαθαίνει άχρηστες εξειδικευμένες γνώσεις χημείας πρέπει να ξέρει γιατί έγινε αυτό. Όταν ο ίδιος μαθητής πληρώνει στο φροντιστήριο τον δόκτορα χημικό που έκανε σχόλια στο esos για να του μάθει με το ζόρι της αχρείαστη  χημεία πρέπει να ξέρει γιατί συμβαίνει αυτό. Πρέπει να ξέρει ότι έγινε γιατί η συγκεκριμένη μαντάμ, η ΕΕΧ και μια χούφτα φροντιστηριάδες χημικοί επέβαλαν, πίεσαν η υποστήριξαν αυτό το καθεστώς για να βγάζουν κάποιοι το παντεσπάνι τους. Πρέπει οι γονείς να ξέρουν ότι τα παιδιά τους παιδεύονται για να μάθουν την άχρηστη για αυτές τις σχολές χημεία , και όχι αλγοριθμική που την χρειάζονται, γιατί κάποιοι έχουν όφελος. Πρέπει και οι συνάδελφοι, ειδικά φυσικοί και μαθηματικοί που γνωρίζουν τη χρησιμότητα της αλγοριθμικής, να ξέρουν γιατί γίνεται αυτό.

Όλοι εμεις της πρώτης δέσμης, όχι μόνο οι πληροφορικοί άλλα και μαθηματικοί φυσικοί μηχανικοί, ξέρουμε τι εστι χημεία και πόσο αχρείαστη και βαρετή ήταν για τις σχόλες μας. Και τα παιδιά από τους χρόνου θα ξέρουν και αυτά και πρέπει να φροντίσουμε να γνωρίζουν γιατί γίνεται αυτό.

Όλη η εκπαιδευτική κοινότητα πρέπει να ξέρει, είτε με αρθρακια είτε με ερωτήσεις είτε με διαρκή σχόλια στα sites της παιδείας και όχι μόνο.  Όσο και να πετάξουν τη μπάλα στην εξέδρα ΠΟΤΕ δε θα πείσουν την κοινή γνώμη ( αν εμείς την ενημερώνουμε σωστά και έξυπνα)  για ποιο λόγο πρέπει ο υποψήφιος μαθηματικός ή πληροφορικός να διδάσκεται χημεία για τις πανελλήνιες. Γιατί πολύ απλά ορθολογικά και αντικειμενικα ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ.

Και αφησε τους μετά να πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα λέγοντας ότι οι πληροφορικοί είναι διασπασμένοι ή ότι δεν προσέχουν τα εργαστήρια τους, σάμπως το ότι οι χημικοί έχουν κόντρα με τους φυσικούς ή ότι κάποιοι χημικοί φτιάχνουν κρασί στο εργαστήριο τους στο σχολειό αναιρεί το γεγονός ότι η χημεία είναι απαραίτητη στις εξετάσεις π.χ για το Γεωπονικό.


Και ναι.. σίγουρα διαβάζει τι γράφουμε και καλά κάνει το topic και είναι ανοιχτό, για να ξέρει αυτή και όλοι αυτοί του σιναφιού της, ότι τα γραπτά ( και τα δικά τους και τα δικά μας ) μένουν και ότι κάποτε θα λογοδοτήσουν σε μαθητές και γονείς για τον παραλογισμό που υποστηρίζουν και επιβάλουν.... γιατί δεν εκατσαν στα αυγα τους για να μπορούν μετά να λένε ότι "φταει το υπουργειο, αυτό αποφασίζει" όπως κάνουν πολλοί συνάδελφοι χημικοί στα σχολειά που καταλαβαινουν το παράλογο του θέματος και δε θέλουν να εκτεθούν, άλλα βγήκαν μπροστά υποστηριζοντας ανοιχτά τον παραλογισμό του υπουργείου και πιέζοντας το,  από φόβο μήπως τελικά επικρατήσει το λογικό  και χάσουν το παντεσπάνι τους..βιβλία φροντιστήρια κτλ, και η ΕΕΧ να δικαιολογησει το χαράτσι που παίρνει κάθε χρόνο από τα μέλη της

Spyridon

#1135
Στο esos γραφτήκαν πάλι κάτι καλά σχόλια από πληροφορικούς. Ήδη οι περισσότεροι χημικοί έχουν σταματήσει να απαντάνε μετά από μερικές καλές απαντήσεις συναδέλφων και το κάνουν  για να "κάτσει η σκόνη" γύρω από το αναπάντητο και βασανιστικό ερώτημα μας:

(Γιατί για τις σχόλες που σχετίζονται με την πληροφορική οι μαθητές πρέπει να διδάσκονται και να εξετάζονται στην άσχετη με αυτές τις σχόλες χημεία και όχι στην σχετικότατη και χρήσιμη πληροφορική όπως για τις οικονομικές σχολές και σχόλες διοίκησης οι μαθητές δίνουν οικονομία και οι υποψήφιοι για νομικές σχόλες δίνουν "στοιχειά κοινωνικών και πολιτικών επιστήμων" κτλ.)


Ξέρουν ότι  δε τους συμφέρει αυτή η μάχη εκεί που επικεντρώνουμε (παρακολουθήστε τη ροη των σχόλιων) και οι πιο πολλοί δεν απαντάνε καν πια, και 1-2 άλλοι που απαντούσαν πολύ πιο σκληροπυρηνικά στην αρχή τώρα πια και μπροστά στο αποστομωτικό ερώτημα τα γυρνάνε και λένε "συνάδελφοι να βρεθεί μια λύση, μη τα βάζετε με άλλους κλάδους αλλά με το υπουργείο" κτλ. Διαβάζει κόσμος και το ξέρουν.

Πρέπει να ξέρουν οι μανταμουδες - συγγραφείς  και οι δόκτορες της χημείας καθώς και οι ενωσιτες - συντεχνίτες ότι κάθε μέρα το θέμα θα είναι πάνω πάνω στα σχόλια και κάθε μέρα 100-200-300 εκπαιδευτικοί γονείς και μαθητές παραπάνω θα μαθαίνουν το παραλογισμό που αυτοί υποστηρίζουν, δηλαδή να μπαίνουν πληροφορική- μαθηματικό- ηλεκτρολόγους τοπογράφους κτλ  χωρίς πληροφορική αλλά με χημεία!!


evry

εγώ λέω να το ρίξω στην υπολογιστική ..... χημεία

http://en.wikipedia.org/wiki/Computational_chemistry
>:D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

sstergou

Το νόμπελ το δώσανε πέρσι πάντως!

evry

χεχε ακριβώς

αυτό είναι το 2ο, έχουν πάρει άλλο ένα πριν χρόνια πάλι με μοντέλα που είχαν προγραμματίσει σε υπολογιστή.

Παράθεση από: sstergou στις 13 Ιουλ 2014, 08:54:26 ΜΜ
Το νόμπελ το δώσανε πέρσι πάντως!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr