ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andrika


pthomop

Παράθεση από: andrika στις 28 Ιουν 2014, 11:56:43 ΜΜ
Δειτε ομως και αυτο

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/a-loberdos-h-trapeza-uematvn-esteile-oloys-toys-mauhtes-sta-frontisthria

ορίσετε τι λεει για το εξεταστικό...
Το Αρβανιτοπουλειο σύστημα είναι υπό εξέταση. Τωρα είναι η ευκαιρία να πιέσουμε για αύξηση ωρών και επαναφορά της ΑΕΠΠ. Εχουν ξεφτυλιστεί στα ιδιαίτερα οι ΠΕ03 και οι ΠΕ04 απο την Α λυκείου με το νεο σύστημα. Συγχαρήτηρια ΑΡΒΙ χτυπησες την παραπαιδεία.
Η κόρη μου φέτος θα παει Γ Λυκείου. Στο φροντιστηρίο της με ρωτούν για το τι θα γίνουν τα παιδιά που θα δώσουν φέτος με το παλαιό σύστημα και τι θα γίνει αν θελήσουν να δώσουν του χρόνου που θα εφαρμοστει το νεο. Υπάρχει μια έντονη ανησυχία αν θα πρέπει να πάνε στην τεχνολογική β΄ή όχι.
Στηρίξτε το μάθημα με όλες τις δυνάμεις σας. Μη αφήνετε τους ΠΕ04 να αποπροσαναταλίζουν τους μαθητές και τους γονείς. Εχω τσακωθεί με την Βιολόγο του δικού μου σχολείου δίοτι στρέφει τα παιδιά στην Θετική και Τεχνολογική Α. Μην τους αφήνετε να μας πάρουν τον αέρα. Έχουμε και εμεις δύναμη.

stpdt

Οι κώνωπες της αξιολόγησης και οι μέλισσες της εκπαίδευσης, του Βασίλη Παππά

Παράθεση από: Βασίλης Παππάς – Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών Τρικάλων
Σε περιόδους σήψης, σε έλη και σε λιμνάζοντα νερά αναπτύσσονται οι κώνωπες. Οι κώνωπες με τον ενοχλητικό τους θόρυβο και με τα ενοχλητικότερα κεντρίσματά τους μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα σε οποίον υφίσταται την επαφή τους.

Αποφάσισαν λοιπόν οι κώνωπες να αξιολογήσουν τις μέλισσες. Και μάλιστα μια ειδική κατηγορία μελισσών που και ακούραστα εργάζονται, και στην κηρήθρα αποταμιεύουν το περίσσευμα της γνώσης τους, και γνωρίζουν ότι αν αυτές προσπαθήσουν να κεντρίσουν θα πεθάνουν σχεδόν αμέσως. Βλέπετε η φύση έδωσε αυτό το προνόμιο των συνεχών και αλλεπάλληλων κεντρισμάτων, χωρίς κόστος, στους κώνωπες.

Αυτοί οι κώνωπες δεν βρέθηκαν στα έλη της εκπαίδευσης μέσα από την τυχαία επιλογή του Δαρβίνου, αλλά κάποια στιγμή της ζωής τους, που αυτοί θεώρησαν κατάλληλη, ανέβηκαν την κιβωτό που παρουσιάστηκε μπροστά τους, ώστε μετά την συντέλεια του κόσμου, δηλαδή των μέτρων του μνημονίου, αυτοί αλώβητοι θα ενσκήψουν στο σώμα της εκπαίδευσης αξιολογώντας την.

Η κιβωτός ή για την ακρίβεια οι κιβωτοί, δύο τον αριθμό, μια βαθιά πράσινη και μια βαθιά μπλε με ολίγον μαύρο, ήταν η σανίδα σωτηρίας τους στον παραπαίοντα κόσμο μας. Στον καταρρέοντα κόσμο που αυτοί δημιούργησαν με τα πετάγματά τους, τώρα εμφανίζονται μετά τον κατακλυσμό, να τσιμπήσουν επιλεκτικά προφανώς, όποια εστία αντίστασης απέμεινε.

Με τον ενοχλητικό τους θόρυβο, επίμονα επιτίθενται ως παντογνώστες της απόλυτης αλήθειας, με έπαρση, χωρίς αιδώ, προς οποιοδήποτε καλοπροαίρετο της αξιολόγησης, αποκρύβοντας οι «κατάλληλοι, λόγω κιβωτού», ότι 15 % των κεντρισμένων θα βρεθεί εκτός του σώματος της εκπαίδευσης. Και σίγουρα αυτό το 15 % ή και πολύ περισσότεροι, δεν ήταν συμπλέοντες στις κιβωτούς!

Απέναντι οι μέλισσες. Ακούραστα συλλέγουν την γύρη της γνώσης μεταδίδοντάς την από λουλούδι (μαθητή), σε λουλούδι. Αγόγγυστα, αφού το βασίλειο των ελών και κηρήθρες κατήργησε, και σε υπάρχοντες κηρήθρες στοίβαξε πλήθος μελισσών, και προετοιμάζει τώρα τον ξαφνικό θάνατο και την αποβολή πολλών, από τις κηρήθρες.

Μα τι θα κάνουμε με τους κηφήνες θα αναρωτηθούν   καλοπροαίρετα κάποιοι. Σε μια δομημένη και ευνομούμενη κοινωνία όλοι έχουν τον ρόλο τους. Η κοινωνία, με δημοκρατική αλληλεγγύη, και ακολουθώντας το «ο καθένας σύμφωνα με ότι μπορεί να προσφέρει» θα προσπαθήσει να τους βρει ρόλο. Οι κήνσορες της τάξης και της ηθικής δεν θα επιλύσουν όμως το θέμα της αξιολόγησης, μετερχόμενοι, ως σμήνος κωνώπων, πολλαπλά τσιμπήματα στο δύσμοιρο σώμα της εκπαίδευσης.

Είναι δε προφανές ότι τα έλη εξαφανίζονται με την αποξήρανσή  τους. Και αυτό στην Ελλάδα, δεν έγινε από τα μιάσματα, τους «ταλιμπάν», τους «φασίστες», αλλά από φωτισμένους αστούς και μη, όπως Παπαναστασίου, Δημαράς, Παπανούτσος, Σβώλος, Σκληρός ακόμη ακόμη και Ράλλης.     
(παραφράζοντας κείμενο του Μ. Χατζιδάκη)





stpdt

Παράθεση από: pthomop στις 29 Ιουν 2014, 09:38:11 ΠΜ
Το Αρβανιτοπουλειο σύστημα είναι υπό εξέταση. Τωρα είναι η ευκαιρία να πιέσουμε για αύξηση ωρών και επαναφορά της ΑΕΠΠ. Εχουν ξεφτυλιστεί στα ιδιαίτερα οι ΠΕ03 και οι ΠΕ04 απο την Α λυκείου με το νεο σύστημα. Συγχαρήτηρια ΑΡΒΙ χτυπησες την παραπαιδεία.
Η κόρη μου φέτος θα παει Γ Λυκείου. Στο φροντιστηρίο της με ρωτούν για το τι θα γίνουν τα παιδιά που θα δώσουν φέτος με το παλαιό σύστημα και τι θα γίνει αν θελήσουν να δώσουν του χρόνου που θα εφαρμοστει το νεο. Υπάρχει μια έντονη ανησυχία αν θα πρέπει να πάνε στην τεχνολογική β΄ή όχι.
Στηρίξτε το μάθημα με όλες τις δυνάμεις σας. Μη αφήνετε τους ΠΕ04 να αποπροσαναταλίζουν τους μαθητές και τους γονείς. Εχω τσακωθεί με την Βιολόγο του δικού μου σχολείου δίοτι στρέφει τα παιδιά στην Θετική και Τεχνολογική Α. Μην τους αφήνετε να μας πάρουν τον αέρα. Έχουμε και εμεις δύναμη.

Δεν καταλαβαίνω.
Ο υπουργός είπε ότι στόχος της βάσης θεμάτων ήταν να σταματήσουν τα φροντιστήρια.
Από την άλλη παραδέχτηκε ότι η βάση οδήγησε σε έξαρση τα ιδιαίτερα, άρα η βάση θεμάτων απέτυχε στους στόχους της!

Με ποιά λογική συνεχίζει λοιπόν να την υποστηρίζει ;;;;


che

Συνάδελφοι κατ´αρχας δεν βλέπω να υπαρχει κανένα πρόβλημα στο να δωσει κάποιος ΑΕΠΠ φέτος και χημεία του χρόνου αν θέλει να ξαναδώσει. Γιατι τουλάχιστον απο προσωπικής πείρας δεν ξερω καποιο φροντιστηριο να εχει προσαρμόσει την β´ λυκείου στο νέο σύστημα. Ούτε αυτοι ξέρουν τι τους γίνεται.

Απο εκει και πέρα. Ειναι λυπηρό να βλέπουμε την Ένωση χημικών να μας δίνει δίκιο έστω και για τις ελάχιστες 33 σχολές , την ώρα που οι δικοι μας σιωπούν.

Μαλλον μας αξίζει όλο αυτο μιας και ειμαστε ο πιο σκατοκλαδος που υπαρχει.


che


Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: Aggelikoula στις 01 Ιουλ 2014, 10:22:51 ΜΜ
δείτε και αυτά

http://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/plhroforikh-paideia-sthn-ellada

http://www.esos.gr/arthra/mhnyma-ston-ypoyrgo/plhroforikh
Ωραία είναι αυτά και μπράβο σε όλους, όλα παίζουν ρόλο, αλλά το ζήτημα είναι:
1. Θα τα διαβάσει ο Υπουργός;
2. Αν τα διαβάσει, θα κάνει κάτι να αλλάξει την κατάσταση;
3. Θα γίνει καμιά συνάντηση πιο οργανωμένη και επίσημη να πιέσει για αποφάσεις;
(από την ΠΕΚΑΠ μαζί με πανεπιστημιακούς, για παράδειγμα...)

che

Αν κρίνουμε από τη δημόσια διαβούλευση , μάλλον φτάνουν στα αυτάκια τους. Το τι θα κάνει είναι άλλο θέμα. Την πεκάπ ξέχνα την συνάδελφε.

tropheus

Παράθεση από: che στις 01 Ιουλ 2014, 10:56:16 ΜΜ
... Την πεκάπ ξέχνα την συνάδελφε.

Αυτά είναι ...

Η Πληροφορική ως μάθημα εξεταζόμενο στις Πανελλήνιες εξετάσεις

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-plhroforikh-vs-mauhma-ejetazomeno-stis-panellhnies-ejetaseis

Katsadouros_Dhm


pthomop

Αυτό που γνωρίζω είναι οτι αν δείτε τις ανακοινώσεις των ΠΥΣΔΕ όλης της χώρας, πάλι η δική μας ειδικότητα εμφανίζει τα περισσότερα πλεονάσματα παρά τις μετατάξεις στο δημοτικό, ενω οι άλλες παρουσιάζουν ελλείψεις. Πως θα τα καλύψουν τα κενά οι φωστήρες του υπουργείου αφου προσλήψεις δεν γινονται;

che

Παράθεση από: tropheus στις 02 Ιουλ 2014, 12:06:25 ΜΜ
Αυτά είναι ...

Η Πληροφορική ως μάθημα εξεταζόμενο στις Πανελλήνιες εξετάσεις

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-plhroforikh-vs-mauhma-ejetazomeno-stis-panellhnies-ejetaseis

Συνάδελφε αν εσύ μένεις ευχαριστημένος με μια επιστολή που το μονο που έχουν αλλάξει ειναι το να βγάλουν το όνομα του σκικου , τότε τι να πω. Για μένα αυτα σοβαρές ενέργειες δεν ειναι. Ούτε τον κόπο να βρούνε 10 ανθρώπους παραπανω για να υπογράψουν δεν έκαναν. Επιστολή περσινή ειναι αυτή. Copy paste. 

tropheus

Παράθεση από: che στις 02 Ιουλ 2014, 10:39:38 ΜΜ
Συνάδελφε αν εσύ μένεις ευχαριστημένος με μια επιστολή που το μονο που έχουν αλλάξει ειναι το να βγάλουν το όνομα του σκικου , τότε τι να πω. Για μένα αυτα σοβαρές ενέργειες δεν ειναι. Ούτε τον κόπο να βρούνε 10 ανθρώπους παραπανω για να υπογράψουν δεν έκαναν. Επιστολή περσινή ειναι αυτή. Copy paste. 

Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε. Ειρωνικά το ανέφερα...

Παρόλα αυτά αν και πέρυσι είχαμε δράσει πολύ έντονα με αυθορμητισμό έστω και ηλεκτρονικά (άλλωστε εκεί είμαστε δυνατοί) φέτος βλέπω μια κόπωση.
Σίγουρα έχουμε μια δεύτερη ευκαιρία τώρα με την αλλαγή της ηγεσίας του υπουργείου αλλά μας βλέπω ψιλοχαλαρούς...

Ακόμα και ένα copy-paste των περυσινών επιστολών προς το υπουργείο από όλους μας νομίζω θα βοηθούσε ή τουλάχιστον θα μας έδινε μια ευκαιρία ακόμα. 

che

Παράθεση από: tropheus στις 03 Ιουλ 2014, 07:48:43 ΠΜ
Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε. Ειρωνικά το ανέφερα...

Παρόλα αυτά αν και πέρυσι είχαμε δράσει πολύ έντονα με αυθορμητισμό έστω και ηλεκτρονικά (άλλωστε εκεί είμαστε δυνατοί) φέτος βλέπω μια κόπωση.
Σίγουρα έχουμε μια δεύτερη ευκαιρία τώρα με την αλλαγή της ηγεσίας του υπουργείου αλλά μας βλέπω ψιλοχαλαρούς...

Ακόμα και ένα copy-paste των περυσινών επιστολών προς το υπουργείο από όλους μας νομίζω θα βοηθούσε ή τουλάχιστον θα μας έδινε μια ευκαιρία ακόμα. 


+1